Voor 11 euro incl. zijn ze voor jou. (beide cd's zijn niet van nieuw te onderscheiden dus 10 incl. vind ik een beetje weinig)quote:Op woensdag 24 maart 2004 14:22 schreef Deetch het volgende:
Ik wil The Doors en Rage Against The Machine wel voor 10 euro incl. postage.
Voor zover ik weet is die cd van Smashing Pumpkins niet meer als dubbelcd te krijgen, dus die doe ik voor minder dan 11 euro niet weg.quote:Op woensdag 24 maart 2004 14:53 schreef SlaadjeBla het volgende:
Metallica en smashing pumpkins voor 11 incl.?
en mocht de doors niet doorgaan van deetch, dan wil ik die ook wel.
OK verkocht, stuur me maar een hotmail om de zaak af te handelen.quote:Op woensdag 24 maart 2004 14:43 schreef Renegade het volgende:
[..]
Voor 11 euro incl. zijn ze voor jou. (beide cd's zijn niet van nieuw te onderscheiden dus 10 incl. vind ik een beetje weinig)
Ja da's waar, maar dat is de single disc. Mijn versie heeft een extra limited disc genaamd Judas O, met de volgende B-sides en nooit gereleasede tracks:quote:Op woensdag 24 maart 2004 15:14 schreef SlaadjeBla het volgende:
bij de free record shop kost rotten apples 9,99
link: http://www.freerecordshop(...)0
Ok, ik mail je zo m'n gegevens....quote:Op woensdag 24 maart 2004 15:15 schreef Deetch het volgende:
[..]
OK verkocht, stuur me maar een hotmail om de zaak af te handelen.
Ja da's goed, 8 euro incl. dan?quote:Op woensdag 24 maart 2004 15:17 schreef SlaadjeBla het volgende:
Als je beide weg doet voor 18, wil je me dan ook alleen Metallica verkopen voor 7 euro exclusief verzendkosten? De b-kantjes interesseren me niet zo zeer.
zijn deze al weg ?? (in geval van nee : * SuPerTje bied 18 euro incl. )quote:Op woensdag 24 maart 2004 14:53 schreef SlaadjeBla het volgende:
Metallica en smashing pumpkins voor 11 incl.?
en mocht de doors niet doorgaan van deetch, dan wil ik die ook wel.
De cd van Metallica is al weg, die van Smashing Pumpkins is er nog. Die kun je los voor 12 euro incl. overnemen, of (en dat heeft mijn voorkeur) in combinatie met een andere cdquote:Op woensdag 24 maart 2004 19:32 schreef SuPerTje het volgende:
[..]
zijn deze al weg ?? (in geval van nee : bied 18 euro incl. )
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |