quote:
Op zondag 20 juni 2004 17:36 schreef Deva het volgende:maar hoe werkt dit systeem dan?
wij hebben thuis een medion setje staan (zo'n 5.1, yeah sue me) een Philips TV en een samsung (ofzo
![]()
) Videorecorder.
Dat ding zoekt het zelf of hoe zit dat
![]()
Hij heeft preset instellingen voor de meest gangbare Sony apparaten (TV, DVD, Video (3x), Tuner, Amplifier, MD etc) en verder een lijst met codes voor andere apparaten die dan ook te bedienen zouden zijn. Ik kom er net achter dat ik deze lijst niet meer heb. Misschien dat de koper uit de eerder aangegeven topic hem kan kopieren?
Als het apparaat niet bekend is dan kun je de afstandsbediening de signalen aanleren. Je legt de meegeleverde ab tegenover deze universele. Drukt op een toets van de een en vervolgens op een zelf te kiezen toets van de ander en voila, het is voor elkaar (hoe het precies moet staat in de handleiding).
quote:
Op zondag 20 juni 2004 17:31 schreef Vliegjong het volgende:
en als een Samsung cinema set ermee te bedienen valt.. bied ik 35.
Dus in principe wel, maar ik durf dat niet met zekerheid zeggen
quote:
Heb wel interesse, maar hoe groot is ie eigenlijk, hij doet me wel lomp overkomen ?
Volgens de handleiding:
Afmetingen: 120x175x45 (b x h x d)
Gewicht: 290 gr (zonder batterijen)
In totaal gaan er 6 R6(AA-formaat) batterijen in. Dit zijn de gewone, dikkere penlights (ze heten geloof ik officieel niet penlight).
Dus ja hij is vrij fors, maar minder fors dan de 6 afstandsbedieningen bij elkaar die ik anders had moeten gebruiken.