Bedankt voor het aanbod, maar ik wacht eerst nog ff wat meer reacties af... Ik houd het iig in gedachten.quote:Op vrijdag 9 april 2004 00:22 schreef NewLife het volgende:
Ik heb een Gravis Xterminator met Force Feedback voor je.. 15 euro mag je m hebben. (met nog wat verz kosten evt)
is goedquote:Op vrijdag 9 april 2004 01:33 schreef Tackleberry het volgende:
[..]
Bedankt voor het aanbod, maar ik wacht eerst nog ff wat meer reacties af... Ik houd het iig in gedachten.
Fifa 2004, Colin McRae 4 etc.quote:Op vrijdag 9 april 2004 17:08 schreef Djindjiets het volgende:
FF beetje offtopic: welke games wil je er mee spelen?
Wat wil je ervoor hebben? Volgens mij is dit zo ongeveer dezelfde gamepad toch?quote:Op vrijdag 9 april 2004 17:50 schreef Bart-Willem het volgende:
MS Sidewinder Freestyle Pro, die ook goed?
Nee sorry, van deze gamepad krijg ik al RSI als ik er alleen maar naar kijk...quote:Op vrijdag 9 april 2004 18:05 schreef Geqxon het volgende:
[[url=http://3dnews.ru/documents/301/sidewind_01.jpg\]afbeelding][/url]
Microsoft sidewinder dual strike
Zonder doos, met cd. Heeft dus een draaimechanisme in het tweede handvat
15 euro?
Het is zo goed als dezelfde gamepad, behalve dat deze dan ook nog die motion-meuk erbij heeft. Wat ik ervoor moet vragen? Geen idee eigenlijk, ik heb er destijds 65 Euro voor betaald en maar 3x gebruikt ofzo.quote:Op vrijdag 9 april 2004 18:03 schreef Tackleberry het volgende:
[..]
Wat wil je ervoor hebben? Volgens mij is dit zo ongeveer dezelfde gamepad toch?
Heeey ..quote:Op vrijdag 9 april 2004 18:05 schreef Geqxon het volgende:
[[url=http://3dnews.ru/documents/301/sidewind_01.jpg\]afbeelding][/url]
Microsoft sidewinder dual strike
Zonder doos, met cd. Heeft dus een draaimechanisme in het tweede handvat
15 euro?
In die "motion-meuk" ben ik iig niet geinteresseerd, maar als je een leuk prijsje ervan maakt, wil ik er best eens goed over nadenken...quote:Op vrijdag 9 april 2004 19:03 schreef Bart-Willem het volgende:
Het is zo goed als dezelfde gamepad, behalve dat deze dan ook nog die motion-meuk erbij heeft. Wat ik ervoor moet vragen? Geen idee eigenlijk, ik heb er destijds 65 Euro voor betaald en maar 3x gebruikt ofzo.![]()
Met 25 Euro ga ik wel accoord.quote:Op zaterdag 10 april 2004 12:06 schreef Tackleberry het volgende:
[..]
In die "motion-meuk" ben ik iig niet geinteresseerd, maar als je een leuk prijsje ervan maakt, wil ik er best eens goed over nadenken...
Als hij niet al te oud is wil ik er best 25 euro (incl verzenden) voor neerleggen...
nee dank je, geen interesse.quote:Op zaterdag 10 april 2004 12:51 schreef swol het volgende:
[afbeelding]
Ik heb deze voor je.
Laat maar weten of je interesse hebt en wat je ervoor over hebt.
Ik zoek sowieso een USB-gamepad, dus helaas...quote:Op zaterdag 10 april 2004 12:53 schreef Nam het volgende:
die heb ik hier nog liggen, alleen is 't geen usb-padje.
verder pcies 'tzelfde en werkt nog 100% (gebruik hem niet meer omdat mijn port kapot is).
als je interesse hebt zal ik ffe zoeken naar de cd en je wat foto'tjes mailen.
Daar kom ik later nog op terug, morgen ofzo...quote:Op zaterdag 10 april 2004 13:17 schreef Bart-Willem het volgende:
Met 25 Euro ga ik wel accoord.Mail me anders op bartwillem at elitelife.nl
Edit: ik zie dat je in de buurt van Den Bosch woont, maybe kunnen we daar op 't station wel wat afspreken anders.
Ik heb je gemaild...quote:Op zaterdag 10 april 2004 13:17 schreef Bart-Willem het volgende:
Met 25 Euro ga ik wel accoord.Mail me anders op bartwillem at elitelife.nl
Edit: ik zie dat je in de buurt van Den Bosch woont, maybe kunnen we daar op 't station wel wat afspreken anders.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |