Knal het typenummer eens in Google.quote:Op woensdag 7 april 2004 11:29 schreef American_Nightmare het volgende:
Die dual speed hub.. is dat een switch?
als je de verzendkosten erbij doet.....quote:Op woensdag 7 april 2004 11:27 schreef MaNDaRK_ het volgende:
18 euro voor de 3com Hub + Kaartje
verstuurd aan digitecAPENSTAARThomePUNTnl ?quote:Op woensdag 7 april 2004 11:39 schreef MaNDaRK_ het volgende:
Is goed
Ik mail je wel even!
Edit:
Mail is verstuurd..
mwoah, had nog niks ontvangen....quote:Op woensdag 7 april 2004 12:42 schreef MaNDaRK_ het volgende:
Aan die ja
Niet goed?
Vreemd, je kan me ook mailen op: mandark 83 (A) hot mail (PUNT) comquote:Op woensdag 7 april 2004 12:43 schreef Brand_bier het volgende:
[..]
mwoah, had nog niks ontvangen....
Ervaringentopic 1quote:Op vrijdag 7 mei 2004 13:34 schreef peerdvanomeloeks het volgende:
Ok, ik ben even alle posts aan het bekijken van onze Brand-bier en het lijkt erop dat hij een gewoonte heeft om te trappen en te schoppen, geld te ontvangen en vervolgens niets meer van zicht te laten horen. Dit is nu volgens mij de vierde persoon (en ook pas het vierde bericht dat ik napluis) die ik zie hier op FOK die dit probleem heeft. Bij mij ging het maar om 7,50 gelukkig, maar volgens mij zijn er nog veel meer mensen waarbij het om grotere bedragen gaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |