Wat hij zegt. En heb je eventueel ook foto's?quote:Op dinsdag 25 mei 2004 12:19 schreef Bioslock het volgende:
Vraagprijs, Bloedhond.
het is gewoon een lege glazen bak, meer niet. onbeschadigd met een zwart geverfde achterkant. (maar die verf is zo te verwijderen)quote:Op dinsdag 25 mei 2004 12:23 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Wat hij zegt. En heb je eventueel ook foto's?
Een vraagprijs is verplicht in V&A. Dit is met name om onzin biedingen te voorkomen.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 12:27 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
het is gewoon een lege glazen bak, meer niet. onbeschadigd met een zwart geverfde achterkant. (maar die verf is zo te verwijderen)
waarom moet ik een prijs zeggen ,zeg maar wat je biedt.
-2 euro,quote:Op dinsdag 25 mei 2004 12:29 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Een vraagprijs is verplicht in V&A. Dit is met name om onzin biedingen te voorkomen.
oke, 30 euro.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 12:29 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Een vraagprijs is verplicht in V&A. Dit is met name om onzin biedingen te voorkomen.
tja ik ga het echt niet brengen.quote:Op woensdag 26 mei 2004 19:34 schreef DrukVout het volgende:
Hmm Enschede helaas iets te ver weg.
Okay, als je een foto regelt heb ik misschien wel iemand voor je die hem wil hebben.quote:Op zondag 30 mei 2004 17:33 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
gratis af te halen!
hij staat in de schuur , ik kan geen foto nemen, maar het is gewoon een kale glazen bak van 100x40x50 er zit geen lichtunit bij ofzo en hij is niet schoongemaakt en zwartgeverfd aan de achterkant. tis graag of niet. tis een behoorlijk zwaar/log ding, dus neem wel een auto mee waar ie in kan. en met zn tweeen komen, ik kan niet tillen momenteel ivm mijn rug.quote:Op zondag 30 mei 2004 18:33 schreef QOnline het volgende:
[..]
Okay, als je een foto regelt heb ik misschien wel iemand voor je die hem wil hebben.
ik heb je toegevoegd, moeten we even afspreken wanneer jij/jullie het komen ophalen.quote:Op zondag 30 mei 2004 23:22 schreef Pizzaman het volgende:
BHFH ik wil hem wel.
oke, deal dus..quote:Op maandag 31 mei 2004 14:54 schreef Pizzaman het volgende:
Je hebt mail.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |