abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 24 augustus 2003 @ 21:47:25 #1
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_12687296
Tijd Voor Het Grote Gamecube Topic Deel 37! In deze Openingspost wil ik het graag hebben over de GC games die deze en volgende maand uitkomen.

Eerdere delen in deze reeks
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36

We beginnen met:

Key Features:

• Character evolution that transforms the main character from an average civilian to the toughest Freedom Fighter in the world.

• Fast-paced squad-based element that enables players to recruit and lead up to 12 Freedom Fighters into battle.

• Intense, in-your-face urban guerilla warfare scenarios ranging from small sabotage missions to large battles where the player has to conquer enemy installations.

• Charisma-based Recruiting System gives players points for rescuing prisoners or capturing key installations.

• Variety of weapons including machine guns, rocket propelled grenades, and Molotov Cocktails.

• Environments and the seasons will evolve over time. As the game progresses, the city is slowly degraded and transformed into a massive battlefield.

• Enhanced rendering technology via Io Interactive's "Glacier" engine that lends to amazing 3D special effects such as real-time lighting, rain, snow, smoke, and explosions.

• Rich environmental audio such as shouting when in battle, barking out commands, and music that sets the pace and mood of the gameplay action.

• Multiplayer support: Up to four players via split-screen mode on the console versions.

"The overall scope of Gladius is huge, offering an estimated 36 hours of play in each of the game's two story lines which take players on a challenging journey across four diverse geographical regions. Each land contains a variety of warriors that players must recruit and train. Battles occur throughout the game's 20 arenas and 12 other locations. During fights players have a high level of interaction by way of an arcade style swing meter which enhances the power of attacks.

A successful fight will earn victorious players highly coveted certificates and the approval of the Emperor. With each certificate collected, players move one step closer to unlocking the next region. Players control a school of gladiators that can come from 16 unique classes, including the powerful Imperial Legionary; the witches of the Galdr class, who can sing magical songs and chants; and the javelin throwing Peltast class. In all, the game offers more than 100 customizable character types, hundreds of skills, and over 400 unique weapons, helmets, shields, and other accessories with which to equip warriors."

"As an exclusive for NINTENDO GAMECUBE, the character Link from the infamous Legend of Zelda series will be a playable character in the game, wielding his Master Sword with gruesome accuracy. In the game 13 historic fighters return plus all new combatants including Necrid, specially designed by Todd McFarlane Productions, Inc.

With seven exciting modes of play including Arcade, Vs, Time Attack, Survival, Team Battle, Practice, and Weapon Master, Soulcalibur II is set to be another NINTENDO GAMECUBE must buy."

• Real-time PGA TOUR Events: Using the game hardware's internal clock, actual tournaments appear during appropriate times of year.

• Dominate the World: In new World Tour mode, travel the world to unlock new golfers, earn cash, and win new equipment, apparel, and accessories as you progress.

• More Ways to Play: New modes include Long Drive Shootout, Best Ball, alternate shot, Stableford scoring and Battle Golf.

• EA SPORTSTM Bio: Memory card based tracking/rating system recognizes and rewards gamers for playing multiple EA SPORTS titles.

• Golf's Best Commentators: David Feherty and Gary McCord make up the announcing Dream Team and provide their commentary and irreverent observations on each round.

• Authentic Golf: Total Precision Swing lets you control whether you hit it straight, fade, or draw it back.

On-line winkels:
Allereerst benodigd voor correcte prijsinterpretatie:

Schaamteloos gedeeltelijk geklauwd van GOT:

• DVDBoxOffice.com Canadese on-line winkel, lage prijzen, 7 à 8 dagen verzendtijd en geen verzend- en importkosten bij spellen, dvd's en kleine hardware. Let op: alle spellen die je hier bestelt zijn alleen met freeloader of Action replay te spelen op een Europese Cube.
  • GoblinDirect Britse on-line winkel, geen import kosten maar wel verzendkosten en één week verzendtijd. Let bij het bestellen goed op de regio van waaruit je spellen bestelt. Alle NTSC-spellen die je hier bestelt zijn alleen met freeloader of action replay te spelen op een Europese Cube.
  • Lik-Sang On-line winkel uit Hong Kong, je betaalt verzend- en importeerkosten. Verzendtijd varieert van 3 dagen tot 3 weken. Vooral handig voor Japanse spellen en gadgets. Let op: alle spellen die je hier bestelt zijn alleen met freeloader of action replay te spelen op een Europese Cube.
  • DvdCrave Australische on-line winkel, verzendkosten 3 euro voor 1 spel. Geen importkosten. Via Credit Card betalen. Verzendtijd is 10 dagen, zelfs vlak voor de kerstdagen. Naar keuze kan er ook sneller verzonden worden met hogere verzendkosten, zie hier voor details. Vooral handig voor PAL-spellen die goedkoper in Australië zijn want zelfs met verzendkosten bespaar je hierdoor vaak 15 euro omdat er voor ons Europeanen 9% btw-korting van de prijs per spel af gaat.

Met dank aan alle andere OP-gasten voor het laatste stukkie

[Dit bericht is gewijzigd door BMH op 25-08-2003 17:18]

Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
  zondag 24 augustus 2003 @ 22:30:03 #2
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_12688575
Netjes, alleen een beetje te vroeg geopend
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  zondag 24 augustus 2003 @ 22:51:46 #3
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_12689299
Damn dat laatste plaatje duurde best lang om te maken . Gelukkig heb ik het hele Cube archief zonder merkjes op me HD staan
pi_12689741
mooie OP!
En ook mooi laatste plaatje
pi_12690323
mooie openingspost.
en ik ga maar weer snel verder met ED, die insanity effects worden leuker en leuker
  zondag 24 augustus 2003 @ 23:44:13 #6
22065 Zooi
Onwijs trotse papa
pi_12690742
Keurige op .

ZO hoort een zelda te zijn.

[url=http://thomas.vanderhulst.nl]Thomas[/url]
  zondag 24 augustus 2003 @ 23:57:00 #7
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_12691146
Ik sluit hem tijdelijk tot het vorige deel vol is.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
  maandag 25 augustus 2003 @ 15:20:54 #8
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_12702829
En weer open
pi_12703545
Mooie openingspost

Ben eigenlijk echt aan het wachten op spellen als F-Zero en SC.

Leuk gerucht op insidegamer btw: Geruchtenbox: Battlefield 1942 op Cube? (http://gamecube.insidegamer.nl/ShowContent.asp?ContentID=14709)

......
pi_12703783
Bij deze concludeer ik dat de populariteit van de Gamecube voorlopig dus nog niet groter zal worden.... Pas met F-Zero en Mario Kart kennelijk.
Support! Protest! Country! Rock & Roll!
pi_12705745
mm, al gezegt, maar net waaren de eerste berichten weg

[Dit bericht is gewijzigd door gieling.com op 25-08-2003 17:22]

maandag 25 augustus 2003 @ 17:06:45 #12
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_12705848
quote:
Op maandag 25 augustus 2003 15:53 schreef Kiff het volgende:
Bij deze concludeer ik dat de populariteit van de Gamecube voorlopig dus nog niet groter zal worden.... Pas met F-Zero en Mario Kart kennelijk.
?
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
  maandag 25 augustus 2003 @ 17:13:20 #13
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_12706020
Ik up de screens ff naar een andere server
pi_12706233
quote:
Op maandag 25 augustus 2003 17:06 schreef Chocobo het volgende:

[..]

?

Ergo: wat een rukspellen komen er weer uit! Ik stond vandaag in de Intertoys en realiseerde me dat alle Cube spellen die er stonden me totaal niet aanspraken en ik ze zelfs gratis nauwelijks boeiend zou vinden. Laat staan dat ik er 60 euro voor over zou hebben. Conclusie, voor mij is het wachten op F-Zero GX. (misschien ben ik alleen maar een zeikende retrogamer, dat kan ook. Ik lijk voornamelijk vervolgdelen van oude nintendo classics tof te vinden: Waverace, Mario, Smash Bros, Starfox, Metroid en Bomberman heb ik en verder o.a. Monkeyball)
  maandag 25 augustus 2003 @ 17:23:58 #15
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_12706320
quote:
Op maandag 25 augustus 2003 17:21 schreef Kiff het volgende:

[..]

Ergo: wat een rukspellen komen er weer uit! Ik stond vandaag in de Intertoys en realiseerde me dat alle Cube spellen die er stonden me totaal niet aanspraken en ik ze zelfs gratis nauwelijks boeiend zou vinden. Laat staan dat ik er 60 euro voor over zou hebben. Conclusie, voor mij is het wachten op F-Zero GX. (misschien ben ik alleen maar een zeikende retrogamer, dat kan ook. Ik lijk voornamelijk vervolgdelen van oude nintendo classics tof te vinden: Waverace, Mario, Smash Bros, Starfox, Metroid en Bomberman heb ik en verder o.a. Monkeyball)

Heb het zelf ook. Cube valt me wat tegen. Ben alleen blij met mijn RE collectie en Metroid Prime. Voor de rest weet ik het even niet nu
pi_12706405
Is er IEMAND te vinden die dat golfspel kopen wil? Ik snap niet dat dat soort spellen uberhaupt worden uitgebracht in Nederland! Vraag het me al af wie al die vage Golf en worstelspellen kopen sinds de hoogtijdagen van de NES.
  maandag 25 augustus 2003 @ 17:37:15 #17
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_12706669
quote:
Op maandag 25 augustus 2003 17:23 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Heb het zelf ook. Cube valt me wat tegen. Ben alleen blij met mijn RE collectie en Metroid Prime. Voor de rest weet ik het even niet nu

Ik ben alleen blij met OOT(bonusdisc) RE collectie en Super monkey ball 2

De rest wel plezier aan gehad maar alweer verkocht

"the female orgasme is a mythe, I hae had sex with 26 women in my life and not one of them had a orgasme."
  maandag 25 augustus 2003 @ 17:40:44 #18
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_12706750
quote:
Op maandag 25 augustus 2003 17:37 schreef HomerJ het volgende:

[..]

Ik ben alleen blij met OOT(bonusdisc) RE collectie en Super monkey ball 2

De rest wel plezier aan gehad maar alweer verkocht

OOT idd is echt een superaanwinst......
pi_12706986
Same here.
Re0 valt zwaaar tegen, zelfde shit weer als vorige delen...nou heb ik het wel gezien hoor!
In de verkoop dus, heb hem pas 5 weken.
Zelda TWW valt ook tegen.Fucking cunt zee en geen boeiend verhaal en spel is zelf ook niet denderend.
Ben wel blij met Oot, had hem eerst op N64 maar weer verkocht.Zo groot is mijn respect voor Nintendo niet.
Veder heb ik alleen nog Re remake, die is wel cool.
Wil nu nog MP en Re4, mochten die games tegenvallen dan is de GameCube gedaan voor mij.
Ps2 blijft trouwens heersen
α & Ω
Yaaaaaamaaaaaaaaahaaaaaaaaaaaaaaaa
pi_12707041
Hoe doe je bij Viewtiful Joe eigenlijk die Air Joe en Redhot Kick enzo???
pi_12707225
quote:
Op maandag 25 augustus 2003 17:55 schreef ShadoW17 het volgende:
Hoe doe je bij Viewtiful Joe eigenlijk die Air Joe en Redhot Kick enzo???
hehe, daar heb ik een tutorial voor moeten raadplegen omdat het niet uit te dokteren was uit het het Japans.

Goede compacte OP trouwens

pi_12707348
α & Ω
  maandag 25 augustus 2003 @ 18:27:46 #23
32686 G1Ace
Be only the best you can be
pi_12707816
ik vind dat de beste spellen voor de cube, toch ssbm en metroid prime zijn
Zelda was leuk, was lachen, maar ach, ik had meer verwacht
Ik hoop dat mario kart leuk wordt, en er komen leuke spellen komende maanden uit
maar ja...
August 1998- March 2018
The exile ends, and a hero will return home
  maandag 25 augustus 2003 @ 18:58:05 #24
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_12708539
Damn wat ben ik blij dat ik jullie niet ben . Ik heb nu 12 games waarvan ik 7 nu aan het spelen ben . Ik ga nu weer ff Splinter Cell en OOT MQ doen. CYA!
pi_12709917
Ik heb zeker wat te doen VIEWTIFUL JOE (Heb nu net Episode 1 op adult uitgespeeld) en ik heb vorige week Zelda uitgespeeld moet nu nog aan Eternal Darkness beginnen en Mario Sunshine verder uitspelen en dan nog even Sonic Adventure DX uitspelen met 6 characters en als ik dat niet wil kan ik altijd nog eens beginnen met Resident Evil Remake
pi_12710257
Game pas weer op mijn Cube sinds ik Zelda 2e hands gekocht heb, verder blijven Monkeyball 2 en Beach Spikers altijd wel leuk, Timesplitters 2 speel ik alleen nog maar zelden als er vrienden op bezoek zijn en we nergens anders zin meer in hebben, en Eternal Darkness was een machtig mooi spel, maar ik heb (voorlopig?) geen zin om m weer uit te spelen.

Mario Sunshine viel ontzettend tegen, Metroid Prime ook , en verder heb ik eigenlijk niks gehad op dat ding

Maar spijt heb ik echt niet van mijn (impuls)aankoop trouwens, er komt nog zat leuks aan !!

Let's drop some acid and go to a titty bar.
  maandag 25 augustus 2003 @ 20:10:14 #27
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_12710438
quote:
GameCube heeft de meeste ziel

25-08-2003 | Bjorn Coenen

Dat Soul Calibur II een succes zou worden was wel te verwachten, maar dat de GameCube versie zó goed zou verkopen...

Volgens Electronic Boutique verkoopt de GameCube-versie van Soul Calibur 2 het beste, gevolgd door de Xbox en als laatste de PlayStation 2. Het feit dat Link, één van de meest geliefde Nintendo-characters, meespeelt in Soul Calibur II zal hier ongetwijfeld een grote rol in hebben gespeeld. Zoals jullie vast en zeker wel zullen weten heeft elke versie zijn eigen personage en bij de GameCube-versie is dat dus Link, terwijl de Xbox en de PlayStation 2 respectievelijk Spawn en Heihachi als personage hebben. Let wel dat het hier om het aantal pre-orders gaat; de eigenlijke verkoop in Amerika begint op 26 augustus, terwijl Europeanen een maand langer moeten wachten tot 26 september.

Ook in Japan verkocht de GameCube versie goed, alleen deed de PS2-versie het daar toch nog een tikkeltje beter. Het is wel een positieve impuls voor de GameCube, want 3rd party titels verkopen dramatisch slecht. Zo verkocht bijvoorbeeld Madden 2004 450.000 stuks meer op de PlayStation 2 dan de GameCube. Misschien moet Nintendo wat vaker haar characters uitlenen voor dit soort acties...

(Insidegamer)
pi_12710676
quote:
Op maandag 25 augustus 2003 20:02 schreef PBateman1978 het volgende:
Game pas weer op mijn Cube sinds ik Zelda 2e hands gekocht heb, verder blijven Monkeyball 2 en Beach Spikers altijd wel leuk, Timesplitters 2 speel ik alleen nog maar zelden als er vrienden op bezoek zijn en we nergens anders zin meer in hebben, en Eternal Darkness was een machtig mooi spel, maar ik heb (voorlopig?) geen zin om m weer uit te spelen.

Mario Sunshine viel ontzettend tegen, Metroid Prime ook , en verder heb ik eigenlijk niks gehad op dat ding

Maar spijt heb ik echt niet van mijn (impuls)aankoop trouwens, er komt nog zat leuks aan !!

Metroid Prime was een geweldige game! Kan niet wachten tot 2!
Wat viel er dan zo aan tegen?
pi_12711166
quote:
Wat viel er dan zo aan tegen?
Ik vond 't op een gegeven moment niet leuk meer om vanalles te scannen, en nadat ik 1 of ander veld helemaal doorgelopen had en ineens bleek dat ik weer helemaal terug moest om verder te komen heb ik m verkocht.

De platform-elementen die erin verwerkt waren vond ik ook minder geslaagd. Kan overigens best bergrijpen dat anderen hem helemaal top vinden hoor, ik verwachtte denk ik een andere soort gameplay.

pi_12711320
quote:
Op maandag 25 augustus 2003 20:35 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Ik vond 't op een gegeven moment niet leuk meer om vanalles te scannen, en nadat ik 1 of ander veld helemaal doorgelopen had en ineens bleek dat ik weer helemaal terug moest om verder te komen heb ik m verkocht.

De platform-elementen die erin verwerkt waren vond ik ook minder geslaagd. Kan overigens best bergrijpen dat anderen hem helemaal top vinden hoor, ik verwachtte denk ik een andere soort gameplay.

Ja dat is metroid he.. (backtracken)
Je had meer een FPS verwacht zeker?
Ik geef wel toe dat ik soms ook frustrerend vond om terug te gaan naar een gebied...
  maandag 25 augustus 2003 @ 20:47:21 #32
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_12711529
Heb de trailer gezien, vraag me af wat het word...
pi_12711708
quote:
Op maandag 25 augustus 2003 20:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
Heb de trailer gezien, vraag me af wat het word...
Lijkt me op zich wel wat..
Vraag me alleen af hoe alles bestuurd gaat worden? Soort wissel van spelers of A.I.
pi_12711775
van PU e3 dvd:

Je kan steeds schakelen tussen de 3 karracters, sonic voor speed, tales om te vliegen en nuckels voor kracht

maandag 25 augustus 2003 @ 20:56:55 #35
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_12711814
quote:
Op maandag 25 augustus 2003 20:53 schreef ShadoW17 het volgende:

[..]

Lijkt me op zich wel wat..
Vraag me alleen af hoe alles bestuurd gaat worden? Soort wissel van spelers of A.I.

Nou, racen, dat snap ik. Maar gewoon racen? Of wat? Dat bedoel ik
pi_12711831
quote:
Op maandag 25 augustus 2003 20:55 schreef gieling.com het volgende:
van PU e3 dvd:

Je kan steeds schakelen tussen de 3 karracters, sonic voor speed, tales om te vliegen en nuckels voor kracht

Aha vet!

Heeft er misschien iemand al Kirby's Airride??

pi_12717961
quote:
Op zondag 24 augustus 2003 23:44 schreef Zooi het volgende:
Keurige op .

[afbeelding]

ZO hoort een zelda te zijn.

*Mee eens is*
Doe die cell shaded maar niet meer.
Tis een leuk spel, maar mist de "kicks" of heeft ze wel maar zijn te vrolijk om stoer te zijn
"Everybody talking to their pockets
Everybody wants a box of chocolates"
~Leonard Cohen
  dinsdag 26 augustus 2003 @ 00:05:27 #38
28169 Johnson_Lopez
30 maakt je buurt weer prettig
pi_12718241
Ik moet zelda en metroid nog steeds uitspelen..
ben bij zelda in de wind temple en bij metroid nog steeds bij die klote baas , volges mij heette hij uhhh ja een of andere pirate... elite d8 ik.

Al lang niemer gecubed eigelijk... altijd stuk minder in de zomer, en ik zit liever op de pc, wat eigelijk soms maar saai is... maar er toch nie vanachter kan komen

80 maakt je buurt weer prachtig
pi_12719163
Mooie OP
Weet niet of het al is vermeld
  dinsdag 26 augustus 2003 @ 07:09:36 #40
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_12721355
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2003 00:35 schreef ASSpirine het volgende:
Mooie OP
Weet niet of het al is vermeld
THX! Als ik de kans krijg om 38 te maken zul je versteld staan
  dinsdag 26 augustus 2003 @ 09:12:45 #41
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_12722063
We zeggen weleens dat die Japanners veel limited editions krijgen, maar nu hebben den Amerikanen een primeur:
quote:
Purchase one pair of Change Daily! boxer shorts
and receive one (1) free pair of Limited Edition
Nintendo boxer shorts with a value of $18).
Send in your original proof of purchase,
a 3x5 card with your name, shipping address
and size requested (M, L, XL),
  dinsdag 26 augustus 2003 @ 09:28:09 #42
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_12722311
Spawn:

quote:
August 25, 2003 - Todd McFarlane's dark comic book superhero Spawn may have denied GameCube owners an appearance in Soul Calibur II -- hey, we got Link -- but the character will still grace Nintendo's console later this year courtesy of publisher Namco. Hell's general headlines a bloody third-person action title developed by Point of View (The Scorpion King: Rise of the Akkadian, Smashing Drive). We recently received the GameCube version of Spawn. You can find first movies of the version in motion in our media section. But first, read on about the game.
Spawn the game follows the storyline that inked the successful comic books (and the not-so-successful movie). Before Spawn there was Al Simmons, a CIA operative/trained killer with a growing distaste for his job and a distrust for his fellow employees. After Simmons begins to question unsavory orders he's set up by his corrupt boss Jason Wynn and torched to death by a fellow operative. End of story, right? Not exactly. Simmons wakes up in Hell, destined to suffer eternally for his dirty deeds in life. But he makes a deal Malebolgia, a master of the post-life inferno, to return to Earth and seek out vengeance. Naturally, there's a catch: he becomes Spawn, a scarred supernatural being with immense power, but power influenced by Hell itself. Before long, Spawn finds himself in the middle of a war between Heaven and Hell -- both out to get him, and all he can do is fight.

You play as the powerful being himself through some 30 levels and across seven different environments. Spawn is a 3D beat-'em-up game. You manipulate the character through locales, fight with enemies, and use different weapons to destroy them so that you may move on. But while that may sum up the experience, there's much more to it. The control method, still a little unrefined at this stage of the title's development progress, is fast and for the most part responsive. You can make the anti-hero walk or run, jump, double-jump, glide with his cape (which only comes out when he's in the air and performs this function), shoot forward grapple chains and other powerful weapons, and more. There's a powerful stomp in which Spawn crashes down -- axe in hand -- onto enemies. There are a variety of spells to deploy, from fire streams to powers that enable the character to jettison into foes. There are many weapons to choose from, each beneficial and detrimental for different reasons. For instance, while Spawn may pull out a gigantic gatling gun and mow down anyone or anything in his path, which is good, but on the other hand he can barely walk with the huge weapon in his hand, which is bad because he becomes susceptible to perimeter attacks. Oppositely, smaller guns delver noticeably less "umph" but with them Spawn is able to remain more mobile and quickly dodge oncoming attacks. A lock on system polishes up the fighting experience.

The game is dark and bloody. Spawn fights creatures from Hell and all of them look as if they've been borrowed direct from an id Software first-person shooter. Gore spills and limbs fly as the main character strafes around groups of unsuspecting imps and slices their heads off with his powerful axe, or hurls a body-destroying missile at them. The over-the-top violence fits with the franchise.

Spawn doesn't bring anything new to the table. But it has potential to be an enjoyable videogame romp though McFarlane's dark universe.

(IGN)
  dinsdag 26 augustus 2003 @ 09:31:54 #43
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_12722393
Soul Caliber review op IGN voor de geinteresseerden Scoort goed geloof ik

www.ign.com

pi_12723096
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2003 09:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
We zeggen weleens dat die Japanners veel limited editions krijgen, maar nu hebben den Amerikanen een primeur:
[..]

[afbeelding]

Maar of ze er echt blij mee moeten zijn...
  dinsdag 26 augustus 2003 @ 10:35:05 #45
22065 Zooi
Onwijs trotse papa
pi_12723600
quote:
[..]

[afbeelding]

. Zie je jezelf al lopen hiermee? Ik namelijk absoluut niet.
[url=http://thomas.vanderhulst.nl]Thomas[/url]
  dinsdag 26 augustus 2003 @ 12:56:37 #46
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_12727251
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2003 09:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
Spawn:

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[..]

(IGN)

Niet voor mij weggelegd
pi_12730341
quote:
Op maandag 25 augustus 2003 20:57 schreef ShadoW17 het volgende:

Heeft er misschien iemand al Kirby's Airride??

is nog niet eens uit in NL
Wii #: 1899 9526 5024 7682 > Stuur PM als je me toevoegt please.
pi_12730582
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2003 14:45 schreef Evad het volgende:

[..]

is nog niet eens uit in NL

Ooit gehoord van import?
  dinsdag 26 augustus 2003 @ 16:07:13 #49
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_12732994
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2003 14:54 schreef gieling.com het volgende:

[..]

Ooit gehoord van import?

Ik wel Viewtiful Joe is zupah geil!
pi_12733034
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2003 14:54 schreef gieling.com het volgende:

[..]

Ooit gehoord van import?

dat wel maar ff nie aangedacht
pi_12734155
quote:
[..]

[afbeelding]

only in the US
pi_12734736
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2003 16:44 schreef Windrunner het volgende:

[..]

only in the US

Gelukig wel
  dinsdag 26 augustus 2003 @ 17:21:15 #53
65516 gieling
Live from NYC
pi_12734871
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2003 17:14 schreef gieling.com het volgende:

[..]

Gelukig wel

moest met mijn nieuwe nick
alsnog dan:

Gelukig wel

pi_12734929
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2003 17:21 schreef gieling het volgende:

[..]

moest met mijn nieuwe nick
alsnog dan:

Gelukig wel

Power Up lees ik net op dat broekie.. hebben die amerikanen last van impotentie ofzo
  dinsdag 26 augustus 2003 @ 17:24:56 #55
65516 gieling
Live from NYC
pi_12734944
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2003 17:24 schreef Windrunner het volgende:

[..]

Power Up lees ik net op dat broekie.. hebben die amerikanen last van impotentie ofzo

Krijg je er gratis viagra bij ofzo idd
pi_12735444
Niemand die Re0 wil ruilen tegen MP? Betaal wel iets bij
quote:
Op maandag 25 augustus 2003 20:02 schreef PBateman1978 het volgende:

Jij?
α & Ω
  dinsdag 26 augustus 2003 @ 18:00:39 #57
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_12735655
AAAAHH!! De nieuwe sterrencataloges is pas over 12 dagen online!

Check deze link maar.

pi_12735816
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2003 18:00 schreef BMH het volgende:
AAAAHH!! De nieuwe sterrencataloges is pas over 12 dagen online!

Check deze link maar.

16 dagen zelfs. maar ach... ik kan wel wachten hoor.
  dinsdag 26 augustus 2003 @ 18:20:04 #59
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_12735887
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2003 18:14 schreef Windrunner het volgende:

[..]

16 dagen zelfs. maar ach... ik kan wel wachten hoor.

Er staat duidelijk 12 dagen, 20u
pi_12735962
Gieling is noob
pi_12736055
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2003 18:20 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Er staat duidelijk 12 dagen, 20u

echnie

edit: mijn fout. zie net dat mijn datum verkeerd staat.

[Dit bericht is gewijzigd door Windrunner op 26-08-2003 18:30]

dinsdag 26 augustus 2003 @ 18:29:57 #62
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_12736099
Whehehehe

Anyway, ben benieuwd wat er in die catalogus staat

pi_12736136
need4speed te ruil hier
pi_12736651
Dat je games kan krijgen vind ik wel positief
En als het mogelijk is neem ik een RGB-kabel
Werd tijd
pi_12736869

dinsdag 26 augustus 2003 @ 19:01:14 #66
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_12736886
Maar nog niet beschikbaar zeker
pi_12736908
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2003 19:00 schreef FluxC5 het volgende:
[afbeelding]

BESTELLEN !!!

[Dit bericht is gewijzigd door ASSpirine op 26-08-2003 19:02]

pi_12736979
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2003 19:00 schreef FluxC5 het volgende:
[afbeelding]

Is leuk
~Leonard Cohen
  dinsdag 26 augustus 2003 @ 19:16:51 #69
65516 gieling
Live from NYC
pi_12737249
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2003 18:23 schreef ASSpirine het volgende:
Gieling is noob

dinsdag 26 augustus 2003 @ 19:18:39 #70
65516 gieling
Live from NYC
pi_12737297
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2003 19:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
Maar nog niet beschikbaar zeker
Stelletje oplichters zijn het
pi_12737376
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2003 19:16 schreef gieling het volgende:

[..]

was gieling.com soms te "nerdig"

Jij hebt een online winkel ?

dinsdag 26 augustus 2003 @ 19:23:04 #72
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_12737404
Ontopic weer dames?
Ok
  dinsdag 26 augustus 2003 @ 19:29:51 #73
65516 gieling
Live from NYC
pi_12737596
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2003 19:22 schreef ASSpirine het volgende:

[..]

was gieling.com soms te "nerdig"

Jij hebt een online winkel ?

Nee, maar ik wou niks te maken hebben met een paarden site
is dat zo???
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2003 19:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ontopic weer dames?
Ok
Nintendo rulllzzz
pi_12737648
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2003 19:29 schreef gieling het volgende:

[..]

Nee, maar ik wou niks te maken hebben met een paarden site
is dat zo???
[..]

Nintendo rulllzzz

nvm
foutje van me

Nintendo ROxXxXxXxXxX
of is het roxorz ?

dinsdag 26 augustus 2003 @ 19:34:52 #75
65516 gieling
Live from NYC
pi_12737745
er komt trouwens ook een dexters laboratory game uit dit jaar
pi_12738162
Ik zal maar weer iets nuttigs bijdragen

weet alleen niet of jullie dit al weten

Herbeleef de avonturen van Dragonball Z, een spannende en zeer verslavende role-playing actie game. Je kunt kiezen om met of tegen je favoriete Dragonball Z figuur te spelen. Iedere speler heeft zijn eigen geheime wapens en gevechtsmethoden. Je kunt oefening en gevechtsmethoden kopen met het geld van gewonnen wedstrijden of ruilen met je vrienden om zo de beste vechter te worden.

Ik copy/paste maar wat, dus als het fout is kan ik er niets aan doen

En roy, je had gezegd dat je super-bust-a-move kon bestellen bij bart smit
Ik zie het niet

dinsdag 26 augustus 2003 @ 19:48:56 #77
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_12738209
Ach, er zijn betere Fighting games, en DBZ interesseert me niet meer zoveel
  dinsdag 26 augustus 2003 @ 19:49:50 #78
65516 gieling
Live from NYC
pi_12738232
Dragonball Z is uitgemelkte shit
  dinsdag 26 augustus 2003 @ 19:50:47 #79
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_12738261
Weet niet eens wat het is ?
  dinsdag 26 augustus 2003 @ 19:53:00 #80
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_12738321
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2003 19:47 schreef ASSpirine het volgende:

En roy, je had gezegd dat je super-bust-a-move kon bestellen bij bart smit
Ik zie het niet

UTFS

Serieus, zoek op de site naar "Bust a Move"

pi_12738408
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2003 19:53 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

UTFS

Serieus, zoek op de site naar "Bust a Move"

U zocht op:
\"Bust a Move\"
Er zijn geen producten gevonden.
Is uw zoekwoord of bestelnummer juist ingevuld?
Dan is het product niet leverbaar op dit moment.

dinsdag 26 augustus 2003 @ 19:56:48 #82
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_12738417
Ik heb echt het gevoel dat DBZ:Bodakai op de Cube echt voor geen meter gaat verkopen. Dit komt natuurlijk omdat alle Dragonball spoiler:
turken
het spel op hun playstation spelen.
  dinsdag 26 augustus 2003 @ 19:58:14 #83
65516 gieling
Live from NYC
pi_12738459
loop naar de stad/dorp, loop de locale gamewinkel binnen, zeg "ik wil bust a move" zij zeggen "ok, dat is dan ¤???" /jij geeft het geld en loopt terug naar je GC/ En je kan spelen
pi_12738502
Het is voor mijn moeder, maar zij vind 59 euro veel voor zo'n spel (ouders...)

En Roy zei dat het goedkoper is als je bij bart smit besteld (op internet)

Of was hij weer vaag bezig ?

dinsdag 26 augustus 2003 @ 20:05:30 #85
65516 gieling
Live from NYC
pi_12738626
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2003 20:00 schreef ASSpirine het volgende:
Het is voor mijn moeder, maar zij vind 59 euro veel voor zo'n spel (ouders...)

En Roy zei dat het goedkoper is als je bij bart smit besteld (op internet)

Of was hij weer vaag bezig ?

Wat denk je?
pi_12738670
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2003 20:05 schreef gieling het volgende:

[..]

Wat denk je?

moeilijke beslissing
pi_12739086
Hij reageert niet...

OMG ik heb em toch niet kwaad gemaakt
Ban me niet

dinsdag 26 augustus 2003 @ 20:29:32 #88
65516 gieling
Live from NYC
pi_12739192
nee, op IRC ook al niet
pi_12739198
quote:
Jij?
MP is allang weg

Zag toevallig dat PN03 uit is, wilde m tijdens al die previews ZEKER hebben aangezien het een beetje op Devil May Cry qua gameplay zou lijken, maar heb toch veel negatieve reviews gelezen...

Heeft iemand m al ?

dinsdag 26 augustus 2003 @ 20:29:56 #90
65516 gieling
Live from NYC
pi_12739203
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2003 20:29 schreef gieling het volgende:
nee, op IRC ook al niet
#gam iedereen is uitgenodigd!!!!
pi_12739206
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2003 20:29 schreef gieling het volgende:
nee, op IRC ook al niet
Time to jump for joy
  dinsdag 26 augustus 2003 @ 21:24:57 #92
8369 speknek
Another day another slay
pi_12740795
Een 9.2 voor Soul Calibur en een 9.3 voor F-Zero, de goede dagen gaan er weer aankomen.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  dinsdag 26 augustus 2003 @ 22:13:39 #93
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_12742467
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2003 21:24 schreef speknek het volgende:
Een 9.2 voor Soul Calibur en een 9.3 voor F-Zero, de goede dagen gaan er weer aankomen.
En als je nou niet van die games houd
  dinsdag 26 augustus 2003 @ 22:32:40 #94
8369 speknek
Another day another slay
pi_12743093
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2003 22:13 schreef Chocobo het volgende:
En als je nou niet van die games houd
Ben je een vette suckel .
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  dinsdag 26 augustus 2003 @ 22:33:54 #95
65516 gieling
Live from NYC
pi_12743138
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2003 22:32 schreef speknek het volgende:

[..]

Ben je een vette suckel .

met ck
pi_12743149
Ik moet bij zelda de gast bij wind temple vinden....waar zit ie??
α & Ω
  dinsdag 26 augustus 2003 @ 22:36:23 #97
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_12743224
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2003 22:34 schreef Ker_Plunk het volgende:
who kers
  dinsdag 26 augustus 2003 @ 22:42:15 #98
65516 gieling
Live from NYC
pi_12743449
quote:
pssst, we hebben daar een centraal topic voor
  dinsdag 26 augustus 2003 @ 22:44:32 #99
65516 gieling
Live from NYC
pi_12743523
maar speciaal voor jou:

pi_12743727
Even tussen door een vraag aan Bommie, bij welke mediamarkt had je eternal darkness gezien voor 15 euro? Ben vandaag in die van Den Haag geweest maar daar was hij nog gewoon 29,95 en voor 15 euro zou ik het spel toch wel willen hebben...
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
  dinsdag 26 augustus 2003 @ 23:02:17 #101
32686 G1Ace
pi_12744139
aangezien ik grote DBZ fan ben
kan niet wachten op Budokai
August 1998- March 2018
pi_12744599
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2003 22:50 schreef koei het volgende:
Even tussen door een vraag aan Bommie, bij welke mediamarkt had je eternal darkness gezien voor 15 euro? Ben vandaag in die van Den Haag geweest maar daar was hij nog gewoon 29,95 en voor 15 euro zou ik het spel toch wel willen hebben...
Ik heb hem gekocht bij de Mediamarkt in Rijswijk (de Bogaard).
pi_12746448
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2003 23:18 schreef Bommie het volgende:

[..]

Ik heb hem gekocht bij de Mediamarkt in Rijswijk (de Bogaard).

Oke dankjewel! Rijswijk is makkelijk te doen vanuit Den Haag...
  woensdag 27 augustus 2003 @ 00:55:27 #104
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_12746788
pi_12746998
quote:
spoiler:
dragon roost bij een waterval in het begin

ik had ook gezocht op bust a move en het vond niets...

woensdag 27 augustus 2003 @ 07:12:02 #106
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_12748693
OEF! nieuwe footage van O.A. MGS voor de cube!!

http://www10.plala.or.jp/Link/tubuyori.mpg

woensdag 27 augustus 2003 @ 08:24:12 #107
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_12748988
quote:
Op woensdag 27 augustus 2003 00:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
http://www.bartsmit.com/search/search.php?zoekproduct=bust+a+move&tabbladid=0

Is leuk voor mijn kuiken
  woensdag 27 augustus 2003 @ 10:31:53 #108
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_12750819
InsideGamer: Freedom Fighter:
quote:
Freedom Fighters

26-08-2003 | Rick van der Knaap

Io Interactive is bezig aan de game Freedom Fighters vandaag hebben we hiervan een aantal screenshots.

Freedom Fighters speelt zich af in een wereld waarin de Sovjet Unie de Koude Oorlog gewonnen heeft. Hierdoor is er een wrede ruzie ontstaan in de straten van Amerika. Jij speelt Christopher Stone, die verandert van een doodgewone New Yorker in een stoere patriot die de vrijheidsstrijders leid naar de vrijheid. Natuurlijk kun je dit niet alleen en zul je samen met de vrijheidsstrijders gevechten moeten winnen van het communistische Rusland. Je zult dus mensen moeten trainen en begeleiden door de straten en gebouwen van New York

Freedom Fighters heeft een uitgebreid puntensysteem voor gewonnen en verloren gevechten. Zo krijg je meer punten voor het redden van bepaalde vrijheidstrijders of door belangrijke gebouwen te beschermen. Wanneer je al je maten in de steek laat verdien je dus minder punten.

Je zult het Rode Leger aanpakken met veel verschillende wapens. Zo heb je de gewone wapens als revolvers en machinegeweren, maar je kunt ze ook bestoken met een wapen in beide handen. Je kunt de tegenstander ook zonder wapens te lijf gaan en een aantal klappen of trappen uitdelen.

19 september 2003 zul jij ook van start kunnen gaan als vrijheidsstrijder tegen het communistische Rusland. Vandaag zijn er een aantal screenshots vrijgekomen van Freedom Fighters die, zoals gewoonlijk, aan de rechterkant te bekijken zijn. Dit keer zijn alle screenshots vers van de pers. En als afsluiting God Bless America.

woensdag 27 augustus 2003 @ 11:50:32 #109
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_12752601
quote:
Op woensdag 27 augustus 2003 10:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

He,....... een third person shooter
  woensdag 27 augustus 2003 @ 11:54:36 #110
26121 koeskoes
kuttopic --->
pi_12752716
Keb gister UFC Throwdown gehaald (koste maar 19,99 ) en ik moet toch egt ff zegge dat het spel toch wel zeer oke is
Deze signature is geschikt bevonden voor 18 jaar en ouder.
  woensdag 27 augustus 2003 @ 13:19:04 #111
65516 gieling
Live from NYC
pi_12754684
quote:
Op woensdag 27 augustus 2003 10:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Klinkt wel aardig

[Dit bericht is gewijzigd door gieling op 27-08-2003 13:34]

pi_12754989
quote:
Op woensdag 27 augustus 2003 13:19 schreef gieling het volgende:

[..]

Klingt klinkt wel aardig

woensdag 27 augustus 2003 @ 13:33:32 #113
65516 gieling
Live from NYC
pi_12755015
edit, die stomme quote knop
  woensdag 27 augustus 2003 @ 13:34:35 #114
65516 gieling
Live from NYC
pi_12755041
quote:
Op woensdag 27 augustus 2003 13:32 schreef Windrunner het volgende:

[..]

Klopt
  woensdag 27 augustus 2003 @ 13:41:33 #115
17061 mvt
blame Canada
pi_12755213
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2003 23:02 schreef G1Ace het volgende:
aangezien ik grote DBZ fan ben
kan niet wachten op Budokai
Als het een rechtstreekse poort is va nde PS@ : verspilde tijd. Wat een kutspel was dat zeg. Zeer slechte grafics, lange laadtijden, te veel (lelijke) tussenfilmpjes. En dan alle gesproken tekst in het japans (niet in te stellen).

Nee, ondanks dat ik best wel een DB(Z) fan ben lijkt me dat niets. Volgens mij zijn alle DBZ spellen klote. \
Maar dat komt waarschijnlijk omdat ik ook Legacy of Goku heb voor de GBA

We were to understand there would be pie and punch?
pi_12759317
Voor de voetbalfans: bevestiging van PES/WE7-exclusiviteitsdeal tussen Sony en Konami. Geen PES/WE7 dus op de cube in Europa.
quote:
One million copies in three weeks for Winning Eleven 7

Rob Fahey 10:57 26/08/2003
Seventh heaven for Konami as latest footy title sells by the bucketload

Konami's popular football franchise, Winning Eleven, has proved its strength once more - with the seventh iteration of the game selling over a million copies within three weeks of going on sale.

The game builds on the success of previous titles in the franchise, which have sold more than 12 million copies cumulatively. Indeed, Konami's brief stint as Japan's number one publisher was fuelled by Winning Eleven - the company overtook Nintendo in the rankings for a short while thanks to the boost in sales of football titles during the last World Cup.

Winning Eleven 7 is set to arrive in Europe in modified form later this year, rebranded as Pro Evolution Soccer 3. A PC version of the game is also in the works, as this platform is not affected by Konami's exclusivity deal with Sony.

woensdag 27 augustus 2003 @ 16:12:52 #117
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_12759369
Helaas

Nog steeds geen goeie footie op de Cube

pi_12759694
Onofficieel bevestigd: er zal een tweede mario kart game staan op de bonusdisk bij de release van Mario Kart DD. (onderstaand een kort citaat want spong.com heeft de hele website met scripts beveiligd tegen copy-pasten).
quote:
a Nintendo spokesperson speaking off the record said: "it will more than likely be like the Zelda bonus disk, a remake of the Nintendo 64 title."
  woensdag 27 augustus 2003 @ 17:15:25 #119
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_12761272

Ik weet niet of we daar iets aan hebben... Op de Zelda disk stond MasterQuest, die was nog nooit gereleased. Maar Mario kart is toch nooit anders uitgebracht als Mario kart 64?
Of was er ook weer een 64DD versie?

pi_12761548
quote:
Op woensdag 27 augustus 2003 17:15 schreef Notorious_Roy het volgende:

Ik weet niet of we daar iets aan hebben... Op de Zelda disk stond MasterQuest, die was nog nooit gereleased. Maar Mario kart is toch nooit anders uitgebracht als Mario kart 64?
Of was er ook weer een 64DD versie?

Wat dacht je van dé SNESversie?
  woensdag 27 augustus 2003 @ 17:58:57 #121
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_12762359
Ik Mario Kart op de N64 nog nooit gespeeld , was namelijk veel te druk met golden eye en perfect dark . Maar elke bonus disk is welkom in mijn Gamecube.

p.s. Kep een Wavebird gehaalt. Erg handig

pi_12763194
quote:
Op woensdag 27 augustus 2003 17:58 schreef BMH het volgende:
Ik Mario Kart op de N64 nog nooit gespeeld , was namelijk veel te druk met golden eye en perfect dark . Maar elke bonus disk is welkom in mijn Gamecube.

ik heb overwogen om ook een wavebird te nemen, op mijn oude kamer zat ik zon 3,5 meter van mijn tvtje vandaan (37 cm, dus was niet echt geslaagd) maar net toen ik hem wou aanschaffen, las ik een aantal reviews, dat dat ding ontiechelijk snel kapot zou gaan, en ook de batterijen niet al te lang mee zouden gaan dus zou je ff kunnen meten hoe lang je er mee doet ozo ?

naja, toen ben ik maar naar boven verhuisd, waar ik zon 1,5 meter verwijderd zit van mijn 55cm flat tv

woensdag 27 augustus 2003 @ 19:07:41 #123
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_12763827
Ben even de Soul Reaver II video review aan het downen
pi_12764152
Was het ook niet zo dat de wave bird bij sommige spellen niet werkte of dat het vastliep
  woensdag 27 augustus 2003 @ 19:26:01 #125
65516 gieling
Live from NYC
pi_12764386
quote:
Op woensdag 27 augustus 2003 19:17 schreef ASSpirine het volgende:
Was het ook niet zo dat de wave bird bij sommige spellen niet werkte of dat het vastliep
niet dat ik weet
pi_12764451
quote:
Op woensdag 27 augustus 2003 17:58 schreef BMH het volgende:

Ik heb ook een wavebird besteld voor 39 euro,lijkt me zeker een naar handig ding wel,
pi_12764508
quote:
Op woensdag 27 augustus 2003 19:28 schreef crash_bandicoot het volgende:

[..]

Ik heb ook een wavebird besteld voor 39 euro,lijkt me zeker een naar handig ding wel,

39 euro is niet veel, welke winkel?
pi_12764532
Liever iets van Otto,stond op de website van otto,zie ze haast nooit goedkoper dan boven 45 euro zat wel een week levertijd op maarja
pi_12764740
quote:
Op woensdag 27 augustus 2003 19:30 schreef Windrunner het volgende:

[..]

39 euro is niet veel, welke winkel?

niet veel ?

hier kost het "maar" zoiets in de gewone winkel

pi_12764791
quote:
Op woensdag 27 augustus 2003 19:39 schreef ASSpirine het volgende:

[..]

niet veel ?

ik zie hem alleen maar voor 49+
pi_12764843
quote:
Op woensdag 27 augustus 2003 19:39 schreef ASSpirine het volgende:

[..]

niet veel ?

een gewone controller kost al 35 euro overal
noem de naam van die winkel dan maar
pi_12765015
quote:
Op woensdag 27 augustus 2003 19:43 schreef crash_bandicoot het volgende:

[..]

een gewone controller kost al 35 euro overal
noem de naam van die winkel dan maar

Carrefour (is een supermarkt )
De supermarkten in België verkopen best veel

hier kosten ze ook "maar" 39 euro

een gewone controller zo'n 34

pi_12765071
ow zit je in belgie wij hadden het over nederland
  woensdag 27 augustus 2003 @ 19:55:20 #134
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_12765117
SCII lijkt me een verschrikkelijk spel Echt niks voor mij
  woensdag 27 augustus 2003 @ 19:56:26 #135
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_12765147
quote:
Op woensdag 27 augustus 2003 19:07 schreef Chocobo het volgende:
Ben even de Soul Reaver II video review aan het downen
Soul Calibur II bedoel je denk ik
  woensdag 27 augustus 2003 @ 19:57:08 #136
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_12765163
quote:
Op woensdag 27 augustus 2003 19:56 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Soul Calibur II bedoel je denk ik

PROEST

JA

pi_12765255
Ik heb lekker 2 wavebirds voor 60 euro gekocht .
pi_12765303
Vechtspellen kunnen wel leuk zijn, maar de nieuwere vind ik niets aan...

Streetfighter 2, mortal kombat 1 & 2 en killer instinct waren de leukste die ik heb gespeeld

daarna is het midner geworden vor me, misschien dat ik mijn broer maar zal moeten overtuigen om het te kopen

wanneer komt f-zero uit? toch snller dan Mario Kart ?

woensdag 27 augustus 2003 @ 20:26:08 #139
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_12765900
quote:
Op woensdag 27 augustus 2003 20:03 schreef ASSpirine het volgende:
wanneer komt f-zero uit? toch snller dan Mario Kart ?
F-zero komt september. En hij is ongeveer 6293 km/u sneller als Mario Kart. Maar Mario Kart gaat nu ook best al wel sne!
  woensdag 27 augustus 2003 @ 20:33:49 #140
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_12766040
CubeZone:

[Nieuws] R: Racing Evolution screens

R: Racing Evolution moet daadwerkelijk een evolutie gaan worden van de Ridge Racer serie. De nieuwste screens moeten dat aantonen!

Ridge Racer is één van de weinige racegames die op de planning staat voor de GameCube, en zeker één van de weinige die de potentie hebben om een hele goede game te worden. Het is trouwens wel een multiplatform game, aangezien de game op alle 3 de consoles (Xbox, Playstation 2 en GameCube) te zien zal zijn. Typisch is wel dat deze nieuwe Ridge Racer de oude stijl (fantasievol) volledig overboord gooit en zich nu opstelt als een serieuze racegame zonder grappen en grollen.

Nieuwe screens van de game werden door IGN op internet gezet. Bekijk ze hieronder:

pi_12766062
zijn screens van filmpjes neem ik aan, ik wil nu ook in-game shots zien
pi_12766254
Dat Soul Calibour II, is dat een beetje snel vechten?
Of is het typetje killer instinct traag en saai?
~Leonard Cohen
  woensdag 27 augustus 2003 @ 20:45:26 #143
8369 speknek
Another day another slay
pi_12766280
Huh? Killer Instinct traag?
pi_12766293
quote:
Op woensdag 27 augustus 2003 20:44 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Dat Soul Calibour II, is dat een beetje snel vechten?
Of is het typetje killer instinct traag en saai?

je weet niet wat jezegt

woensdag 27 augustus 2003 @ 20:46:28 #145
65516 gieling
Live from NYC
pi_12766306
screens zijn zeker mooi
Maar ik houd meer van racegames met mooie porches etc
  woensdag 27 augustus 2003 @ 20:48:15 #146
8369 speknek
Another day another slay
pi_12766349
quote:
Op woensdag 27 augustus 2003 20:45 schreef ASSpirine het volgende:

je weet niet wat jezegt

Nouja de figuren liepen natuurlijk best traag. Maar je ging dat spel ultra-combo'end door, niet lopend.
pi_12766411
quote:
Op woensdag 27 augustus 2003 20:48 schreef speknek het volgende:

[..]

Nouja de figuren liepen natuurlijk best traag. Maar je ging dat spel ultra-combo'end door, niet lopend.

Maar killer instinct is een topper in de vechtspellen (misschien nostalgische zin )

pi_12767224
ik vind vechtspellen alleen leuk als het zeer onrealistisch is..., zo blij als SSBM of zo 'verzonnen' als martel kombat ozo

die realistische shit hoeft van mij niet..., dat soort spellen vind ik eigenlijk best ziek

woensdag 27 augustus 2003 @ 22:49:23 #149
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_12770224
quote:
Op woensdag 27 augustus 2003 20:51 schreef ASSpirine het volgende:

[..]

Maar killer instinct is een topper in de vechtspellen (misschien nostalgische zin )

Tis de laatste fighter die ik speelde en vind hem top
  woensdag 27 augustus 2003 @ 22:50:43 #150
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_12770275
quote:
Op woensdag 27 augustus 2003 20:35 schreef ASSpirine het volgende:
zijn screens van filmpjes neem ik aan, ik wil nu ook in-game shots zien
Het is gewoon de In-game engine. Enige wat er nog niet is is de juiste camera hoek en de hud. Spel ziet er wel rete strak uit
  woensdag 27 augustus 2003 @ 23:00:47 #151
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_12770691
quote:
Op woensdag 27 augustus 2003 22:50 schreef BMH het volgende:

[..]

Het is gewoon de In-game engine.

Ja,... inclusief wat SERIEUZE rendering
pi_12772046
quote:
Op woensdag 27 augustus 2003 23:00 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Ja,... inclusief wat SERIEUZE rendering

zekers
pi_12774035
nieuwe Mario Kart DD screens (27 augustus)
pi_12774141
ROY, je verkoopt je metroid ?
  donderdag 28 augustus 2003 @ 07:15:43 #155
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_12775272
quote:
Op donderdag 28 augustus 2003 01:18 schreef Vagere_Hein het volgende:
nieuwe Mario Kart DD screens (27 augustus)
Ziet er steeds beter uit! Tis nu al een topper
  donderdag 28 augustus 2003 @ 09:37:19 #156
65516 gieling
Live from NYC
pi_12776190
Kwele screens
  donderdag 28 augustus 2003 @ 09:57:14 #157
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_12776517
DBZ Budokai

Mijn neefje gaat deze vast halen

Tot waar gaat Budokai? t/m Freeza saga? Die kennen we nu wel...

En Goku, kan die SSJ worden tijdens het vechten? OF istie al zo als je hem kiest?

pi_12776702
quote:
Op donderdag 28 augustus 2003 09:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
DBZ Budokai

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

En Goku, kan die SSJ worden tijdens het vechten? OF istie al zo als je hem kiest?

volgens mij tot cell saga.. er staan ook androids in en android saga kwam na freeza saga.
en dat SSJ kan die worden met ene speciale toetsencombinatie. zoals elke aanval. teminste zo is het bij de ps2.

[Dit bericht is gewijzigd door Windrunner op 28-08-2003 10:08]

donderdag 28 augustus 2003 @ 10:07:57 #159
65516 gieling
Live from NYC
pi_12776703
he die androids?? Schrijf je dat zo? Zijn er toch ook al, dus het gaat verder! En trunks is er....
  donderdag 28 augustus 2003 @ 10:22:26 #160
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_12776951
Ohw jah T/m Cell zal het wel zijn dan

Ik vraag me af of deze game bestaansrecht heeft nu die ongeveer tegelijk uitkomt met een game als Soul Calibur II. Tuurlijk, voor de DBZ Fans (zijn die er nog?) is het een musthave, maar voor de gewone gamer?

donderdag 28 augustus 2003 @ 11:01:40 #161
17061 mvt
blame Canada
pi_12777670
quote:
DBZ Budokai

geldverspilling. Let op mijn woorden
quote:

Cell, tijdens gevecht. Net als wat ie geleerd had bij king kai, ben ff de naam kwijt. Alles tijdens gevecht.
  donderdag 28 augustus 2003 @ 11:02:55 #162
17061 mvt
blame Canada
pi_12777691
quote:
Op donderdag 28 augustus 2003 10:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
Tuurlijk, voor de DBZ Fans (zijn die er nog?) is het een musthave,
En na 1 of 2 keer spelen is het haast wel een mustsell. Tip : laat hem het even spelen in de winkel.
  donderdag 28 augustus 2003 @ 12:44:46 #163
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_12780166
Nieuwe MGS screens

donderdag 28 augustus 2003 @ 12:46:34 #164
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_12780207
Tuurlijk is Metal gear solid mooier dan PSX,

Maar echt de kracht van de GC benut is het niet

"the female orgasme is a mythe, I hae had sex with 26 women in my life and not one of them had a orgasme."
  donderdag 28 augustus 2003 @ 12:59:44 #165
8372 Bastard
Persona non grata
pi_12780545
quote:
Op donderdag 28 augustus 2003 12:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nieuwe MGS screens

[afbeelding]
[

Dit screenshot komt wel uit het coolste stukje gamen wat ik vlgs mij ooit heb meegemaakt
The truth was in here.
pi_12780659
Is het in MGS anders dan op de PSX/PC? Dus is de verhaallijn anders? Anders koop ik em niet eens want dan weet ik alles al wat ik moet doen
  donderdag 28 augustus 2003 @ 13:05:23 #167
8372 Bastard
Persona non grata
pi_12780674
quote:
Op donderdag 28 augustus 2003 13:04 schreef Evad het volgende:
Is het in MGS anders dan op de PSX/PC? Dus is de verhaallijn anders? Anders koop ik em niet eens want dan weet ik alles al wat ik moet doen
Neem aan hetzelfde inderdaad... desalniettemin een cool spel, ik hoop dat ze wel een lagere prijs hanteren omdat de meeste het spel wel kennen.
The truth was in here.
pi_12780723
Heb hem zowel op de PSX (bij een vriend) als op de pc al 2 keer uitgespeeld, dus geen must buy voor mij denk ik dan
pi_12781560
Geinig feitje ; het turtles spel krijgt ook gba connectivitydingesgedoe:

"Teenage Mutant Ninja Turtles
Developer: Konami
Publisher: Konami
Requires: Game Boy Advance, GameCube GBA cable
Connection support: Unknown

No idea what Konami's got cooking up here...the company just said there'd be connection with the Game Boy Advance in the GameCube game. What it will be is anyone's guess."

pi_12781635
quote:
Op woensdag 27 augustus 2003 19:17 schreef ASSpirine het volgende:
Als mijn wavebird in controllerport 1 zit en ik doe de action replay in mn cube dan herkent hij de wavebird niet als zijnde controller en geeft hij een error (geen controller aanwezig). Als je dan even een normale controller in de poort doet, dan doet hij het daarna wel weer gewoon.

Wat ook wel jammer is, is dat de wavebird geen rumble heeft en bij sommige spellen mis je dat best wel (ik dan).

Verder ben ik er heel tevreden over alleen gebruik ik momenteel vaker mn gewone controller (met verlengsnoer ertussen) omdat ik momenteel een spel speel waarbij ik dat rumble een beetje mis anders.

donderdag 28 augustus 2003 @ 13:45:32 #171
35614 nikanoru
[TK]Merry Fucking Christmas!
pi_12781671
quote:
DBZ Budokai

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Huh? Zegt Vegeta nou SHIT! ?
Dear Lord,please make it stop.Ik vind je lief. f0toboekThis is evolution,the monkey,the man,then the gun.
pi_12782429
quote:
Op donderdag 28 augustus 2003 13:45 schreef nikanoru het volgende:

[..]

Huh? Zegt Vegeta nou SHIT! ?

lol 5 HIT
  donderdag 28 augustus 2003 @ 14:39:29 #173
65516 gieling
Live from NYC
pi_12782955
quote:
Op donderdag 28 augustus 2003 12:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nieuwe MGS screens

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

ook mooi
  donderdag 28 augustus 2003 @ 16:29:14 #174
8369 speknek
Another day another slay
pi_12785786
Ik blijf Mario Kart butt ugly vinden.
  donderdag 28 augustus 2003 @ 16:31:55 #175
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_12785863
quote:
Op donderdag 28 augustus 2003 13:07 schreef Evad het volgende:
Heb hem zowel op de PSX (bij een vriend) als op de pc al 2 keer uitgespeeld, dus geen must buy voor mij denk ik dan
The Twin Snakes gebruikt gameplay elementen van deel 2! Dus alle moves enz. Hij is het replay-en zeker waard
  donderdag 28 augustus 2003 @ 16:32:56 #176
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_12785900
quote:
Op donderdag 28 augustus 2003 16:29 schreef speknek het volgende:
niemand vroeg ook of je het mooi moest vinden.

En wat zeur je nu toch over graphics. Als je graphics zo belangrijk vind haal je toch een xbox

pi_12786378
quote:
Op donderdag 28 augustus 2003 16:31 schreef BMH het volgende:

[..]

The Twin Snakes gebruikt gameplay elementen van deel 2! Dus alle moves enz. Hij is het replay-en zeker waard

Hmmm dan moet ik maar eens kijken of ik hem leuk vind... Ff huren bij de videotheek als ie daar te vinden is als ie uit is althans
  donderdag 28 augustus 2003 @ 16:53:11 #178
8369 speknek
Another day another slay
pi_12786445
quote:
Op donderdag 28 augustus 2003 16:32 schreef BMH het volgende:
niemand vroeg ook of je het mooi moest vinden.

En wat zeur je nu toch over graphics. Als je graphics zo belangrijk vind haal je toch een xbox

Er zit een nog een redelijk gat tussen de graphics tot het uiterste pushen en met de pet naar je eigen franchise gooien en hopen op geld cashen.
pi_12786469
quote:
Who cares, als het maar lekker weg speelt
Op de SNES is het ook butt ugly, maar mij hoor je niet klagen
~Leonard Cohen
pi_12786522
quote:
Op donderdag 28 augustus 2003 16:54 schreef Forau_Diavolina het volgende:

[..]

Multiplay rulez altijd met mario kart, lekker schildjes op elkaar knallen
  donderdag 28 augustus 2003 @ 17:38:55 #181
8369 speknek
Another day another slay
pi_12787569
quote:
Op donderdag 28 augustus 2003 16:54 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Voor SNES begrippen was dat een mooi spel, toendertijd iig. Het zag er gewoon verzorgd uit. Dit ziet er niet verzorgd uit. Het zijn dezelfde player models van vroegere spellen bij elkaar gegooid en de achtergronden zijn simpele n64 ports. Zelfs de karretjes zelf zijn in een middagje door een oproepkracht in elkaar geflanst, zo weinig polygonen.
pi_12787620
quote:
Op donderdag 28 augustus 2003 17:38 schreef speknek het volgende:

[..]

Voor SNES begrippen was dat een mooi spel, toendertijd iig. Het zag er gewoon verzorgd uit. Dit ziet er niet verzorgd uit. Het zijn dezelfde player models van vroegere spellen bij elkaar gegooid en de achtergronden zijn simpele n64 ports. Zelfs de karretjes zelf zijn in een middagje door een oproepkracht in elkaar geflanst, zo weinig polygonen.

zo lang het maar leuk is
  donderdag 28 augustus 2003 @ 17:42:14 #183
8369 speknek
Another day another slay
pi_12787660
quote:
Op donderdag 28 augustus 2003 17:41 schreef ASSpirine het volgende:
zo lang het maar leuk is
true, true. Maar ik ben bang dat het een indicatie voor de rest is.
  donderdag 28 augustus 2003 @ 17:43:47 #184
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_12787700
Graphics maken me inderdaad ok niet zoveel uit, al had ik natuurlijk wel gewild dat het state of the art was. Puur en alleen om te kunnen laten zien wat de Cube kan (zoals je met StarFox wel kan doen )
pi_12787734
pas oordelen als je het zelf hebt gespeeld

en ik kan niet wachten tot ik het speel

donderdag 28 augustus 2003 @ 17:47:58 #186
8369 speknek
Another day another slay
pi_12787792
De indruk dat ik graphics belangrijker vind dan gameplay is absoluut onjuist; maar het spelconcept is nu al elf jaar niet origineel meer, na het zoveelste vervolg moet je dus met iets revolutionairs komen. Misschien dat die dubbele kartbezetting dat in zich heeft, maar ik betwijfel het. Voor de rest is het een illustere naam die toch wel verkoopt, ik heb dan hierdoor de impressie dat het maar daar op gegooid wordt en het spel zelf een beetje afgeraffeld.
  donderdag 28 augustus 2003 @ 17:49:43 #187
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_12787823
quote:
Op donderdag 28 augustus 2003 17:47 schreef speknek het volgende:
De indruk dat ik graphics belangrijker vind dan gameplay is absoluut onjuist; maar het spelconcept is nu al elf jaar niet origineel meer, na het zoveelste vervolg moet je dus met iets revolutionairs komen. Misschien dat die dubbele kartbezetting dat in zich heeft, maar ik betwijfel het. Voor de rest is het een illustere naam die toch wel verkoopt, ik heb dan hierdoor de impressie dat het maar daar op gegooid wordt en het spel zelf een beetje afgeraffeld.
Ben ik het helemaal mee eens Daarom staat MK:DD ook nog niet bij mij in Pre-Order
  donderdag 28 augustus 2003 @ 18:15:59 #188
32686 G1Ace
pi_12788397
quote:
Op donderdag 28 augustus 2003 10:07 schreef Windrunner het volgende:

[..]

volgens mij tot cell saga.. er staan ook androids in en android saga kwam na freeza saga.
en dat SSJ kan die worden met ene speciale toetsencombinatie. zoals elke aanval. teminste zo is het bij de ps2.

ik kan niet wachten
August 1998- March 2018
  donderdag 28 augustus 2003 @ 18:23:40 #189
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_12788550
quote:
Ik niet

pi_12788580
w00t ziet er zeker geil uit

<< Prinsess een zusje gekregen?

[Dit bericht is gewijzigd door Evad op 28-08-2003 18:29]

Wii #: 1899 9526 5024 7682 &gt; Stuur PM als je me toevoegt please.
  donderdag 28 augustus 2003 @ 18:29:00 #191
65516 gieling
Live from NYC
pi_12788653
quote:
Op donderdag 28 augustus 2003 18:23 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Ik niet

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Ik ook niet
Zal het weer ditkeer ook invloed hebben op je rijgedrag, dat het gladder word etc?
  donderdag 28 augustus 2003 @ 18:32:49 #192
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_12788737
quote:
Op donderdag 28 augustus 2003 18:25 schreef Evad het volgende:

[afbeelding] << Prinsess een zusje gekregen?

Nee,... tis Princess Toadstool en Peach,.... de Japanse en US vriendin van Mario zal ik maar zeggen
  donderdag 28 augustus 2003 @ 18:40:06 #193
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_12788900
quote:
Op donderdag 28 augustus 2003 18:25 schreef Evad het volgende:

[afbeelding] << Prinsess een zusje gekregen?

Ik zag haar het eerst in Mario party 4, onder de naam: Daisy
Was wel lol, om team: Peach en Daisy te make
pi_12788927
Is geen standaard-team, dat team kan je aan het begin van de race zelf samenstellen :-P
  donderdag 28 augustus 2003 @ 18:43:53 #195
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_12788983
quote:
Op donderdag 28 augustus 2003 18:41 schreef Evad het volgende:
Is geen standaard-team, dat team kan je aan het begin van de race zelf samenstellen :-P
Niemand zegt toch dat het een team is ?
pi_12789011
quote:
Op donderdag 28 augustus 2003 18:40 schreef HomerJ het volgende:
Was wel lol, om team: Peach en Daisy te make
Jawel Chocobo... of ik moet 'm verkeerd begrijpen
pi_12789025
quote:
Op donderdag 28 augustus 2003 18:32 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Nee,... tis Princess Toadstool en Peach,.... de Japanse en US vriendin van Mario zal ik maar zeggen

Volgens mij zijn het Peach, de standaard Mario Prinses, en prinses Daisy, de prinses uit Mario 2.
  donderdag 28 augustus 2003 @ 18:48:00 #198
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_12789083
quote:
Op donderdag 28 augustus 2003 18:45 schreef Evad het volgende:

[..]

Jawel Chocobo... of ik moet 'm verkeerd begrijpen

Oh

Ik begreep hem anders

ach,.. who kers

donderdag 28 augustus 2003 @ 19:00:46 #199
65516 gieling
Live from NYC
pi_12789381
ik had haar idd ook nog nooit gezien
pi_12789534

Ze komt dus uit de Mario Land serie.

donderdag 28 augustus 2003 @ 19:09:56 #201
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_12789558
quote:
Op donderdag 28 augustus 2003 18:45 schreef Lexie het volgende:

[..]

Volgens mij zijn het Peach, de standaard Mario Prinses, en prinses Daisy, de prinses uit Mario 2.

Nevermind

[Dit bericht is gewijzigd door Notorious_Roy op 28-08-2003 19:24]

donderdag 28 augustus 2003 @ 19:14:50 #202
62687 Ajaxfan
Look out for me
pi_12789685
ik las ergens dat het spel Buffy the vampire Slayer: Chaos Bleeds op de Gamecube uit zou komen in Augustus wie weet hier meer over.
* Ajax * Arsenal * Barca * Fiorentina * Napoli * Leeds *
  donderdag 28 augustus 2003 @ 19:22:52 #203
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_12789868
quote:
Op donderdag 28 augustus 2003 19:08 schreef Lexie het volgende:
[afbeelding]

Ze komt dus uit de Mario Land serie.

die tropy heb ik nog niet . Maar kep nu wel 372 melee potjes gespeelt (vandaag weer 7 met 3 spelers )
  donderdag 28 augustus 2003 @ 19:34:27 #204
65516 gieling
Live from NYC
pi_12790133
tijd geleden dat ik super smash brothers gespeeld heb!
  donderdag 28 augustus 2003 @ 20:00:28 #205
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_12790820
quote:
Op donderdag 28 augustus 2003 19:14 schreef Ajaxfan het volgende:
ik las ergens dat het spel Buffy the vampire Slayer: Chaos Bleeds op de Gamecube uit zou komen in Augustus wie weet hier meer over.
Buffy the Vampire Slayer: Chaos Bleeds

Publisher: Vivendi

Developer: Eurocom

Formats: GC, PS2, Xb

Out: Q3 2003
  donderdag 28 augustus 2003 @ 20:04:21 #206
62687 Ajaxfan
Look out for me
pi_12790898
Ja maar ik bedoel of ie vertraagd is
* Ajax * Arsenal * Barca * Fiorentina * Napoli * Leeds *
  donderdag 28 augustus 2003 @ 20:07:54 #207
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_12790978
Link !
pi_12790999
quote:
Op donderdag 28 augustus 2003 20:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
Link ! [afbeelding]
Is uit Soul Caliber II filmpje
pi_12791312
quote:
Op donderdag 28 augustus 2003 20:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
Link ! [afbeelding]
dat is een verdomd mooi plaatje. ingame ook of?
  donderdag 28 augustus 2003 @ 20:25:12 #210
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_12791342
F-zero GX's graphics zijn TE goed (en overal waar te voor staat is niet goed)
quote:
Visuals
The biggest complaint people had with F-Zero X was that it was graphically bland. There was nothing going on in the background, low polygon vehicles, and poorly detailed racetracks. I would argue that the graphics in F-Zero X were just fine and got the job done, all at sixty frames per second.

Of course, that simply would not do with F-Zero GX. Amusement Vision went all out on this one. From the landing gear retracting into the ground at the beginning of a race to the lightning explosion coming out of the back of the car every time you boost, theyve upped the ante. Backgrounds are populated with tons of details. Port Town features a giant statue of the perennial fan-favorite/most useless peripheral ever ROB. The Vegas Palace is a giant casino, and looks marvelous, with a giant roulette table in the middle and neon-lights running alongside the entire border of the track. Lightning is a terrifyingly intense course with guess what, tons of lightning in the background. Theres even rain on the course, although that is the first thing to get sacrificed as soon as the multiplayer mode starts. Aeropolis and Mute City are your typical downtown city levels, with skyscrapers abound. In F-Zero X, you were lucky if you passed one or two Jetsons-style buildings. Also, on the Emerald Cups Big Blue level, you go into an underwater glass tunnel for a brief while, and you can see all the other above ground buildings. My favorite level is Green Plant. Its essentially a beautiful forest with a giant racetrack going through it. Every tree is rendered perfectly. Seriously, its a sight to see. The only chink I can find in the engine is when you use a boost, youre going so fast that trees are forced to immediately pop-in.

The course roads themselves have been totally revamped. Somethings always going on, be it a checker pattern, chaser lights, metal grating, or transparent glass flooring. You know how when you watch road stripes on the highway, passing them means youre moving, and if they go by quickly, that means youre going by really fast? Same thing applies here. All of this looks amazing, especially in screenshots, but for gameplay purposes, it simply does not work. There are just so many bloody distractions on the track that catch your peripheral vision that its hard to keep your eyes on the road. In F-Zero X, if you didnt have a border, you knew it. In this, you really can never be sure. You see lights and you think, Oooh, I can go this way, and the next thing you know, youre plummeting to your death. Not good. Its here that I think the game just goes a little too far. There are just too many graphical tweaks. Its like they said, Hey, lets throw this in. Why? Because we can. Sure, its amazing and the best thing Ive seen on the Cube except for Resident Evil, dont get me wrong, but in a racing game, you are supposed to be looking at the track, not all the other stuff around you.

[Dit bericht is gewijzigd door BMH op 28-08-2003 20:25]

donderdag 28 augustus 2003 @ 20:25:32 #211
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_12791354
quote:
Op donderdag 28 augustus 2003 20:23 schreef Windrunner het volgende:

[..]

dat is een verdomd mooi plaatje. ingame ook of?

nee, van de intro
  donderdag 28 augustus 2003 @ 20:25:52 #212
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_12791366
pi_12791551
quote:
Op donderdag 28 augustus 2003 20:25 schreef BMH het volgende:

[..]

nee, van de intro

wat ik dus eigenlijk bedoelde was of die hier de engine gebruikt van Soul Calibur 2 of dat het gewoon een filmpje is
  donderdag 28 augustus 2003 @ 20:37:47 #214
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_12791604
Filmpje.
  donderdag 28 augustus 2003 @ 21:40:49 #215
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_12793128
quote:
Op donderdag 28 augustus 2003 20:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
Filmpje.
intro filmpje
  donderdag 28 augustus 2003 @ 22:05:58 #216
8369 speknek
Another day another slay
pi_12793839
quote:
Op donderdag 28 augustus 2003 18:23 schreef Chocobo het volgende:

Kijk dan die muur! En die tunnel! Dat kan toch niet meer in 128bit heaven? .
pi_12797429
quote:
Op donderdag 28 augustus 2003 22:05 schreef speknek het volgende:

[..]

het is dan ook een cartoonachtig spel
dan vind ik dit nog kunnen
pi_12798155
SNES

N64

NGC :

Genoeg vooruitgang vind ik, en bij Mario Kart gaat het ook helemaal niet om ''cutting edge'' graphics IMO

vrijdag 29 augustus 2003 @ 07:44:49 #219
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_12800275
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2003 01:10 schreef PBateman1978 het volgende:
SNES

[afbeelding]

WOW. Hopelijk zit deze game op de bonus disk . Hogere resolutie erbij en ik ben zuper blij (ik hou van 2D games)
  vrijdag 29 augustus 2003 @ 08:08:43 #220
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_12800375
quote:
Op donderdag 28 augustus 2003 22:05 schreef speknek het volgende:

[..]

Je kan ook TE kritisch zijn he En echt klaar zijn ze natuurlijk ook nog niet. IGN had dit te melden

The graphics engine is more than ready, running smoothly at all times, with nice cartoony effects, and great player animations (sometimes the second player gets dragged behind the kart after a hit, for example).

vrijdag 29 augustus 2003 @ 08:26:54 #221
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_12800485
Ik heb laatst een middag MK64 zitten spelen en ik vind hem gewoon erg cool hoor... Ik hoor van velen dat ze hem wat minder vinden maar waarom?
  vrijdag 29 augustus 2003 @ 08:46:23 #222
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_12800631
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2003 08:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb laatst een middag MK64 zitten spelen en ik vind hem gewoon erg cool hoor... Ik hoor van velen dat ze hem wat minder vinden maar waarom?
Te traag en geen waardige opvolger van de Snes versie.....

Ben ik het gedeeltelijk mee eens maar niet helemaal

vrijdag 29 augustus 2003 @ 09:03:26 #223
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_12800822
De SNES versie was ook niet echt snel. Verder is 150 cc toch echt snel

Laten we hopen dat MK:DD wat bijzonders gaat brengen

vrijdag 29 augustus 2003 @ 09:34:38 #224
65516 gieling
Live from NYC
pi_12801192
Ik krijg steeds meer zin in mariokart
pi_12801444
Zolang de battle mode maar fatsoenlijk is uitgewerkt (die in de N64 versie vond ik echt top) ben ik allang tevreden, dat is toch het onderdeel dat voor de langere termijn aantrekkelijk is.
Nu hopen dat LCD tv's snel betaalbaar worden, die gewone bakbeesten zijn niet de ideale apparaten om mee te lannen. En dan met 8 man los
!
  vrijdag 29 augustus 2003 @ 16:00:26 #226
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_12810421
80 mb groot intro filmpje van Final Fantasy op de cube

Download em van een directe link hier
hier
hier

Download hier nieuwe F-zero footage

[Dit bericht is gewijzigd door BMH op 29-08-2003 16:05]

pi_12811001
Hoop dat de 119 mb voor F-zero het waard zijn
  vrijdag 29 augustus 2003 @ 16:32:42 #228
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_12811198
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2003 16:24 schreef Evad het volgende:
Hoop dat de 119 mb voor F-zero het waard zijn
ZEKER!!! wil je een directe link?
pi_12811230
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2003 16:32 schreef BMH het volgende:

[..]

ZEKER!!! wil je een directe link?

Nee dankje ben al op de helft met downloaden :-) 65 kb/s.
  vrijdag 29 augustus 2003 @ 17:25:28 #230
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_12812284
Alle links werken niet maar goed,....... had hem al via IGN Intro is cool !
pi_12813465
net een filmpje van kirby's air ride gezien errug vet !

Heeft echt nog niemand deze game ge-importeerd?

pi_12813503
Filmpjes zijn errug vet, alleen waar heb jij die kirby's airride movie vandaan?
  vrijdag 29 augustus 2003 @ 18:46:15 #233
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_12813729
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2003 18:31 schreef ShadoW17 het volgende:
net een filmpje van kirby's air ride gezien errug vet !

Heeft echt nog niemand deze game ge-importeerd?

Ik ben nog niet zo overtuigd. En daarkomt nog bij dat ik dit jaar nog minimal 2 race games (f-zero en Mario kart) ga halen.
  vrijdag 29 augustus 2003 @ 20:02:35 #234
35614 nikanoru
[TK]Merry Fucking Christmas!
pi_12815499
Uhm.... login en pw bitte?
Dear Lord,please make it stop.Ik vind je lief. f0toboekThis is evolution,the monkey,the man,then the gun.
  vrijdag 29 augustus 2003 @ 20:35:41 #235
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_12816280
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2003 20:02 schreef nikanoru het volgende:
Uhm.... login en pw bitte?
voeg me maar ff toe bij MSN, dan krijg je em. Uw_4u@hotmail.com
pi_12818409
Gisteren Oot op Cube weer eens gedaan...daarna heb je echt geen zin meer in TWW
α & Ω
  vrijdag 29 augustus 2003 @ 22:14:23 #237
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_12818634
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2003 22:04 schreef Ker_Plunk het volgende:
Gisteren Oot op Cube weer eens gedaan...daarna heb je echt geen zin meer in TWW
OOT IS GOD,... en ben het met je eens Ker Die sfeer,....
pi_12819069
iedere keer als ik MK zie denk ik aan mortal kombat
  vrijdag 29 augustus 2003 @ 22:34:16 #239
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_12819150
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2003 22:32 schreef ASSpirine het volgende:
iedere keer als ik MK zie denk ik aan mortal kombat
Dan zullen we het voortaan Mkart noemen. Iedereen mee eens?
pi_12819271
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2003 22:34 schreef BMH het volgende:

[..]

jup
pi_12819414
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2003 22:34 schreef BMH het volgende:

[..]

mij best
want anders denk ik iedere keer aan een nieuwe mortal kombat

als er iemand metroid fusion voor 17 euro wilt kopen, kan naar belgië komen

vrijdag 29 augustus 2003 @ 23:10:41 #242
65516 gieling
Live from NYC
pi_12820254
ik heb niet eens een gba
pi_12820310
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2003 23:10 schreef gieling het volgende:
ik heb niet eens een gba
kopen?
pi_12820633
is fusion niet heel goedkoop ???
en dat nieuw in de winkel

enne levert Bart smit echt binnen de 4 werkdag en ? (of waren het er 2...)

pi_12820686
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2003 23:23 schreef ASSpirine het volgende:
is fusion niet heel goedkoop ???
en dat nieuw in de winkel

enne levert Bart smit echt binnen de 4 werkdag en ? (of waren het er 2...)

Ik bestel meestal via i-net en laat het bezorgen bij Bart smit in de buurt, meestal duurde dat 2 á 3 dagen, maar thuisbezorging weet ik niet helaas
pi_12822507
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2003 23:26 schreef Evad het volgende:

[..]

Ik bestel meestal via i-net en laat het bezorgen bij Bart smit in de buurt, meestal duurde dat 2 á 3 dagen, maar thuisbezorging weet ik niet helaas

binnen 2 werkdagen bij de BS

nu nog ff wachten tot bust a move uitkomt

zaterdag 30 augustus 2003 @ 09:38:32 #247
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_12825871
Voor Noot

http://cube.ign.com/articles/436/436098p1.html

But we'll have to play more to find out for sure. Tales of Symphonia has us hooked at the three hour point and we plan on playing a lot more over the weekend. We'll be back next week with more details once we've advanced through the game.

Movie
http://streamingmovies.ign.com/cube/sympspot_072103_01_free.wmv

zaterdag 30 augustus 2003 @ 09:41:45 #248
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_12825890
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2003 09:38 schreef Chocobo het volgende:
Voor Noot

http://cube.ign.com/articles/436/436098p1.html

But we'll have to play more to find out for sure. Tales of Symphonia has us hooked at the three hour point and we plan on playing a lot more over the weekend. We'll be back next week with more details once we've advanced through the game.

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Movie
http://streamingmovies.ign.com/cube/sympspot_072103_01_free.wmv

Zupah Geil!
pi_12826049
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2003 09:38 schreef Chocobo het volgende:

Hmmm ... er klopt iets niet aan die stoelen.
  zaterdag 30 augustus 2003 @ 10:15:22 #250
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_12826140
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2003 10:05 schreef Young_David het volgende:

[..]

hehe. Nooit gehoort van staand zitten?
  zaterdag 30 augustus 2003 @ 10:40:04 #251
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_12826382
quote:

[..]

whehehe
  zaterdag 30 augustus 2003 @ 13:37:13 #252
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_12828464
quote:

[..]

zaterdag 30 augustus 2003 @ 18:54:46 #253
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_12833580
Jammer van dat clipping foutje, maar boeiend Eindelijk een echt goeie RPG op de Cube
pi_12833872
quote:

[..]

of aan hun benen
  zaterdag 30 augustus 2003 @ 19:21:53 #255
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_12834102
  zaterdag 30 augustus 2003 @ 19:22:31 #256
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_12834117
Vol
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')