Eerdere delen in deze reeks
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36
We beginnen met:
Key Features:
"The overall scope of Gladius is huge, offering an estimated 36 hours of play in each of the game's two story lines which take players on a challenging journey across four diverse geographical regions. Each land contains a variety of warriors that players must recruit and train. Battles occur throughout the game's 20 arenas and 12 other locations. During fights players have a high level of interaction by way of an arcade style swing meter which enhances the power of attacks.
A successful fight will earn victorious players highly coveted certificates and the approval of the Emperor. With each certificate collected, players move one step closer to unlocking the next region. Players control a school of gladiators that can come from 16 unique classes, including the powerful Imperial Legionary; the witches of the Galdr class, who can sing magical songs and chants; and the javelin throwing Peltast class. In all, the game offers more than 100 customizable character types, hundreds of skills, and over 400 unique weapons, helmets, shields, and other accessories with which to equip warriors."
"As an exclusive for NINTENDO GAMECUBE, the character Link from the infamous Legend of Zelda series will be a playable character in the game, wielding his Master Sword with gruesome accuracy. In the game 13 historic fighters return plus all new combatants including Necrid, specially designed by Todd McFarlane Productions, Inc.
With seven exciting modes of play including Arcade, Vs, Time Attack, Survival, Team Battle, Practice, and Weapon Master, Soulcalibur II is set to be another NINTENDO GAMECUBE must buy."
On-line winkels:
Allereerst benodigd voor correcte prijsinterpretatie:
Schaamteloos gedeeltelijk geklauwd van GOT:
Met dank aan alle andere OP-gasten voor het laatste stukkie
[Dit bericht is gewijzigd door BMH op 25-08-2003 17:18]
Ben eigenlijk echt aan het wachten op spellen als F-Zero en SC.
Leuk gerucht op insidegamer btw: Geruchtenbox: Battlefield 1942 op Cube? (http://gamecube.insidegamer.nl/ShowContent.asp?ContentID=14709)
[Dit bericht is gewijzigd door gieling.com op 25-08-2003 17:22]
quote:?
Op maandag 25 augustus 2003 15:53 schreef Kiff het volgende:
Bij deze concludeer ik dat de populariteit van de Gamecube voorlopig dus nog niet groter zal worden.... Pas met F-Zero en Mario Kart kennelijk.
quote:Ergo: wat een rukspellen komen er weer uit! Ik stond vandaag in de Intertoys en realiseerde me dat alle Cube spellen die er stonden me totaal niet aanspraken en ik ze zelfs gratis nauwelijks boeiend zou vinden. Laat staan dat ik er 60 euro voor over zou hebben. Conclusie, voor mij is het wachten op F-Zero GX. (misschien ben ik alleen maar een zeikende retrogamer, dat kan ook. Ik lijk voornamelijk vervolgdelen van oude nintendo classics tof te vinden: Waverace, Mario, Smash Bros, Starfox, Metroid en Bomberman heb ik en verder o.a. Monkeyball)
Op maandag 25 augustus 2003 17:06 schreef Chocobo het volgende:[..]
?
quote:Heb het zelf ook. Cube valt me wat tegen. Ben alleen blij met mijn RE collectie en Metroid Prime. Voor de rest weet ik het even niet nu
Op maandag 25 augustus 2003 17:21 schreef Kiff het volgende:[..]
Ergo: wat een rukspellen komen er weer uit! Ik stond vandaag in de Intertoys en realiseerde me dat alle Cube spellen die er stonden me totaal niet aanspraken en ik ze zelfs gratis nauwelijks boeiend zou vinden. Laat staan dat ik er 60 euro voor over zou hebben. Conclusie, voor mij is het wachten op F-Zero GX. (misschien ben ik alleen maar een zeikende retrogamer, dat kan ook. Ik lijk voornamelijk vervolgdelen van oude nintendo classics tof te vinden: Waverace, Mario, Smash Bros, Starfox, Metroid en Bomberman heb ik en verder o.a. Monkeyball)
quote:Ik ben alleen blij met OOT(bonusdisc) RE collectie
Op maandag 25 augustus 2003 17:23 schreef Chocobo het volgende:[..]
Heb het zelf ook. Cube valt me wat tegen. Ben alleen blij met mijn RE collectie en Metroid Prime. Voor de rest weet ik het even niet nu
De rest wel plezier aan gehad maar alweer verkocht
quote:OOT idd is echt een superaanwinst......
Op maandag 25 augustus 2003 17:37 schreef HomerJ het volgende:[..]
Ik ben alleen blij met OOT(bonusdisc) RE collectie
en Super monkey ball 2
De rest wel plezier aan gehad maar alweer verkocht
quote:hehe, daar heb ik een tutorial voor moeten raadplegen omdat het niet uit te dokteren was uit het het Japans.
Op maandag 25 augustus 2003 17:55 schreef ShadoW17 het volgende:
Hoe doe je bij Viewtiful Joe eigenlijk die Air Joe en Redhot Kick enzo???
Goede compacte OP trouwens
Mario Sunshine viel ontzettend tegen, Metroid Prime ook , en verder heb ik eigenlijk niks gehad op dat ding
Maar spijt heb ik echt niet van mijn (impuls)aankoop trouwens, er komt nog zat leuks aan !!
quote:(Insidegamer)
GameCube heeft de meeste ziel
25-08-2003 | Bjorn Coenen
Dat Soul Calibur II een succes zou worden was wel te verwachten, maar dat de GameCube versie zó goed zou verkopen...
Volgens Electronic Boutique verkoopt de GameCube-versie van Soul Calibur 2 het beste, gevolgd door de Xbox en als laatste de PlayStation 2. Het feit dat Link, één van de meest geliefde Nintendo-characters, meespeelt in Soul Calibur II zal hier ongetwijfeld een grote rol in hebben gespeeld. Zoals jullie vast en zeker wel zullen weten heeft elke versie zijn eigen personage en bij de GameCube-versie is dat dus Link, terwijl de Xbox en de PlayStation 2 respectievelijk Spawn en Heihachi als personage hebben. Let wel dat het hier om het aantal pre-orders gaat; de eigenlijke verkoop in Amerika begint op 26 augustus, terwijl Europeanen een maand langer moeten wachten tot 26 september.Ook in Japan verkocht de GameCube versie goed, alleen deed de PS2-versie het daar toch nog een tikkeltje beter. Het is wel een positieve impuls voor de GameCube, want 3rd party titels verkopen dramatisch slecht. Zo verkocht bijvoorbeeld Madden 2004 450.000 stuks meer op de PlayStation 2 dan de GameCube. Misschien moet Nintendo wat vaker haar characters uitlenen voor dit soort acties...
quote:Metroid Prime was een geweldige game! Kan niet wachten tot 2!
Op maandag 25 augustus 2003 20:02 schreef PBateman1978 het volgende:
Game pas weer op mijn Cube sinds ik Zelda 2e hands gekocht heb, verder blijven Monkeyball 2 en Beach Spikers altijd wel leuk, Timesplitters 2 speel ik alleen nog maar zelden als er vrienden op bezoek zijn en we nergens anders zin meer in hebben, en Eternal Darkness was een machtig mooi spel, maar ik heb (voorlopig?) geen zin om m weer uit te spelen.Mario Sunshine viel ontzettend tegen, Metroid Prime ook
, en verder heb ik eigenlijk niks gehad op dat ding
Maar spijt heb ik echt niet van mijn (impuls)aankoop trouwens, er komt nog zat leuks aan !!
quote:Ik vond 't op een gegeven moment niet leuk meer om vanalles te scannen, en nadat ik 1 of ander veld helemaal doorgelopen had en ineens bleek dat ik weer helemaal terug moest om verder te komen heb ik m verkocht.
Wat viel er dan zo aan tegen?
De platform-elementen die erin verwerkt waren vond ik ook minder geslaagd. Kan overigens best bergrijpen dat anderen hem helemaal top vinden hoor, ik verwachtte denk ik een andere soort gameplay.
quote:Ja dat is metroid he.. (backtracken)
Op maandag 25 augustus 2003 20:35 schreef PBateman1978 het volgende:[..]
Ik vond 't op een gegeven moment niet leuk meer om vanalles te scannen, en nadat ik 1 of ander veld helemaal doorgelopen had en ineens bleek dat ik weer helemaal terug moest om verder te komen heb ik m verkocht.
De platform-elementen die erin verwerkt waren vond ik ook minder geslaagd. Kan overigens best bergrijpen dat anderen hem helemaal top vinden hoor, ik verwachtte denk ik een andere soort gameplay.
quote:Lijkt me op zich wel wat..
Op maandag 25 augustus 2003 20:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
Heb de trailer gezien, vraag me af wat het word...
Je kan steeds schakelen tussen de 3 karracters, sonic voor speed, tales om te vliegen en nuckels voor kracht
quote:Nou, racen, dat snap ik. Maar gewoon racen? Of wat? Dat bedoel ik
Op maandag 25 augustus 2003 20:53 schreef ShadoW17 het volgende:[..]
Lijkt me op zich wel wat..
Vraag me alleen af hoe alles bestuurd gaat worden? Soort wissel van spelers of A.I.
quote:Aha vet!
Op maandag 25 augustus 2003 20:55 schreef gieling.com het volgende:
van PU e3 dvd:Je kan steeds schakelen tussen de 3 karracters, sonic voor speed, tales om te vliegen en nuckels voor kracht
Heeft er misschien iemand al Kirby's Airride??
quote:*Mee eens is*
Op zondag 24 augustus 2003 23:44 schreef Zooi het volgende:
Keurige op.
ZO hoort een zelda te zijn.
Al lang niemer gecubed eigelijk... altijd stuk minder in de zomer, en ik zit liever op de pc, wat eigelijk soms maar saai is... maar er toch nie vanachter kan komen
quote:THX! Als ik de kans krijg om 38 te maken zul je versteld staan
Op dinsdag 26 augustus 2003 00:35 schreef ASSpirine het volgende:
Mooie OP
Weet niet of het al is vermeld
quote:
Purchase one pair of Change Daily! boxer shorts
and receive one (1) free pair of Limited Edition
Nintendo boxer shorts with a value of $18).
Send in your original proof of purchase,
a 3x5 card with your name, shipping address
and size requested (M, L, XL),
quote:(IGN)
August 25, 2003 - Todd McFarlane's dark comic book superhero Spawn may have denied GameCube owners an appearance in Soul Calibur II -- hey, we got Link -- but the character will still grace Nintendo's console later this year courtesy of publisher Namco. Hell's general headlines a bloody third-person action title developed by Point of View (The Scorpion King: Rise of the Akkadian, Smashing Drive). We recently received the GameCube version of Spawn. You can find first movies of the version in motion in our media section. But first, read on about the game.
Spawn the game follows the storyline that inked the successful comic books (and the not-so-successful movie). Before Spawn there was Al Simmons, a CIA operative/trained killer with a growing distaste for his job and a distrust for his fellow employees. After Simmons begins to question unsavory orders he's set up by his corrupt boss Jason Wynn and torched to death by a fellow operative. End of story, right? Not exactly. Simmons wakes up in Hell, destined to suffer eternally for his dirty deeds in life. But he makes a deal Malebolgia, a master of the post-life inferno, to return to Earth and seek out vengeance. Naturally, there's a catch: he becomes Spawn, a scarred supernatural being with immense power, but power influenced by Hell itself. Before long, Spawn finds himself in the middle of a war between Heaven and Hell -- both out to get him, and all he can do is fight.You play as the powerful being himself through some 30 levels and across seven different environments. Spawn is a 3D beat-'em-up game. You manipulate the character through locales, fight with enemies, and use different weapons to destroy them so that you may move on. But while that may sum up the experience, there's much more to it. The control method, still a little unrefined at this stage of the title's development progress, is fast and for the most part responsive. You can make the anti-hero walk or run, jump, double-jump, glide with his cape (which only comes out when he's in the air and performs this function), shoot forward grapple chains and other powerful weapons, and more. There's a powerful stomp in which Spawn crashes down -- axe in hand -- onto enemies. There are a variety of spells to deploy, from fire streams to powers that enable the character to jettison into foes. There are many weapons to choose from, each beneficial and detrimental for different reasons. For instance, while Spawn may pull out a gigantic gatling gun and mow down anyone or anything in his path, which is good, but on the other hand he can barely walk with the huge weapon in his hand, which is bad because he becomes susceptible to perimeter attacks. Oppositely, smaller guns delver noticeably less "umph" but with them Spawn is able to remain more mobile and quickly dodge oncoming attacks. A lock on system polishes up the fighting experience.
The game is dark and bloody. Spawn fights creatures from Hell and all of them look as if they've been borrowed direct from an id Software first-person shooter. Gore spills and limbs fly as the main character strafes around groups of unsuspecting imps and slices their heads off with his powerful axe, or hurls a body-destroying missile at them. The over-the-top violence fits with the franchise.
Spawn doesn't bring anything new to the table. But it has potential to be an enjoyable videogame romp though McFarlane's dark universe.
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2003 09:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
We zeggen weleens dat die Japanners veel limited editions krijgen, maar nu hebben den Amerikanen een primeur:
[..]
quote:
We zeggen weleens dat die Japanners veel limited editions krijgen, maar nu hebben den Amerikanen een primeur:
[..]
quote:Niet voor mij weggelegd
Op dinsdag 26 augustus 2003 09:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
Spawn:[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[..](IGN)
quote:
Op maandag 25 augustus 2003 20:57 schreef ShadoW17 het volgende:Heeft er misschien iemand al Kirby's Airride??
quote:Ooit gehoord van import?
Op dinsdag 26 augustus 2003 14:45 schreef Evad het volgende:[..]
is nog niet eens uit in NL
quote:Ik wel
Op dinsdag 26 augustus 2003 14:54 schreef gieling.com het volgende:[..]
Ooit gehoord van import?
quote:dat wel maar ff nie aangedacht
Op dinsdag 26 augustus 2003 14:54 schreef gieling.com het volgende:[..]
Ooit gehoord van import?
quote:
[..]
quote:Gelukig wel
Op dinsdag 26 augustus 2003 16:44 schreef Windrunner het volgende:[..]
only in the US
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2003 17:14 schreef gieling.com het volgende:[..]
Gelukig wel
Gelukig wel
quote:Power Up lees ik net op dat broekie.. hebben die amerikanen last van impotentie ofzo
Op dinsdag 26 augustus 2003 17:21 schreef gieling het volgende:[..]
moest met mijn nieuwe nick
alsnog dan:Gelukig wel
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2003 17:24 schreef Windrunner het volgende:[..]
Power Up lees ik net op dat broekie.. hebben die amerikanen last van impotentie ofzo
quote:Jij?
Op maandag 25 augustus 2003 20:02 schreef PBateman1978 het volgende:
Game pas weer op mijn Cube sinds ik Zelda 2e hands gekocht heb, verder blijven Monkeyball 2 en Beach Spikers altijd wel leuk, Timesplitters 2 speel ik alleen nog maar zelden als er vrienden op bezoek zijn en we nergens anders zin meer in hebben, en Eternal Darkness was een machtig mooi spel, maar ik heb (voorlopig?) geen zin om m weer uit te spelen.Mario Sunshine viel ontzettend tegen, Metroid Prime ook
, en verder heb ik eigenlijk niks gehad op dat ding
Check deze link maar.
quote:16 dagen zelfs. maar ach... ik kan wel wachten hoor.
Op dinsdag 26 augustus 2003 18:00 schreef BMH het volgende:
AAAAHH!! De nieuwe sterrencataloges is pas over 12 dagen online!Check deze link maar.
quote:Er staat duidelijk 12 dagen, 20u
Op dinsdag 26 augustus 2003 18:14 schreef Windrunner het volgende:[..]
16 dagen zelfs. maar ach... ik kan wel wachten hoor.
quote:echnie
Op dinsdag 26 augustus 2003 18:20 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Er staat duidelijk 12 dagen, 20u
edit: mijn fout. zie net dat mijn datum verkeerd staat.
[Dit bericht is gewijzigd door Windrunner op 26-08-2003 18:30]
Anyway, ben benieuwd wat er in die catalogus staat
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2003 19:00 schreef FluxC5 het volgende:
[afbeelding]
BESTELLEN !!!
[Dit bericht is gewijzigd door ASSpirine op 26-08-2003 19:02]
quote:Stelletje oplichters zijn het
Op dinsdag 26 augustus 2003 19:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
Maar nog niet beschikbaar zeker
quote:was gieling.com soms te "nerdig"
Op dinsdag 26 augustus 2003 19:16 schreef gieling het volgende:[..]
Jij hebt een online winkel ?
quote:Nee, maar ik wou niks te maken hebben met een paarden site
Op dinsdag 26 augustus 2003 19:22 schreef ASSpirine het volgende:[..]
was gieling.com soms te "nerdig"
Jij hebt een online winkel ?
quote:Nintendo rulllzzz
Op dinsdag 26 augustus 2003 19:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ontopic weer dames?
Ok
quote:nvm
Op dinsdag 26 augustus 2003 19:29 schreef gieling het volgende:[..]
Nee, maar ik wou niks te maken hebben met een paarden site
is dat zo???
[..]Nintendo rulllzzz
Nintendo ROxXxXxXxXxX
of is het roxorz ?
weet alleen niet of jullie dit al weten
Herbeleef de avonturen van Dragonball Z, een spannende en zeer verslavende role-playing actie game. Je kunt kiezen om met of tegen je favoriete Dragonball Z figuur te spelen. Iedere speler heeft zijn eigen geheime wapens en gevechtsmethoden. Je kunt oefening en gevechtsmethoden kopen met het geld van gewonnen wedstrijden of ruilen met je vrienden om zo de beste vechter te worden.
Ik copy/paste maar wat, dus als het fout is kan ik er niets aan doen
En roy, je had gezegd dat je super-bust-a-move kon bestellen bij bart smit
Ik zie het niet
quote:UTFS
Op dinsdag 26 augustus 2003 19:47 schreef ASSpirine het volgende:En roy, je had gezegd dat je super-bust-a-move kon bestellen bij bart smit
Ik zie het niet
Serieus, zoek op de site naar "Bust a Move"
quote:U zocht op:
Op dinsdag 26 augustus 2003 19:53 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
UTFS
Serieus, zoek op de site naar "Bust a Move"
En Roy zei dat het goedkoper is als je bij bart smit besteld (op internet)
Of was hij weer vaag bezig ?
quote:Wat denk je?
Op dinsdag 26 augustus 2003 20:00 schreef ASSpirine het volgende:
Het is voor mijn moeder, maar zij vind 59 euro veel voor zo'n spel (ouders...)En Roy zei dat het goedkoper is als je bij bart smit besteld (op internet)
Of was hij weer vaag bezig ?
quote:moeilijke beslissing
Op dinsdag 26 augustus 2003 20:05 schreef gieling het volgende:[..]
Wat denk je?
quote:MP is allang weg
Jij?
Zag toevallig dat PN03 uit is, wilde m tijdens al die previews ZEKER hebben aangezien het een beetje op Devil May Cry qua gameplay zou lijken, maar heb toch veel negatieve reviews gelezen...
Heeft iemand m al ?
quote:#gam iedereen is uitgenodigd!!!!
Op dinsdag 26 augustus 2003 20:29 schreef gieling het volgende:
nee, op IRC ook al niet
quote:Time to jump for joy
Op dinsdag 26 augustus 2003 20:29 schreef gieling het volgende:
nee, op IRC ook al niet
quote:En als je nou niet van die games houd
Op dinsdag 26 augustus 2003 21:24 schreef speknek het volgende:
Een 9.2 voor Soul Calibur en een 9.3 voor F-Zero, de goede dagen gaan er weer aankomen.
quote:Ben je een vette suckel
Op dinsdag 26 augustus 2003 22:13 schreef Chocobo het volgende:
En als je nou niet van die games houd
quote:met ck
Op dinsdag 26 augustus 2003 22:32 schreef speknek het volgende:[..]
Ben je een vette suckel
.
quote:who kers
Op dinsdag 26 augustus 2003 22:34 schreef Ker_Plunk het volgende:
Ik moet bij zelda de gast bij wind temple vinden....waar zit ie??
quote:pssst, we hebben daar een centraal topic voor
quote:Ik heb hem gekocht bij de Mediamarkt in Rijswijk (de Bogaard).
Op dinsdag 26 augustus 2003 22:50 schreef koei het volgende:
Even tussen door een vraag aan Bommie, bij welke mediamarkt had je eternal darkness gezien voor 15 euro? Ben vandaag in die van Den Haag geweest maar daar was hij nog gewoon 29,95 en voor 15 euro zou ik het spel toch wel willen hebben...
quote:Oke dankjewel! Rijswijk is makkelijk te doen vanuit Den Haag...
Op dinsdag 26 augustus 2003 23:18 schreef Bommie het volgende:[..]
Ik heb hem gekocht bij de Mediamarkt in Rijswijk (de Bogaard).
quote:spoiler:
ik had ook gezocht op bust a move en het vond niets...
quote:Is leuk voor mijn kuiken
Op woensdag 27 augustus 2003 00:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
http://www.bartsmit.com/search/search.php?zoekproduct=bust+a+move&tabbladid=0
quote:
Freedom Fighters
26-08-2003 | Rick van der Knaap
Io Interactive is bezig aan de game Freedom Fighters vandaag hebben we hiervan een aantal screenshots.
Freedom Fighters speelt zich af in een wereld waarin de Sovjet Unie de Koude Oorlog gewonnen heeft. Hierdoor is er een wrede ruzie ontstaan in de straten van Amerika. Jij speelt Christopher Stone, die verandert van een doodgewone New Yorker in een stoere patriot die de vrijheidsstrijders leid naar de vrijheid. Natuurlijk kun je dit niet alleen en zul je samen met de vrijheidsstrijders gevechten moeten winnen van het communistische Rusland. Je zult dus mensen moeten trainen en begeleiden door de straten en gebouwen van New York
Freedom Fighters heeft een uitgebreid puntensysteem voor gewonnen en verloren gevechten. Zo krijg je meer punten voor het redden van bepaalde vrijheidstrijders of door belangrijke gebouwen te beschermen. Wanneer je al je maten in de steek laat verdien je dus minder punten.Je zult het Rode Leger aanpakken met veel verschillende wapens. Zo heb je de gewone wapens als revolvers en machinegeweren, maar je kunt ze ook bestoken met een wapen in beide handen. Je kunt de tegenstander ook zonder wapens te lijf gaan en een aantal klappen of trappen uitdelen.
19 september 2003 zul jij ook van start kunnen gaan als vrijheidsstrijder tegen het communistische Rusland. Vandaag zijn er een aantal screenshots vrijgekomen van Freedom Fighters die, zoals gewoonlijk, aan de rechterkant te bekijken zijn. Dit keer zijn alle screenshots vers van de pers. En als afsluiting God Bless America.
quote:He,....... een third person shooter
Op woensdag 27 augustus 2003 10:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
InsideGamer: Freedom Fighter:
[..][afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Klinkt wel aardig
Op woensdag 27 augustus 2003 10:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
InsideGamer: Freedom Fighter:
[..][afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[Dit bericht is gewijzigd door gieling op 27-08-2003 13:34]
quote:Als het een rechtstreekse poort is va nde PS@ : verspilde tijd. Wat een kutspel was dat zeg. Zeer slechte grafics, lange laadtijden, te veel (lelijke) tussenfilmpjes. En dan alle gesproken tekst in het japans (niet in te stellen).
Op dinsdag 26 augustus 2003 23:02 schreef G1Ace het volgende:
aangezien ik grote DBZ fan ben
kan niet wachten op Budokai
Nee, ondanks dat ik best wel een DB(Z) fan ben lijkt me dat niets. Volgens mij zijn alle DBZ spellen klote. \
Maar dat komt waarschijnlijk omdat ik ook Legacy of Goku heb voor de GBA
quote:
One million copies in three weeks for Winning Eleven 7
Rob Fahey 10:57 26/08/2003
Seventh heaven for Konami as latest footy title sells by the bucketloadKonami's popular football franchise, Winning Eleven, has proved its strength once more - with the seventh iteration of the game selling over a million copies within three weeks of going on sale.
The game builds on the success of previous titles in the franchise, which have sold more than 12 million copies cumulatively. Indeed, Konami's brief stint as Japan's number one publisher was fuelled by Winning Eleven - the company overtook Nintendo in the rankings for a short while thanks to the boost in sales of football titles during the last World Cup.
Winning Eleven 7 is set to arrive in Europe in modified form later this year, rebranded as Pro Evolution Soccer 3. A PC version of the game is also in the works, as this platform is not affected by Konami's exclusivity deal with Sony.
Nog steeds geen goeie footie op de Cube
quote:
a Nintendo spokesperson speaking off the record said: "it will more than likely be like the Zelda bonus disk, a remake of the Nintendo 64 title."
Ik weet niet of we daar iets aan hebben... Op de Zelda disk stond MasterQuest, die was nog nooit gereleased. Maar Mario kart is toch nooit anders uitgebracht als Mario kart 64?
Of was er ook weer een 64DD versie?
quote:Wat dacht je van dé SNESversie?
Op woensdag 27 augustus 2003 17:15 schreef Notorious_Roy het volgende:Ik weet niet of we daar iets aan hebben... Op de Zelda disk stond MasterQuest, die was nog nooit gereleased. Maar Mario kart is toch nooit anders uitgebracht als Mario kart 64?
Of was er ook weer een 64DD versie?
p.s. Kep een Wavebird gehaalt. Erg handig
quote:ik heb overwogen om ook een wavebird te nemen, op mijn oude kamer zat ik zon 3,5 meter van mijn tvtje vandaan (37 cm, dus was niet echt geslaagd) maar net toen ik hem wou aanschaffen, las ik een aantal reviews, dat dat ding ontiechelijk snel kapot zou gaan, en ook de batterijen niet al te lang mee zouden gaan
Op woensdag 27 augustus 2003 17:58 schreef BMH het volgende:
Ik Mario Kart op de N64 nog nooit gespeeld, was namelijk veel te druk met golden eye en perfect dark
. Maar elke bonus disk is welkom in mijn Gamecube.
naja, toen ben ik maar naar boven verhuisd, waar ik zon 1,5 meter verwijderd zit van mijn 55cm flat tv
quote:niet dat ik weet
Op woensdag 27 augustus 2003 19:17 schreef ASSpirine het volgende:
Was het ook niet zo dat de wave bird bij sommige spellen niet werkte of dat het vastliep
quote:Ik heb ook een wavebird besteld voor 39 euro,lijkt me zeker een naar handig ding wel,
Op woensdag 27 augustus 2003 17:58 schreef BMH het volgende:
Ik Mario Kart op de N64 nog nooit gespeeld, was namelijk veel te druk met golden eye en perfect dark
. Maar elke bonus disk is welkom in mijn Gamecube.
quote:39 euro is niet veel, welke winkel?
Op woensdag 27 augustus 2003 19:28 schreef crash_bandicoot het volgende:[..]
Ik heb ook een wavebird besteld voor 39 euro,lijkt me zeker een naar handig ding wel,
quote:niet veel ?
Op woensdag 27 augustus 2003 19:30 schreef Windrunner het volgende:[..]
39 euro is niet veel, welke winkel?
hier kost het "maar" zoiets in de gewone winkel
quote:ik zie hem alleen maar voor 49+
Op woensdag 27 augustus 2003 19:39 schreef ASSpirine het volgende:[..]
niet veel ?
quote:een gewone controller kost al 35 euro overal
Op woensdag 27 augustus 2003 19:39 schreef ASSpirine het volgende:[..]
niet veel ?
quote:Carrefour (is een supermarkt
Op woensdag 27 augustus 2003 19:43 schreef crash_bandicoot het volgende:[..]
een gewone controller kost al 35 euro overal
noem de naam van die winkel dan maar
hier kosten ze ook "maar" 39 euro
een gewone controller zo'n 34
quote:Soul Calibur II bedoel je denk ik
Op woensdag 27 augustus 2003 19:07 schreef Chocobo het volgende:
Ben even de Soul Reaver II video review aan het downen
quote:PROEST
Op woensdag 27 augustus 2003 19:56 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Soul Calibur II bedoel je denk ik
JA
Streetfighter 2, mortal kombat 1 & 2 en killer instinct waren de leukste die ik heb gespeeld
daarna is het midner geworden vor me, misschien dat ik mijn broer maar zal moeten overtuigen om het te kopen
wanneer komt f-zero uit? toch snller dan Mario Kart ?
quote:F-zero komt september. En hij is ongeveer 6293 km/u sneller als Mario Kart. Maar Mario Kart gaat nu ook best al wel sne!
Op woensdag 27 augustus 2003 20:03 schreef ASSpirine het volgende:
wanneer komt f-zero uit? toch snller dan Mario Kart ?
[Nieuws] R: Racing Evolution screens
R: Racing Evolution moet daadwerkelijk een evolutie gaan worden van de Ridge Racer serie. De nieuwste screens moeten dat aantonen!
Ridge Racer is één van de weinige racegames die op de planning staat voor de GameCube, en zeker één van de weinige die de potentie hebben om een hele goede game te worden. Het is trouwens wel een multiplatform game, aangezien de game op alle 3 de consoles (Xbox, Playstation 2 en GameCube) te zien zal zijn. Typisch is wel dat deze nieuwe Ridge Racer de oude stijl (fantasievol) volledig overboord gooit en zich nu opstelt als een serieuze racegame zonder grappen en grollen.
Nieuwe screens van de game werden door IGN op internet gezet. Bekijk ze hieronder:
quote:
Op woensdag 27 augustus 2003 20:44 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Dat Soul Calibour II, is dat een beetje snel vechten?
Of is het typetje killer instinct traag en saai?
je weet niet wat jezegt
quote:Nouja de figuren liepen natuurlijk best traag. Maar je ging dat spel ultra-combo'end door, niet lopend.
Op woensdag 27 augustus 2003 20:45 schreef ASSpirine het volgende:je weet niet wat jezegt
quote:
Op woensdag 27 augustus 2003 20:48 schreef speknek het volgende:[..]
Nouja de figuren liepen natuurlijk best traag. Maar je ging dat spel ultra-combo'end door, niet lopend.
Maar killer instinct is een topper in de vechtspellen (misschien nostalgische zin )
die realistische shit hoeft van mij niet..., dat soort spellen vind ik eigenlijk best ziek
quote:Tis de laatste fighter die ik speelde en vind hem top
Op woensdag 27 augustus 2003 20:51 schreef ASSpirine het volgende:[..]
Maar killer instinct is een topper in de vechtspellen (misschien nostalgische zin
)
quote:Het is gewoon de In-game engine. Enige wat er nog niet is is de juiste camera hoek en de hud. Spel ziet er wel rete strak uit
Op woensdag 27 augustus 2003 20:35 schreef ASSpirine het volgende:
zijn screens van filmpjes neem ik aan, ik wil nu ook in-game shots zien
quote:Ja,... inclusief wat SERIEUZE rendering
Op woensdag 27 augustus 2003 22:50 schreef BMH het volgende:[..]
Het is gewoon de In-game engine.
quote:zekers
Op woensdag 27 augustus 2003 23:00 schreef Chocobo het volgende:[..]
Ja,... inclusief wat SERIEUZE rendering
![]()
quote:
Op donderdag 28 augustus 2003 01:18 schreef Vagere_Hein het volgende:
nieuwe Mario Kart DD screens (27 augustus)
Mijn neefje gaat deze vast halen
Tot waar gaat Budokai? t/m Freeza saga? Die kennen we nu wel...
En Goku, kan die SSJ worden tijdens het vechten? OF istie al zo als je hem kiest?
quote:volgens mij tot cell saga.. er staan ook androids in en android saga kwam na freeza saga.
Op donderdag 28 augustus 2003 09:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
DBZ BudokaiMijn neefje gaat deze vast halen
Tot waar gaat Budokai? t/m Freeza saga?Die kennen we nu wel...
En Goku, kan die SSJ worden tijdens het vechten? OF istie al zo als je hem kiest?
[Dit bericht is gewijzigd door Windrunner op 28-08-2003 10:08]
Ik vraag me af of deze game bestaansrecht heeft nu die ongeveer tegelijk uitkomt met een game als Soul Calibur II. Tuurlijk, voor de DBZ Fans (zijn die er nog?) is het een musthave, maar voor de gewone gamer?
quote:geldverspilling. Let op mijn woorden
quote:Cell, tijdens gevecht. Net als wat ie geleerd had bij king kai, ben ff de naam kwijt. Alles tijdens gevecht.
quote:En na 1 of 2 keer spelen is het haast wel een mustsell. Tip : laat hem het even spelen in de winkel.
Op donderdag 28 augustus 2003 10:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
Tuurlijk, voor de DBZ Fans (zijn die er nog?) is het een musthave,
Maar echt de kracht van de GC benut is het niet
quote:Dit screenshot komt wel uit het coolste stukje gamen wat ik vlgs mij ooit heb meegemaakt
Op donderdag 28 augustus 2003 12:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nieuwe MGS screens
quote:Neem aan hetzelfde inderdaad... desalniettemin een cool spel, ik hoop dat ze wel een lagere prijs hanteren omdat de meeste het spel wel kennen.
Op donderdag 28 augustus 2003 13:04 schreef Evad het volgende:
Is het in MGS anders dan op de PSX/PC? Dus is de verhaallijn anders? Anders koop ik em niet eens want dan weet ik alles al wat ik moet doen
"Teenage Mutant Ninja Turtles
Developer: Konami
Publisher: Konami
Requires: Game Boy Advance, GameCube GBA cable
Connection support: Unknown
No idea what Konami's got cooking up here...the company just said there'd be connection with the Game Boy Advance in the GameCube game. What it will be is anyone's guess."
quote:Als mijn wavebird in controllerport 1 zit en ik doe de action replay in mn cube dan herkent hij de wavebird niet als zijnde controller en geeft hij een error (geen controller aanwezig). Als je dan even een normale controller in de poort doet, dan doet hij het daarna wel weer gewoon.
Op woensdag 27 augustus 2003 19:17 schreef ASSpirine het volgende:
Was het ook niet zo dat de wave bird bij sommige spellen niet werkte of dat het vastliep
Wat ook wel jammer is, is dat de wavebird geen rumble heeft en bij sommige spellen mis je dat best wel (ik dan).
Verder ben ik er heel tevreden over alleen gebruik ik momenteel vaker mn gewone controller (met verlengsnoer ertussen) omdat ik momenteel een spel speel waarbij ik dat rumble een beetje mis anders.
quote:Huh? Zegt Vegeta nou SHIT! ?
quote:lol 5 HIT
Op donderdag 28 augustus 2003 13:45 schreef nikanoru het volgende:[..]
Huh? Zegt Vegeta nou SHIT! ?
quote:ook mooi
Op donderdag 28 augustus 2003 12:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nieuwe MGS screens[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:The Twin Snakes gebruikt gameplay elementen van deel 2! Dus alle moves enz. Hij is het replay-en zeker waard
Op donderdag 28 augustus 2003 13:07 schreef Evad het volgende:
Heb hem zowel op de PSX (bij een vriend) als op de pc al 2 keer uitgespeeld, dus geen must buy voor mij denk ik dan
quote:niemand vroeg ook of je het mooi moest vinden.
Op donderdag 28 augustus 2003 16:29 schreef speknek het volgende:
Ik blijf Mario Kart butt ugly vinden.
En wat zeur je nu toch over graphics. Als je graphics zo belangrijk vind haal je toch een xbox
quote:Hmmm dan moet ik maar eens kijken of ik hem leuk vind... Ff huren bij de videotheek als ie daar te vinden is als ie uit is althans
Op donderdag 28 augustus 2003 16:31 schreef BMH het volgende:[..]
The Twin Snakes gebruikt gameplay elementen van deel 2! Dus alle moves enz. Hij is het replay-en zeker waard
quote:Er zit een nog een redelijk gat tussen de graphics tot het uiterste pushen en met de pet naar je eigen franchise gooien en hopen op geld cashen.
Op donderdag 28 augustus 2003 16:32 schreef BMH het volgende:
niemand vroeg ook of je het mooi moest vinden.En wat zeur je nu toch over graphics. Als je graphics zo belangrijk vind haal je toch een xbox
quote:Who cares, als het maar lekker weg speelt
quote:Multiplay rulez altijd met mario kart, lekker schildjes op elkaar knallen
Op donderdag 28 augustus 2003 16:54 schreef Forau_Diavolina het volgende:[..]
Who cares, als het maar lekker weg speelt
Op de SNES is het ook butt ugly, maar mij hoor je niet klagen
quote:Voor SNES begrippen was dat een mooi spel, toendertijd iig. Het zag er gewoon verzorgd uit. Dit ziet er niet verzorgd uit. Het zijn dezelfde player models van vroegere spellen bij elkaar gegooid en de achtergronden zijn simpele n64 ports. Zelfs de karretjes zelf zijn in een middagje door een oproepkracht in elkaar geflanst, zo weinig polygonen.
Op donderdag 28 augustus 2003 16:54 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Who cares, als het maar lekker weg speelt
Op de SNES is het ook butt ugly, maar mij hoor je niet klagen
quote:zo lang het maar leuk is
Op donderdag 28 augustus 2003 17:38 schreef speknek het volgende:[..]
Voor SNES begrippen was dat een mooi spel, toendertijd iig. Het zag er gewoon verzorgd uit. Dit ziet er niet verzorgd uit. Het zijn dezelfde player models van vroegere spellen bij elkaar gegooid en de achtergronden zijn simpele n64 ports. Zelfs de karretjes zelf zijn in een middagje door een oproepkracht in elkaar geflanst, zo weinig polygonen.
quote:true, true. Maar ik ben bang dat het een indicatie voor de rest is.
Op donderdag 28 augustus 2003 17:41 schreef ASSpirine het volgende:
zo lang het maar leuk is
quote:Ben ik het helemaal mee eens
Op donderdag 28 augustus 2003 17:47 schreef speknek het volgende:
De indruk dat ik graphics belangrijker vind dan gameplay is absoluut onjuist; maar het spelconcept is nu al elf jaar niet origineel meer, na het zoveelste vervolg moet je dus met iets revolutionairs komen. Misschien dat die dubbele kartbezetting dat in zich heeft, maar ik betwijfel het. Voor de rest is het een illustere naam die toch wel verkoopt, ik heb dan hierdoor de impressie dat het maar daar op gegooid wordt en het spel zelf een beetje afgeraffeld.
quote:ik kan niet wachten
Op donderdag 28 augustus 2003 10:07 schreef Windrunner het volgende:[..]
volgens mij tot cell saga.. er staan ook androids in en android saga kwam na freeza saga.
en dat SSJ kan die worden met ene speciale toetsencombinatie. zoals elke aanval. teminste zo is het bij de ps2.
quote:Ik niet
<< Prinsess een zusje gekregen?
[Dit bericht is gewijzigd door Evad op 28-08-2003 18:29]
quote:Ik ook niet
Op donderdag 28 augustus 2003 18:23 schreef Chocobo het volgende:[..]
Ik niet
quote:Nee,... tis Princess Toadstool en Peach,.... de Japanse en US vriendin van Mario zal ik maar zeggen
Op donderdag 28 augustus 2003 18:25 schreef Evad het volgende:
w00t ziet er zeker geil uit[afbeelding] << Prinsess een zusje gekregen?
quote:Ik zag haar het eerst in Mario party 4, onder de naam: Daisy
Op donderdag 28 augustus 2003 18:25 schreef Evad het volgende:
w00t ziet er zeker geil uit[afbeelding] << Prinsess een zusje gekregen?
quote:Niemand zegt toch dat het een team is ?
Op donderdag 28 augustus 2003 18:41 schreef Evad het volgende:
Is geen standaard-team, dat team kan je aan het begin van de race zelf samenstellen :-P
quote:
Op donderdag 28 augustus 2003 18:40 schreef HomerJ het volgende:
Was wel lol, om team: Peach en Daisy te make
quote:Volgens mij zijn het Peach, de standaard Mario Prinses, en prinses Daisy, de prinses uit Mario 2.
Op donderdag 28 augustus 2003 18:32 schreef Chocobo het volgende:[..]
Nee,... tis Princess Toadstool en Peach,.... de Japanse en US vriendin van Mario zal ik maar zeggen
quote:
Op donderdag 28 augustus 2003 18:45 schreef Evad het volgende:[..]
Jawel Chocobo... of ik moet 'm verkeerd begrijpen
Ik begreep hem anders
ach,.. who kers
quote:Nevermind
Op donderdag 28 augustus 2003 18:45 schreef Lexie het volgende:[..]
Volgens mij zijn het Peach, de standaard Mario Prinses, en prinses Daisy, de prinses uit Mario 2.
[Dit bericht is gewijzigd door Notorious_Roy op 28-08-2003 19:24]
quote:die tropy heb ik nog niet
Op donderdag 28 augustus 2003 19:08 schreef Lexie het volgende:
[afbeelding]Ze komt dus uit de Mario Land serie.
quote:Buffy the Vampire Slayer: Chaos Bleeds
Op donderdag 28 augustus 2003 19:14 schreef Ajaxfan het volgende:
ik las ergens dat het spel Buffy the vampire Slayer: Chaos Bleeds op de Gamecube uit zou komen in Augustus wie weet hier meer over.
quote:
Op donderdag 28 augustus 2003 20:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
Link ! [afbeelding]
quote:dat is een verdomd mooi plaatje. ingame ook of?
Op donderdag 28 augustus 2003 20:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
Link ! [afbeelding]
quote:
Visuals
The biggest complaint people had with F-Zero X was that it was graphically bland. There was nothing going on in the background, low polygon vehicles, and poorly detailed racetracks. I would argue that the graphics in F-Zero X were just fine and got the job done, all at sixty frames per second.Of course, that simply would not do with F-Zero GX. Amusement Vision went all out on this one. From the landing gear retracting into the ground at the beginning of a race to the lightning explosion coming out of the back of the car every time you boost, theyve upped the ante. Backgrounds are populated with tons of details. Port Town features a giant statue of the perennial fan-favorite/most useless peripheral ever ROB. The Vegas Palace is a giant casino, and looks marvelous, with a giant roulette table in the middle and neon-lights running alongside the entire border of the track. Lightning is a terrifyingly intense course with guess what, tons of lightning in the background. Theres even rain on the course, although that is the first thing to get sacrificed as soon as the multiplayer mode starts. Aeropolis and Mute City are your typical downtown city levels, with skyscrapers abound. In F-Zero X, you were lucky if you passed one or two Jetsons-style buildings. Also, on the Emerald Cups Big Blue level, you go into an underwater glass tunnel for a brief while, and you can see all the other above ground buildings. My favorite level is Green Plant. Its essentially a beautiful forest with a giant racetrack going through it. Every tree is rendered perfectly. Seriously, its a sight to see. The only chink I can find in the engine is when you use a boost, youre going so fast that trees are forced to immediately pop-in.
The course roads themselves have been totally revamped. Somethings always going on, be it a checker pattern, chaser lights, metal grating, or transparent glass flooring. You know how when you watch road stripes on the highway, passing them means youre moving, and if they go by quickly, that means youre going by really fast? Same thing applies here. All of this looks amazing, especially in screenshots, but for gameplay purposes, it simply does not work. There are just so many bloody distractions on the track that catch your peripheral vision that its hard to keep your eyes on the road. In F-Zero X, if you didnt have a border, you knew it. In this, you really can never be sure. You see lights and you think, Oooh, I can go this way, and the next thing you know, youre plummeting to your death. Not good. Its here that I think the game just goes a little too far. There are just too many graphical tweaks. Its like they said, Hey, lets throw this in. Why? Because we can. Sure, its amazing and the best thing Ive seen on the Cube except for Resident Evil, dont get me wrong, but in a racing game, you are supposed to be looking at the track, not all the other stuff around you.
[Dit bericht is gewijzigd door BMH op 28-08-2003 20:25]
quote:nee, van de intro
Op donderdag 28 augustus 2003 20:23 schreef Windrunner het volgende:[..]
dat is een verdomd mooi plaatje. ingame ook of?
quote:wat ik dus eigenlijk bedoelde was of die hier de engine gebruikt van Soul Calibur 2 of dat het gewoon een filmpje is
Op donderdag 28 augustus 2003 20:25 schreef BMH het volgende:[..]
nee, van de intro
quote:intro filmpje
Op donderdag 28 augustus 2003 20:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
Filmpje.
quote:Kijk dan die muur! En die tunnel! Dat kan toch niet meer in 128bit heaven?
Op donderdag 28 augustus 2003 18:23 schreef Chocobo het volgende:
quote:het is dan ook een cartoonachtig spel
Op donderdag 28 augustus 2003 22:05 schreef speknek het volgende:[..]
Kijk dan die muur! En die tunnel! Dat kan toch niet meer in 128bit heaven?
.
N64
NGC :
Genoeg vooruitgang vind ik, en bij Mario Kart gaat het ook helemaal niet om ''cutting edge'' graphics IMO
quote:WOW. Hopelijk zit deze game op de bonus disk
Op vrijdag 29 augustus 2003 01:10 schreef PBateman1978 het volgende:
SNES
quote:Je kan ook TE kritisch zijn he
Op donderdag 28 augustus 2003 22:05 schreef speknek het volgende:[..]
Kijk dan die muur! En die tunnel! Dat kan toch niet meer in 128bit heaven?
.
The graphics engine is more than ready, running smoothly at all times, with nice cartoony effects, and great player animations (sometimes the second player gets dragged behind the kart after a hit, for example).
quote:Te traag en geen waardige opvolger van de Snes versie.....
Op vrijdag 29 augustus 2003 08:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb laatst een middag MK64 zitten spelen en ik vind hem gewoon erg cool hoor... Ik hoor van velen dat ze hem wat minder vinden maar waarom?
Ben ik het gedeeltelijk mee eens maar niet helemaal
Laten we hopen dat MK:DD wat bijzonders gaat brengen
quote:ZEKER!!! wil je een directe link?
Op vrijdag 29 augustus 2003 16:24 schreef Evad het volgende:
Hoop dat de 119 mb voor F-zero het waard zijn
quote:Nee dankje ben al op de helft met downloaden :-) 65 kb/s.
Op vrijdag 29 augustus 2003 16:32 schreef BMH het volgende:[..]
ZEKER!!! wil je een directe link?
Heeft echt nog niemand deze game ge-importeerd?
quote:Ik ben nog niet zo overtuigd. En daarkomt nog bij dat ik dit jaar nog minimal 2 race games (f-zero en Mario kart) ga halen.
Op vrijdag 29 augustus 2003 18:31 schreef ShadoW17 het volgende:
net een filmpje van kirby's air ride gezien errug vet !Heeft echt nog niemand deze game ge-importeerd?
quote:voeg me maar ff toe bij MSN, dan krijg je em. Uw_4u@hotmail.com
Op vrijdag 29 augustus 2003 20:02 schreef nikanoru het volgende:
Uhm.... login en pw bitte?
quote:OOT IS GOD,... en ben het met je eens Ker
Op vrijdag 29 augustus 2003 22:04 schreef Ker_Plunk het volgende:
Gisteren Oot op Cube weer eens gedaan...daarna heb je echt geen zin meer in TWW
quote:Dan zullen we het voortaan Mkart noemen. Iedereen mee eens?
Op vrijdag 29 augustus 2003 22:32 schreef ASSpirine het volgende:
iedere keer als ik MK zie denk ik aan mortal kombat
quote:jup
Op vrijdag 29 augustus 2003 22:34 schreef BMH het volgende:[..]
Dan zullen we het voortaan Mkart noemen. Iedereen mee eens?
quote:mij best
Op vrijdag 29 augustus 2003 22:34 schreef BMH het volgende:[..]
Dan zullen we het voortaan Mkart noemen. Iedereen mee eens?
als er iemand metroid fusion voor 17 euro wilt kopen, kan naar belgië komen
quote:kopen?
Op vrijdag 29 augustus 2003 23:10 schreef gieling het volgende:
ik heb niet eens een gba
enne levert Bart smit echt binnen de 4 werkdag en ? (of waren het er 2...)
quote:Ik bestel meestal via i-net en laat het bezorgen bij Bart smit in de buurt, meestal duurde dat 2 á 3 dagen, maar thuisbezorging weet ik niet helaas
Op vrijdag 29 augustus 2003 23:23 schreef ASSpirine het volgende:
is fusion niet heel goedkoop ???
en dat nieuw in de winkelenne levert Bart smit echt binnen de 4 werkdag en ? (of waren het er 2...)
quote:binnen 2 werkdagen bij de BS
Op vrijdag 29 augustus 2003 23:26 schreef Evad het volgende:[..]
Ik bestel meestal via i-net en laat het bezorgen bij Bart smit in de buurt, meestal duurde dat 2 á 3 dagen, maar thuisbezorging weet ik niet helaas
nu nog ff wachten tot bust a move uitkomt
http://cube.ign.com/articles/436/436098p1.html
But we'll have to play more to find out for sure. Tales of Symphonia has us hooked at the three hour point and we plan on playing a lot more over the weekend. We'll be back next week with more details once we've advanced through the game.
Movie
http://streamingmovies.ign.com/cube/sympspot_072103_01_free.wmv
quote:Zupah Geil!
Op zaterdag 30 augustus 2003 09:38 schreef Chocobo het volgende:
Voor Noot![]()
http://cube.ign.com/articles/436/436098p1.html
But we'll have to play more to find out for sure. Tales of Symphonia has us hooked at the three hour point and we plan on playing a lot more over the weekend. We'll be back next week with more details once we've advanced through the game.
Movie
http://streamingmovies.ign.com/cube/sympspot_072103_01_free.wmv
quote:Hmmm ... er klopt iets niet aan die stoelen.
Op zaterdag 30 augustus 2003 09:38 schreef Chocobo het volgende:
quote:hehe. Nooit gehoort van staand zitten?
Op zaterdag 30 augustus 2003 10:05 schreef Young_David het volgende:[..]
Hmmm ... er klopt iets niet aan die stoelen.
quote:whehehe
quote:
quote:of aan hun benen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |