abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 4 september 2026 @ 12:55:37 #1
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_221724088

De eerste beelden Bekijk deze YouTube-video

De zonnige zomerdagen zijn weer aangebroken in Nederland, maar tóch zoeken we het een plekje hoger op met het nieuwe seizoen van 'B&B Vol Liefde'! Acht vrijgezelle B&B-eigenaren stappen in een bijzonder liefdesavontuur en openen niet alleen hun deuren, maar ook hun harten. Van de warme Spaanse kusten tot de idyllische eilanden Aruba en Bonaire, en het romantische Frankrijk: overal hopen zij die ene speciale persoon te ontmoeten. Seizoen zes van ‘B&B Vol Liefde’ is vanaf 20 juli acht weken lang elke maandag tot en met donderdag om 20.55 uur te zien bij RTL 4 en een week vooruit te streamen bij Videoland. Op donderdag 16 juli is de eenmalige special ‘B&B Vol Liefde: Hoe Is Het Nu Met?’ om 20.30 uur te zien bij RTL 4 en gelijktijdig te streamen bij Videoland.

Caroline (Spanje)

De flamboyante Caroline is drie jaar geleden neergestreken in Estepona, aan de Costa del Sol. Op haar terrein runt ze een kleinschalige casíta voor vakantiegangers en heeft ze een exotische fruittuin. In de omgeving staat Caroline bekend als één van de waardevolle vrijwilligers van de lokale hondenopvang. Ook is ze trotse moeder van drie dochters, die geregeld bij haar op bezoek komen. Caroline zoekt een sportieve man die niet rookt, die net als zij dol is op honden en die graag goed verzorgd voor de dag komt. Caroline heeft een groot deel van haar leven voor anderen gezorgd, en heeft nu het gevoel dat ze de rust heeft gevonden om haar eigen leven te verrijken met een nieuwe liefde. Ze hoopt een maatje te vinden om haar paradijsje mee te delen.

Eline (Aruba)

De sprankelende Eline liet tijdens de coronaperiode alles achter in Nederland om haar droom waar te maken op Aruba. Ze verbouwde eigenhandig een huis tot een stijlvolle B&B met vier appartementen, waar ze vol trots gasten ontvangt. Ze is ondernemend, sportief en zit vol levenslust. Eline geniet van het eiland, maar mist nog één ding: een liefdevolle man om haar leven mee te delen. Eline wil, net als haar drie zussen, graag een eigen gezin en hoopt dat haar kinderwens ooit in vervulling mag gaan. Na ruim negen jaar single te zijn geweest, is Eline er klaar voor om haar hart te openen voor de ware: een man die avontuurlijk, oprecht en warm is en met wie ze samen aan een nieuw hoofdstuk kan beginnen.

Fred (Bonaire)

Al jaren leeft Fred zijn droom op het zonnige Bonaire. De eigenzinnige kunstenaar runt drie charmante gastenverblijven en is drie keer per week bij de lokale supermarkt voor de deur te vinden met zijn foodtruck genaamd Koninklijke Kip Tukkie, waar hij zijn beroemde zelfgerookte kip verkoopt. Zijn dagen zijn gevuld met creatief bezig zijn, avonturen beleven en genieten van onbegrensde vrijheid. Bijna dagelijks verkent hij het eiland op zijn mountainbike. Fred is een energieke levensgenieter met chaotische charme en een groot hart. Nu zoekt hij een vrouw die zijn passie voor het leven deelt. In het ideale geval is zij een gezellige en flamboyante vrouw. Het liefst iemand die creatief, spannend en jong van geest is. Fred wil een partner vinden die niet bang is om het avontuur aan te gaan en samen met hem de wereld wil verkennen.

Iris (Spanje)

De creatieve en stralende Iris runt in Catalonië een Soulfarm, waar ze onder meer ruimte voor groepen aanbiedt om retreats te organiseren. Zelf is ze naast B&B-eigenaar en boss lady ook moeder van vier zoons, maakt ze prachtige kunst en gaat ze op haar vrije dagen graag salsadansen of genieten van het culturele aanbod in de veelzijdige Catalaanse omgeving. Iris zoekt een man die net als zij midden in het leven staat en vol passie zit. Ze omschrijft zichzelf als iemand waarmee je kunt lachen, dansen en het leven vieren. Via deze weg hoopt ze een nieuwe soulmate te ontmoeten!

Nisha Tara (Frankrijk)

In het groene hart van Lot-et-Garonne schuilt een kleurrijke oase, waar Nisha Tara haar Franse droom leeft. De eigenzinnige creatieveling is van vele markten thuis en runt in La Rouquette een zogenaamde ‘Inn’, met meerdere gastenverblijven. Ze wil er een vrijstaat creëren, met respect voor de natuur. Nisha Tara biedt ruimte aan groepen voor retreats, gezien het terrein de ideale omstandigheden biedt om volledig tot jezelf te komen. Dat betekent niet dat het er altijd rustig is, want er wordt geregeld een feestje georganiseerd op het terrein! Er ontbreekt alleen nog een belangrijk aspect in haar leven: een leuke, lieve en open-minded vrouw om haar leven mee te delen. Nisha Tara hoopt met dit avontuur een vrouw te vinden waar ze op kan bouwen. Ze wil een zielsverwant vinden die haar aanvult en waar ze samen mee kan genieten van het Franse leven.

Paul (Spanje)

Na jaren van een druk bestaan in het bedrijfsleven verruilde Paul samen met zijn vrouw in 2021 het leven in Nederland voor een nieuw avontuur in Spanje. Hun droom kwam uit met de opening van hun B&B in Vidreres, maar dat geluk werd in 2024 hard onderbroken toen zijn vrouw na een kort ziekbed kwam te overlijden. Nu zet Paul hun droom voort, met dezelfde warmte en toewijding. Hij geniet van het buitenleven, koken en de gezelligheid met vrienden en zijn dochters Laura en Sofie, die ook in Spanje wonen. Paul zoekt een liefdevolle vrouw met wie hij zijn leven, zijn B&B en ook zijn hart kan delen. Een vrouw die, net als hij, gelooft dat het nooit te laat is voor een nieuw begin en die de kleine dingen in het leven kan waarderen.

Thomas (Spanje)

De ondernemende en energieke Thomas woont en werkt in Valencia, maar heeft sinds vorig jaar in Dénia een passieproject gevonden: een B&B. Thomas verhuurt de villa aan vakantiegangers, maar is er zelf ook geregeld te vinden omdat hij soms de behoefte voelt om de drukke stad te ontvluchten. In Valencia leeft hij van dag tot dag, terwijl hij zijn eigen bedrijf runt. Naast zijn drukke werkleven houdt Thomas ook van gezelligheid. Maar er ontbreekt iets: een geliefde aan zijn zijde! Hij is dan ook op zoek naar een gezellige, sportieve en zelfstandige vrouw die mogelijk net als hij de wens heeft om in de toekomst een gezin te stichten. Hij wil dit avontuur gebruiken om iemand te vinden waarmee hij kan lachen, genieten en nieuwe plekken kan ontdekken. Samen met zijn trouwe viervoeter Fox opent Thomas graag de deuren van zijn Spaanse paradijs, voor een zoektocht naar de ware.

Timothy (Ibiza)

Al dertien jaar is Timothy het stralende middelpunt op Ibiza. De altijd energieke ondernemer runt een kroeg, snackbar, heeft meerdere foodtrucks en werkt aan zijn eigen kaviaarmerk. Na jarenlang een B&B en guesthouse te hebben gerund heeft hij nu een nieuw project op het oog. Timothy leeft vol passie en zonder planning: bij hem draait alles om genieten van het moment. Na ruim een jaar vrijgezel te zijn geweest, zoekt hij een man die zijn ritme begrijpt, net zo avontuurlijk is als hij en tegen een stootje kan. In het ideale geval is zijn toekomstige partner eerlijk en zelfstandig. Het liefst met de nodige diepgang en levenslust. Achter Timothy’s stoere houding schuilt een warme, loyale man die klaar is om zijn hart te openen voor een nieuwe liefde.

Mireille (Frankrijk)

'B&B Vol Liefde' krijgt halverwege het seizoen een verrassende wending. Waar het programma begon met acht vrijgezelle B&B-eigenaren, maakt Nederland nu kennis met een negende deelnemer. Château-eigenaresse Mireille sluit zich alsnog aan bij het liefdesavontuur en gaat in Frankrijk op zoek naar de liefde.
Mireille woont samen met haar teckel Doortje in het veertiende-eeuwse château Le Combet in het Zuid-Franse La Répara-Auriples. Jarenlang runde ze de B&B samen met haar man Jaap, die in 2024 overleed. Nu voelt de bourgondische château-eigenaresse zich klaar voor een nieuw hoofdstuk. Ze hoopt de eenzaamheid achter zich te laten en is op zoek naar een actieve man met wie ze zowel avonturen als chique diners kan delen.

Bron:RTL
Foto:© Thirza Wijnja

Let op niet spoileren, voor de videoland kijkers is hier een topic
RLS / [Videoland] B&B vol liefde 6de seizoen #2 voor de vooruitkijkers
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_221724127
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2026 10:36 schreef KapiteinChris het volgende:

[..]
Ik heb meer het idee dat toen Thomas nog een dikkertje was en in de horeca werkte, de fitboys als zijn voorbeeld zag van hoe hij wil zijn en denkt dat zo praten over zijn (vermeende) verleden hem heel erg tof maakt. Ik vind Thomas niet knap, maar jezelf goed verzorgen is voor vele ook aantrekkelijk, het dan weer overdrijven trekt ook bepaalde types aan, types waar hoe (zogenaamd) vroeger op afstapt maar nu iets anders wil, dat terwijl hij toch Anna uit heeft genodigd en gewoon geïnteresseerd was.

Overigens als je "relaties" met het andere geslacht(of hetzelfde) puur seksueel was kun je niet zomaar switchen naar een gelijkwaardige relatie die meer dan fysieke aantrekking inhoud, mentaal werkt dat gewoon niet zo meestal, alleen daarom werkt het waarschijnlijk niet met Mexx die al wel een langere relatie achter de rug heeft.
Haha, toen ik jouw onderste reactie te snel las, dacht ik dat je bedoelde omdat hij vroeger homo was. _O- Dacht dat je bedoelde switchen naar het andere geslacht. Wat niet eens vreemd zou zijn in deze context en hoe we over hem denken. Met zijn hondje.
pi_221724200
Nu het project man in casa Caro niet is gelukt, neemt ze er nog maar een grote hond bij. Zag ik toevallig voorbij komen op Insta.
pi_221724217
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2026 13:08 schreef bloodymary1 het volgende:
Nu het project man in casa Caro niet is gelukt, neemt ze er nog maar een grote hond bij. Zag ik toevallig voorbij komen op Insta.
Arme hont -O-
"Common sense is not so common" --Voltaire
pi_221724290
Irisi zette Perry weg als een jongetje. Hij is een enigzins zachte, vriendelijke man die makkelijk in de omgang is.
Met ' jongetje' karikaturiseert zij hem in negatieve zin.

Dit terwijl ze zichzelf etaleert als giegelend, kwetsbaar, kunstzinnig poppetje die graag witte kraaltjes plakt op potten .......................en daarnaast weer eens aan toe is om stevig uitgewoond te worden door een spierbundel met evt plakplaatjes.

Ik had het idee ........dat het daar helemaal niet zo druk was (geen mens of activiteiten gezien). Los van kamer-beschikbaarheid wilde ze de mannen gewoon niet in haar compound hebben.

[ Bericht 0% gewijzigd door Bever_NL op 05-09-2026 20:18:32 ]
pi_221724304
Ik ben wel benieuwd eigenlijk naar dat toerismegebeuren bij Iris. Ze heeft het wel eens over het hotel, dat ze daar de bedden moet opmaken. En haar ex woont er ook nog ergens. En in shots van boven gefilmd zie je een heel groot complex met een zwembad ook. Wij zijn alleen die tenten in de wijngaard en dat knutselhok en heel soms de keuken.
  vrijdag 4 september 2026 @ 13:25:03 #8
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_221724317
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2026 13:18 schreef Bever_NL het volgende:
Irisi zette Perry weg als een jongetje. Hij is een enigzins zachte, vriendelijke man die makkelijk in de omgang is.
Met ' jongetje' karikaturisereert zij hem in negatieve zin.

Dit terwijl ze zichzelf etaleert als giegelend, kwetsbaar, kunstzinnig poppetje die graag witte kraaltjes plakt op potten .......................en daarnaast weer eens aan toe is om stevig uitgewoond te worden door een spierbundel met evt plakplaatjes.

Ik had het idee ........dat het daar helemaal niet zo druk daar was (geen mens of activiteiten gezien). Los van kamer-beschikbaarheid wilde ze de mannen gewoon niet in haar compound hebben.
Ik vind Iris een saaie vermoeiende vrouw.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_221724364
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2026 23:45 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Op de visafslag in Scheveningen zie je kabeljauwen met meer levensvreugde en joie de vivre in hun ogen.
Wat is het verschil tussen levensvreugde en joie de vivre?
  vrijdag 4 september 2026 @ 13:34:40 #10
511255 camilero
tufkatufka...
pi_221724376
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2026 13:25 schreef Puzzie het volgende:

[..]
Ik vind Iris een saaie vermoeiende vrouw. meisje
:Y
  vrijdag 4 september 2026 @ 13:35:19 #11
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_221724382
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2026 13:34 schreef camilero het volgende:

[..]
:Y
Ze is 50 (8>
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  vrijdag 4 september 2026 @ 13:38:15 #12
511255 camilero
tufkatufka...
pi_221724405
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2026 13:35 schreef Puzzie het volgende:

[..]
Ze is 50 (8>
Ze gedraagt zich als een meisje.

Fred is een hork en Caroline de vrouwelijk variant daarvan, Thomas een eikelige lege doos en Paul een vriendelijke, maar Iris is van de kandidaten wel degene die het meest in mijn irritatiezone zit
  vrijdag 4 september 2026 @ 13:40:06 #13
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_221724414
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2026 13:38 schreef camilero het volgende:

[..]

Fred is een hork en Caroline de vrouwelijk variant daarvan, Thomas een eikelige lege doos en Paul een vriendelijke, maar Iris is van de kandidaten wel degene die het meest in mijn irritatiezone zit
Dat heb ik ook met Eline.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_221724579
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2026 13:00 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]
Haha, toen ik jouw onderste reactie te snel las, dacht ik dat je bedoelde omdat hij vroeger homo was. _O- Dacht dat je bedoelde switchen naar het andere geslacht. Wat niet eens vreemd zou zijn in deze context en hoe we over hem denken. Met zijn hondje.
Haha, dat was wel lachen geweest als dat z'n verhaal was geweest, "vroeger had ik veel seks met mannen, wat was ik een coole gast toen, maar ik wil nu huisje, boompje, beestje met een vrouw en ik val absoluut niet meer op mannen, want ik heb nu een fatbike, toch Fox?"
  Moderator vrijdag 4 september 2026 @ 14:43:21 #15
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_221724873
Ik vind Thomas ergens ook erger dan Fred. Fred komt nog uit een tijd dat vrouwen als object werden gezien. Thomas is te jong om nog opmerkingen te maken als "daar kan ik wel een kunstje op". Zo niet van deze tijd :r De geilheid spat er bij beide mannen vanaf, er is maar 1 ding wat ze echt willen.
5 - 28 februari Thailand O+
pi_221724900
Ik vind Fred en Thomas niet te vergelijken. Thomas komt oppervlakkig over en horny als wat.
Maar een wat simpele jongen (man) vind ik toch anders dan een totaal botte, egocentrische, vrouwonvriendelijke hufter als Fred.
He really kills your spirit.
Thomas geeft geen van die vrouwen zo’n naar gevoel of nare boodschap als Fred bij zijn vrouwen doet. :N

Thomas is niet heel sympathiek maar enigszins vergelijken met Fred gaat wel ver. :')
  Moderator vrijdag 4 september 2026 @ 14:50:05 #17
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_221724918
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 september 2026 14:46 schreef vencodark het volgende:
Ik vind Fred en Thomas niet te vergelijken. Thomas komt oppervlakkig over en horny als wat.
Maar een wat simpele jongen (man) vind ik toch anders dan een totaal botte, egocentrische, vrouwonvriendelijke hufter als Fred.
Thomas geeft geen van die vrouwen zo’n naar gevoel of nare boodschap als Fred bij zijn vrouwen doet. :N

Thomas is niet heel sympathiek maar enigszins vergelijken met Fred gaat wel ver. :')
Laten we het dan houden op het vergelijken van opmerkingen over het uiterlijk van vrouwen/hun geilheid die dan duidelijk spreekt. Qua karakter zijn ze inderdaad niet te vergelijken :)
  vrijdag 4 september 2026 @ 14:53:39 #18
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_221724937
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 september 2026 14:46 schreef vencodark het volgende:

Dit ja!
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_221724944
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2026 14:50 schreef MaJo het volgende:

[..]
Laten we het dan houden op het vergelijken van opmerkingen over het uiterlijk van vrouwen/hun geilheid die dan duidelijk spreekt. Qua karakter zijn ze inderdaad niet te vergelijken :)
Als dat alles is.
Ik ben liever een week met Thomas dan 1 uur met Fred.
  vrijdag 4 september 2026 @ 14:58:19 #20
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_221724952
quote:
12s.gif Op vrijdag 4 september 2026 13:33 schreef camilero het volgende:

[..]
Een fles wijn.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_221724953
quote:
DIe afzuigkap is toch totaal niet schoon te houden?
  Moderator vrijdag 4 september 2026 @ 14:59:11 #22
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_221724958
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 september 2026 14:56 schreef vencodark het volgende:

[..]
Als dat alles is.
Ja en nee. Met Fred heb je denk ik wel interessantere gesprekken dan met Thomas, daarvan weet ik echt niet waar je het over moet hebben. En zodra Fred iets onvriendelijks zou zeggen sta ik mijn vrouwtje wel :P
  Moderator vrijdag 4 september 2026 @ 15:00:00 #23
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_221724963
Voor mijn gevoel is Fred ook wel een stukje slimmer dan Thomas, waardoor ik merk dat hem zijn gedrag meer kwalijk neem
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
  vrijdag 4 september 2026 @ 15:07:47 #24
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_221725010
Fred is echt intentioneel gemeen zodra hij een afwijzing voelt of wanneer een vrouw niet voldoet aan zijn verwachtingen. Hij neemt ze dat kwalijk, voelt zich ernstig tekortgedaan en in zijn recht staan dat te wreken. Hij gaat dan over tot doelbewust afbreken en kleineren.

Thomas lijkt me gewoon van een bepaalde leegte en oppervlakkigheid, waardoor het bij hem blijft hangen in platitudes.

Ik vind Fred echt wel van het kwalijkere soort, eerlijk gezegd.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_221725045
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 september 2026 14:56 schreef vencodark het volgende:

[..]
Als dat alles is.
Ik dus juist andersom. Behalve dat kapsel, maar dat is bij allebei niet om aan te zien. En dat zweten ook. Maar qua gesprekken en dingen doen, echt 100 keer liever met Fred dan met Thomas. En inderdaad, kan hem wel van repliek dienen.

Maar als we dan met een gieter verf gaan gieten over een stoel via een parasol of met een tonijn gaan zwemmen, dan zou ik daar wel openlijk erg om moeten lachen. Al vind ik hem wel heel mooi (die tonijn, niet de stoel).
pi_221725054
quote:
2s.gif Op vrijdag 4 september 2026 14:58 schreef NoCigar het volgende:

[..]
DIe afzuigkap is toch totaal niet schoon te houden?
Dat gips kan vast wel tegen Dasty. Of met de hogedrukspuit.
pi_221725091
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2026 15:07 schreef Duderinnetje het volgende:
Fred is echt intentioneel gemeen zodra hij een afwijzing voelt of wanneer een vrouw niet voldoet aan zijn verwachtingen. Hij neemt ze dat kwalijk, voelt zich ernstig tekortgedaan en in zijn recht staan dat te wreken. Hij gaat dan over tot doelbewust afbreken en kleineren.

Thomas lijkt me gewoon van een bepaalde leegte en oppervlakkigheid, waardoor het bij hem blijft hangen in platitudes.

Ik vind Fred echt wel van het kwalijkere soort, eerlijk gezegd.
Naar wie kijken je liever als je naar B&BVL kijkt?
pi_221725096
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2026 15:15 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]
Dat gips kan vast wel tegen Dasty. Of met de hogedrukspuit.
Die bolletjes en frutseltjes laten los en het vet gaat in alle kleine hoekjes zitten.
  vrijdag 4 september 2026 @ 15:25:51 #29
312215 Näsenbar
State of the Art.
pi_221725116
Combinaties die ik graag had gezien maar niet zijn gebeurd:
Gilberto te gast bij Iris.
Anna de content creator op bezoek bij Fred.
Arie op het chateau van Mireille.
Deze post werd u aangeboden door de Saffraanstunter, dé webshop voor saffraan. Ook adverteren? Neem contact op in de dm.
Denk aan het milieu voordat u deze post print.
pi_221725126
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 september 2026 15:22 schreef NoCigar het volgende:

[..]
Die bolletjes en frutseltjes laten los en het vet gaat in alle kleine hoekjes zitten.
Was ook niet serieus bedoeld. Ik heb totaal geen verstand van huishoudelijk werk.
  vrijdag 4 september 2026 @ 15:45:37 #31
511255 camilero
tufkatufka...
pi_221725219
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2026 15:13 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]
Ik dus juist andersom. Behalve dat kapsel, maar dat is bij allebei niet om aan te zien. En dat zweten ook. Maar qua gesprekken en dingen doen, echt 100 keer liever met Fred dan met Thomas. En inderdaad, kan hem wel van repliek dienen.

Maar als we dan met een gieter verf gaan gieten over een stoel via een parasol of met een tonijn gaan zwemmen, dan zou ik daar wel openlijk erg om moeten lachen. Al vind ik hem wel heel mooi (die tonijn, niet de stoel).
Oh, ik dacht dat je Fred bedoelde ;)
  vrijdag 4 september 2026 @ 16:03:49 #32
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_221725325
quote:
2s.gif Op vrijdag 4 september 2026 15:21 schreef NoCigar het volgende:

[..]
Naar wie kijken je liever als je naar B&BVL kijkt?
Naar Fred, maar dat was de kwestie niet.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_221725600
Eindelijk! Arie Spreekt:

twitter
pi_221725648
quote:
2s.gif Op vrijdag 4 september 2026 16:44 schreef NoCigar het volgende:
Eindelijk! Arie Spreekt:

[ x ]
Irritante kerel is hij. Waarom voelt hij de noodzaak om zichzelf te verantwoorden?
pi_221725673
quote:
Eindelijk! Arie Spreekt:

[ x ]
Wat een goedzak. (Niet dat we dat niet wisten.) :D
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_221725680
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2026 16:51 schreef Gutso het volgende:

[..]
Irritante kerel is hij. Waarom voelt hij de noodzaak om zichzelf te verantwoorden?
o|O

Dat soort dingen doet Mexx ook. Maar dan 100 keer.
pi_221725919
quote:

[..]
Het Volk vraagt hierom!
pi_221726151
quote:
Eindelijk! Arie Spreekt:

[ x ]
Zegt hij nu dat het klussen ook de bedoeling van het programma was? Ja, het kan ook de bedoeling zijn dat mocht er liefde ontstaan er ook samen in de B&B word gewerkt, het probleem voor Arie is dat Carolien helemaal niet in een liefdesrelatie met hem ziet en hij mag blijven omdat hij zo'n goede click met de honden heeft en hij hoop houdt dat Carolien alsnog gevoelens voor hem krijgt.
pi_221726353
Toch geloof ik ook dat Arie en Carolien echt vrienden geworden zijn. Ze zei aardige dingen over hem, sowieso dat ze de gesprekken en zijn aanwezigheid oprecht waardeert. Niet alleen voor de klusjes.
Soms is dat echt beter dan een liefdesrelatie.
pi_221726369
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2026 18:25 schreef KapiteinChris het volgende:

[..]
Zegt hij nu dat het klussen ook de bedoeling van het programma was? Ja, het kan ook de bedoeling zijn dat mocht er liefde ontstaan er ook samen in de B&B word gewerkt, het probleem voor Arie is dat Carolien helemaal niet in een liefdesrelatie met hem ziet en hij mag blijven omdat hij zo'n goede click met de honden heeft en hij hoop houdt dat Carolien alsnog gevoelens voor hem krijgt.
Dat zullen wel eisen van Caroline geweest zijn. De kandidaten moeten ook kunnen klussen. Denk ik.
pi_221726370
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2026 13:38 schreef camilero het volgende:

[..]

Ik vind Iris de vrouwelijke versie van Fred eigenlijk. Egoïstisch en egocentrisch en onbeschoft. Beiden niet zorgzaam en beiden sturen ze te snel iemand weg omdat ze te gefixeerd zijn op directe aantrekkingskracht.
Hotapnyc
pi_221726638
Wederom totaal geen vergelijking wat mij betreft.
Plank misslaan.
pi_221726778
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 september 2026 19:56 schreef vencodark het volgende:
Plank misslaan.
Nee hoor ben het er wel mee eens.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_221726787
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2026 20:15 schreef Soury het volgende:

[..]
Again, wat mij betreft. :+
pi_221726993
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2026 20:15 schreef Soury het volgende:

[..]
Ja jij vindt Fred ook een toffe vent. :D
pi_221727025
quote:
12s.gif Op vrijdag 4 september 2026 13:33 schreef camilero het volgende:

[..]
Nederland en Frans.
Laat maar waaien
pi_221727114
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2026 20:43 schreef Pisces het volgende:

[..]
Ja jij vindt Fred ook een toffe vent. :D
Nou dat heb ik zeker nooit gezegd.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_221727189
quote:
Plank misslaan.
Omdat zij zich voordoet als een lief onschuldig meisje? :D
Hotapnyc
pi_221727323
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2026 19:03 schreef Cirilico het volgende:

[..]
Ik vind Iris de vrouwelijke versie van Fred eigenlijk. Egoïstisch en egocentrisch en onbeschoft. Beiden niet zorgzaam en beiden sturen ze te snel iemand weg omdat ze te gefixeerd zijn op directe aantrekkingskracht.
Ze is echt niet zo onbeschoft als die Fred hoor.
  vrijdag 4 september 2026 @ 22:24:03 #50
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_221727512
quote:
Plank misslaan.
Eens. Iris is een raar mens, maar ik denk niet dat ze er speciaal op uit is mannen te kwetsen. Het soort gesprekken dat Fred aanknoopt, waar hij er echt even voor gaat zitten om iemand op een soft spot flink te kwetsen, heb ik Iris niet zien doen. Zij komt over als egocentrisch, maar ik zie bij haar toch echt niet de woede die Fred in zijn ogen krijgt, als een vrouw niet voldoet aan zijn standaard.

Iris heeft karaktertrekken die je niet leuk kan vinden. Bij Fred lijkt me iets goed mis in zijn persoonlijkheid.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_221727552
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2026 22:24 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]
Eens. Iris is een raar mens, maar ik denk niet dat ze er speciaal op uit is mannen te kwetsen. Het soort gesprekken dat Fred aanknoopt, waar hij er echt even voor gaat zitten om iemand op een soft spot flink te kwetsen, heb ik Iris niet zien doen. Zij komt over als egocentrisch, maar ik zie bij haar toch echt niet de woede die Fred in zijn ogen krijgt, als een vrouw niet voldoet aan zijn standaard.

Iris heeft karaktertrekken die je niet leuk kan vinden. Bij Fred lijkt me iets goed mis in zijn persoonlijkheid.
Helemaal eens.

En daarom vind ik Fred het leukst om naar te kijken :D
  vrijdag 4 september 2026 @ 23:10:17 #52
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_221727694
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 september 2026 22:34 schreef Blues het volgende:

[..]
Helemaal eens.

Ja, fascinerend toch?
Snobs have more fun!
KLIK!
  zaterdag 5 september 2026 @ 00:07:12 #53
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_221727871
In het voorstukje van a.s. donderdag wat ik zag, wanneer de reunie wordt uitgezonden, zit Fred wel met de anderen gewoon aan tafel, dus gelukkig doet hij wel mee aan de reunie. ^O^
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  zaterdag 5 september 2026 @ 00:14:49 #54
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_221727894
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 september 2026 22:34 schreef Blues het volgende:

[..]
Helemaal eens.

in zoiets als B&B heb je gewoon een karakter als dat nodig, hoe vreselijk ie ook is
Anders kabbelt het maar een beetje voort en kijkt er geen hond
Same shit, different day
SC hopper present
pi_221727960
Liever Fred dan iris hoor . Fred laat zijn gasten niet in een tent slapen . Waar moet je douchen ?
Fred komt eerlijk voor uit wat hij wilt . Iris is gemeen. Laat je voor haar en gezin koken en daarna word je voor een tent neergezet om in je eentje te eten. Kom je helemaal uit Nederland voor Iris en als je vraagt of ze even bij de bus wilt wachten geeft ze keihard gas ! Fred zie ik zulke gemene dingen niet doen .
  zaterdag 5 september 2026 @ 07:41:30 #56
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_221728241
Iris gemeen lol
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  zaterdag 5 september 2026 @ 07:44:04 #57
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_221728245
Dat slaat natuurlijk helemaal nergens op.
Saai en vermoeiend is ze wel.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  zaterdag 5 september 2026 @ 09:40:32 #58
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_221728582
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2026 15:25 schreef Näsenbar het volgende:
Combinaties die ik graag had gezien maar niet zijn gebeurd:

Arie op het chateau van Mireille.
Dat had hij niet overleefd. Mireille was dan wel gelijk voor 2,5 jaar aan werk verlost.
Drop you like an ill, bad habit
  zaterdag 5 september 2026 @ 09:45:07 #59
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_221728616
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2026 07:41 schreef Puzzie het volgende:
Iris gemeen lol
Gemeen is misschien niet het juiste woord, maar ik zou me zo niet laten behandelen. Jiri had dat ook snel door, ondanks ze hem een normalere behandeling gaf.
En Iris als je dit ooit leest, niet alles hoeft wit en met bolletjes beplakt.
Drop you like an ill, bad habit
  zaterdag 5 september 2026 @ 09:47:39 #60
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_221728676
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2026 09:45 schreef pmponer het volgende:

[..]
Gemeen is misschien niet het juiste woord, maar ik zou me zo niet laten behandelen. Jiri had dat ook snel door, ondanks ze hem een normalere behandeling gaf.
En Iris als je dit ooit leest, niet alles hoeft wit en met bolletjes beplakt.
Gemeen is idd niet het juiste woord, ik vind het zelf erg overdreven om dat woord in die setting te gebruiken.
Neemt niet weg dat ik zelf ook van mening ben dat Iris de mannen zwaar op afstand hield en ze eigenlijk al geen enkele kans gaf. Plus saai en vermoeiend.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_221729230
quote:

[..]
Waarschijnlijk omdat mensen hem aanzagen voor een lulletje rozenwater die zich door Caroline liet gebruiken voor haar klusjes? Hij heeft er dus zélf voor gekozen al die klusjes daar te doen en men liet verder niet zien wat hij nog meer deed daar. Die man heeft het daar dus erg naar zijn zin gehad en de verkeerde indruk over hem is nu de wereld uit. :)
pi_221729238
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2026 19:03 schreef Cirilico het volgende:

[..]
Pas op dat je niet in dezelfde discussie terecht komt als degene die Thomas met Fred vergeleek. _O-
  zaterdag 5 september 2026 @ 11:36:00 #63
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_221729319
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2026 11:20 schreef Chea49 het volgende:

[..]
Pas op dat je niet in dezelfde discussie terecht komt als degene die Thomas met Fred vergeleek. _O-
Beetje flauw dit, het zegt meer over jou dan degene waar je op doelt.
Zonde.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_221729512
Sowieso snap ik de behoefte niet om random mensen te vergelijken alsof het broers -en zussen zijn. :')
pi_221729552
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2026 11:18 schreef Chea49 het volgende:

[..]
Waarschijnlijk omdat mensen hem aanzagen voor een lulletje rozenwater die zich door Caroline liet gebruiken voor haar klusjes? Hij heeft er dus zélf voor gekozen al die klusjes daar te doen en men liet verder niet zien wat hij nog meer deed daar. Die man heeft het daar dus erg naar zijn zin gehad en de verkeerde indruk over hem is nu de wereld uit. :)
Ik vind Caroline ook niet perse onaardig of vervelend doen tegen Arie. Ze laat eigenlijk heel duidelijk merken dat ze verder niets van Arie moet. Dat Arie het bij haar goed vertoeven vind en lekker bezig kan zijn is niet echt het idee van het programma maar is verder niets mis mee.
pi_221729583
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2026 11:36 schreef Puzzie het volgende:

[..]
Beetje flauw dit, het zegt meer over jou dan degene waar je op doelt.
Zonde.
Ik had het dan ook over mijzelf. :)
pi_221729599
https://www.rtl.nl/boulev(...)-vol-liefde-vrienden

Verbaast mij niks. 2 peas in a pot. :)
pi_221730221
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 september 2026 12:01 schreef vencodark het volgende:
Sowieso snap ik de behoefte niet om random mensen te vergelijken alsof het broers -en zussen zijn. :')
Zo is het ook helemaal niet begonnen toch. Het ging er over wie de ergste hork was.
pi_221730397
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 september 2026 12:21 schreef vencodark het volgende:

Wie weet heeft hij ook wel een kinderwens.. 8-)
pi_221730404
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2026 14:07 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]
Zo is het ook helemaal niet begonnen toch. Het ging er over wie de ergste hork was.
Dat maakt toch niet uit? Analyse this, analyse that. ;)
pi_221730407
quote:

Twee mensen aan wie de menselijke beschavingsladder erudiet voorbij is gegaan zonder dat ze dat zelf beseffen.
Laat maar waaien
pi_221730653
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 september 2026 14:30 schreef vencodark het volgende:

[..]
Dat maakt toch niet uit? Analyse this, analyse that. ;)
Daar is dit topic voor, lekker analyseren en commentaar leveren :P
pi_221731275
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2026 15:14 schreef Soury het volgende:

[..]
Daar is dit topic voor, lekker analyseren en commentaar leveren :P
Godzijdank voor dit topic, want verder was het een doodsaai seizoen . :)
pi_221732422
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2026 21:38 schreef Gutso het volgende:

[..]
Ze is echt niet zo onbeschoft als die Fred hoor.
Neen, maar evengoed onbeschoft.
Hotapnyc
pi_221732586
quote:
14s.gif Op zaterdag 5 september 2026 00:07 schreef golfer het volgende:
In het voorstukje van a.s. donderdag wat ik zag, wanneer de reunie wordt uitgezonden, zit Fred wel met de anderen gewoon aan tafel, dus gelukkig doet hij wel mee aan de reunie. ^O^
Er is nooit sprake van geweest dat Fred niet naar de reünie zou komen dat is een fokker geweest die dat hier heeft verteld, maar niet goed opgelet want het gaat om Yvonne die is niet bij de reünie want ze is op vakantie.

[ Bericht 0% gewijzigd door Dotteke op 06-09-2026 11:27:16 (bericht aangepast) ]
Sommige mensen doen mij denken aan een oude tv, die moet je ook eerst een knal verkopen voor helder beeld.
One moment you’re 20 in the 70’s and the next you’re 70 in the 20’s.
pi_221733791
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2026 19:21 schreef casita het volgende:

[..]
Er is nooit sprake van geweest dat Fred niet naar de reünie zou komen dat is een fokker geweest die dat hier heeft verteld, maar niet goed opgelet want het gaat om Yvonne die is niet bij de reünie want ze is op vakantie.
Nee hoor het was geen fokker, Fred kwam in eerste instantie niet en dat werd door meerdere officiële kanalen vermeld.

[ Bericht 0% gewijzigd door Dotteke op 06-09-2026 11:26:48 (bericht van casiita aangepast) ]
  zondag 6 september 2026 @ 07:55:27 #77
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_221736153
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2026 21:24 schreef Soury het volgende:

[..]
Nee hoor het was geen fokker, Fred kwam in eerste instantie niet en dat werd door meerdere officiële kanalen vermeld.
Dat was click bait. Er stond een foto van hem en dan de kop dat er een deelnemer niet naar de reünie kwam. Wie klikte en de tekst las, zag wie het was. Niet Fred.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 0% gewijzigd door Dotteke op 06-09-2026 11:27:52 (bericht van casiita aangepast) ]
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_221736553
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2026 07:55 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]
Dat was click bait. Er stond een foto van hem en dan de kop dat er een deelnemer niet naar de reünie kwam. Wie klikte en de tekst las, zag wie het was. Niet Fred.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik lees die klickbait dingen niet. Dat nieuws ging al rond voordat de reünie had plaats gevonden. 538 heeft het vermeld en Eline de Ruig heb ik het horen zeggen in een podcast. Dus er zal wel spraken van geweest zijn dat Fred in eerste instantie heeft aangegeven niet te komen.
pi_221737108
quote:

Gaan we nu vergelijken? :o
pi_221737153
Aankomende week de laatste week?
pi_221737273
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2026 10:22 schreef Chea49 het volgende:

[..]
Gaan we nu vergelijken? :o
Nee. Ze zijn bevriend geraakt en hebben duidelijk een klik.
Zij kennen elkaar tenminste.
  maandag 7 september 2026 @ 14:24:12 #82
4416 Da hopman
lamahangen = dierenmoord
pi_221746357
Onder de streep vind ik dit wel een zeer vermakelijk seizoen.
Het leven van een grasmaaier gaat zelden over rozen.
pi_221746376
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2026 10:29 schreef Breekfast het volgende:
Aankomende week de laatste week?
Nee, deze week.
pi_221746385
Ik vind dit ook een van de leukste seizoenen ooit om naar te kijken. Omdat het allemaal niks wordt, hoop vreemde snoeshanen, uitspraken etc.
pi_221746481
Ik zou het toch wel leuk vinden als er ergens nog iets van liefde is ontstaan :)
Shine bright like a diamond.
  maandag 7 september 2026 @ 15:39:25 #86
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_221746757
quote:
1s.gif Op maandag 7 september 2026 14:55 schreef June. het volgende:
Ik zou het toch wel leuk vinden als er ergens nog iets van liefde is ontstaan :)
Dat is er ook als je de roddels moet geloven :Y)
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_221747684
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2026 14:30 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik vind dit ook een van de leukste seizoenen ooit om naar te kijken. Omdat het allemaal niks wordt, hoop vreemde snoeshanen, uitspraken etc.
Ik ook wel, al heb ik wel het idee dat er iets minder aandacht is besteed aan de montage en de muziekkeuze. Sommige overgangen waren best vreemd.

Keek vorige seizoenen altijd via Videoland en dat is toch net wat anders kijken wel.

Maar straks weer live meekiekuh en de reclameblokken gebruiken om hier wat te typen.. *O*
pi_221747711
quote:
1s.gif Op maandag 7 september 2026 14:55 schreef June. het volgende:
Met elk seizoen minimaal 1 succesje vind ik het eigenlijk altijd geslaagd :) Hopelijk deze editie ook.
pi_221747723
quote:
1s.gif Op maandag 7 september 2026 19:09 schreef Pisces het volgende:

[..]
Met elk seizoen minimaal 1 succesje vind ik het eigenlijk altijd geslaagd :) Hopelijk deze editie ook.
Welk koppel denk jij?
pi_221747736
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2026 19:11 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Welk koppel denk jij?
De 2 mannen. :)

Mexx en Thomas, dat is een leuke vakantieliefde. Meer niet, denk ik.
Paul en Marjo wil ik Marjo niet aandoen. :+

Oh we hebben nog Nisha Tara. Geen idee wat ik daarvan moet denken. Wordt het gebouw van haar ouders verkocht of komt die andere vrouw, met kinderen in Nederland, bij haar wonen? Geen flauw idee.
pi_221747756
Ik hoop dat Arie bij de reünie zegt dat hij zoveel leuke DM’s heeft ontvangen en dat hij nu een leuke vrouw aan het daten is. Dat gun je die man toch. _O_
pi_221747784
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2026 19:16 schreef Pisces het volgende:
Ik hoop dat Arie bij de reünie zegt dat hij zoveel leuke DM’s heeft ontvangen en dat hij nu een leuke vrouw aan het daten is. Dat gun je die man toch. _O_
Wie zegt dat hij niet nog steeds bij Caroliene is
pi_221747799
quote:
11s.gif Op maandag 7 september 2026 19:19 schreef Soury het volgende:

[..]
Wie zegt dat hij niet nog steeds bij Caroliene is
Ze zegt zelf al weken dat ze vrienden zijn. ;(

Had wel bedacht dat hij permanent kon intrekken om de B&B ( :D ) samen te runnen.
Maar hij verdient ook beter toch?
En dat hok moet hij dan delen met gasten :')
pi_221747813
quote:
1s.gif Op maandag 7 september 2026 19:21 schreef Pisces het volgende:

[..]
Ze zegt zelf al weken dat ze vrienden zijn. ;(

Had wel bedacht dat hij permanent kon intrekken om de B&B ( :D ) samen te runnen.
Maar hij verdient ook beter toch?
En dat hok moet hij dan delen met gasten :')
Waar moet ie dan slapen? Olaf sliep in het verwarmingshok onder het zwembad.. _O-
pi_221747832
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2026 19:05 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Ik ook wel, al heb ik wel het idee dat er iets minder aandacht is besteed aan de montage en de muziekkeuze. Sommige overgangen waren best vreemd.

Keek vorige seizoenen altijd via Videoland en dat is toch net wat anders kijken wel.

Maar straks weer live meekiekuh en de reclameblokken gebruiken om hier wat te typen.. *O*
Ik heb geen Videoland, maar kijk wel altijd naderhand, via NLZiet. Dan heb je ook geen last van reclames.
pi_221747833
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2026 19:23 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Waar moet ie dan slapen? Olaf sliep in het verwarmingshok onder het zwembad.. _O-
Ja in dat hok met scherm waar hij nu slaapt :D
pi_221747840
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2026 19:25 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]
Ik heb geen Videoland, maar kijk wel altijd naderhand, via NLZiet. Dan heb je ook geen last van reclames.
Ik heb dat geduld niet.. :D
pi_221747854
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2026 19:26 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Ik heb dat geduld niet.. :D
Hahaha, het kan al direct na de aflevering. Een uurtje geduld? Zou ook echt gek worden van al die irritante reclames.
pi_221747867
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2026 19:28 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]
Hahaha, het kan al direct na de aflevering. Een uurtje geduld?
Lukt echt niet, op Videoland stonden nieuwe afleveringen er s'nachts om 12 uur al op, wie keek er, ik.. _O-
pi_221747945
Oh die Nisha Tara was ik allang vergeten. :')
quote:
1s.gif Op maandag 7 september 2026 19:13 schreef Pisces het volgende:

[..]

Oh we hebben nog Nisha Tara. Geen idee wat ik daarvan moet denken. Wordt het gebouw van haar ouders verkocht of komt die andere vrouw, met kinderen in Nederland, bij haar wonen? Geen flauw idee.

pi_221747969
quote:
1s.gif Op maandag 7 september 2026 19:37 schreef vencodark het volgende:
Oh die Nisha Tara was ik allang vergeten. :')
[..]

Oja, dat wordt niks, misschien voor de vorm doen ze nog alsof bij de reunie.
pi_221748249
quote:

[..]
Hahaha, het kan al direct na de aflevering. Een uurtje geduld? Zou ook echt gek worden van al die irritante reclames.
Heerlijk die reclames, sommige zing ik zelfs uit volle borst mee staande op de bank.
Laat maar waaien
pi_221748419
Zo'n mannetje wat uit een kinderserie is weggelopen, je hebt hem zelf uitgekozen, diklip.
  Moderator maandag 7 september 2026 @ 20:41:32 #104
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_221748451
Dit accent hangt mij nu al de strot uit
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
pi_221748456
don´t forget to bring your doggybag
pi_221748464
Gepensioneerde chiropractor.. :D
pi_221748481
Wat raar dat Mireiile Dick met Kasper gaat bespreken.
pi_221748482
Dick wordt hem niet, ze moet er de hele dag bij blijven staan, dat ze dat dilemma met een andere kandidaat bespreekt vind ik mwohhhh.
Maar doet ze alles dan alleen? zie ik haar eigenlijk ook niet doen.
pi_221748488
Zo vals om een kandidaat met een andere kandidaat te gaan bespreken.. :X
pi_221748493
Mireille gaat Dick doorzagen bij Kasper
Als je goed roert krijg je nooit geen klontjes
pi_221748505
de goede keus gemaakt, niet uit je kledingkast
pi_221748521
Die Amerikaan. :')

En de attitude van Mireille. Ze is echt zo arrogant als ik aan het begin dacht. Maar even leek het mee te vallen.
pi_221748541
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2026 20:52 schreef Pisces het volgende:
Die Amerikaan. :')

En de attitude van Mireille. Ze is echt zo arrogant als ik aan het begin dacht. Maar even leek het mee te vallen.
Zo zeg, wat een poeha heeft dat mens. Ze leek in het begin een gezellig open grappige vrouw, tis gewoon een zuur wijf met onzineisen en zoekt een goedkope klusser. Nou is Dick ook geen kerel waar je warm voor loopt, verschrikkelijk oppervlakkige opschepper.
pi_221748543
quote:

[..]
Op NLZIET kan ik de hele aflevering om vijf over half 9 al zien zonder reclame *O*dus ik ben om 10 over 9 al klaar met kijken
Sommige mensen doen mij denken aan een oude tv, die moet je ook eerst een knal verkopen voor helder beeld.
pi_221748549
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2026 20:55 schreef casita het volgende:

[..]
Op NLZIET kan ik de hele aflevering om vijf over half 9 al zien zonder reclame *O*
Dan doe ik hier iets fout. :D
pi_221748558
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2026 20:46 schreef De_Melkboer het volgende:
Mireille gaat Dick doorzagen bij Kasper
Wel gek dat hij overal in meegaat O-)
pi_221748566
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2026 20:56 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Dan doe ik hier iets fout. :D
Als le NLZIET hebt wel, nou ja van de winter weer een nieuwe kans 😀
pi_221748575
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2026 20:59 schreef casita het volgende:

[..]
Ja, gelukt! *O*

Haha, die grasmaaier.
pi_221748578
Dick is zo'n type waar je nog geen tweedehands fiets voor 50 euro van moet kopen.
Laat maar waaien
pi_221748594
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2026 21:00 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Ja, gelukt! *O*

Haha, die grasmaaier.
^O^ *O*
pi_221748605
Geen eens een taartje voor Dick zijn verjaardag? :'(
pi_221748609
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2026 21:00 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Ja, gelukt! *O*

Haha, die grasmaaier.
Lekker veel herrie bij de thee. Had hij zich al voorgesteld of denkt die Yank dat het de tuinman is :D
pi_221748619
Dan moe ik m’n bek in de plooi houwuh
Hou je bek Ka _O-
pi_221748633
Hahahaha, die discussie tussen Mireille en Dick, ja maar, ja maar, ja maar, maar.. _O-
pi_221748634
Nou Dickie boy we gaan niet over dieteels praten hoor......
pi_221748640
Je krijgt je felicitatie, koffie is lastig, liever water en daarna de exit. :')

Leuke vrouw.
Die venijnige ogen zag ik echt al vanaf het begin. _O-
pi_221748641
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2026 21:04 schreef Pisces het volgende:
Dan moe ik m’n bek in de plooi houwuh
Hou je bek Ka _O-
Ik schrok ook, ik vond het wel een leuk geintje :D
  Moderator maandag 7 september 2026 @ 21:08:14 #128
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_221748650
Dick, laat gaan joh
~FEYENOORD~
pi_221748651
Hij mist wat skills en ze gaat niet zijn handje vasthouden.
pi_221748654
Nooit tegen een man zeggen dat hij geen hout kan zagen. Dieper kun je hem niet kwetsen :P
pi_221748656
quote:
10s.gif Op maandag 7 september 2026 21:08 schreef R-woud93 het volgende:
Dick, laat gaan joh
Kan met gemak een leukere en knappere vrouw krijgen. Niks te missen aan deze.
pi_221748658
Dick mag blij zijn dat hij weg is uit die ranzige bende bij madam hete aardappel. Locatie en gebouw is mooi, maar dat was het dan ook.
pi_221748659
Het hele B & B lijkt meer een lachertje als ik er zo op terug kijk.
pi_221748665
De jurk van Eline in combi met die vlecht. :D
  Moderator maandag 7 september 2026 @ 21:10:54 #135
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_221748669
Eline ziet deze man nooit weer terug
~FEYENOORD~
pi_221748671
ze duwt hem van haar af
pi_221748681
quote:
2s.gif Op maandag 7 september 2026 21:10 schreef R-woud93 het volgende:
Eline ziet deze man nooit weer terug
Denk het ook niet.

Zet een streep door de namen in m’n schriftje. @RamboDirk
pi_221748689
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2026 21:09 schreef Breekfast het volgende:
Nooit tegen een man zeggen dat hij geen hout kan zagen. Dieper kun je hem niet kwetsen :P
Die van hem was een stuk natter hoor. :{w
pi_221748694
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2026 21:11 schreef FOKoffieleut het volgende:
ze duwt hem van haar af
letterlijk, dat was een flinke duw, ja.. :D
pi_221748696
Die nieuwe bij Caroline doet mij denken aan die bodyguard van Klaas Bruinsma, die van "Mabel.. ken je mij nog?" :P
pi_221748708
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2026 21:14 schreef Breekfast het volgende:
Die nieuwe bij Caroline doet mij denken aan die bodyguard van Klaas Bruinsma, die van "Mabel.. ken je mij nog?" :P
Zij was die …….. van die lange
pi_221748710
En Caroline ook alweer janken over die 'nieuwe' tegen sukkel Arie. Gotallemachtig wat een verschrikkelijk mens ook met haar blaffende vette honden.
pi_221748717
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2026 21:16 schreef Firuze60 het volgende:
En Caroline ook alweer janken over die 'nieuwe' tegen sukkel Arie. Gotallemachtig wat een verschrikkelijk mens ook met haar blaffende vette honden.
het is dat "gecremeerde kroket" al vergeven was...
pi_221748720
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2026 21:11 schreef FOKoffieleut het volgende:
ze duwt hem van haar af
Als je iemand echt leuk vind geeft je je nummer. Hij is ver weg en zij wil dus helemaal geen contact meer.
pi_221748723
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2026 21:16 schreef Firuze60 het volgende:
Ik heb de aflevering al snel gezien, maar hier lezen is leuker.
pi_221748745
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2026 21:18 schreef Soury het volgende:

[..]
Als je iemand echt leuk vind geeft je je nummer. Hij is ver weg en zij wil dus helemaal geen contact meer.
Oscar had moeten zeggen dat hij drugs smokkelt vanuit Albanië, dan had ze hem wel leuk gevonden.
Laat maar waaien
pi_221748749
In wat voor Bijlmerbuurt heeft Thomas nu weer een appartementje?
  maandag 7 september 2026 @ 21:22:40 #148
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_221748754
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2026 21:21 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Oscar had moeten zeggen dat hij drugs smokkelt vanuit Albanië, dan had ze hem wel leuk gevonden.
Grote kans ja :D
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_221748758
Het is toch de hut van Arie waarom moet Caroliene dingen in andere laatjes doen. Blijf er vanaf, dat doe je maar als het weer leeg is.
pi_221748760
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2026 21:21 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Of een enkelbandje omdoen _O-
  maandag 7 september 2026 @ 21:26:47 #151
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_221748775
Mireille, wat een nare vrouw :')
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_221748779
Wat stond daar nou op tafel bij Caroliene iets medische (leek wel steunkousen of zoiets) :?
pi_221748784
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2026 21:23 schreef Soury het volgende:
Het is toch de hut van Arie waarom moet Caroliene dingen in andere laatjes doen. Blijf er vanaf, dat doe je maar als het weer leeg is.
Haha, ja en dat kamerscherm tussen die bedden, dat die halve Amerikaan daar genoegen mee nam.. :D
pi_221748791
Mexx vond het al mega. :D Net een Duitser.

En dit appartement is wow? Geen buiten? Daar gaan deze 2 toch nooit samenwonen uit het niets. Krijg het al benauwd als ik er naar kijk.
  maandag 7 september 2026 @ 21:28:56 #155
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_221748797
Dat appartementje van Thomas.
Tering lelijk :X
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_221748798
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2026 21:27 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Haha, ja en dat kamerscherm tussen die bedden, dat die halve Amerikaan daar genoegen mee nam.. :D
Heeft hij toch wel een klein puntje weten te verdienen :D
pi_221748803
quote:
11s.gif Op maandag 7 september 2026 21:28 schreef Puzzie het volgende:
Verschrikkelijk en het uitzicht ook.
pi_221748804
quote:
Echt hè. En zo hoog en hokkerig. Zou het voor een week op reis trekken want je bent nooit binnen. Maar wonen? :X
pi_221748816
wat een treurigheid
pi_221748822
Ik denk niet dat dit iets wordt met Caroline. Maar je weet het nooit natuurlijk.
pi_221748825
Eline met los eigen haar _O_
pi_221748836
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2026 21:32 schreef Pisces het volgende:
Ja, al eerder gezien, een dun bosje piekhaar. Kan ze niks aan doen, altijd beter dan die nepvlecht en extensions onder een pet.. :D
pi_221748844
Heb je nog een cola _O- :R
pi_221748850
quote:
Past perfect bij hem.
Laat maar waaien
pi_221748852
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2026 21:35 schreef Soury het volgende:
Heb je nog een cola _O- :R
Dan heb ik tenminste iets bruisends aan tafel
pi_221748853
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2026 21:34 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Ja, al eerder gezien, een dun bosje piekhaar. Kan ze niks aan doen, altijd beter dan die nepvlecht en extensions onder een pet.. :D
Nou nou. Het valt reuze mee. :) Niet iedereen heeft een mega kop haar. Is alleen misschien droog door veel verven.
Ik vind het heel zacht en vrouwelijk ogen.
pi_221748862
Caroline don't like sitters, but men who can see wurk in the garden. _O_ Raap me op. Vragen uit het rode boekje alles negatief
pi_221748866
Misschien loop ik via NL.Ziet nu een paar minuten voor..

Moest zo lachen om Jeff: "That's bullshit." :D
pi_221748874
quote:
1s.gif Op maandag 7 september 2026 21:37 schreef Pisces het volgende:

[..]
Nou nou. Het valt reuze mee. :) Niet iedereen heeft een mega kop haar. Is alleen misschien droog door veel verven.
Ik vind het heel zacht en vrouwelijk ogen.
Ik vind er niks mis mee, beter nog helemaal los ipv die strakke boel.
pi_221748879
Jeff gaat niet slapen naast die lapdog.. _O-
  maandag 7 september 2026 @ 21:43:49 #171
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_221748885
quote:
10s.gif Op maandag 7 september 2026 21:37 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Past perfect bij hem.
Sowieso |:)
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_221748889
Die witte kuiten van die Amerikaan :D
pi_221748892
I sent my doks after you!
pi_221748897
Hij heeft wel een punt. Ze zoekt een lepdok
pi_221748904
quote:
Is wel in een mooie stad maar ik zag wel zo'n jaren 70 lift waar ik niet in zou durven.
pi_221748908
Daar zakt Caroline wel door het ijs met haar opmerking over 'Als ik het goed speel gaat hij vanzelf wel weg'
  maandag 7 september 2026 @ 21:48:31 #177
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_221748913
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2026 21:47 schreef De_Melkboer het volgende:
Daar zakt Caroline wel door het ijs met haar opmerking over 'Als ik het goed speel gaat hij vanzelf wel weg'
Echt wel!!
Jeff ziet het goed.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_221748915
quote:
Ik vind dit ook wel erg jammer.

Ik snap dat het een hufter was bij het ‘bestellen’ van die cola :') maar ja
pi_221748916
Jeff heeft nog minder dan 200 maanden en houdt gelukkig de eer aan zichzelf
pi_221748919
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2026 21:48 schreef FOKoffieleut het volgende:
Jeff heeft nog minder dan 200 maanden en houdt gelukkig de eer aan zichzelf
_O-
pi_221748923
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2026 21:45 schreef Pisces het volgende:
Dat heeft die gast héél snel door. Je zoekt een hulpje.
pi_221748934
quote:
Nadar ze vertelde dat ze Arie maar liet blijven omdat ie zo handig was, had je nog veel verwachtingen van haar?
pi_221748937
quote:
Wat denkt ze wel niet, vanaf de eerste minuut was ze een naar persoon tegen hem. Hij ziet ook nog eens die schuur waar hij met lapdog Arie in moet slapen. No way !
pi_221748943
bijlmer vondelpark vibes
pi_221748944
“Foxie”

“Mexxie”

:')
pi_221748948
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2026 21:53 schreef FOKoffieleut het volgende:
bijlmer vondelpark vibes
Volendam helemaal impressed
pi_221748953
I love seks maar niet met jou :Y)
  Moderator maandag 7 september 2026 @ 21:57:00 #188
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_221748958
Arie _O_
~FEYENOORD~
pi_221748959
bruidsjurk of bruidsmeisjesjurk
pi_221748963
quote:
11s.gif Op maandag 7 september 2026 21:55 schreef Soury het volgende:
I love seks maar niet met jou :Y)
Caroline en seks? Dan moet ie minstens 30 jaar jonger zijn met een bek vol goede tanden.. _O-
  maandag 7 september 2026 @ 21:58:32 #191
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_221748964
quote:
2s.gif Op maandag 7 september 2026 21:57 schreef R-woud93 het volgende:
Arie _O_
Wat een slof is dat :D
Vreselijk :+
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_221748965
Op het laatste moment heeft ze geen Torremolinos outfit meer aan :D
pi_221748967
Voor het eerst dat Arie er een beetje toonbaar uitziet.
pi_221748973
quote:
2s.gif Op maandag 7 september 2026 21:58 schreef NoCigar het volgende:
Voor het eerst dat Arie er een beetje toonbaar uitziet.
Houd toch op, die bejaarde met dat toupetje, tis een lieve sul die onkruid mag trekken en drollen oprapen.. :D
pi_221748975
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2026 21:58 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Caroline en seks? Dan moet ie minstens 30 jaar jonger zijn met een bek vol goede tanden.. _O-
Dat zei hij toch of heb ik dat verkeerd verstaan, ik vond het wel een mooie sneer.
pi_221748979
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2026 22:00 schreef Soury het volgende:

[..]
Dat zei hij toch of heb ik dat verkeerd verstaan, ik vond het wel een mooie sneer.
Oh, niet gehoord dat. Vermoed wel dat Caroline zelden in de spiegel kijkt en als ze dat doet ziet ze zichzelf niet ouder dan 30.
pi_221749020
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2026 21:58 schreef Pisces het volgende:
Op het laatste moment heeft ze geen Torremolinos outfit meer aan :D
Maar de anusmond was nog duidelijk zichtbaar.
Laat maar waaien
pi_221749022
quote:
15s.gif Op maandag 7 september 2026 22:11 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Maar de anusmond was nog duidelijk zichtbaar.
Wie? Van Arie? :D
pi_221749045
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2026 22:11 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Wie? Van Arie? :D
Het mondje van Caroline is je nog nooit opgevallen?
Laat maar waaien
pi_221749052
quote:
15s.gif Op maandag 7 september 2026 22:15 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Het mondje van Caroline is je nog nooit opgevallen?
Dat lijkt in de verste verte niet op een anus, joh.
pi_221749075
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2026 22:16 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Een uitgerekte wel
pi_221749078
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2026 22:24 schreef Soury het volgende:

[..]
Een uitgerekte wel
Zelfs dat niet. Of de darmen en aambeien hangen er half buiten. Doorgaans behoorlijk wat rimpels, oh gatsie, dit is erg.. :D
pi_221749088
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2026 22:16 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Wie is hier nou de friettent? :{w
Laat maar waaien
pi_221749096
quote:
10s.gif Op maandag 7 september 2026 22:29 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Niks mis met een friettent, man. _O-

Alleen had de halve Amerikaan geen zin in een gecremeerde kroket.
  maandag 7 september 2026 @ 23:42:34 #205
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_221749345
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2026 21:32 schreef Pisces het volgende:
Veel leuker dan al die nepdingen. ^O^
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  maandag 7 september 2026 @ 23:54:34 #206
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_221749363
De muziekkeuze blijft briljant. ^O^
Poef.....gone! ©golfer
pi_221749365
quote:
14s.gif Op maandag 7 september 2026 23:54 schreef golfer het volgende:
De muziekkeuze blijft briljant. ^O^
Hurt van Johnny Cash _O_
pi_221749367
En weet iemand wat de muziek was toen Dick zijn koffer aan het inpakken was.
pi_221749368
Wat is dit toch een heerlijk topic O+ :D

Mireille en Donatella waarom doen jullie zo :N

Ik denk dat Thomas binnen paar maandjes uitgekeken is op Mex.
pi_221749375
quote:
1s.gif Op maandag 7 september 2026 23:57 schreef Blues het volgende:

_O-

En eens met onderste :Y
pi_221749380
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2026 23:57 schreef Soury het volgende:
En weet iemand wat de muziek was toen Dick zijn koffer aan het inpakken was.
Titelsong van de film Amèlie, componist Yann Tiersen.
pi_221749381
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2026 00:00 schreef Pisces het volgende:

[..]
_O-

En eens met onderste :Y
Die gaat Anna proberen te versieren, maar helaas hij moet betalen als hij contact wil *)
pi_221749391
Zou me ook niet verbazen als ze (Thomas en Mexx) elkaar niet meer hebben gezien sinds ze naar huis is gegaan. Die pauze werd permanente pauze. En anders een weekje Thomas opzoeken. En toen ging het kaarsje uit.

Maar de jongere koppels scoren altijd beter dus wie weet.
pi_221749392
Ook de uitspraak van Eline; ik kom wel een keer 'in de lucht'.
M.a.w. radiostilte :P
pi_221749396
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 september 2026 00:03 schreef Blues het volgende:

[..]
Titelsong van de film Amèlie, componist Yann Tiersen.
Dank dank _O_ Ken het van een animatie wat ik lang geleden gezien heb en die was blijkbaar blijven hangen.
Bekijk deze YouTube-video
pi_221749397
Hoe heet die afgekeurde Bert Visscher? Droeftoeter
pi_221749400
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 september 2026 00:09 schreef Blues het volgende:
Ook de uitspraak van Eline; ik kom wel een keer 'in de lucht'.
M.a.w. radiostilte :P
Nou ze zei ook "we gaan elkaar zeker zien" en ze had het ook over x aantal weken dus de reunie.
pi_221749409
Ja ze zien (zagen) elkaar allemaal bij de reünie.
Dus het is voor iedereen 'tot ziens'.

Vond t ook lullig dat Mireille bijv niet even meeloopt en Dick uitzwaait.
pi_221749418
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 september 2026 00:18 schreef Blues het volgende:
Ja ze zien (zagen) elkaar allemaal bij de reünie.
Dus het is voor iedereen 'tot ziens'.

Vond t ook lullig dat Mireille bijv niet even meeloopt en Dick uitzwaait.
Die gozer met die fluit kan nog wel eens gelijk hebben met zijn bestek la. Het is er een tering bende, dat kan ze ook niet alleen maar doe dan niet alsof je de queen bent omdat je weet wat tafel manieren zijn. Ja dat doe je als je in een 5 sterren tent bent maar niet daar met gaten in je tafellaken.
pi_221749442
Rick Evers:

quote:
Yes. Arie heeft gewonnen! Nou ja… gewonnen. Hij heeft ze allemaal weggespeeld. De paardenlul, de dove kwartel, de zonnebank en de Amerikaan. Als je ze zo op een rijtje zet, wordt de prestatie van Arie wel wat minder indrukwekkend, maar toch.

Indrukwekkender vind ik de klussenlijst die Arie de afgelopen weken heeft afgewerkt. Mijn vrouw legt ook altijd een klussenlijstje voor mij neer, maar als daar dan drie dingen opstaan, breekt het zweet me al uit. Arie niet. Arie fleurt op van klusjes doen en deed onder andere dit:

- Grasmaaien (6x)
- Zwembad schoonmaken (16x)
- Terras vegen (24x)
- Terras schoonspuiten (24x)
- Droogmolen repareren (2x)
- Carolie uit bed halen (6x)
- Hondenpoep rapen (1461x)
- Diverse snoeiwerkzaamheden (12x)
- Boodschappen doen (7x)
- Onkruid wieden (38x)
- Bladeren uit zwembad vissen (184x)
- Tuinslang uit de knoop halen (17x)
- Planten water geven (64x)
- Dode planten alsnog water geven (9x)
- Tuinmeubels zwart spuiten (8x)
- Kliko aan de weg zetten (12x)
- Kliko weer ophalen (11x)
- Kliko zoeken (1x)
- Kees zoeken (3x)
- Kees roepen (112x)
- Schutting repareren (1x)
- Buitenlamp vervangen (1x)
- Lamp vervangen die achteraf helemaal niet kapot bleek (2x)
- WD-40 ergens op spuiten (27x)
- Tosti’s maken (9x)
- Verlengsnoer uitrollen (19x)
- Verlengsnoer oprollen (19x)
- Hogedrukreiniger aansluiten (24x)
- Hond per ongeluk natspuiten (1x)
- Donatella per ongeluk natspuiten (1x)
- Zeggen dat het echt per ongeluk was (14x)

We moeten het natuurlijk ook nog even over Jeff hebben. Die komt uit Amerika, maar daar hoor je verder niets van. Jeff had een beetje de pech dat er niemand meer op hem zat te wachten. Arie niet, Donatella niet en het luid blaffende hondencircus al helemaal niet. Maar ja, Arie was bijna door zijn klusjes heen en het programma loopt nog een paar dagen door.

Zullen we dan nog maar iemand sturen? Ja, laten we die Amerikaanse seksmaniak met dat gekke hoedje maar sturen. Kun je lachen.

Donatella kon er niet om lachen. Ze vond het een mannetje uit een kinderserie. Bovendien hielp hij niet eens met grasmaaien. Die man heeft een lange, vermoeiende reisdag met zware koffers achter de rug en dan komt ie eindelijk op de plek van bestemming, ziet een tuinman, hoort 12 blaffende honden en wat doet hij? Hij gaat even zitten. Een grote schande is het gewoon.

Lang verhaal kort: Jeff had zijn terugvlucht al geboekt voordat zijn blikje cola op was. Hij kreeg geen tweede blikje cola, geen aandacht en hij had niet het idee dat er op korte termijn een stomende vrijpartij in zat. En dat is toch waar Jeff het meest van houdt.

En Thomas ook natuurlijk, dus hij wil vanavond slapen met een paar tussenpauzes. Al die tijd heeft hij de boot afgehouden, maar in Valencia moet het eindelijk gebeuren. Mexx is gisteren in Denia ’s nachts al lek(ker) geprikt en als het aan Thomas ligt, krijgt dat prikken in zijn thuisstad een mooi vervolg.

Ik heb nog altijd de hoop dat Mexx op een ochtend wakker wordt en denkt: Wat ben ik hier nou aan het doen? Ik zit hier al wekenlang met een gast in huis die vooral heel blij is met zichzelf en zijn buikspieren, die meer foute bloesjes heeft dan alle Nederlandse volkszangers bij elkaar en die continu tijdens het praten met zijn handen aan onzichtbare knoppen probeert te draaien.

Lieve Mexx, kom gewoon naar huis. Dan hoef je niet naar hippe beachclubs, hoef je niet te praten als je geen zin hebt en dan hoef je ook niet met een blaffende poetsdoek aan een riem over straat te lopen. Dan kun je weer gewoon lekker jezelf zijn.

Voordat we afsluiten met de kasteelmevrouw in Frankrijk eerst nog even naar de vrouw die vandaag al haar beha’s in de was had zitten. Elena is na 5 mannen toe aan rust en ritme. Na drie getatoeëerde druktemakers, een arrogante golfer en een Deense tennisser heeft ze ernstige twijfels of de vader van haar toekomstige kinderen ertussen zat.

Nou ja, diep in haar hart weet ze het natuurlijk wel, maar voor het programma is het leuker om het nog even open te houden. Dan moeten we donderdag eerst drie reclameblokken doorworstelen om Elena te horen zeggen dat het supergezellig was met Os, maar dat de liefde er niet in zat. En dan zeggen we allemaal: ‘Ahhhhh, wat jammer.’

En daarna kunnen we lachen, want dan krijgen we een wedstrijdje hout zagen!

Tjonge, het kan snel gaan hè. Zo kijk je naar twee potentiële liefdespartners en zo is alles one hundred and eighty graden anders en zie je twee volwassen mensen ruzie maken over wie er het beste een boomstam kan doorzagen.

‘Nee maar jij had geluk, want jij had droog hout.’
‘Ik had helemaal geen droog hout.’
‘Welles.’
‘Nietes. Jij kunt gewoon niet zagen.’
‘Ik kan wel zagen, ik heb 36 jaar geleden mijn zaagdiploma gehaald.’
‘Daar is niets meer van te zien.’
‘Ik heb ook mijn eigen huis gebouwd.’
‘Ik geloof er geen bal van.’
‘Echt waar. Ik heb skills.’
‘Je durft de ladder niet eens op.’
‘Het was een wiebelladder.’
‘Ach hou toch op.’
‘Ik ben ook wereldkampioen darten.’
‘Lariekoek.’
‘Echt waar. Tweevoudig zelfs.’
‘Wie waren de concurrenten? Stevie Wonder en Andrea Bocelli?’
‘Ja, doe maar lullig, ik zaag hier dat hele fokking bos om als het moet.’
‘Moet ik het zeker steeds voordoen.’
‘Niet steeds, één keer graag.’
‘Bij Kasper hoef ik niets voor te doen.’
‘Kasper is een meeprater en een achterbakse hond.’
‘Hey, zo praat je niet over mijn huisvriend.’
‘Sorry, ik liet me even gaan.’
‘Geeft niets, gefeliciteerd trouwens.’
‘Dank je.’
‘Je bent jarig toch?’
‘Jaja, Ton uit Tilburg, Hermientje en Jacq hadden me ook al gefeliciteerd.’
‘Dat is mooi, Dick. En nu?’
‘Nu ga ik er maar eens vandoor.’
‘Lijkt me verstandig.’
‘Ik wil nog wel één ding zeggen, Mireille.’
‘En dat is?’
‘Jij had echt wel droger hout dan ik.’

Tot morgen. Dan komt Fred weer. Heb je de neiging om boos te worden of spullen naar de tv gooien? Niet doen. Hou je in. Het is maar een televisieprogramma.

pi_221749445
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2026 00:22 schreef Soury het volgende:

[..]
Die gozer met die fluit kan nog wel eens gelijk hebben met zijn bestek la. Het is er een tering bende, dat kan ze ook niet alleen maar doe dan niet alsof je de queen bent omdat je weet wat tafel manieren zijn. Ja dat doe je als je in een 5 sterren tent bent maar niet daar met gaten in je tafellaken.
Klarinet.. :( :D
pi_221749447
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2026 00:22 schreef Soury het volgende:

Bij Mireille zie ik een combi van oud geld, vergane glorie, het net aan redden in je uppie en je vast houden van wat (ze) eens was.
pi_221749449
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 september 2026 00:54 schreef Blues het volgende:

[..]
Bij Mireille zie ik een combi van oud geld, vergane glorie, het net aan redden in je uppie en je vast houden van wat (ze) eens was.
Mwah, geloof dat van dat oud geld weer niet, misschien ooit gekocht van haar verdienste als fotomodel en geen idee waar haar voormalige man ooit zijn geld mee verdiende. En hoelang geleden ze dat krot hebben gekocht. Frankrijk stond (en staat nog) decennia geleden vol met goedkope kastelen.

[ Bericht 1% gewijzigd door Firuze60 op 08-09-2026 01:04:23 ]
pi_221749637
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 september 2026 00:46 schreef Blues het volgende:
Rick Evers:
[..]

Bedankt Rick, je herhaalt gewoon wat wij allemaal hier schrijven. 👍
pi_221749696
quote:
1s.gif Op maandag 7 september 2026 23:57 schreef Blues het volgende:

Of ze tovert ineens haar Volendamse paling tevoorschijn :P
Laat maar waaien
pi_221749835
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2026 00:58 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Mwah, geloof dat van dat oud geld weer niet, misschien ooit gekocht van haar verdienste als fotomodel en geen idee waar haar voormalige man ooit zijn geld mee verdiende. En hoelang geleden ze dat krot hebben gekocht. Frankrijk stond (en staat nog) decennia geleden vol met goedkope kastelen.
Toen zij haar inmiddels overleden echtgenoot ontmoeten woonde hij al op dat kasteel en is zij bij hem ingetrokken, dus ze heeft het niet zelf gekocht.
pi_221749842
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2026 08:27 schreef KapiteinChris het volgende:

[..]
Toen zij haar inmiddels overleden echtgenoot ontmoeten woonde hij al op dat kasteel en is zij bij hem ingetrokken, dus ze heeft het niet zelf gekocht.
Verklaart ook wel een beetje waarom zij daar moeizaam als een tang op een olifant rond schuifelt op weg naar een hartstilstand.
Laat maar waaien
pi_221749849
Het leek wel of Thomas een beetje zenuwachtig werd toen hij voor de camera sprak over dat hij samen met Mexx in één bed zou slapen, vrij puberaal voor iemand die toch als seks heeft gehad met zooooooveel vrouwen. Nu maar hopen dat Mexx er niet aan toegeeft en ze hierna inziet dat die kerel echt helemaal niets voor haar is.
  dinsdag 8 september 2026 @ 08:43:35 #230
511255 camilero
tufkatufka...
pi_221749894
quote:
10s.gif Op maandag 7 september 2026 22:29 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Timmetie is de friettent, toch?
pi_221749912
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2026 08:30 schreef KapiteinChris het volgende:
Het leek wel of Thomas een beetje zenuwachtig werd toen hij voor de camera sprak over dat hij samen met Mexx in één bed zou slapen, vrij puberaal voor iemand die toch als seks heeft gehad met zooooooveel vrouwen. Nu maar hopen dat Mexx er niet aan toegeeft en ze hierna inziet dat die kerel echt helemaal niets voor haar is.
Omdat hij van de herenliefde is maar te week is van karakter om dit met zijn borst naar voren te verkondigen.

Ik zou zelf ook een beetje heel erg zenuwachtig worden van een kerel in mijn bed :{
Laat maar waaien
pi_221749924
Als ik het goed begrijp zaten ze gewoon een beetje voor de vorm in die B&B bij Thomas maar woont die gewoon in Valencia in dat Bijlmer appartement en runt vanuit daar de B&B op afstand.
pi_221749930
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2026 08:52 schreef Remco het volgende:
Als ik het goed begrijp zaten ze gewoon een beetje voor de vorm in die B&B bij Thomas maar woont die gewoon in Valencia in dat Bijlmer appartement en runt vanuit daar de B&B op afstand.
Maar dan zonder B denk ik. Lijkt mij niet dat hij elke ochtend een uur heen en een uur terug rijdt om daar ontbijt op tafel te flikkeren?
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam, met dubbel s welteverstaan.
pi_221749944
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2026 20:55 schreef casita het volgende:

[..]
Op NLZIET kan ik de hele aflevering om vijf over half 9 al zien zonder reclame *O*dus ik ben om 10 over 9 al klaar met kijken
Oh ik dacht altijd pas na afloop. Ik kijk ook NLZIET. Maar kan dus al als het aan de gang is. Nou ja, ik kijk toch altijd pas als ik naar bed ga. Of in bed.
pi_221749951
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2026 21:09 schreef Breekfast het volgende:
Jawel, als je zegt dat hij geen vuur kan maken. Dat is nog erger.
pi_221749953
quote:
_O-
pi_221749970
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2026 09:01 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]
Jawel, als je zegt dat hij geen vuur kan maken. Dat is nog erger.
Dit heb ik wel eens gehad op een date, zij had een open haard, berenvel ervoor zelfs, samen naakt op dat vel, ik stoer, "zal ik de open haard eens lekker aanmaken voor jou?", uur bezig geweest maar ik kreeg dat kreng maar niet goed aan de gang, zij daarna wel binnen een minuutje :'(
Laat maar waaien
pi_221750002
quote:
7s.gif Op dinsdag 8 september 2026 08:57 schreef vosss het volgende:

[..]
Maar dan zonder B denk ik. Lijkt mij niet dat hij elke ochtend een uur heen en een uur terug rijdt om daar ontbijt op tafel te flikkeren?
Voor dat soort dingen en schoonmaken kun je prima mensen inhuren.
pi_221750005
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2026 20:59 schreef casita het volgende:

[..]
Is alleen de eerste 14 dagen gratis.
pi_221750009
Wat ik altijd doe als het bijna klaar is, ga dat vanavond eens doen denk ik, is de eerste twee afleveringen terug kijken. Met de introductiefilmpjes van de gasten. Dan zijn ze vaak echt totaal anders, of in ieder geval zo komen ze over, dan wanneer ze werkelijk daar zijn.

Die Amerikaan ook, dat kan toch echt niet.
pi_221750022
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2026 09:18 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]
Voor dat soort dingen en schoonmaken kun je prima mensen inhuren.
Ja, maar als je een schoonmaker inhuurt om schoon te maken, een kok voor het ontbijt te maken en een boekhouder voor de administratie et cetera dan blijft er weinig over onder de streep lijkt mij zo.
pi_221750071
quote:
Dat had ik óók meteen! Vooral dat accent doet het hem. _O-
pi_221750083
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2026 21:21 schreef Firuze60 het volgende:
In wat voor Bijlmerbuurt heeft Thomas nu weer een appartementje?
Las ergens dat hij die B&B niet bezit maar beheerd voor de eigenaar. Heeft hij dat ooit verteld? :{
pi_221750113
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2026 21:45 schreef Pisces het volgende:
Hij had al snel door hoe die vrouw in elkaar steekt en ik geef hem in alles gelijk. Je komt daar aan, na een vermoeide reis, als een vreemde en de ontvangst is erg koel. Ze neemt amper de tijd voor haar gasten. Vind haar tegen het onbeschofte aan maar dat zal wel weer op haar Rotterdamse komaf gegooid worden. Naar mens. }:|
pi_221750184
quote:
Jammer dan, ze gaan het bed samen delen. :|W
pi_221750186
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2026 10:03 schreef Chea49 het volgende:

[..]
Die hebben echt niets gedaan hoor, denk dat hij het gaatje niet eens kan vinden
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_221750192
quote:
Dit was wel gênant, ja. Wat een zenuwachtige kop voor iemand met zoveel ervaring. Kuch. :D
En zij is daar al dagen, dus welke zenuwen heb je dan nog?

En zij vond het ook spannend. Hilarisch wel.
pi_221750200
Ik snap ook niet dat je dat zo afspreekt, maak er een leuke avond van en dan beland je samen in bed als het goed is.
pi_221750534
Deze hoorde nog bij mijn quote van © Rick Evers :D

pi_221750556
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2026 09:38 schreef Chea49 het volgende:

Las ergens dat hij die B&B niet bezit maar beheerd voor de eigenaar. Heeft hij dat ooit verteld? :{
Dus hetzelfde als die kale van vorig seizoen, naam kwijt. Jean Paul, ff opgezocht. https://www.veronicasuper(...)ig-eisen-aan-partner
pi_221750557
Ik hoor Thomas al tegen Mexxie zeggen: 'dan maak je maar zin' :P
  dinsdag 8 september 2026 @ 11:39:00 #252
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_221751026
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2026 08:52 schreef Remco het volgende:
Ik meen dat hij en zijn broer vooral veel vastgoed bezitten en dat dat dus zijn core business is.
Snobs have more fun!
KLIK!
  dinsdag 8 september 2026 @ 11:46:53 #253
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_221751066
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2026 09:38 schreef Chea49 het volgende:

Hij is samen met zijn broer, die nooit in beeld is geweest, de eigenaar van de B&B.
Poef.....gone! ©golfer
  dinsdag 8 september 2026 @ 12:26:56 #254
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_221751300
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2026 11:46 schreef golfer het volgende:

[..]
Hij is samen met zijn broer, die nooit in beeld is geweest, de eigenaar van de B&B.
Alleen in de dagelijkse praktijk niet de uitbater, gok ik. Iemand anders zal de B&B wel beheren. Het gebouw is in zijn bezit, als een van de vele panden die ze hebben.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_221751677
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2026 11:39 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]
Ik meen dat hij en zijn broer vooral veel vastgoed bezitten en dat dat dus zijn core business is.

Als je veel vastgoed bezit dan verpats je er toch een zodat je niet in zo'n treurige kutflat hoeft te zitten heel de tijd?
pi_221751689
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2026 07:19 schreef Killerjas het volgende:

[..]
Bedankt Rick, je herhaalt gewoon wat wij allemaal hier schrijven. 👍
Behalve de term ‘blaffende poetsdoek’. _O-
pi_221751968
quote:
7s.gif Op dinsdag 8 september 2026 09:21 schreef vosss het volgende:

[..]
Ja, maar als je een schoonmaker inhuurt om schoon te maken, een kok voor het ontbijt te maken en een boekhouder voor de administratie et cetera dan blijft er weinig over onder de streep lijkt mij zo.
Valt wel mee denk ik. Het is geen NL he. Ik ken iemand die het zo doet bij een huisje in Frankrijk. Een vrouwtje uit het dorp. Die maakt schoon, verschoont de bedden en zorgt dat er s morgens verse broodjes zijn en beleg, koffie, thee, sap. In plaats van dat zie je ook wel eens dat mensen de mogelijkheid krijgen in de buurt outdoor ontbijt te nuttigen. Is allemaal niet zo duur in die landen om te regelen. De prijzen om iets te huren daarentegen...
  dinsdag 8 september 2026 @ 13:35:11 #258
312215 Näsenbar
State of the Art.
pi_221752001
Jeff, held van dit seizoen _O_

Doet precies alles wat Caroline haat (die grap met dat stuiterende ei _O_ ) en gaat na 2 uurtjes naar huis met de legendarische laatste woorden: 'ik hou van seks'.
Deze post werd u aangeboden door de Saffraanstunter, dé webshop voor saffraan. Ook adverteren? Neem contact op in de dm.
Denk aan het milieu voordat u deze post print.
pi_221752275
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2026 10:03 schreef Chea49 het volgende:

[..]
Wat bedoel je? Dat Mexx het toch toelaat omdat ze anders denkt dat die knakker haar als nog naar huis stuurt?
pi_221753995
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2026 13:35 schreef Näsenbar het volgende:
Jeff, held van dit seizoen _O_

Doet precies alles wat Caroline haat (die grap met dat stuiterende ei _O_ ) en gaat na 2 uurtjes naar huis met de legendarische laatste woorden: 'ik hou van seks'.
Het kwam allemaal wel erg gescript over eigenlijk. Volgens mij had de regie zin in drama: het volgde een beetje het idee van de 'worst dates' van MTV ooit. Eerst iemand die verteld wat voor afknappers hij/zij heeft en dan een kennis die vervolgens een date regelt die precies dat doet en dan kijken hoe het theater zich ontrolt...
  dinsdag 8 september 2026 @ 20:37:38 #261
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_221754620
Doete doe het niet!! :')
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  Moderator dinsdag 8 september 2026 @ 20:38:55 #262
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_221754628
Ik ga fred missen in mijn irritatiezone
~FEYENOORD~
pi_221754645
Fred zakt door zijn Rembrandt stoel
pi_221754653
Zo, hier weer verder.
  Moderator dinsdag 8 september 2026 @ 20:41:43 #265
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_221754655
Thomas heeft liggen pompen allen
~FEYENOORD~
  dinsdag 8 september 2026 @ 20:43:12 #266
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_221754674
Nou hèhè de zak van Thomas is geleegd :M
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  Moderator dinsdag 8 september 2026 @ 20:45:24 #267
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_221754690
Je merkt aan alles dit een act is
~FEYENOORD~
pi_221754694
oO/
pi_221754702
quote:
2s.gif Op dinsdag 8 september 2026 20:41 schreef R-woud93 het volgende:
Thomas heeft liggen pompen allen
"I feel it comming" eronder :D
pi_221754740
Nou Arie hier is je welverdiende ontbijt na twee weken. Dan kan je er weer even tegenaan :Y)
pi_221754764
Thomas is ontmaagd.
Mexx mag Volendam niet meer in.
Laat maar waaien
  dinsdag 8 september 2026 @ 20:58:13 #272
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_221754783
Wat een dooie is Michael :R
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_221754806
Vindt hij zichzelf de prins op het witte paard???? jemig
pi_221754813
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2026 20:58 schreef Puzzie het volgende:
Wat een dooie is Michael :R
Hij is leuk lekker rustige droge humor.
  dinsdag 8 september 2026 @ 21:03:04 #275
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_221754820
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2026 21:02 schreef Soury het volgende:

[..]
Hij is leuk lekker rustige droge humor.
Vreselijke vent :+
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_221754821
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2026 14:34 schreef KapiteinChris het volgende:

[..]
Wat bedoel je? Dat Mexx het toch toelaat omdat ze anders denkt dat die knakker haar als nog naar huis stuurt?
Toelaat?
Laten we niet doen alsof Mexx zelf compleet verstandelijk beperkt is en geen keuzes kan maken. :?
Wij vinden Thomas misschien een natte handdoek maar blijkbaar ziet ze er toch iets leuks in.
Wie weet is ze buiten de camera’s veel meer ontspannen en chill.
En dan nog. Volwassen vrouw die verder prima intelligent overkomt. Als die zin heeft in een vrijpartij met Thomas is dat vast niet onder druk gebeurd.

Jeee-zus. :D
pi_221754822
Haha, Doete wil nog even naar klein-Bonaire, ze heeft nog niet alles gezien daar. Die is absoluut alleen maar verliefd op het eiland.. :D
pi_221754824
Af en toe denk wel eens dat Doete niet helemaal 100 is ofzo, en dan komt ze weer scherp om de hoek.
pi_221754832
"Heb je een kunstgebit?" _O-
pi_221754854
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2026 21:03 schreef Soury het volgende:
Af en toe denk wel eens dat Doete niet helemaal 100 is ofzo, en dan komt ze weer scherp om de hoek.
Motorisch ziet het er idd af en toe een beetje raar uit ja.
pi_221754862
Wat een leeg lelijk kaal appartement van Thomas, ik dacht dat dat voor zo nu en dan was maar daar woont hij dus.
pi_221754863
Toch vind ik haar wel innemend, misschien ook door haar accent.
pi_221754875
Even een shot van dat park in Valencia dat een miljard Euro heeft gekost om meteen door te schakelen naar die troosteloze hotelkamer van Thomas, alsof dat veel met elkaar te maken heeft.
pi_221754883
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2026 21:08 schreef Soury het volgende:
Wat een leeg lelijk kaal appartement van Thomas, ik dacht dat dat voor zo nu en dan was maar daar woont hij dus.
Alsof hij het onderhuurt en niks mag veranderen.
pi_221754888
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2026 21:03 schreef Soury het volgende:
Dat agrarische geknauw ook :'(
Laat maar waaien
pi_221754897
quote:
2s.gif Op dinsdag 8 september 2026 21:08 schreef NoCigar het volgende:
Toch vind ik haar wel innemend, misschien ook door haar accent.
Oh ja zeker ik ook, ik vind haar geweldig.
pi_221754902
quote:
2s.gif Op dinsdag 8 september 2026 21:11 schreef NoCigar het volgende:

[..]
Alsof hij het onderhuurt en niks mag veranderen.
Het is leeg en onpersoonlijk.
pi_221754908
quote:
4s.gif Op dinsdag 8 september 2026 20:55 schreef UitStraling het volgende:
Thomas is ontmaagd.
Mexx mag Volendam niet meer in.
Was daar niet zo’n oude barbaarse gewoonte dat ‘slechte’ vrouwen op een kar door het dorp werden gereden zodat dat arme mens door de bevolking met met gerookt palingafval bekogeld kon worden?
  Moderator dinsdag 8 september 2026 @ 21:17:29 #289
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_221754921
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2026 21:14 schreef Soury het volgende:

[..]
Het doet me denken aan dat hotel in Tsjechië dat er ooit in zat, zo sfeerloos _O-
pi_221754924
quote:
9s.gif Op dinsdag 8 september 2026 21:15 schreef NoCigar het volgende:

[..]
Was daar niet zo’n oude barbaarse gewoonte dat ‘slechte’ vrouwen op een kar door het dorp werden gereden zodat dat arme mens door de bevolking met met gerookt palingafval bekogeld kon worden?
"Die van Schilder ben besmet"
Laat maar waaien
pi_221754929
quote:
9s.gif Op dinsdag 8 september 2026 21:15 schreef NoCigar het volgende:

[..]
Zelfs de slechte vrouwen zijn daar je zus, tante, nicht of oma. Dus dat lijkt me sterk.
pi_221754950
Arie de kleur van je tanden zijn niet goed. Dat ontbijt was dus een galgenmaal. *)
pi_221754961
quote:
11s.gif Op dinsdag 8 september 2026 21:21 schreef Soury het volgende:
Arie de kleur van je tanden zijn niet goed. Dat ontbijt was dus een galgenmaal. *)
Hij kreeg een knuffel en ze blijven elkaar zien.
pi_221754977
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2026 21:22 schreef Chanel5 het volgende:

[..]
Ja ik was wat snel, maar joh dat gaat niks worden toch. Arie is een goedzak. En ik lach me kapot als hij Gerard Joling tanden heeft op de reunie
pi_221754992
quote:
10s.gif Op dinsdag 8 september 2026 21:25 schreef Soury het volgende:

[..]
Ja ik was wat snel, maar joh dat gaat niks worden toch. Arie is een goedzak. En ik lach me kapot als hij Gerard Joling tanden heeft op de reunie
O dat wil ik zien.
pi_221755041
Wat een gezellige plek waar Fred en Doete zitten, lijkt wel een parkeerplaats met stoeltjes aan de zijkanten
pi_221755042
Heeft Paul in de tussentijd nog wel contact met Marjo gezocht?
pi_221755050
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2026 21:01 schreef Chanel5 het volgende:
Vindt hij zichzelf de prins op het witte paard???? jemig
Zou die zelf doorhebben hoevaak die zoiets over zichzelf zegt?
pi_221755062
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2026 21:14 schreef Soury het volgende:

[..]
Net zoals ie zelf is. Vreselijke vent.
pi_221755064
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2026 21:33 schreef De_Melkboer het volgende:
Heeft Paul in de tussentijd nog wel contact met Marjo gezocht?
Dat denk ik niet anders had hij Karina wel gelijk weggestuurd. Snap wel dat Karina een beetje gepikeerd is, Paul is echt een zak hooi wat dat betreft.
pi_221755086
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2026 21:22 schreef Chanel5 het volgende:

[..]
Die mag af en toe overkomen om de blaadjes en de drollen te rapen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')