Haha, ja en dat kamerscherm tussen die bedden, dat die halve Amerikaan daar genoegen mee nam..quote:Op maandag 7 september 2026 21:23 schreef Soury het volgende:
Het is toch de hut van Arie waarom moet Caroliene dingen in andere laatjes doen. Blijf er vanaf, dat doe je maar als het weer leeg is.
Heeft hij toch wel een klein puntje weten te verdienenquote:Op maandag 7 september 2026 21:27 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Haha, ja en dat kamerscherm tussen die bedden, dat die halve Amerikaan daar genoegen mee nam..
Verschrikkelijk en het uitzicht ook.quote:Op maandag 7 september 2026 21:28 schreef Puzzie het volgende:
Dat appartementje van Thomas.
Tering lelijk
Echt hè. En zo hoog en hokkerig. Zou het voor een week op reis trekken want je bent nooit binnen. Maar wonen?quote:Op maandag 7 september 2026 21:28 schreef Puzzie het volgende:
Tering lelijk
Ja, al eerder gezien, een dun bosje piekhaar. Kan ze niks aan doen, altijd beter dan die nepvlecht en extensions onder een pet..quote:
Past perfect bij hem.quote:Op maandag 7 september 2026 21:28 schreef Puzzie het volgende:
Tering lelijk
Nou nou. Het valt reuze mee.quote:Op maandag 7 september 2026 21:34 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ja, al eerder gezien, een dun bosje piekhaar. Kan ze niks aan doen, altijd beter dan die nepvlecht en extensions onder een pet..
Ik vind er niks mis mee, beter nog helemaal los ipv die strakke boel.quote:Op maandag 7 september 2026 21:37 schreef Pisces het volgende:
[..]
Nou nou. Het valt reuze mee.Niet iedereen heeft een mega kop haar. Is alleen misschien droog door veel verven.
Ik vind het heel zacht en vrouwelijk ogen.
Is wel in een mooie stad maar ik zag wel zo'n jaren 70 lift waar ik niet in zou durven.quote:Op maandag 7 september 2026 21:28 schreef Puzzie het volgende:
Tering lelijk
Echt wel!!quote:Op maandag 7 september 2026 21:47 schreef De_Melkboer het volgende:
Daar zakt Caroline wel door het ijs met haar opmerking over 'Als ik het goed speel gaat hij vanzelf wel weg'
Ik vind dit ook wel erg jammer.quote:Op maandag 7 september 2026 21:47 schreef De_Melkboer het volgende:
Daar zakt Caroline wel door het ijs met haar opmerking over 'Als ik het goed speel gaat hij vanzelf wel weg'
quote:Op maandag 7 september 2026 21:48 schreef FOKoffieleut het volgende:
Jeff heeft nog minder dan 200 maanden en houdt gelukkig de eer aan zichzelf
Dat heeft die gast héél snel door. Je zoekt een hulpje.quote:Op maandag 7 september 2026 21:45 schreef Pisces het volgende:
Hij heeft wel een punt. Ze zoekt een lepdok
Nadar ze vertelde dat ze Arie maar liet blijven omdat ie zo handig was, had je nog veel verwachtingen van haar?quote:Op maandag 7 september 2026 21:47 schreef De_Melkboer het volgende:
Wat denkt ze wel niet, vanaf de eerste minuut was ze een naar persoon tegen hem. Hij ziet ook nog eens die schuur waar hij met lapdog Arie in moet slapen. No way !quote:Op maandag 7 september 2026 21:47 schreef De_Melkboer het volgende:
Volendam helemaal impressedquote:
Houd toch op, die bejaarde met dat toupetje, tis een lieve sul die onkruid mag trekken en drollen oprapen..quote:Op maandag 7 september 2026 21:58 schreef NoCigar het volgende:
Voor het eerst dat Arie er een beetje toonbaar uitziet.
Dat zei hij toch of heb ik dat verkeerd verstaan, ik vond het wel een mooie sneer.quote:Op maandag 7 september 2026 21:58 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Caroline en seks? Dan moet ie minstens 30 jaar jonger zijn met een bek vol goede tanden..
Oh, niet gehoord dat. Vermoed wel dat Caroline zelden in de spiegel kijkt en als ze dat doet ziet ze zichzelf niet ouder dan 30.quote:Op maandag 7 september 2026 22:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat zei hij toch of heb ik dat verkeerd verstaan, ik vond het wel een mooie sneer.
Maar de anusmond was nog duidelijk zichtbaar.quote:Op maandag 7 september 2026 21:58 schreef Pisces het volgende:
Op het laatste moment heeft ze geen Torremolinos outfit meer aan
Wie? Van Arie?quote:Op maandag 7 september 2026 22:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Maar de anusmond was nog duidelijk zichtbaar.
Dat lijkt in de verste verte niet op een anus, joh.quote:Op maandag 7 september 2026 22:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het mondje van Caroline is je nog nooit opgevallen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |