Haha, ja en dat kamerscherm tussen die bedden, dat die halve Amerikaan daar genoegen mee nam..quote:Op maandag 7 september 2026 21:23 schreef Soury het volgende:
Het is toch de hut van Arie waarom moet Caroliene dingen in andere laatjes doen. Blijf er vanaf, dat doe je maar als het weer leeg is.
Heeft hij toch wel een klein puntje weten te verdienenquote:Op maandag 7 september 2026 21:27 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Haha, ja en dat kamerscherm tussen die bedden, dat die halve Amerikaan daar genoegen mee nam..
Verschrikkelijk en het uitzicht ook.quote:Op maandag 7 september 2026 21:28 schreef Puzzie het volgende:
Dat appartementje van Thomas.
Tering lelijk
Echt hè. En zo hoog en hokkerig. Zou het voor een week op reis trekken want je bent nooit binnen. Maar wonen?quote:Op maandag 7 september 2026 21:28 schreef Puzzie het volgende:
Tering lelijk
Ja, al eerder gezien, een dun bosje piekhaar. Kan ze niks aan doen, altijd beter dan die nepvlecht en extensions onder een pet..quote:
Past perfect bij hem.quote:Op maandag 7 september 2026 21:28 schreef Puzzie het volgende:
Tering lelijk
Nou nou. Het valt reuze mee.quote:Op maandag 7 september 2026 21:34 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ja, al eerder gezien, een dun bosje piekhaar. Kan ze niks aan doen, altijd beter dan die nepvlecht en extensions onder een pet..
Ik vind er niks mis mee, beter nog helemaal los ipv die strakke boel.quote:Op maandag 7 september 2026 21:37 schreef Pisces het volgende:
[..]
Nou nou. Het valt reuze mee.Niet iedereen heeft een mega kop haar. Is alleen misschien droog door veel verven.
Ik vind het heel zacht en vrouwelijk ogen.
Is wel in een mooie stad maar ik zag wel zo'n jaren 70 lift waar ik niet in zou durven.quote:Op maandag 7 september 2026 21:28 schreef Puzzie het volgende:
Tering lelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |