Dat gips kan vast wel tegen Dasty. Of met de hogedrukspuit.quote:Op vrijdag 4 september 2026 14:58 schreef NoCigar het volgende:
[..]
DIe afzuigkap is toch totaal niet schoon te houden?
Naar wie kijken je liever als je naar B&BVL kijkt?quote:Op vrijdag 4 september 2026 15:07 schreef Duderinnetje het volgende:
Fred is echt intentioneel gemeen zodra hij een afwijzing voelt of wanneer een vrouw niet voldoet aan zijn verwachtingen. Hij neemt ze dat kwalijk, voelt zich ernstig tekortgedaan en in zijn recht staan dat te wreken. Hij gaat dan over tot doelbewust afbreken en kleineren.
Thomas lijkt me gewoon van een bepaalde leegte en oppervlakkigheid, waardoor het bij hem blijft hangen in platitudes.
Ik vind Fred echt wel van het kwalijkere soort, eerlijk gezegd.
Die bolletjes en frutseltjes laten los en het vet gaat in alle kleine hoekjes zitten.quote:Op vrijdag 4 september 2026 15:15 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Dat gips kan vast wel tegen Dasty. Of met de hogedrukspuit.
Was ook niet serieus bedoeld. Ik heb totaal geen verstand van huishoudelijk werk.quote:Op vrijdag 4 september 2026 15:22 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Die bolletjes en frutseltjes laten los en het vet gaat in alle kleine hoekjes zitten.
Oh, ik dacht dat je Fred bedoeldequote:Op vrijdag 4 september 2026 15:13 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ik dus juist andersom. Behalve dat kapsel, maar dat is bij allebei niet om aan te zien. En dat zweten ook. Maar qua gesprekken en dingen doen, echt 100 keer liever met Fred dan met Thomas. En inderdaad, kan hem wel van repliek dienen.
Maar als we dan met een gieter verf gaan gieten over een stoel via een parasol of met een tonijn gaan zwemmen, dan zou ik daar wel openlijk erg om moeten lachen. Al vind ik hem wel heel mooi (die tonijn, niet de stoel).
Naar Fred, maar dat was de kwestie niet.quote:Op vrijdag 4 september 2026 15:21 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Naar wie kijken je liever als je naar B&BVL kijkt?
Wat een goedzak. (Niet dat we dat niet wisten.)quote:
quote:Op vrijdag 4 september 2026 16:51 schreef Gutso het volgende:
[..]
Irritante kerel is hij. Waarom voelt hij de noodzaak om zichzelf te verantwoorden?
Het Volk vraagt hierom!quote:Op vrijdag 4 september 2026 16:51 schreef Gutso het volgende:
[..]
Irritante kerel is hij. Waarom voelt hij de noodzaak om zichzelf te verantwoorden?
Zegt hij nu dat het klussen ook de bedoeling van het programma was? Ja, het kan ook de bedoeling zijn dat mocht er liefde ontstaan er ook samen in de B&B word gewerkt, het probleem voor Arie is dat Carolien helemaal niet in een liefdesrelatie met hem ziet en hij mag blijven omdat hij zo'n goede click met de honden heeft en hij hoop houdt dat Carolien alsnog gevoelens voor hem krijgt.quote:
Dat zullen wel eisen van Caroline geweest zijn. De kandidaten moeten ook kunnen klussen. Denk ik.quote:Op vrijdag 4 september 2026 18:25 schreef KapiteinChris het volgende:
[..]
Zegt hij nu dat het klussen ook de bedoeling van het programma was? Ja, het kan ook de bedoeling zijn dat mocht er liefde ontstaan er ook samen in de B&B word gewerkt, het probleem voor Arie is dat Carolien helemaal niet in een liefdesrelatie met hem ziet en hij mag blijven omdat hij zo'n goede click met de honden heeft en hij hoop houdt dat Carolien alsnog gevoelens voor hem krijgt.
Ik vind Iris de vrouwelijke versie van Fred eigenlijk. Egoīstisch en egocentrisch en onbeschoft. Beiden niet zorgzaam en beiden sturen ze te snel iemand weg omdat ze te gefixeerd zijn op directe aantrekkingskracht.quote:Op vrijdag 4 september 2026 13:38 schreef camilero het volgende:
[..]
Ze gedraagt zich als een meisje.
Fred is een hork en Caroline de vrouwelijk variant daarvan, Thomas een eikelige lege doos en Paul een vriendelijke, maar Iris is van de kandidaten wel degene die het meest in mijn irritatiezone zit
Nee hoor ben het er wel mee eens.quote:Op vrijdag 4 september 2026 19:56 schreef vencodark het volgende:
Wederom totaal geen vergelijking wat mij betreft.
Plank misslaan.
Ja jij vindt Fred ook een toffe vent.quote:
Nederland en Frans.quote:Op vrijdag 4 september 2026 13:33 schreef camilero het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen levensvreugde en joie de vivre?
Nou dat heb ik zeker nooit gezegd.quote:Op vrijdag 4 september 2026 20:43 schreef Pisces het volgende:
[..]
Ja jij vindt Fred ook een toffe vent.
Omdat zij zich voordoet als een lief onschuldig meisje?quote:Op vrijdag 4 september 2026 19:56 schreef vencodark het volgende:
Plank misslaan.
Ze is echt niet zo onbeschoft als die Fred hoor.quote:Op vrijdag 4 september 2026 19:03 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Ik vind Iris de vrouwelijke versie van Fred eigenlijk. Egoīstisch en egocentrisch en onbeschoft. Beiden niet zorgzaam en beiden sturen ze te snel iemand weg omdat ze te gefixeerd zijn op directe aantrekkingskracht.
Eens. Iris is een raar mens, maar ik denk niet dat ze er speciaal op uit is mannen te kwetsen. Het soort gesprekken dat Fred aanknoopt, waar hij er echt even voor gaat zitten om iemand op een soft spot flink te kwetsen, heb ik Iris niet zien doen. Zij komt over als egocentrisch, maar ik zie bij haar toch echt niet de woede die Fred in zijn ogen krijgt, als een vrouw niet voldoet aan zijn standaard.quote:Op vrijdag 4 september 2026 19:56 schreef vencodark het volgende:
Plank misslaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |