abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221754821
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2026 14:34 schreef KapiteinChris het volgende:

[..]
Wat bedoel je? Dat Mexx het toch toelaat omdat ze anders denkt dat die knakker haar als nog naar huis stuurt?
Toelaat?
Laten we niet doen alsof Mexx zelf compleet verstandelijk beperkt is en geen keuzes kan maken. :?
Wij vinden Thomas misschien een natte handdoek maar blijkbaar ziet ze er toch iets leuks in.
Wie weet is ze buiten de camera’s veel meer ontspannen en chill.
En dan nog. Volwassen vrouw die verder prima intelligent overkomt. Als die zin heeft in een vrijpartij met Thomas is dat vast niet onder druk gebeurd.

Jeee-zus. :D
pi_221754822
Haha, Doete wil nog even naar klein-Bonaire, ze heeft nog niet alles gezien daar. Die is absoluut alleen maar verliefd op het eiland.. :D
pi_221754824
Af en toe denk wel eens dat Doete niet helemaal 100 is ofzo, en dan komt ze weer scherp om de hoek.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_221754832
"Heb je een kunstgebit?" _O-
pi_221754854
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2026 21:03 schreef Soury het volgende:
Af en toe denk wel eens dat Doete niet helemaal 100 is ofzo, en dan komt ze weer scherp om de hoek.
Motorisch ziet het er idd af en toe een beetje raar uit ja.
pi_221754862
Wat een leeg lelijk kaal appartement van Thomas, ik dacht dat dat voor zo nu en dan was maar daar woont hij dus.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_221754863
Toch vind ik haar wel innemend, misschien ook door haar accent.
pi_221754875
Even een shot van dat park in Valencia dat een miljard Euro heeft gekost om meteen door te schakelen naar die troosteloze hotelkamer van Thomas, alsof dat veel met elkaar te maken heeft.
pi_221754883
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2026 21:08 schreef Soury het volgende:
Wat een leeg lelijk kaal appartement van Thomas, ik dacht dat dat voor zo nu en dan was maar daar woont hij dus.
Alsof hij het onderhuurt en niks mag veranderen.
pi_221754888
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2026 21:03 schreef Soury het volgende:
Dat agrarische geknauw ook :'(
Laat maar waaien
pi_221754897
quote:
2s.gif Op dinsdag 8 september 2026 21:08 schreef NoCigar het volgende:
Toch vind ik haar wel innemend, misschien ook door haar accent.
Oh ja zeker ik ook, ik vind haar geweldig.
pi_221754902
quote:
2s.gif Op dinsdag 8 september 2026 21:11 schreef NoCigar het volgende:

[..]
Alsof hij het onderhuurt en niks mag veranderen.
Het is leeg en onpersoonlijk.
pi_221754908
quote:
4s.gif Op dinsdag 8 september 2026 20:55 schreef UitStraling het volgende:
Thomas is ontmaagd.
Mexx mag Volendam niet meer in.
Was daar niet zo’n oude barbaarse gewoonte dat ‘slechte’ vrouwen op een kar door het dorp werden gereden zodat dat arme mens door de bevolking met met gerookt palingafval bekogeld kon worden?
  Moderator dinsdag 8 september 2026 @ 21:17:29 #289
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_221754921
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2026 21:14 schreef Soury het volgende:

[..]
Het doet me denken aan dat hotel in Tsjechië dat er ooit in zat, zo sfeerloos _O-
5 - 28 februari Thailand O+
pi_221754924
quote:
9s.gif Op dinsdag 8 september 2026 21:15 schreef NoCigar het volgende:

[..]
Was daar niet zo’n oude barbaarse gewoonte dat ‘slechte’ vrouwen op een kar door het dorp werden gereden zodat dat arme mens door de bevolking met met gerookt palingafval bekogeld kon worden?
"Die van Schilder ben besmet"
Laat maar waaien
pi_221754929
quote:
9s.gif Op dinsdag 8 september 2026 21:15 schreef NoCigar het volgende:

[..]
Zelfs de slechte vrouwen zijn daar je zus, tante, nicht of oma. Dus dat lijkt me sterk.
pi_221754950
Arie de kleur van je tanden zijn niet goed. Dat ontbijt was dus een galgenmaal. *)
pi_221754961
quote:
11s.gif Op dinsdag 8 september 2026 21:21 schreef Soury het volgende:
Arie de kleur van je tanden zijn niet goed. Dat ontbijt was dus een galgenmaal. *)
Hij kreeg een knuffel en ze blijven elkaar zien.
pi_221754977
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2026 21:22 schreef Chanel5 het volgende:

[..]
Hij kreeg een knuffel en ze blijven elkaar zien.
Ja ik was wat snel, maar joh dat gaat niks worden toch. Arie is een goedzak. En ik lach me kapot als hij Gerard Joling tanden heeft op de reunie
pi_221754992
quote:
10s.gif Op dinsdag 8 september 2026 21:25 schreef Soury het volgende:

[..]
Ja ik was wat snel, maar joh dat gaat niks worden toch. Arie is een goedzak. En ik lach me kapot als hij Gerard Joling tanden heeft op de reunie
O dat wil ik zien.
pi_221755041
Wat een gezellige plek waar Fred en Doete zitten, lijkt wel een parkeerplaats met stoeltjes aan de zijkanten
pi_221755042
Heeft Paul in de tussentijd nog wel contact met Marjo gezocht?
Als je goed roert krijg je nooit geen klontjes
pi_221755050
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2026 21:01 schreef Chanel5 het volgende:
Vindt hij zichzelf de prins op het witte paard???? jemig
Zou die zelf doorhebben hoevaak die zoiets over zichzelf zegt?
pi_221755062
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2026 21:14 schreef Soury het volgende:

[..]
Net zoals ie zelf is. Vreselijke vent.
pi_221755064
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2026 21:33 schreef De_Melkboer het volgende:
Heeft Paul in de tussentijd nog wel contact met Marjo gezocht?
Dat denk ik niet anders had hij Karina wel gelijk weggestuurd. Snap wel dat Karina een beetje gepikeerd is, Paul is echt een zak hooi wat dat betreft.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')