Toelaat?quote:Op dinsdag 8 september 2026 14:34 schreef KapiteinChris het volgende:
[..]
Wat bedoel je? Dat Mexx het toch toelaat omdat ze anders denkt dat die knakker haar als nog naar huis stuurt?
Motorisch ziet het er idd af en toe een beetje raar uit ja.quote:Op dinsdag 8 september 2026 21:03 schreef Soury het volgende:
Af en toe denk wel eens dat Doete niet helemaal 100 is ofzo, en dan komt ze weer scherp om de hoek.
Alsof hij het onderhuurt en niks mag veranderen.quote:Op dinsdag 8 september 2026 21:08 schreef Soury het volgende:
Wat een leeg lelijk kaal appartement van Thomas, ik dacht dat dat voor zo nu en dan was maar daar woont hij dus.
Dat agrarische geknauw ookquote:Op dinsdag 8 september 2026 21:03 schreef Soury het volgende:
Af en toe denk wel eens dat Doete niet helemaal 100 is ofzo, en dan komt ze weer scherp om de hoek.
Oh ja zeker ik ook, ik vind haar geweldig.quote:Op dinsdag 8 september 2026 21:08 schreef NoCigar het volgende:
Toch vind ik haar wel innemend, misschien ook door haar accent.
Het is leeg en onpersoonlijk.quote:Op dinsdag 8 september 2026 21:11 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Alsof hij het onderhuurt en niks mag veranderen.
Was daar niet zo’n oude barbaarse gewoonte dat ‘slechte’ vrouwen op een kar door het dorp werden gereden zodat dat arme mens door de bevolking met met gerookt palingafval bekogeld kon worden?quote:Op dinsdag 8 september 2026 20:55 schreef UitStraling het volgende:
Thomas is ontmaagd.
Mexx mag Volendam niet meer in.
Het doet me denken aan dat hotel in Tsjechië dat er ooit in zat, zo sfeerloosquote:
"Die van Schilder ben besmet"quote:Op dinsdag 8 september 2026 21:15 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Was daar niet zo’n oude barbaarse gewoonte dat ‘slechte’ vrouwen op een kar door het dorp werden gereden zodat dat arme mens door de bevolking met met gerookt palingafval bekogeld kon worden?
Zelfs de slechte vrouwen zijn daar je zus, tante, nicht of oma. Dus dat lijkt me sterk.quote:Op dinsdag 8 september 2026 21:15 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Was daar niet zo’n oude barbaarse gewoonte dat ‘slechte’ vrouwen op een kar door het dorp werden gereden zodat dat arme mens door de bevolking met met gerookt palingafval bekogeld kon worden?
Hij kreeg een knuffel en ze blijven elkaar zien.quote:Op dinsdag 8 september 2026 21:21 schreef Soury het volgende:
Arie de kleur van je tanden zijn niet goed. Dat ontbijt was dus een galgenmaal.
Ja ik was wat snel, maar joh dat gaat niks worden toch. Arie is een goedzak. En ik lach me kapot als hij Gerard Joling tanden heeft op de reuniequote:Op dinsdag 8 september 2026 21:22 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Hij kreeg een knuffel en ze blijven elkaar zien.
O dat wil ik zien.quote:Op dinsdag 8 september 2026 21:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ik was wat snel, maar joh dat gaat niks worden toch. Arie is een goedzak. En ik lach me kapot als hij Gerard Joling tanden heeft op de reunie
Zou die zelf doorhebben hoevaak die zoiets over zichzelf zegt?quote:Op dinsdag 8 september 2026 21:01 schreef Chanel5 het volgende:
Vindt hij zichzelf de prins op het witte paard???? jemig
Dat denk ik niet anders had hij Karina wel gelijk weggestuurd. Snap wel dat Karina een beetje gepikeerd is, Paul is echt een zak hooi wat dat betreft.quote:Op dinsdag 8 september 2026 21:33 schreef De_Melkboer het volgende:
Heeft Paul in de tussentijd nog wel contact met Marjo gezocht?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |