abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221722809
quote:
1s.gif Op donderdag 3 september 2026 23:32 schreef golfer het volgende:
Dick viel goed door de mand met de zaag en Kasper is een domme goedzak om daar te blijven als Arie2.0
Dick heeft de ingewikkelde afwijzing niet goed begrepen omdat hij snel wegrende om nog wat koffie te zetten. Nu zit ze met hem opgescheept en Dick vindt dat geweldig! _O-
pi_221722839
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2026 23:38 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Ja Iris heeft behalve de oud-militair iedereen al vrij snel afgeserveerd. Daarnaast kan het een bewuste keuze zijn om de kinderen niet op te zadelen met al die mannen, maar het leek net of die mannen ook totaal niet in haar leven mochten komen.
Ze wil nog contact opnemen met de piloot-motormuis want ze heeft nog wat uitleg nodig waarom hij zo plotseling vertrok. Ben benieuwd. Hij zit nog steeds in haar hoofd, vandaar dat de andere kandidaten na hem geen kans meer maakten. Om een kandidaat een ´jongetje´ te noemen vind ik erg onbeschoft, zeker gezien het feit dat zij zich zelf als een verveeld klein meisje gedraagt. :|W
pi_221722858
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2026 09:22 schreef Pisces het volgende:

[..]
Een man die denigrerend is richting vrouwen (“ik ga jou even iets uitleggen”) vergelijken met een dertiger die houdt van mooie vrouwen. Dit snap ik echt niet. :D
Thomas erger dan Fred? Huh?
Thomas vind ik erger omdat hij net zo denigrerend is. Ik denk zelfs dat hij ergere gedachten over vrouwen heeft dan Fred. Fred is nog een beetje geïnteresseerd in wat een vrouw doet behalve mooi zijn, Thomas alleen in de buitenkant. Fred verbergt het ook niet. Erger dan wat we zien en horen is het niet. Bij Thomas wel. Een doorsnee gladjakker is het.
pi_221722869
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2026 09:31 schreef Chea49 het volgende:

[..]
Ze wil nog contact opnemen met de piloot-motormuis want ze heeft nog wat uitleg nodig waarom hij zo plotseling vertrok. Ben benieuwd. Hij zit nog steeds in haar hoofd, vandaar dat de andere kandidaten na hem geen kans meer maakten. Om een kandidaat een ´jongetje´ te noemen vind ik erg onbeschoft, zeker gezien het feit dat zij zich zelf als een verveeld klein meisje gedraagt. :|W
Ongelooflijk, wat een type die Iris.
pi_221722896
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2026 01:24 schreef Rokehejemi8 het volgende:
Erge kandidaten zijn Iris en Mireille .
Perry komt helemaal uit Nederland en vraagt aan Iris nadat ze hem bij de bus zet of zij op de bus met hem wilt wachten maar zij is gewoon keihard en rijdt weg. Vreselijke vrouw vond ik haar heel kil. Mannen in de tenten opbergen laten koken en alleen laten eten. Vraag mij af waar de mannen gingen douchen.
Mireille heeft het over fatsoen bij het eten maar gooit zelf bestek in bestekla. Snap niet hoe mannen in deze ruimte kunnen vertoeven. Ik snap Dick wel bij het zagen. Laat hem gewoon het werk doen en ga naar een andere ruimte want vaak als er op je vingers gekeken wordt gaat het niet zo vlot.
Begrijp ook niet dat ze een B&B alleen runt. Huur tenminste iemand erbij om te helpen. Stel dat je eens ziek wordt hoe moet het dan met de gasten ? Wie deed al het werk voordat de gasten kwamen? Waarom wordt er steeds werk gecreëerd als er gasten komen bij de kandidaten. ? Kon het werk niet eerder gedaan zijn ?
Dat is bij een paar kandidaten zo. Ze weten toch al maanden dat ze komen ?
Mireille is weduwe dus voorheen zal haar man de grotere klussen hebben gedaan. Voor haar is het dus belangrijk dat haar toekomstige vriend-man meehelpt met de klussen die daar nodig zijn zoals onderhoud.
pi_221722912
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2026 09:23 schreef Puzzie het volgende:

[..]
Die snap ik ook niet :X
Ik vind Thomas niet erger dan Fred maar wél vergelijkbaar.
pi_221722926
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2026 09:31 schreef Chea49 het volgende:

[..]
Ja ik vond haar naar mate het programma vorderde ook wel iets minder leuk worden, denk inderdaad dat alle mannen na Jiri sowieso al kansloos waren. Die Perry leek me eigenlijk wel bij haar te passen, maar die kreeg eigenlijk ook geen kans
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  vrijdag 4 september 2026 @ 09:47:31 #283
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_221722930
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2026 09:43 schreef Chea49 het volgende:

[..]
Ik vind Thomas niet erger dan Fred maar wél vergelijkbaar.
Ik vind ze niet met elkaar te vergelijken.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_221722934
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2026 09:46 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Ja ik vond haar naar mate het programma vorderde ook wel iets minder leuk worden, denk inderdaad dat alle mannen na Jiri sowieso al kansloos waren. Die Perry leek me eigenlijk wel bij haar te passen, maar die kreeg eigenlijk ook geen kans
Een leuke gast, Perry, die interesse in haar had laat ze lopen. 8)7
pi_221722944
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2026 09:47 schreef Puzzie het volgende:

[..]
Ik vind ze niet met elkaar te vergelijken.
Zijn beiden helemaal gek van zichzelf en hebben de eeuwige jeugd in hun dromen. Ze schelen veel in leeftijd, dat is waar, maar verder zijn het beide narcisten.
  vrijdag 4 september 2026 @ 09:50:50 #286
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_221722954
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2026 09:50 schreef Chea49 het volgende:

[..]
Zijn beiden helemaal gek van zichzelf en hebben de eeuwige jeugd in hun dromen. Ze schelen veel in leeftijd, dat is waar, maar verder zijn het beide narcisten.
nogmaals : ik vind ze niet met elkaar te vergelijken.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_221722979
quote:

[..]
Wel een beetje eens, al geef ik Thomas nog een soort van voordeel van de twijfel. Die moet alleen wel heel rap af van dat continue benoemen van wat voor een wilde boy het was vroeger en dat hij nu echt anders wil zijn. Dat kun je alleen met daden doen en niet alleen met woorden uitspreken.
pi_221723013
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2026 09:55 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Wel een beetje eens, al geef ik Thomas nog een soort van voordeel van de twijfel. Die moet alleen wel heel rap af van dat continue benoemen van wat voor een wilde boy het was vroeger en dat hij nu echt anders wil zijn. Dat kun je alleen met daden doen en niet alleen met woorden uitspreken.
Ik geef hem het voordeel van de twijfel als hij eens ophoud met zichzelf een mooie man te noemen. }:|
  vrijdag 4 september 2026 @ 10:00:32 #289
499136 nelaeryn
food & music
pi_221723014
quote:
Die Thomas lijkt me - i.t.t. Fred - eerder hartstikke onzeker over zichzelf en heeft ook nul inhoud. Wat een oppervlakkig en simpel figuur is dat met z'n PuA act.
"Common sense is not so common" --Voltaire
pi_221723050
quote:
7s.gif Op vrijdag 4 september 2026 10:00 schreef nelaeryn het volgende:

[..]
Die Thomas lijkt me - i.t.t. Fred - eerder hartstikke onzeker over zichzelf en heeft ook nul inhoud. Wat een oppervlakkig en simpel figuur is dat met z'n PuA act.
Dat is het denk ik meer, gaf ook aan vroeger er heel anders te hebben uitgezien. Dus als je dan ineens spieren en een fitbody kweekt kan ik me voorstellen dat dat wat aan je zelfperspectief veranderd
  vrijdag 4 september 2026 @ 10:25:59 #291
499136 nelaeryn
food & music
pi_221723219
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2026 10:00 schreef Chea49 het volgende:
Ik geef hem het voordeel van de twijfel als hij eens ophoud met zichzelf een mooie man te noemen. }:|
Dat zoeken naar bevestiging duidt juist op onzekerheid. Als je daadwerkelijk knap bent hoef je dat niet steeds te melden. Die bevestging krijg je namelijk vanzelf wel door alle aandacht die je IRL van zowel vrouwen als mannen krijgt...

[ Bericht 0% gewijzigd door nelaeryn op 04-09-2026 10:34:34 ]
"Common sense is not so common" --Voltaire
pi_221723272
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2026 10:07 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Dat is het denk ik meer, gaf ook aan vroeger er heel anders te hebben uitgezien. Dus als je dan ineens spieren en een fitbody kweekt kan ik me voorstellen dat dat wat aan je zelfperspectief veranderd
Ik heb meer het idee dat toen Thomas nog een dikkertje was en in de horeca werkte, de fitboys als zijn voorbeeld zag van hoe hij wil zijn en denkt dat zo praten over zijn (vermeende) verleden hem heel erg tof maakt. Ik vind Thomas niet knap, maar jezelf goed verzorgen is voor vele ook aantrekkelijk, het dan weer overdrijven trekt ook bepaalde types aan, types waar hoe (zogenaamd) vroeger op afstapt maar nu iets anders wil, dat terwijl hij toch Anna uit heeft genodigd en gewoon geïnteresseerd was.

Overigens als je "relaties" met het andere geslacht(of hetzelfde) puur seksueel was kun je niet zomaar switchen naar een gelijkwaardige relatie die meer dan fysieke aantrekking inhoud, mentaal werkt dat gewoon niet zo meestal, alleen daarom werkt het waarschijnlijk niet met Mexx die al wel een langere relatie achter de rug heeft.
pi_221723361
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 september 2026 01:24 schreef rickyszz het volgende:

[..]
Zeker weten? Waar haal je die info vandaan?
Hij staat al wel bij de cast vermeld bij de aanstaande reünie aflevering.
Dat las ik ergens in dit topic
  Moderator vrijdag 4 september 2026 @ 11:19:35 #294
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_221723553
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2026 21:38 schreef Pisces het volgende:
Die Anouk was zo needy.

Maar ik denk dat Majo thuis beseft dat Paul een lege huls is. En ze niks mist.
Dat had ik inderdaad al vrij snel door :Y
5 - 28 februari Thailand O+
  vrijdag 4 september 2026 @ 11:27:06 #295
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_221723614
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  Moderator vrijdag 4 september 2026 @ 11:31:33 #296
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_221723640
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2026 01:19 schreef Blues het volgende:
@:MaJo je moet echt weer op komen draven hoor :D

En idd bij Iris, na elke 2 woorden 'gewoon'. Vermoeiend.

FreT wat heerlijke superongemakkelijke tv dat etentje op het strand. Vanaf het begin tot dat gekus tegen die hoed of ergens haar wangen terwijl hij eigenlijk wilde tonijnen tongen en die blikken van hem _O-
Hier kijk ik voor :D
Ik kom eraaaaaan! *O*
5 - 28 februari Thailand O+
  vrijdag 4 september 2026 @ 12:02:24 #297
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_221723785
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2026 11:19 schreef MaJo het volgende:

[..]
Dat had ik inderdaad al vrij snel door :Y
Iedereen volgens mij |:)
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  vrijdag 4 september 2026 @ 12:12:17 #298
511255 camilero
tufkatufka...
pi_221723854
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2026 20:46 schreef Pisces het volgende:
Noemt ze hem nu een jongen? :')
Ja, met haar kirrende kinderstemmetje
  vrijdag 4 september 2026 @ 12:20:09 #299
511255 camilero
tufkatufka...
pi_221723893
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2026 21:49 schreef Soury het volgende:
Goddank geen Iris meer ik vind haar SUPER irritant. SUPER doei :W
Je vindt haar gewoon nogal irritant gewoon? Gewoon doei! :W
pi_221724024
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2026 09:55 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Fred is tenminste vermakelijk om naar te kijken, doet wat onduidelijks met tonijn en kip, en is eigenlijk de bestaansreden van dit soort programma's.
Thomas is alleen maar saai en leeg.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')