Ja.quote:
Ik vind veel deelnemers saai dit jaar.quote:Op woensdag 2 september 2026 21:36 schreef R-woud93 het volgende:
Thomas is voor mij echt de saaiste deelnemer van dit seizoen
Ik heb er wel lol in in die zelfingenomen druif. Die hoort pikant content en denkt daar gelijk wel op te kunnen duiken.quote:Op woensdag 2 september 2026 21:36 schreef R-woud93 het volgende:
Thomas is voor mij echt de saaiste deelnemer van dit seizoen
Eens wel. Weinig spraakmakends.quote:Op woensdag 2 september 2026 21:39 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik vind veel deelnemers saai dit jaar.
Of vervelend![]()
Eline, Iris en Mireille vind ik ook helemaal niets
Dat merk je wel echt aan alles jaquote:Op woensdag 2 september 2026 21:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb er wel lol in in die zelfingenomen druif. Die hoort pikant content en denkt daar gelijk wel op te kunnen duiken.
Ik vind Mexx wel erg saai, maar wel lief. Gun haar wat leukers dan deze gozer.quote:Op woensdag 2 september 2026 21:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb er wel lol in in die zelfingenomen druif. Die hoort pikant content en denkt daar gelijk wel op te kunnen duiken.
Zo zeg, die Paul viel even door de mand. Zat als een vermoeide kerel te spitten in de grond, had er overduidelijk totaal geen zin in. (volgens mij zoiets eerder gezien vorig jaar, zat ook een vent te spitten en toen begon het te regenen ofso) Dat gelul dat ie Maillot ineens mist. Hoop dat die lekker thuis blijft, wat een lambal.quote:Op woensdag 2 september 2026 21:43 schreef Soury het volgende:
De plantjes van Anouk en Karina mogen bij de voordeur. Maar hij denkt uitgang en die plantjes heetten vanaf nu Knabbel en Babbel.
Ik ook maar Mexx houdt zich heel erg in ze ziet wel wat in hem. Dat snap ik ook wel hoor in zo'n setting plus ik vind haar heerlijk droge humor hebben. Ze is tof en idd gun ik haar een ander type als Thomas.quote:Op woensdag 2 september 2026 21:43 schreef Pisces het volgende:
[..]
Ik vind Mexx wel erg saai, maar wel lief. Gun haar wat leukers dan deze gozer.
Het was eigenlijk een keer een verademing dat Paul een keer duidelijk liet blijken dat dit gewoon helemaal niks is en dat hij gewoon Marjo in zijn hoofd heeft. Dat altijd maar lief en aardig zijn vind ik dus kut.quote:Op woensdag 2 september 2026 21:47 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Zo zeg, die Paul viel even door de mand. Zat als een vermoeide kerel te spitten in de grond, had er overduidelijk totaal geen zin in. (volgens mij zoiets eerder gezien vorig jaar, zat ook een vent te spitten en toen begon het te regenen ofso) Dat gelul dat ie Maillot ineens mist. Hoop dat die lekker thuis blijft, wat een lambal.
Op hangende pootjes terug naar Doetjequote:Op woensdag 2 september 2026 21:57 schreef R-woud93 het volgende:
Fred is er morgen weer klaar mee blijft alleen achter
Omgekeerd volgens mij totaal niet. Lege huls met een mooie kop is Paul en hij heeft een kort lontje verstopt.quote:Op woensdag 2 september 2026 21:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Het was eigenlijk een keer een verademing dat Paul een keer duidelijk liet blijken dat dit gewoon helemaal niks is en dat hij gewoon Marjo in zijn hoofd heeft. Dat altijd maar lief en aardig zijn vind ik dus kut.
Volgens mij op het eiland en niet op Fred..quote:Op woensdag 2 september 2026 22:03 schreef Chanel5 het volgende:
Doete wordt een ietsepietsie verliefd zei ze.
Sjongejongejonge, ja.quote:Op woensdag 2 september 2026 21:59 schreef kibo het volgende:
Wat krijgt die karakterloze flapdrol Thomas veel zendtijd zeg
Dat "kanker op met je geraniums" is niet echt gebeurt he? Paul heeft geen kort lontje maar is die vrouwen zat die hij over de vloer heeft.quote:Op woensdag 2 september 2026 22:04 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Omgekeerd volgens mij totaal niet. Lege huls met een mooie kop is Paul en hij heeft een kort lontje verstopt.
Die komt zo dom over.quote:Op woensdag 2 september 2026 22:03 schreef Chanel5 het volgende:
Doete wordt een ietsepietsie verliefd zei ze.
Ik lig in een deuk (ben er nu pas) ze raakt iedereen altijd zo aan. Dat hoofd van Fred en een heel romantisch iets geregeld ipv een houtskool pitquote:Op woensdag 2 september 2026 21:54 schreef Chanel5 het volgende:
o mensen ik moet zo lachen om wat hij allemaal verwacht
Geloof er geen biet van, die is echt niet dom. Zij had als enige gast een geweldige entree op die boot, andere vrouwen zeulden met koffers door het poortje en zand.quote:Op woensdag 2 september 2026 22:09 schreef Pisces het volgende:
[..]
Die komt zo dom over.En het begon zo leuk.
Dat aanraken doet ze volgens mij inderdaad bij iedereen en Fred denkt dat ze dat alleen maar bij hem doet..quote:Op woensdag 2 september 2026 22:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik lig in een deuk (ben er nu pas) ze raakt iedereen altijd zo aan. Dat hoofd van Fred en een heel romantisch iets geregeld ipv een houtskool pitPrachtige tv.
Ik denk niet dat ze een IQ boven de 80 heeft.quote:Op woensdag 2 september 2026 22:09 schreef Pisces het volgende:
[..]
Nou, hij mompelde zoiets van: "hoepel op met je geraniums". Supersjaggie liep ie met die vrouwen door die plantenzaak, heel duidelijk een opdracht van de productie, het liefst zit die de hele dag achter een tafel te eten.quote:Op woensdag 2 september 2026 22:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat "kanker op met je geraniums" is niet echt gebeurt he? Paul heeft geen kort lontje maar is die vrouwen zat die hij over de vloer heeft.
Ik vermoed dat jij weinig mensenkennis hebt..quote:Op woensdag 2 september 2026 22:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze een IQ boven de 80 heeft.
Ja nou heel eerlijk snap ik dat wel het is zijn tuin en dat gemuts met dat past niet en rustig aan. Donder op met je gezeik.quote:Op woensdag 2 september 2026 22:30 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Nou, hij mompelde zoiets van: "hoepel op met je geraniums". Supersjaggie liep ie met die vrouwen door die plantenzaak, heel duidelijk een opdracht van de productie, het liefst zit die de hele dag achter een tafel te eten.
Zo ging ie anders ook om met zijn dochter op die prullenmarkt.quote:Op woensdag 2 september 2026 22:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja nou heel eerlijk snap ik dat wel het is zijn tuin en dat gemuts met dat past niet en rustig aan. Donder op met je gezeik.
Dat, ze heeft die geilneef over zichzelf afgeroepen door haar opmerkingen en aanrakingen, jaaaaa als ze dat had gewetenquote:Op woensdag 2 september 2026 22:21 schreef Soury het volgende:
En toch he? snap ik dat Fred wel een soort hoop kreeg en niet alleen van de aanrakingen maar ook de seksueel getinte grapjes en geflirt. Doe dat gewoon niet bij een man die je net kent (of helemaal niet)
Oh! Het korte rokjes motief..quote:Op woensdag 2 september 2026 22:33 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Dat, ze heeft die geilneef over zichzelf afgeroepen door haar opmerkingen en aanrakingen, jaaaaa als ze dat had geweten
Doete is helemaal niet dom, ze is juist slim en ziet wat er gebeurd bij Fred met een plastic fantastic. Doete heeft lol ook met Fred en dat is ook echt heel belangrijk. Dat nuchtere van Doete past goed bij hem maar Fred ziet tieten en lippen.quote:Op woensdag 2 september 2026 22:09 schreef Pisces het volgende:
[..]
Als een vrouw met je flirt en opmerkingen maakt over samen in bed, je arm pakt en je aanraakt dan geef je signalen af.quote:
Zwakbegaafdheid zou toch iedereen wel mogen opvallen.quote:Op woensdag 2 september 2026 22:31 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ik vermoed dat jij weinig mensenkennis hebt..
Het helpt vooral niet mee dat Fred volgens mij heel graag seks wil en al wild wordt van een onschuldige hand op zijn schouderquote:Op woensdag 2 september 2026 22:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Als een vrouw met je flirt en opmerkingen maakt over samen in bed, je arm pakt en je aanraakt dan geef je signalen af.
Ik vond haar gedrag niet zo onschuldig.quote:Op woensdag 2 september 2026 22:48 schreef Gutso het volgende:
[..]
Het helpt vooral niet mee dat Fred volgens mij heel graag seks wil en al wild wordt van een onschuldige hand op zijn schouder
Hehe, ze komt daar op een date. Hoef je toch niet binnen 24 uur te neuken, of wat?quote:Op woensdag 2 september 2026 22:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vond haar gedrag niet zo onschuldig.
Daar stuurde ze zelf op aan, maar dat waren allemaal "geintjes" En toen waren ze met z'n tweetjes ipv drie en toen keek ze ineens heel anders. En touchy feely was ook plots weg.quote:Op woensdag 2 september 2026 23:04 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Hehe, ze komt daar op een date. Hoef je toch niet binnen 24 uur te neuken, of wat?
Ja, ik vond dat wel grappig en inderdaad een geintje, als ze dat echt had gewild had ze hem diezelfde nacht wel uitgenodigd. Haagse humorquote:Op woensdag 2 september 2026 23:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Daar stuurde ze zelf op aan, maar dat waren allemaal "geintjes"
Laat maarquote:Op woensdag 2 september 2026 23:15 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ja, ik vond dat wel grappig en inderdaad een geintje, als ze dat inderdaad echt had gewild had ze hem diezelfde nacht wel uitgenodigd. Haagse humor![]()
Doete doet dat flirten toch veel leuker? Maar wat ik begrijp dat geile grapjes maken mag niet dus van een vrouw. Want dan is de man niet te houden meer ofso.quote:
Hij randt haar toch ook niet aan of sleept haar het bed in. Hij is zelfs super romantisch, ik ben team Fred in deze.quote:Op woensdag 2 september 2026 23:39 schreef Firuze60 het volgende:
Ik vind het trouwens best super triest als iemand zichzelf zo toetakelt om maar aandacht te krijgen van mannen, met als voorbeeld een of andere plastic opblaassekspop. Maar dan nog bepaalt ze zelf wel of en wanneer ze met die griezel het bed wil induiken, dat wilde ik maar even zeggen..
Gotogot, wat is ie super romantisch..quote:Op woensdag 2 september 2026 23:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Hij randt haar toch ook niet aan of sleept haar het bed in. Hij is zelfs super romantisch, ik ben team Fred in deze.
Ja het is voor het eerst dat ze geen kippen hoeven te verkopen of houtskool moeten aanbidden. Oh ja een ezel date was er ook nog. Maar dat had de redactie verzonnen dat kan niet anders.quote:Op woensdag 2 september 2026 23:44 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Gotogot, wat is ie super romantisch..
Fred wordt pas romantisch als ie denkt te scoren. Dat jij dat ziet als romantisch is best vreemd, de man denkt niet verder dan die tien centimeter in zijn broek. En de vrouw moet zijn ego strelen uiteraard.quote:Op woensdag 2 september 2026 23:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja het is voor het eerst dat ze geen kippen hoeven te verkopen of houtskool moeten aanbidden. Oh ja een ezel date was er ook nog. Maar dat had de redactie verzonnen dat kan niet anders.
Ja jesus hij heeft een heel gedoe met eten neergezet bij de zee voor een dame die heeft gereageerd op zijn filmpje en hij vond haar ook wel leuk, ze zijn daar voor de liefde he?. Natuurlijk denk hij te scoren na al die hints.quote:Op woensdag 2 september 2026 23:58 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Fred wordt pas romantisch als ie denkt te scoren. Dat jij dat ziet als romantisch is best vreemd, de man denkt niet verder dan die tien centimeter in zijn broek. En de vrouw moet zijn ego strelen uiteraard.
Ja en wel binnen 24 uur want anders gaat dat af van zijn 200 maanden nog te leven zonder een relatie..quote:Op donderdag 3 september 2026 00:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja jesus hij heeft een heel gedoe met eten neergezet bij de zee voor een dame die heeft gereageerd op zijn filmpje en hij vond haar ook wel leuk, ze zijn daar voor de liefde he?. Natuurlijk denk hij te scoren na al die hints.
quote:Dus Anna heeft vroeger in de Panorama en Aktueel gestaan. Die hadden wij vroeger thuis in de leesportefeuille zitten. Ik herinner me inderdaad dat er in die blaadjes altijd een vrouw in haar ondergoed over de motorkap van een auto gedrapeerd lag. Volgens mij was het meestal een Opel Kadett, dus het is al even geleden.
Mexx heeft er geen behoefte aan om met haar blote kadetjes pikante content te maken. Het enige dat in Volendam nog een beetje pikant is, zijn de kruiden op de kibbeling. En de roddels over het liefdesleven van Jan Smit natuurlijk.
Als de nacht verdwijnt en de zon weer schijnt op Bonaire, is Fred blij wakker geworden. Zonder complicaties en met één verlangen: de ondeugende Sabina. De haartjes op zijn arm hebben de hele nacht overeind gestaan dus vandaag is het tijd om haar te versieren.
Maar, first things first. Eerst samen zwemmen in de zee met een grote metalen tonijn. Heel leuk, die jeugdigheid, maar misschien moet iemand Fred vertellen dat er tegenwoordig ook opblaasdieren zijn om mee te zwemmen. Je hebt krokodillen, unicorns en ook vissen. Die kun je zo opblazen en ze zijn een stuk lichter. Maar goed, Malle Pietje zal zo’n metalen onding wel weer kunst vinden.
Terug naar Freds versierplan. In zijn hoofd was het briljant. Fred zou Sabina meenemen naar een rustig tafeltje aan het strand. Eenmaal daar hoefde hij haar alleen nog maar aan te kijken. Haar aanrakingen hadden immers al verraden dat ze bijna niet meer te houden was. Aanraken is een beeldtaal en het beeld was glashelder. Sabina wilde Fred. Hij wist het zeker.
Na anderhalve minuut staren zou ze vol verlangen opstaan van haar stoel, Fred op de bek pakken en de kleren van zijn lijf rukken. Daarna zouden ze samen in de zee plassen en nog even naakt ronddobberen in elkaars lauwe pis, mijmerend over het oneindige van de horizon.
Het liep anders.
Sabina raakt iedereen aan. Fred, Doete, de hond van de buren, de medewerkers van het Kruidvat. Iemand aanraken is voor Sabina net zo normaal als ademen of het opspuiten van lippen. Fred voelde zich ineens toch een stuk minder speciaal. Een beetje genaaid zelfs. Hij had het kunnen weten. Ze zei al dat ze dat goed kon.
In het Franse kasteel wordt voorlopig nog weinig genaaid, maar de drie musketiers hebben het wel erg gezellig samen. Kasper vindt Mireille leuk, Mireille vindt Dick leuk en Dick vindt iedereen leuk. De tweevoudig wereldkampioen darten noemt Mireille een open, spontane, lieve, leuke, aardige, nette vrouw.
NETTE VROUW? NETTE VROUW? TREK DIE BESTEKLA MAAR EENS OPEN, TWEEDEHANDS DARTER, DAN ZUL JE SNEL ZIEN HOE ‘NET’ JOUW NETTE VROUW IS.
Rustig Huib, jij doet niet meer mee.
Ook bij Paul in Spanje begonnen de uitzending gezellig. Maar toen ze samen naar het tuincentrum gingen, sloeg de sfeer totaal om. Paul wilde gewoon even snel iets kopen. Net als in de supermarkt wanneer hij een zak diepvriesfrikandellen haalt: Pakken, afrekenen en door.
Maar dat was buiten de dames gerekend. Die hadden zich namelijk verheugd op een ouderwets dagje shoppen. Eerst bij de buitenplanten kijken, dan een kopje thee met appelpunt, daarna met de roltrap naar de tuinmeubels, vervolgens een cappuccino met Italiaans koekje en tot slot nog even naar de kussentjes, kaarsen en andere veel te duur geprijsde prullaria die je eigenlijk niet nodig hebt.
Annouk was er wel klaar mee en vertrok. Karina blijft nog even en wil graag betoverd worden. Ik denk dat Paul dat zeker zou doen als hij zou kunnen: ‘Hocus pocus pilatus pas, ik wou dat jij Marjo was!’
Tot slot Iris en haar soulfarm. Vandaag nam ze Perry mee naar haar grote passie. En het is jammer dat jullie de uitzending al gezien hebben, anders had ik er een mooi quizje van kunnen maken. De-wat-is-de-grote-passie-van-Iris-quiz. Die gaat als volgt:
Wat is de grote passie van Iris?
A. Knutselen
B. Voor zich laten koken
C. Het woordje ‘gewoon’
D. Jiry
E. Toch Edwin
F. Giechelen
G. Salsadansen
H. In eerste instantie heel enthousiast zijn over iedere man die komt, maar deze man vervolgens voor zijn eigen tent in zijn sop laten gaar koken en op dag twee vertellen dat je toch geen aantrekkingskracht voelt, maar dat het toch een hele lieve man is en dat het ontzettend dapper is dat hij het avontuur is aangegaan.
Potverdikke, wat een lang verhaal toch weer. Ik ga naar bed, want morgen moet ik fit zijn voor de allerlaatste donderdaguitzending van het seizoen. Doete biecht daarin op dat ze verliefd is. Zal wel een zonnesteek zijn.
www.rickevers.nl
Thomas is zelf ook een doodsaaie flapdrol met de diepgang van een bord water, past wel bij elkaar toch?quote:Op woensdag 2 september 2026 21:43 schreef Pisces het volgende:
[..]
Ik vind Mexx wel erg saai, maar wel lief. Gun haar wat leukers dan deze gozer.
Voor de meeste mannen is een dagje intratuin niet het hoogtepunt van de week om het zo maar te zeggen.quote:Op woensdag 2 september 2026 22:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat "kanker op met je geraniums" is niet echt gebeurt he? Paul heeft geen kort lontje maar is die vrouwen zat die hij over de vloer heeft.
Je zou ook eerst eens kunnen aftasten om te zien waar je terecht bent gekomen en wat voor type het nu is.quote:Op woensdag 2 september 2026 23:04 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Hehe, ze komt daar op een date. Hoef je toch niet binnen 24 uur te neuken, of wat?
Die 200 maanden lijken ook maar niet korter te worden, hoe dat halfgod Fred dat toch.Hij hat toch al minimaal moeten zeggen ik heb nog 199 en halve maand.quote:Op donderdag 3 september 2026 00:12 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ja en wel binnen 24 uur want anders gaat dat af van zijn 200 maanden nog te leven zonder een relatie..
Hij wil te graagquote:Op donderdag 3 september 2026 00:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja jesus hij heeft een heel gedoe met eten neergezet bij de zee voor een dame die heeft gereageerd op zijn filmpje en hij vond haar ook wel leuk, ze zijn daar voor de liefde he?. Natuurlijk denk hij te scoren na al die hints.
Maar oprecht moet die dat, dat is het enige waar het hem om te doen is. Wat een simpele vent.quote:Op donderdag 3 september 2026 07:19 schreef Killerjas het volgende:
Fred moet gewoon naar de plaatselijke "lichtenkooi" want hij denkt alleen met zijn volle zakken
Paul eet veel liever dan dat hij zijn tijd verdoet met tuincentrummen.quote:Op donderdag 3 september 2026 07:33 schreef pmponer het volgende:
[..]
Voor de meeste mannen is een dagje intratuin niet het hoogtepunt van de week om het zo maar te zeggen.
Als je daar dan ook nog eens niet gewoon je rommel kan halen en weg mag gaan, maar moet "winkelen" dan zou ik daar ook heel snel klaar mee zijn. Helemaal als dat met vrouwen is waarin je het helemaal niet ziet zitten.
Paul mist Marjo en wil nu geen vervanger. Moet ie ook nog alleen die heg in gaan spitten, en gaan ze op een afstandje zitten kijken of het allemaal een beetje lukt. Lekker bezig dames.
Ja en dat terwijl er in de meeste tuincentra ook nog gegeten kan wordenquote:Op donderdag 3 september 2026 08:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Paul eet veel liever dan dat hij zijn tijd verdoet met tuincentrummen.
Ik ben toch wel erg benieuwd wat hij doet wat niet door de keurinsdienst van waarde zou worden goed gekeurd.quote:Op donderdag 3 september 2026 08:13 schreef UitStraling het volgende:
...... en niet over zijn kippen te urineren natuurlijk.
Dat zou nog eens een mooie plottwist zijn, als Kasper en Dick samen als liefdeskoppel eindigen!quote:
quote:Op donderdag 3 september 2026 09:36 schreef camilero het volgende:
[..]
Dat zou nog eens een mooie plottwist zijn, als Kasper en Dick samen als liefdeskoppel eindigen!
Ja, dat is gewoon haar manier om mannen/mensen in te palmen. Fred is eigenlijk naïef dat hij zich daar zo door laat meeslepen, hoe begrijpelijk misschien ook.quote:Op woensdag 2 september 2026 22:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Als een vrouw met je flirt en opmerkingen maakt over samen in bed, je arm pakt en je aanraakt dan geef je signalen af.
Ze is daar voor hem he? Ze is niet een radom flirtende B&B gast, ze wilde daar naartoe voor hem.quote:Op donderdag 3 september 2026 12:18 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Ja, dat is gewoon haar manier om mannen/mensen in te palmen. Fred is eigenlijk naïef dat hij zich daar zo door laat meeslepen, hoe begrijpelijk misschien ook.
Maar dan nog kan iemand binnen een dag ook bedenkingen krijgen.quote:Op donderdag 3 september 2026 17:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze is daar voor hem he? Ze is niet een radom flirtende B&B gast, ze wilde daar naartoe voor hem.
Ja, is ook wel weer zo, maar het komt allemaal nogal routineus over.quote:Op donderdag 3 september 2026 17:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze is daar voor hem he? Ze is niet een radom flirtende B&B gast, ze wilde daar naartoe voor hem.
Zo komt ze niet over toch? Zelfs op de vraag of ze handarbeid op school had gehad zegt ze lachend "ja en naaien"quote:Op donderdag 3 september 2026 17:25 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Maar dan nog kan iemand binnen een dag ook bedenkingen krijgen.
Goh, de volgende crimineel die hier een podium krijgt, net zoals Jiriquote:Op donderdag 3 september 2026 15:12 schreef bloodymary1 het volgende:
Die gast is wereldkampioen darten in 2005, moet dat steeds de hele tijd genoemd worden. Zoveel stelt het ook niet voor, bij darten heb je verschillende competities en dit is denk ik niet de belangrijkste. Als je zoekt op de beste NLse darters komt hij niet eens in de top tien te voorschijn. Boeien.
Maar hij heeft blijkbaar wel ooit drie maanden voorwaardelijk gehad voor het mishandelen van zijn toenmalige vrouw.
Datzelfde geldt toch ook voor Fred?quote:Op donderdag 3 september 2026 17:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Zo komt ze niet over toch? Zelfs op de vraag of ze handarbeid op school had gehad zegt ze lachend "ja en naaien"
Of ze is zo simpel?
Hij eet na een uur al uit haar hand. Misschien had ze niet zo’n zielig needy persoon verwacht.quote:Op donderdag 3 september 2026 17:25 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Maar dan nog kan iemand binnen een dag ook bedenkingen krijgen.
Ja precies!!quote:Op donderdag 3 september 2026 17:53 schreef Pisces het volgende:
[..]
Hij eet na een uur al uit haar hand. Misschien had ze niet zo’n zielig needy persoon verwacht.
quote:Op donderdag 3 september 2026 18:00 schreef Pisces het volgende:
Ik hoop dat jullie stemmen, dit is m’n eerste poll ooit![]()
Meteen met typo.![]()
Zouden Paul en MaRjo na de opnames een setje zijn geworden? Wat denken jullie
Gestemdquote:Op donderdag 3 september 2026 18:00 schreef Pisces het volgende:
Ik hoop dat jullie stemmen, dit is m’n eerste poll ooit![]()
Meteen met typo.![]()
Zouden Paul en MaRjo na de opnames een setje zijn geworden? Wat denken jullie
Ja! Erg hè.quote:Op donderdag 3 september 2026 17:52 schreef Pisces het volgende:
Ik zie bij Fred steeds die lijnen van de mond naar de kin. Net een buikspreekpop.
Ja!!quote:Op donderdag 3 september 2026 17:52 schreef Pisces het volgende:
Ik zie bij Fred steeds die lijnen van de mond naar de kin. Net een buikspreekpop.
Ach ze stond gewoon voor een dartbord en kreeg een pijltje naar haar hoofd geslingerd. Is dat al mishandeling?quote:Op donderdag 3 september 2026 15:12 schreef bloodymary1 het volgende:
Die gast is wereldkampioen darten in 2005, moet dat steeds de hele tijd genoemd worden. Zoveel stelt het ook niet voor, bij darten heb je verschillende competities en dit is denk ik niet de belangrijkste. Als je zoekt op de beste NLse darters komt hij niet eens in de top tien te voorschijn. Boeien.
Maar hij heeft blijkbaar wel ooit drie maanden voorwaardelijk gehad voor het mishandelen van zijn toenmalige vrouw.
Wat leuk, er zijn ook gewoon 4 twijfelaars.quote:
Valt mij ook steeds op, dan zie je toch echt wel een bejaarde man. Ken leeftijdsgenoten van hem die er frisser uit zien, met zijn 'ik ben nog een jonge god van 27 jaar'.quote:Op donderdag 3 september 2026 17:52 schreef Pisces het volgende:
Ja hoe durft iemand hem als veertiger te zien, zoiets was het.quote:Op donderdag 3 september 2026 20:26 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Valt mij ook steeds op, dan zie je toch echt wel een bejaarde man. Ken leeftijdsgenoten van hem die er frisser uit zien, met zijn 'ik ben nog een jonge god van 27 jaar'.
Een Arie zou akkoord gaan met op nummer 5 in de rij.quote:Op donderdag 3 september 2026 20:37 schreef R-woud93 het volgende:
Fred wil boven de kinderen staan, wat een idioot
Ja die opmerking dat hij de benjamin is ligt als een baksteen op haar maag, hij is fucking 54.quote:
Aandacht maar zeker geen man. Dat is te ingewikkeld.quote:Op donderdag 3 september 2026 20:47 schreef FOKoffieleut het volgende:
wat wil ze dan joh, een hostende bejaarde sugardaddy?
Ze kan ook zeggen als je koffie of iets anders wil dan pak je maar hoor. Maar die mannen zijn al buitengesloten in die tent dus voel je je ook niet vrij om zelf in die keuken te gaan rommelen om b.v. een ontbijtje voor haar te maken.quote:Op donderdag 3 september 2026 20:47 schreef FOKoffieleut het volgende:
wat wil ze dan joh, een hostende bejaarde sugardaddy?
Spot on.quote:Op donderdag 3 september 2026 20:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze kan ook zeggen als je koffie of iets anders wil dan pak je maar hoor. Maar die mannen zijn al buitengesloten in die tent dus voel je je ook niet vrij om zelf in die keuken te gaan rommelen om b.v. een ontbijtje voor haar te maken.
Als ze in een relatie niet in de zorgrol wil, kan ze toch tenminste het fatsoen opbrengen om gastvrij te zijn die paar uren/dagen dat die kandidaten daar rondlopen.quote:Op donderdag 3 september 2026 20:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze kan ook zeggen als je koffie of iets anders wil dan pak je maar hoor. Maar die mannen zijn al buitengesloten in die tent dus voel je je ook niet vrij om zelf in die keuken te gaan rommelen om b.v. een ontbijtje voor haar te maken.
Absoluut en dat doet ze ook maar met enorme tegenzin blijkbaar en dat doet ze allemaal zelf.quote:Op donderdag 3 september 2026 20:52 schreef FOKoffieleut het volgende:
[..]
Als ze in een relatie niet in de zorgrol wil, kan ze toch tenminste het fatsoen opbrengen om gastvrij te zijn die paar uren/dagen dat die kandidaten daar rondlopen.
Arie wil wel bij de honden slapenquote:Op donderdag 3 september 2026 20:38 schreef Pisces het volgende:
[..]
Een Arie zou akkoord gaan met op nummer 5 in de rij.
Wat een contrast.
Jaquote:Op donderdag 3 september 2026 21:01 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Arie wil wel bij de honden slapen.
Haha ze wilde net vertellen dat hij zijn koffer mocht pakken maar Kasper was haar te snel af met die koffie, ze begon met "Ja uuuhhmmm" en weg was iequote:Op donderdag 3 september 2026 21:00 schreef Pisces het volgende:
Mag Kasper geen koffie zetten? Wat is die rare blik?
quote:Op donderdag 3 september 2026 21:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Haha ze wilde net vertellen dat hij zijn koffer mocht pakken maar Kasper was haar te snel af met die koffie, ze begon met "Ja uuuhhmmm" en weg was ie
Loop wat achter met kijken, maar inderdaad. Niks gastvrij, de mannen mogen alleen in beeld met haar frutselsgebakken rotsooi.quote:Op donderdag 3 september 2026 20:52 schreef FOKoffieleut het volgende:
[..]
Als ze in een relatie niet in de zorgrol wil, kan ze toch tenminste het fatsoen opbrengen om gastvrij te zijn die paar uren/dagen dat die kandidaten daar rondlopen.
in haar nachtatelier maakt ze zwarte voodoopoppetjes van kleiquote:Op donderdag 3 september 2026 21:06 schreef R-woud93 het volgende:
Iris is best wel een rare vogel eigenlijk
Elke dag overprikkeldquote:Op donderdag 3 september 2026 21:06 schreef R-woud93 het volgende:
Iris is best wel een rare vogel eigenlijk
Ja, hij zei zelf heel snel ‘ik mag nog wel even blijven hè’ . Echt een heel duidelijk antwoord kwam er niet.quote:Op donderdag 3 september 2026 21:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Haha ze wilde net vertellen dat hij zijn koffer mocht pakken maar Kasper was haar te snel af met die koffie, ze begon met "Ja uuuhhmmm" en weg was ie
quote:Op donderdag 3 september 2026 21:00 schreef NoCigar het volgende:
Pauvre Kaspar, dans la zone d'amis.
En smeert de haar aardewerk in met langzaam werkend gif. 'Hihi'quote:Op donderdag 3 september 2026 21:07 schreef FOKoffieleut het volgende:
[..]
in haar nachtatelier maakt ze zwarte voodoopoppetjes van klei
Ah dit vind ik wel tof hij mag gewoon blijven en dat kan ook want die twee mannen zijn ook heel goed met elkaar.quote:
Tja ik blijf erbij dat ze hem vanaf de eerste minuut verkeerde signalen gaf, ik hou ook helemaal niet van die dubbelzinnige grapjes maar in elk geintje zit een seintje.quote:Op donderdag 3 september 2026 21:17 schreef kwiwi het volgende:
Fred zag zichzelf al helemaal met Tattoo Barbie in bed liggenWel mooi dat ze vertrekt. Nu zal Doete wel ineens weer aandacht krijgen..
Maar wat voor een bizarre kijk heeft die man op zichzelf en de wereld om zich heen. Een vrouw moet haar eigen kinderen maar voor hem op nummer 2 zetten? Dit is een rode vlag ter grootte van Bonaire
Ja, maar zijn opmerking ‘de deur staat nog wagenwijd open’ lijkt me toch een beetje de uitspraak van iemand die de realiteit niet helemaal accepteert.quote:Op donderdag 3 september 2026 21:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Ah dit vind ik wel tof hij mag gewoon blijven en dat kan ook want die twee mannen zijn ook heel goed met elkaar.
Mooie oplossing.
Arrogante kwal.quote:Op donderdag 3 september 2026 21:21 schreef De_Melkboer het volgende:
Waarom hou je je zonnebril op als je met Mexx praat?
Ja eens. Maar vond het toch mooi, want Fred denkt dat ie de beste catch ter wereld is.quote:Op donderdag 3 september 2026 21:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Tja ik blijf erbij dat ze hem vanaf de eerste minuut verkeerde signalen gaf, ik hou ook helemaal niet van die dubbelzinnige grapjes maar in elk geintje zit een seintje.
Wat een kouwe kak die familie.quote:Op donderdag 3 september 2026 21:25 schreef Pisces het volgende:
Eline voelt het gewoon niet. En dan komt je familie duwen dat het een prima man is.
De zwager van Eline is het tweede model na Perry.
Google even de bekende Josh Veldhuizen zus.quote:Op donderdag 3 september 2026 21:25 schreef Breekfast het volgende:
Ik had mij die broer en zus van Eline heel anders voorgesteldBest wel bekakte types.
Gratis klusjesman die gratis in haar kasteel mag wonen.quote:Op donderdag 3 september 2026 21:30 schreef Puzzie het volgende:
'Huisvriend'
Nee Mireille dit kan gewoon niet
Ik vraag me dan ook af wat je bezield om hier aan mee te doen omdat het geen Optie is dat Fred in Den Haag gaat wonen en je bedenkt je op dag twee "Oh ja ik heb kinderen, dat was ik even vergeten"quote:Op donderdag 3 september 2026 21:26 schreef Chanel5 het volgende:
Goh, Fret zegt er van geleerd te hebben dat hij niet te hard van stapel moet lopen, zou het??? zou het echt????
quote:Op donderdag 3 september 2026 21:31 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Gratis klusjesman die gratis in haar kasteel mag wonen.
’in dat huis hangen trouwens nog twee overalls op de slaapkamer, en in de gangkast staat nog een paar goede klompen.'quote:Op donderdag 3 september 2026 21:30 schreef Puzzie het volgende:
'Huisvriend'
Nee Mireille dit kan gewoon niet
Zo leeft hij toch ook, klusjes voor onderdak en eten, ik dacht dat hij geen vaste woonplek had.quote:Op donderdag 3 september 2026 21:31 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Bah niet Okay wmbquote:Op donderdag 3 september 2026 21:31 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Kan ik me niet voorstellen, ze komt niet eens normaal de trap af.quote:Op donderdag 3 september 2026 21:49 schreef NoCigar het volgende:
Wie deed al dat werk en die klussen voorheen dan? Zijzelf?
Ja, al die reacties van hem heeft Doete niet gezien. Vraag me af hoe ze zou reageren als ze hem over die andere vrouw gehoord had.quote:Op donderdag 3 september 2026 21:51 schreef R-woud93 het volgende:
Fred voelt de warmte, alleen dat had hij gisteren nog niet
Ja ze heeft prachtig haar, en dat is echt zo te zien. Ze is ook gewoon leuk, zo jammer dat ze voor die ruggengraat loze simpele boer valt.quote:Op donderdag 3 september 2026 21:57 schreef Firuze60 het volgende:
Ik vind Mexx trouwens echt een hele knappe vrouw, mooi naturel gezicht zonder gefruts met botox en haar haar is zonder extensions. En ze heeft een vriendelijke uitstraling. Wat ze in de vredesnaam in die kwallebal ziet..
Met iemand een uur aan tafel zonder dat iemand wat zegt, en dat dan altijd. Continu die stilte moeten vullen.quote:Op donderdag 3 september 2026 22:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ze heeft prachtig haar, en dat is echt zo te zien. Ze is ook gewoon leuk, zo jammer dat ze voor die ruggengraat loze simpele boer valt.
Ik denk dat ze zo niet is, ze gaf zelf al aan dat ze zich inhield omdat er meer dames komen. En alles wat wij gezien hebben is met een camera ploeg erbij. Dat is Anne gewend maar zij niet.quote:Op donderdag 3 september 2026 22:01 schreef Pisces het volgende:
[..]
Met iemand een uur aan tafel zonder dat iemand wat zegt, en dat dan altijd. Continu die stilte moeten vullen.
Ja echt heel leuk.
Wens Thomas veel succes.
Thee drinken, stress van een feestje, zeggen dat je timide bent. Staat los van camera. Het is een stille huismus.quote:Op donderdag 3 september 2026 22:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk dat ze zo niet is, ze gaf zelf al aan dat ze zich inhield omdat er meer dames komen. En alles wat wij gezien hebben is met een camera ploeg erbij. Dat is Anne gewend maar zij niet.
Thomas heeft duidelijk aangegeven dat zijn feestende jaren achter zich liggen. Dit wordt ook niks die Thomas is zo vol van zichzelf dat trekt niemand.quote:Op donderdag 3 september 2026 22:08 schreef Pisces het volgende:
[..]
Thee drinken, stress van een feestje, zeggen dat je timide bent. Staat los van camera. Het is een stille huismus.
Maar Thomas zegt vanaf het begin al rust te zoeken, iemand soms te druk te vinden, dus misschien komt hij wel helemaal thuis bij haar.
Mireille pakt hem gewoon terug voor zijn "vandaar dat je zoveel eet" opmerking.quote:Op donderdag 3 september 2026 22:13 schreef Soury het volgende:
Oei dat zagen, ik heb nog nooit zo'n ding in mijn handen gehad maar dit was wel onwijs knullig. Gewoon veel horror films kijken en dan weet je het al. Al is Mireille ook wel "super" irritant. Ze is hem aan het testen. Dat doen er veel dat testen. Maar ja Mireille had wel het beste stuk hout en een beetje mazzel. Ga maar koken
Moest wel lachen om die Anne, ze was een beetje zuur over de afwijzing van Thomas...quote:Op donderdag 3 september 2026 22:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Thomas heeft duidelijk aangegeven dat zijn feestende jaren achter zich liggen. Dit wordt ook niks die Thomas is zo vol van zichzelf dat trekt niemand.
Als Mexx een (blijvend) kansje bij Thomas wil maken zal ze een piel moeten laten aannaaien.quote:Op donderdag 3 september 2026 22:18 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Moest wel lachen om die Anne, ze was een beetje zuur over de afwijzing van Thomas...
"Die (roze) koffers staan je goed." Want een hetero wijst haar natuurlijk nooit af..
Ze sneerde redelijk bij het afscheid over de reunie en ik moet het nog maar zien. Wat dat betreft past het wel bij Thomas ik ben de knapste en kijk eens wat je naar huis stuurt. En Later bitches "nee haha grapje" weer zo'n grapje waar ik mijnquote:Op donderdag 3 september 2026 22:18 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Moest wel lachen om die Anne, ze was een beetje zuur over de afwijzing van Thomas...
"Die (roze) koffers staan je goed." Want een hetero wijst haar natuurlijk nooit af..
Die kan je gewoon kopen in een plain brown wrapperquote:Op donderdag 3 september 2026 22:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als Mexx een (blijvend) kansje bij Thomas wil maken zal ze een piel moeten laten aannaaien.
Anna, "ik ben Neerlands grootste vamp en jij kiest voor zo'n simpel daabs palingmeisje", bende gij homo ofwah?"quote:Op donderdag 3 september 2026 22:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze sneerde redelijk bij het afscheid over de reunie en ik moet het nog maar zien. Wat dat betreft past het wel bij Thomas ik ben de knapste en kijk eens wat je naar huis stuurt.
quote:Op donderdag 3 september 2026 22:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Anna, "ik ben Neerlands grootste vamp en jij kiest voor zo'n simpel daabs palingmeisje", bende gij homo ofwah?"
Wel mooie kleding dat Josh V niet echt heel duur. Ik zou het wel kopen.quote:
Geen enkele interesse om wat voor site te bekijken van die familie van Eline, die zwager van haar..quote:Op donderdag 3 september 2026 22:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Wel mooie kleding dat Josh V niet echt heel duur. Ik zou het wel kopen.
Dat krijg je van opscheppen, als je 30 jaar geleden een kettingzaag in je handen hebt gehad weet je dat nu ook nog.quote:Op donderdag 3 september 2026 22:28 schreef Firuze60 het volgende:
Moest ook lachen om de dartkoning, pijltjes gooien in een of ander vage competitie kan ie wel, een kettingzaag hanteren niet.
Ik was nieuwsgierig maar het zijn absoluut geen over the top prijzen. Maar mee eens ik vond dat stel redelijk snobberig overkomen.quote:Op donderdag 3 september 2026 22:36 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Geen enkele interesse om wat voor site te bekijken van die familie van Eline, die zwager van haar..Wat een griebelsnob.
Het is een enorme poeha snoever en blaaskaak, je zag letterlijk de omslag bij Mireille. Nou vind ik haar inmiddels ook geen warm mens en net zo goed een opschepper en een snob, ze kan absoluut niet tegen wat voor kritiek ook, veel succes met je bouwvalkasteel, zou ik zeggen..(volgens geruchten staat dat te koop al)quote:Op donderdag 3 september 2026 22:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat krijg je van opscheppen, als je 30 jaar geleden een kettingzaag in je handen hebt gehad weet je dat nu ook nog.
Dat gesprek hebben we niet meegekregen maar hij heeft dus gezegd dat hij dat eerder heeft gedaan.
Ah de power vrouw kan het niet alleen, en dit programma is vaak wel een soort reclame voor de b&b of voor mensen die aandacht willen. Wat dat betreft is Fred nog de meest eerlijke, hij wil een vrouw hij wil neukenquote:Op donderdag 3 september 2026 22:41 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Het is een enorme poeha snoever en blaaskaak, je zag letterlijk de omslag bij Mireille. Nou vind ik haar ook geen warm mens en net zo goed een opschepper en een snob, ze kan absoluut niet tegen wat voor kritiek ook, veel succes met je bouwvalkasteel, zou ik zeggen..(volgens geruchten staat dat te koop al)
En dan het liefst gratis. En ze motten niet zeuren..quote:Op donderdag 3 september 2026 22:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Ah de power vrouw kan het niet alleen, en dit programma is vaak wel een soort reclame voor de b&b of voor mensen die aandacht willen. Wat dat betreft is Fred nog de meest eerlijke, hij wil een vrouw hij wil neuken
Ik denk dat Doete genoeg tegengas kan geven. Ik vond haar het ook echt prima handelen met Sabina over de vloer ze was niet naar of jaloers gedrag. Volgens mij had ze het gevoel van "Fredje toch dit is het niet gast" En Sabina is ook een lieve dame maar wat haar reden was om daar te komen is mij een raadsel.quote:Op donderdag 3 september 2026 22:46 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
En dan het liefst gratis. En ze motten niet zeuren..![]()
Ja, je kan veel over Fred zeggen maar hij doet zich nergens anders voor dan hij is.quote:Op donderdag 3 september 2026 22:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Ah de power vrouw kan het niet alleen, en dit programma is vaak wel een soort reclame voor de b&b of voor mensen die aandacht willen. Wat dat betreft is Fred nog de meest eerlijke, hij wil een vrouw hij wil neuken
Ja ik weet het Fred is een onwijze hork en boerenlul. Maar ik zie een andere kant van hem samen met Doete. B.v. toen ze die trouwauto aan het schoonmaken waren. Dan zie ik hem lachen om haar gek doen, ik vind dat leuk om te zien. Er zit ook wat aandoenlijks in Fred.quote:Op donderdag 3 september 2026 23:06 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, je kan veel over Fred zeggen maar hij doet zich nergens anders voor dan hij is.
Behalve 27.
Fred heeft haar drie dagen gegeven om seks te hebben, anders moet ze weg.quote:Op donderdag 3 september 2026 22:41 schreef Soury het volgende:
En ik vond Fred en Doete weer leuk samen. Fred moet beseffen dat lachen samen met iemand belangrijk is en Doete laat hem lachen. Seks is zeker niet alles.
Geen idee, maar moest denken aan..quote:Op donderdag 3 september 2026 22:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk dat Doete genoeg tegengas kan geven. Ik vond haar het ook echt prima handelen met Sabina over de vloer ze was niet naar of jaloers gedrag. Volgens mij had ze het gevoel van "Fredje toch dit is het niet gast" En Sabina is ook een lieve dame maar wat haar reden was om daar te komen is mij een raadsel.
Tja het is allemaal zo Fred is een klootzak overal, ik ben wat milder (plus ik vind zijn tonijnen tof) maar Fred zoekt een partner en niks meer of minder. Fred wil intimiteit en daar is hij eerlijk in. En dat ultimatum is natuurlijk weer een Fred dingetje en dat is stom. Ik ben wel erg benieuwd hoe het verder gaat iig.quote:Op donderdag 3 september 2026 23:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Fred heeft haar drie dagen gegeven om seks te hebben, anders moet ze weg.
En ondertussen zit ze al twee weken vakantie te vieren bij die dombo, wie is er hier nu dom?quote:Op donderdag 3 september 2026 23:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Fred heeft haar drie dagen gegeven om seks te hebben, anders moet ze weg.
Vroeg of laat zal ze voor die "vakantie" moeten betalen in natura door Fred's tonijn te verwennen natuurlijk.quote:Op donderdag 3 september 2026 23:17 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
En ondertussen zit ze al twee weken vakantie te vieren bij die dombo, wie is er hier nu dom?
Ik vermoed eerder dat Yvonne daar ooit ingestonken is.quote:Op donderdag 3 september 2026 23:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vroeg of laat zal ze voor die "vakantie" moeten betalen in natura door Fred's tonijn te verwennen natuurlijk.
quote:Op donderdag 3 september 2026 23:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vroeg of laat zal ze voor die "vakantie" moeten betalen in natura door Fred's tonijn te verwennen natuurlijk.
Ik vind wat dat betref Thomas net zo erg. Die kan wel een kunstje op de dames, die kijkt al helemaal niet wie hij eigenlijk bij hem vind passen, test ze ook uit. Mexx mag op haar blote knietjes god bedanken dat hij voor haar koos. Ik zie geen verschil behalve dat Fred wat directer is. Thomas denkt hetzelfde, ok nu moet ze wel mijn bed in anders rot ze maar op.quote:Op donderdag 3 september 2026 23:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ze zijn allebei extreem oppervlakkig en saai wat dat betreft.quote:Op donderdag 3 september 2026 23:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vind wat dat betref Thomas net zo erg. Die kan wel een kunstje op de dames, die kijkt al helemaal niet wie hij eigenlijk bij hem vind passen, test ze ook uit. Mexx mag op haar blote knietjes god bedanken dat hij voor haar koos. Ik zie geen verschil behalve dat Fred wat directer is.
@ rick Eversquote:Een column met een verrassend slot vandaag. Maar eerst naar Elena. Die is erachter gekomen dat ze heel lang nodig heeft om te weten of ze iemand leuk vindt. Misschien nog wel langer dan ik nodig heb om iemands naam goed te schrijven.
Oscar is wat sneller verliefd. Hij schreef zelfs op een klein kaartje dat hij haar leuk vindt. Lief bedoeld, maar er is wel wat meer voor nodig om Elena te laten smelten. Zelf is ze ook helemaal niet van de briefjes. Behalve als ze even de deur uit moet en een pakketje verwacht. Dan schrijft ze: ‘Beste bezorger, leg het pakketje maar bij de voordeur.’ Zonder hartjes erbij.
Iris is ook niet makkelijk aan het smelten te krijgen. Eigenlijk lukt het alleen als je een oud-militair bent met tattoos, een motor en een parachute op je rug. Perry kan precies nul van deze boxjes aanvinken en is dus niet haar man. Sterker nog, volgens Iris is het überhaupt geen man, maar een jongetje. En dat zegt een vrouw die de hele dag doorbrengt in het handenarbeidlokaal …
Ze wilde hem nog wel even naar de bus brengen. In haar vieze auto. Als ik Perry was, had ik vriendelijk bedankt. ‘Ik pak de bus wel, mevrouw Tonies. Als jongetje mag ik vast gratis met het openbaar vervoer. U kunt uw tijd beter gebruiken om uw auto even door de wasstraat te halen.’
Ook bij Thomas een exit vandaag. Kont-ent creator Anna moet haar billenfoto’s voortaan weer thuis voor de PAX-klerenkast maken in plaats van bij het zwembad. Volgens Thomas heeft ze wel twee duidelijke pluspunten, maar na een dagje in bikini op de boot heb je die ook wel een keer gezien natuurlijk. Anders kan ie altijd nog even naar Instagram gaan > @anna_delyla
En dus is Mexx de enige overgeblevene. Ze krijgt van Thomas het voordeel van de twijfel. Ik wist niet wat ik hoorde. Voordeel van de twijfel? Die Thomas mag zijn handjes dichtknijpen dat die lieve Mexx niet allang gillend is weggerend. Ik snap best dat Volendam niet de place to be is, maar als ik haar was, zat ik toch echt liever met Nick & Simon op het terras in een Nederlands vissersdorpje dan met een geile beer met lichtgevende tanden in Denia.
En over geile beren gesproken… De dorpsgek van Kralendijk ging met een verliefd gevoel naar bed, maar is toch een beetje teleurgesteld dat hij niet het alleenrecht heeft op de aanrakingen van Sabina. Bovendien zet ze haar kinderen op één. Schande. Fred heeft ook wel pech, hè. Laatst nog eentje die dieren op nummer 1 zette en nu weer kinderen.
Terwijl er natuurlijk maar eentje op nummer 1 hoort te staan en dat is Fred Ros, a.k.a. Fred Tonijn, de Kippenkeizer, de Barbecuekoning, de Strandstoelverpester, de Dorpsgek, de Druipneus, de Zweetotter, de Maandenmaniak, de Gietergek, de Salsakoning, de Neusplukker, de Blotevoetenloper oftewel de Zeeplasser. Hij luistert overal naar. Tenzij hij het niet verstaat.
Omdat Sabina geen vlinders heeft, maar stoffige motten, gaat ze naar huis. Ze voelt het gewoon niet (vertaling voor Fred: ZE VOELT HET GEWOON NIET). Bij Doete beginnen de stoffige motten juist langzaam te ontpoppen tot fladderige vlinders. Ze wil nu stappen gaan zetten. Voor Fred hét moment om wat vaker aan zijn versnellingspook te zitten. Hoe kan het toch dat alles wat die man zegt, goor klinkt?
Bij Mireille leek het eventjes alsof de drie musketiers uiteen zouden vallen, maar niets is minder waar. De functiebeschrijvingen zijn alleen wat opgeschud. Dick is nu nog de enige overgebleven liefdeskandidaat en Kasper is voortaan huisvriend. Al denkt laatstgenoemde daar zelf heel anders over. Lekker bezig, Mireille. Heel handig gedaan.
De komende tijd gaat de kasteelvrouw haar pijlen richten op Dick. Als ie netjes eet, hout kan zagen en de was aan het juiste lijntje kan hangen, gaat ie door naar de volgende ronde. Kasper houdt ze ondertussen nog even aan het lijntje. Voor de klusjes, de gezelligheid en de valse hoop natuurlijk.
Maandag begint de laatste B&B-week en maken Dick en Mireille uit wie er nou eigenlijk het beste een natte boomstronk kan doorzagen. Maar ik heb ook iets anders te vertellen.
Acht weken lang hebben jullie dag in dag uit mijn B&B-columns kunnen lezen. Ik heb ze met liefde geschreven en ben jullie ontzettend dankbaar voor alle mooie reacties.
Fijn weekend!
Minstens zo'n griezel, alleen wat minder stinkend misschien.quote:Op donderdag 3 september 2026 23:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vind wat dat betref Thomas net zo erg. Die kan wel een kunstje op de dames, die kijkt al helemaal niet wie hij eigenlijk bij hem vind passen, test ze ook uit. Mexx mag op haar blote knietjes god bedanken dat hij voor haar koos. Ik zie geen verschil behalve dat Fred wat directer is.
Had ergens gelezen dat dat nu juist zijn baan is, rondzwerven en gratis onderdak krijgen tegen wat klusjes doen.quote:Op donderdag 3 september 2026 23:32 schreef golfer het volgende:
Dick viel goed door de mand met de zaag en Kasper is een domme goedzak om daar te blijven als Arie2.0
Ja Iris heeft behalve de oud-militair iedereen al vrij snel afgeserveerd. Daarnaast kan het een bewuste keuze zijn om de kinderen niet op te zadelen met al die mannen, maar het leek net of die mannen ook totaal niet in haar leven mochten komen.quote:Op donderdag 3 september 2026 21:09 schreef Pisces het volgende:
[..]
Elke dag overprikkeld
Vermoeiend type
Even bij de bus droppen, want wachten doet ze zéker niet
Ja hier op jouw opmerking.quote:Op donderdag 3 september 2026 23:36 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Had ergens gelezen dat dat nu juist zijn baan is, rondzwerven en gratis onderdak krijgen tegen wat klusjes doen.
Dat soort types zijn natuurlijk welkom op het kasteel, wel netjes eten.
quote:Op donderdag 3 september 2026 21:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Zo leeft hij toch ook, klusjes voor onderdak en eten, ik dacht dat hij geen vaste woonplek had.
Hun gesprekken voelen aan als voortgangsgesprekken op kantoorquote:Op donderdag 3 september 2026 23:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ze zijn allebei extreem oppervlakkig en saai wat dat betreft.
Een bepaald type man zal haar zeker leuk vinden maar dat zullen geen leuke mannen zijnquote:Op donderdag 3 september 2026 23:38 schreef golfer het volgende:
En Mexx is veel te lief voor die zelfbenoemde player Thomas.
Als ik haar was zou ik terug naar Nederland gaan, want er zijn vast heel veel leuke mannen die wel een date met haar willen hebben.
Leg uit?quote:Op donderdag 3 september 2026 23:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een bepaald type man zal haar zeker leuk vinden maar dat zullen geen leuke mannen zijn
Op de visafslag in Scheveningen zie je kabeljauwen met meer levensvreugde en joie de vivre in hun ogen.quote:
Hoezo niet? Wat voor type mannen bedoel je.quote:Op donderdag 3 september 2026 23:40 schreef UitStraling het volgende:
Een bepaald type man zal haar zeker leuk vinden maar dat zullen geen leuke mannen zijn
Laten we hopen dat ze de stukjes in ieder geval op tv gezien heeftquote:Op donderdag 3 september 2026 21:53 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Ja, al die reacties van hem heeft Doete niet gezien. Vraag me af hoe ze zou reageren als ze hem over die andere vrouw gehoord had.
Je geheugen is net zo als die kettingzagerquote:
Niet iedereen vind een theedrinkende mensenschuwe mus aantrekkelijk.quote:Op donderdag 3 september 2026 23:45 schreef golfer het volgende:
[..]
Hoezo niet? Wat voor type mannen bedoel je.
Nou nou, zo hoeft het ook niet weer. Mevrouw Mireille..quote:Op donderdag 3 september 2026 23:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Je geheugen is net zo als die kettingzager
Ik ben geen man maar Mexx zou wel een kans maken bij mij. Ze heeft een soort van droge humor en ik vind haar mooi van simpel en rust. Het is een tof mens en die gaat zeker niet bij die kwal blijven.quote:Op donderdag 3 september 2026 23:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Welke man in deze reeks zou jij in je huiskamer willen?quote:Op donderdag 3 september 2026 23:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben geen man maar Mexx zou wel een kans maken bij mij. Ze heeft een soort van droge humor en ik vind haar mooi van simpel en rust. Het is een tof mens en die gaat zeker niet bij die kwal blijven.
Er zit niet zo heel veel in het meisje, niet veel kwaads ook niet, niet veel lelijks, niet zoveel woorden, niet zoveel mis, niet zoveel mening, niet zoveel kleur, vlees noch vis, een silent disco, beetje als yoghurt zonder jam, op zich best lekker maar om er nu voor aan de lampen te gaan zwierezwaaien, nopes.quote:Op donderdag 3 september 2026 23:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben geen man maar Mexx zou wel een kans maken bij mij. Ze heeft een soort van droge humor en ik vind haar mooi van simpel en rust. Het is een tof mens en die gaat zeker niet bij die kwal blijven.
Ik heb dat een paar weken eerder al gezegd en eigenlijk blijf ik daar bij. Maar dan met een paar flessen wijn en ik blief geen enkele man lichamelijk gezien in dit seizoen, maar ik zou me wel vermaken met Fred (dat zei ik eerder) en Menno vond ik een toffe peer. Een avondje doorzakken met de dames vind ik lastiger Mexx iig en verder niemand denk ik.quote:Op donderdag 3 september 2026 23:54 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Welke man in deze reeks zou jij in je huiskamer willen?
Ik prik daar toch een beetje doorheen. Ik heb dat liever dan een opgespoten troela die nergens van kan genieten als haar camera niet aan staat.quote:Op donderdag 3 september 2026 23:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Er zit niet zo heel veel in het meisje, niet veel kwaads ook niet, niet veel lelijks, niet zoveel woorden, niet zoveel mis, niet zoveel mening, niet zoveel kleur, vlees noch vis, een silent disco, beetje als yoghurt zonder jam, op zich best lekker maar om er nu voor aan de lampen te gaan zwierezwaaien, nopes.
Oh wacht, vermaken met..oke, ja, ik ook wel, net als Doete doet..quote:Op donderdag 3 september 2026 23:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb dat een paar weken eerder al gezegd en eigenlijk blijf ik daar bij. Maar dan met een paar flessen wijn en ik blief geen enkele man lichamelijk gezien in dit seizoen, maar ik zou me wel vermaken met Fred (dat zei ik eerder) en Menno vond ik een toffe peer. Een avondje doorzakken met de dames vind ik lastiger Mexx iig en verder niemand denk ik.
Oh ja ik vergeet Doete helemaal, die mag ook komen. Die is leuk.quote:Op vrijdag 4 september 2026 00:00 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Oh wacht, vermaken met..oke, ja, ik ook wel, net als Doete doet..
Beigequote:Op donderdag 3 september 2026 23:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Er zit niet zo heel veel in het meisje, niet veel kwaads ook niet, niet veel lelijks, niet zoveel woorden, niet zoveel mis, niet zoveel mening, niet zoveel kleur, vlees noch vis, een silent disco, beetje als yoghurt zonder jam, op zich best lekker maar om er nu voor aan de lampen te gaan zwierezwaaien, nopes.
Hij komt nietquote:Op donderdag 3 september 2026 23:44 schreef TheVulture het volgende:
Tja en Fred, zoveel egocentrisme en zelfingenomenheid is zelden op tv getoond.
En het is ook nog een enorme opportunist. Nu Sabina gaat is hij toch ineens weer gek op Doete, terwijl hij eigenlijk al op het punt stond om haar weg te sturen omdat hij dacht dat Sabina al bij hem in bed lag.
God wat heb ik zin in die reünie
Zeker weten? Waar haal je die info vandaan?quote:
Dat vertelde hij zelf ook al tegen Dick, dat hij al een paar jaar zo leeft en dat hem dat prima bevalt. Voornamelijk in Frankrijk. Dus helemaal niet gek dat hij graag wil blijven .quote:Op donderdag 3 september 2026 23:36 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Had ergens gelezen dat dat nu juist zijn baan is, rondzwerven en gratis onderdak krijgen tegen wat klusjes doen.
Dat soort types zijn natuurlijk welkom op het kasteel, wel netjes eten.
Haha, ik ben het al weken steeds met elk commentaar dat jij in dit topic schrijft eens met jou. Zal wel door de wijn komen.quote:Op donderdag 3 september 2026 23:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb dat een paar weken eerder al gezegd en eigenlijk blijf ik daar bij. Maar dan met een paar flessen wijn en ik blief geen enkele man lichamelijk gezien in dit seizoen, maar ik zou me wel vermaken met Fred (dat zei ik eerder) en Menno vond ik een toffe peer. Een avondje doorzakken met de dames vind ik lastiger Mexx iig en verder niemand denk ik.
Fred is een engerd 1ste klas. Als een vrouw niet zo´n domme vis kan laten glimmen is het al niet goed. Alles moet zoals Fredje het wil en anders maar niet. Grotere narcist als Fredje moet ik nog zien. En als je een kandidate uitkiest waarvan je weet dat ze kinderen heeft maar dat vergeet omdat ze dikke lippen en tieten heeft dan is dat erg kortzichtig. Hij is erg onbeschoft naar vrouwen toe, herinner mij nog dat hij zei: nee, dat doe ik zelf, dat is mijn kunstwerk. Vervolgens wil hij wél dat die diklip zijn zgn. ´kunstwerk´ afmaakt omdat hij haar dan beet kan nemen. Sorry hoor, zie niets in hem wat maar enigszins positief is. Narcist 1ste klas.quote:Op donderdag 3 september 2026 23:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Tja het is allemaal zo Fred is een klootzak overal, ik ben wat milder (plus ik vind zijn tonijnen tof) maar Fred zoekt een partner en niks meer of minder. Fred wil intimiteit en daar is hij eerlijk in. En dat ultimatum is natuurlijk weer een Fred dingetje en dat is stom. Ik ben wel erg benieuwd hoe het verder gaat iig.
Helemaal eens! Thomas is net zo´n grote hufter, alleen in een wat netter jasje.quote:Op donderdag 3 september 2026 23:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vind wat dat betref Thomas net zo erg. Die kan wel een kunstje op de dames, die kijkt al helemaal niet wie hij eigenlijk bij hem vind passen, test ze ook uit. Mexx mag op haar blote knietjes god bedanken dat hij voor haar koos. Ik zie geen verschil behalve dat Fred wat directer is. Thomas denkt hetzelfde, ok nu moet ze wel mijn bed in anders rot ze maar op.
Een man die denigrerend is richting vrouwen (“ik ga jou even iets uitleggen”) vergelijken met een dertiger die houdt van mooie vrouwen. Dit snap ik echt niet.quote:Op vrijdag 4 september 2026 09:03 schreef bloodymary1 het volgende:
Thomas is eigenlijk veel erger dan Fred. Fred heeft er nog humor bij en een beetje joie de vivre (mooi woord dat ik net hier las). Terwijl Thomas echt een gladjakker is en alleen maar oordeelt op uiterlijk. Bij elke vrouw waarover gevraagd wordt wat hij vind is het enige antwoord. Heel knap, zou er wel een kunstje op kunnen etc. Met zijn dartblousjes.
Die snap ik ook nietquote:Op vrijdag 4 september 2026 09:22 schreef Pisces het volgende:
[..]
Een man die denigrerend is richting vrouwen (“ik ga jou even iets uitleggen”) vergelijken met een dertiger die houdt van mooie vrouwen. Dit snap ik echt niet.![]()
Thomas erger dan Fred? Huh?
Dick heeft de ingewikkelde afwijzing niet goed begrepen omdat hij snel wegrende om nog wat koffie te zetten. Nu zit ze met hem opgescheept en Dick vindt dat geweldig!quote:Op donderdag 3 september 2026 23:32 schreef golfer het volgende:
Dick viel goed door de mand met de zaag en Kasper is een domme goedzak om daar te blijven als Arie2.0
Ze wil nog contact opnemen met de piloot-motormuis want ze heeft nog wat uitleg nodig waarom hij zo plotseling vertrok. Ben benieuwd. Hij zit nog steeds in haar hoofd, vandaar dat de andere kandidaten na hem geen kans meer maakten. Om een kandidaat een ´jongetje´ te noemen vind ik erg onbeschoft, zeker gezien het feit dat zij zich zelf als een verveeld klein meisje gedraagt.quote:Op donderdag 3 september 2026 23:38 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja Iris heeft behalve de oud-militair iedereen al vrij snel afgeserveerd. Daarnaast kan het een bewuste keuze zijn om de kinderen niet op te zadelen met al die mannen, maar het leek net of die mannen ook totaal niet in haar leven mochten komen.
Thomas vind ik erger omdat hij net zo denigrerend is. Ik denk zelfs dat hij ergere gedachten over vrouwen heeft dan Fred. Fred is nog een beetje geïnteresseerd in wat een vrouw doet behalve mooi zijn, Thomas alleen in de buitenkant. Fred verbergt het ook niet. Erger dan wat we zien en horen is het niet. Bij Thomas wel. Een doorsnee gladjakker is het.quote:Op vrijdag 4 september 2026 09:22 schreef Pisces het volgende:
[..]
Een man die denigrerend is richting vrouwen (“ik ga jou even iets uitleggen”) vergelijken met een dertiger die houdt van mooie vrouwen. Dit snap ik echt niet.![]()
Thomas erger dan Fred? Huh?
Ongelooflijk, wat een type die Iris.quote:Op vrijdag 4 september 2026 09:31 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ze wil nog contact opnemen met de piloot-motormuis want ze heeft nog wat uitleg nodig waarom hij zo plotseling vertrok. Ben benieuwd. Hij zit nog steeds in haar hoofd, vandaar dat de andere kandidaten na hem geen kans meer maakten. Om een kandidaat een ´jongetje´ te noemen vind ik erg onbeschoft, zeker gezien het feit dat zij zich zelf als een verveeld klein meisje gedraagt.
Mireille is weduwe dus voorheen zal haar man de grotere klussen hebben gedaan. Voor haar is het dus belangrijk dat haar toekomstige vriend-man meehelpt met de klussen die daar nodig zijn zoals onderhoud.quote:Op vrijdag 4 september 2026 01:24 schreef Rokehejemi8 het volgende:
Erge kandidaten zijn Iris en Mireille .
Perry komt helemaal uit Nederland en vraagt aan Iris nadat ze hem bij de bus zet of zij op de bus met hem wilt wachten maar zij is gewoon keihard en rijdt weg. Vreselijke vrouw vond ik haar heel kil. Mannen in de tenten opbergen laten koken en alleen laten eten. Vraag mij af waar de mannen gingen douchen.
Mireille heeft het over fatsoen bij het eten maar gooit zelf bestek in bestekla. Snap niet hoe mannen in deze ruimte kunnen vertoeven. Ik snap Dick wel bij het zagen. Laat hem gewoon het werk doen en ga naar een andere ruimte want vaak als er op je vingers gekeken wordt gaat het niet zo vlot.
Begrijp ook niet dat ze een B&B alleen runt. Huur tenminste iemand erbij om te helpen. Stel dat je eens ziek wordt hoe moet het dan met de gasten ? Wie deed al het werk voordat de gasten kwamen? Waarom wordt er steeds werk gecreëerd als er gasten komen bij de kandidaten. ? Kon het werk niet eerder gedaan zijn ?
Dat is bij een paar kandidaten zo. Ze weten toch al maanden dat ze komen ?
Ja ik vond haar naar mate het programma vorderde ook wel iets minder leuk worden, denk inderdaad dat alle mannen na Jiri sowieso al kansloos waren. Die Perry leek me eigenlijk wel bij haar te passen, maar die kreeg eigenlijk ook geen kansquote:Op vrijdag 4 september 2026 09:31 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ze wil nog contact opnemen met de piloot-motormuis want ze heeft nog wat uitleg nodig waarom hij zo plotseling vertrok. Ben benieuwd. Hij zit nog steeds in haar hoofd, vandaar dat de andere kandidaten na hem geen kans meer maakten. Om een kandidaat een ´jongetje´ te noemen vind ik erg onbeschoft, zeker gezien het feit dat zij zich zelf als een verveeld klein meisje gedraagt.
Ik vind ze niet met elkaar te vergelijken.quote:Op vrijdag 4 september 2026 09:43 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ik vind Thomas niet erger dan Fred maar wél vergelijkbaar.
Een leuke gast, Perry, die interesse in haar had laat ze lopen.quote:Op vrijdag 4 september 2026 09:46 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja ik vond haar naar mate het programma vorderde ook wel iets minder leuk worden, denk inderdaad dat alle mannen na Jiri sowieso al kansloos waren. Die Perry leek me eigenlijk wel bij haar te passen, maar die kreeg eigenlijk ook geen kans
Zijn beiden helemaal gek van zichzelf en hebben de eeuwige jeugd in hun dromen. Ze schelen veel in leeftijd, dat is waar, maar verder zijn het beide narcisten.quote:Op vrijdag 4 september 2026 09:47 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik vind ze niet met elkaar te vergelijken.
nogmaals : ik vind ze niet met elkaar te vergelijken.quote:Op vrijdag 4 september 2026 09:50 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Zijn beiden helemaal gek van zichzelf en hebben de eeuwige jeugd in hun dromen. Ze schelen veel in leeftijd, dat is waar, maar verder zijn het beide narcisten.
Wel een beetje eens, al geef ik Thomas nog een soort van voordeel van de twijfel. Die moet alleen wel heel rap af van dat continue benoemen van wat voor een wilde boy het was vroeger en dat hij nu echt anders wil zijn. Dat kun je alleen met daden doen en niet alleen met woorden uitspreken.quote:Op vrijdag 4 september 2026 09:50 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Zijn beiden helemaal gek van zichzelf en hebben de eeuwige jeugd in hun dromen. Ze schelen veel in leeftijd, dat is waar, maar verder zijn het beide narcisten.
Ik geef hem het voordeel van de twijfel als hij eens ophoud met zichzelf een mooie man te noemen.quote:Op vrijdag 4 september 2026 09:55 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wel een beetje eens, al geef ik Thomas nog een soort van voordeel van de twijfel. Die moet alleen wel heel rap af van dat continue benoemen van wat voor een wilde boy het was vroeger en dat hij nu echt anders wil zijn. Dat kun je alleen met daden doen en niet alleen met woorden uitspreken.
Die Thomas lijkt me - i.t.t. Fred - eerder hartstikke onzeker over zichzelf en heeft ook nul inhoud. Wat een oppervlakkig en simpel figuur is dat met z'n PuA act.quote:Op vrijdag 4 september 2026 09:50 schreef Chea49 het volgende:
Dat is het denk ik meer, gaf ook aan vroeger er heel anders te hebben uitgezien. Dus als je dan ineens spieren en een fitbody kweekt kan ik me voorstellen dat dat wat aan je zelfperspectief veranderdquote:Op vrijdag 4 september 2026 10:00 schreef nelaeryn het volgende:
[..]
Die Thomas lijkt me - i.t.t. Fred - eerder hartstikke onzeker over zichzelf en heeft ook nul inhoud. Wat een oppervlakkig en simpel figuur is dat met z'n PuA act.
Dat zoeken naar bevestiging duidt juist op onzekerheid. Als je daadwerkelijk knap bent hoef je dat niet steeds te melden. Die bevestging krijg je namelijk vanzelf wel door alle aandacht die je IRL van zowel vrouwen als mannen krijgt...quote:Op vrijdag 4 september 2026 10:00 schreef Chea49 het volgende:
Ik geef hem het voordeel van de twijfel als hij eens ophoud met zichzelf een mooie man te noemen.
Ik heb meer het idee dat toen Thomas nog een dikkertje was en in de horeca werkte, de fitboys als zijn voorbeeld zag van hoe hij wil zijn en denkt dat zo praten over zijn (vermeende) verleden hem heel erg tof maakt. Ik vind Thomas niet knap, maar jezelf goed verzorgen is voor vele ook aantrekkelijk, het dan weer overdrijven trekt ook bepaalde types aan, types waar hoe (zogenaamd) vroeger op afstapt maar nu iets anders wil, dat terwijl hij toch Anna uit heeft genodigd en gewoon geïnteresseerd was.quote:Op vrijdag 4 september 2026 10:07 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat is het denk ik meer, gaf ook aan vroeger er heel anders te hebben uitgezien. Dus als je dan ineens spieren en een fitbody kweekt kan ik me voorstellen dat dat wat aan je zelfperspectief veranderd
Dat las ik ergens in dit topicquote:Op vrijdag 4 september 2026 01:24 schreef rickyszz het volgende:
[..]
Zeker weten? Waar haal je die info vandaan?
Hij staat al wel bij de cast vermeld bij de aanstaande reünie aflevering.
Dat had ik inderdaad al vrij snel doorquote:Op woensdag 2 september 2026 21:38 schreef Pisces het volgende:
Die Anouk was zo needy.
Maar ik denk dat Majo thuis beseft dat Paul een lege huls is. En ze niks mist.
Ik kom eraaaaaan!quote:Op donderdag 3 september 2026 01:19 schreef Blues het volgende:
@:MaJo je moet echt weer op komen draven hoor![]()
En idd bij Iris, na elke 2 woorden 'gewoon'. Vermoeiend.
FreT wat heerlijke superongemakkelijke tv dat etentje op het strand. Vanaf het begin tot dat gekus tegen die hoed of ergens haar wangen terwijl hij eigenlijk wilde tonijnen tongen en die blikken van hem
Hier kijk ik voor![]()
Iedereen volgens mijquote:Op vrijdag 4 september 2026 11:19 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat had ik inderdaad al vrij snel door
Je vindt haar gewoon nogal irritant gewoon? Gewoon doei!quote:Op donderdag 3 september 2026 21:49 schreef Soury het volgende:
Goddank geen Iris meer ik vind haar SUPER irritant. SUPER doei
Fred is tenminste vermakelijk om naar te kijken, doet wat onduidelijks met tonijn en kip, en is eigenlijk de bestaansreden van dit soort programma's.quote:Op vrijdag 4 september 2026 09:55 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wel een beetje eens, al geef ik Thomas nog een soort van voordeel van de twijfel. Die moet alleen wel heel rap af van dat continue benoemen van wat voor een wilde boy het was vroeger en dat hij nu echt anders wil zijn. Dat kun je alleen met daden doen en niet alleen met woorden uitspreken.
lolquote:Op vrijdag 4 september 2026 12:20 schreef camilero het volgende:
[..]
Je vindt haar gewoon nogal irritant gewoon? Gewoon doei!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |