Ja, al die reacties van hem heeft Doete niet gezien. Vraag me af hoe ze zou reageren als ze hem over die andere vrouw gehoord had.quote:Op donderdag 3 september 2026 21:51 schreef R-woud93 het volgende:
Fred voelt de warmte, alleen dat had hij gisteren nog niet
Ja ze heeft prachtig haar, en dat is echt zo te zien. Ze is ook gewoon leuk, zo jammer dat ze voor die ruggengraat loze simpele boer valt.quote:Op donderdag 3 september 2026 21:57 schreef Firuze60 het volgende:
Ik vind Mexx trouwens echt een hele knappe vrouw, mooi naturel gezicht zonder gefruts met botox en haar haar is zonder extensions. En ze heeft een vriendelijke uitstraling. Wat ze in de vredesnaam in die kwallebal ziet..
Met iemand een uur aan tafel zonder dat iemand wat zegt, en dat dan altijd. Continu die stilte moeten vullen.quote:Op donderdag 3 september 2026 22:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ze heeft prachtig haar, en dat is echt zo te zien. Ze is ook gewoon leuk, zo jammer dat ze voor die ruggengraat loze simpele boer valt.
Ik denk dat ze zo niet is, ze gaf zelf al aan dat ze zich inhield omdat er meer dames komen. En alles wat wij gezien hebben is met een camera ploeg erbij. Dat is Anne gewend maar zij niet.quote:Op donderdag 3 september 2026 22:01 schreef Pisces het volgende:
[..]
Met iemand een uur aan tafel zonder dat iemand wat zegt, en dat dan altijd. Continu die stilte moeten vullen.
Ja echt heel leuk.
Wens Thomas veel succes.
Thee drinken, stress van een feestje, zeggen dat je timide bent. Staat los van camera. Het is een stille huismus.quote:Op donderdag 3 september 2026 22:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk dat ze zo niet is, ze gaf zelf al aan dat ze zich inhield omdat er meer dames komen. En alles wat wij gezien hebben is met een camera ploeg erbij. Dat is Anne gewend maar zij niet.
Thomas heeft duidelijk aangegeven dat zijn feestende jaren achter zich liggen. Dit wordt ook niks die Thomas is zo vol van zichzelf dat trekt niemand.quote:Op donderdag 3 september 2026 22:08 schreef Pisces het volgende:
[..]
Thee drinken, stress van een feestje, zeggen dat je timide bent. Staat los van camera. Het is een stille huismus.
Maar Thomas zegt vanaf het begin al rust te zoeken, iemand soms te druk te vinden, dus misschien komt hij wel helemaal thuis bij haar.
Mireille pakt hem gewoon terug voor zijn "vandaar dat je zoveel eet" opmerking.quote:Op donderdag 3 september 2026 22:13 schreef Soury het volgende:
Oei dat zagen, ik heb nog nooit zo'n ding in mijn handen gehad maar dit was wel onwijs knullig. Gewoon veel horror films kijken en dan weet je het al. Al is Mireille ook wel "super" irritant. Ze is hem aan het testen. Dat doen er veel dat testen. Maar ja Mireille had wel het beste stuk hout en een beetje mazzel. Ga maar koken
Moest wel lachen om die Anne, ze was een beetje zuur over de afwijzing van Thomas...quote:Op donderdag 3 september 2026 22:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Thomas heeft duidelijk aangegeven dat zijn feestende jaren achter zich liggen. Dit wordt ook niks die Thomas is zo vol van zichzelf dat trekt niemand.
Als Mexx een (blijvend) kansje bij Thomas wil maken zal ze een piel moeten laten aannaaien.quote:Op donderdag 3 september 2026 22:18 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Moest wel lachen om die Anne, ze was een beetje zuur over de afwijzing van Thomas...
"Die (roze) koffers staan je goed." Want een hetero wijst haar natuurlijk nooit af..
Ze sneerde redelijk bij het afscheid over de reunie en ik moet het nog maar zien. Wat dat betreft past het wel bij Thomas ik ben de knapste en kijk eens wat je naar huis stuurt. En Later bitches "nee haha grapje" weer zo'n grapje waar ik mijnquote:Op donderdag 3 september 2026 22:18 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Moest wel lachen om die Anne, ze was een beetje zuur over de afwijzing van Thomas...
"Die (roze) koffers staan je goed." Want een hetero wijst haar natuurlijk nooit af..
Die kan je gewoon kopen in een plain brown wrapperquote:Op donderdag 3 september 2026 22:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als Mexx een (blijvend) kansje bij Thomas wil maken zal ze een piel moeten laten aannaaien.
Anna, "ik ben Neerlands grootste vamp en jij kiest voor zo'n simpel daabs palingmeisje", bende gij homo ofwah?"quote:Op donderdag 3 september 2026 22:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze sneerde redelijk bij het afscheid over de reunie en ik moet het nog maar zien. Wat dat betreft past het wel bij Thomas ik ben de knapste en kijk eens wat je naar huis stuurt.
quote:Op donderdag 3 september 2026 22:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Anna, "ik ben Neerlands grootste vamp en jij kiest voor zo'n simpel daabs palingmeisje", bende gij homo ofwah?"
Wel mooie kleding dat Josh V niet echt heel duur. Ik zou het wel kopen.quote:
Geen enkele interesse om wat voor site te bekijken van die familie van Eline, die zwager van haar..quote:Op donderdag 3 september 2026 22:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Wel mooie kleding dat Josh V niet echt heel duur. Ik zou het wel kopen.
Dat krijg je van opscheppen, als je 30 jaar geleden een kettingzaag in je handen hebt gehad weet je dat nu ook nog.quote:Op donderdag 3 september 2026 22:28 schreef Firuze60 het volgende:
Moest ook lachen om de dartkoning, pijltjes gooien in een of ander vage competitie kan ie wel, een kettingzaag hanteren niet.
Ik was nieuwsgierig maar het zijn absoluut geen over the top prijzen. Maar mee eens ik vond dat stel redelijk snobberig overkomen.quote:Op donderdag 3 september 2026 22:36 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Geen enkele interesse om wat voor site te bekijken van die familie van Eline, die zwager van haar..Wat een griebelsnob.
Het is een enorme poeha snoever en blaaskaak, je zag letterlijk de omslag bij Mireille. Nou vind ik haar inmiddels ook geen warm mens en net zo goed een opschepper en een snob, ze kan absoluut niet tegen wat voor kritiek ook, veel succes met je bouwvalkasteel, zou ik zeggen..(volgens geruchten staat dat te koop al)quote:Op donderdag 3 september 2026 22:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat krijg je van opscheppen, als je 30 jaar geleden een kettingzaag in je handen hebt gehad weet je dat nu ook nog.
Dat gesprek hebben we niet meegekregen maar hij heeft dus gezegd dat hij dat eerder heeft gedaan.
Ah de power vrouw kan het niet alleen, en dit programma is vaak wel een soort reclame voor de b&b of voor mensen die aandacht willen. Wat dat betreft is Fred nog de meest eerlijke, hij wil een vrouw hij wil neukenquote:Op donderdag 3 september 2026 22:41 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Het is een enorme poeha snoever en blaaskaak, je zag letterlijk de omslag bij Mireille. Nou vind ik haar ook geen warm mens en net zo goed een opschepper en een snob, ze kan absoluut niet tegen wat voor kritiek ook, veel succes met je bouwvalkasteel, zou ik zeggen..(volgens geruchten staat dat te koop al)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |