Gestemdquote:Op donderdag 3 september 2026 18:00 schreef Pisces het volgende:
Ik hoop dat jullie stemmen, dit is m’n eerste poll ooit![]()
Meteen met typo.![]()
Zouden Paul en MaRjo na de opnames een setje zijn geworden? Wat denken jullie
Ja! Erg hè.quote:Op donderdag 3 september 2026 17:52 schreef Pisces het volgende:
Ik zie bij Fred steeds die lijnen van de mond naar de kin. Net een buikspreekpop.
Ja!!quote:Op donderdag 3 september 2026 17:52 schreef Pisces het volgende:
Ik zie bij Fred steeds die lijnen van de mond naar de kin. Net een buikspreekpop.
Ach ze stond gewoon voor een dartbord en kreeg een pijltje naar haar hoofd geslingerd. Is dat al mishandeling?quote:Op donderdag 3 september 2026 15:12 schreef bloodymary1 het volgende:
Die gast is wereldkampioen darten in 2005, moet dat steeds de hele tijd genoemd worden. Zoveel stelt het ook niet voor, bij darten heb je verschillende competities en dit is denk ik niet de belangrijkste. Als je zoekt op de beste NLse darters komt hij niet eens in de top tien te voorschijn. Boeien.
Maar hij heeft blijkbaar wel ooit drie maanden voorwaardelijk gehad voor het mishandelen van zijn toenmalige vrouw.
Wat leuk, er zijn ook gewoon 4 twijfelaars.quote:
Valt mij ook steeds op, dan zie je toch echt wel een bejaarde man. Ken leeftijdsgenoten van hem die er frisser uit zien, met zijn 'ik ben nog een jonge god van 27 jaar'.quote:Op donderdag 3 september 2026 17:52 schreef Pisces het volgende:
Ja hoe durft iemand hem als veertiger te zien, zoiets was het.quote:Op donderdag 3 september 2026 20:26 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Valt mij ook steeds op, dan zie je toch echt wel een bejaarde man. Ken leeftijdsgenoten van hem die er frisser uit zien, met zijn 'ik ben nog een jonge god van 27 jaar'.
Een Arie zou akkoord gaan met op nummer 5 in de rij.quote:Op donderdag 3 september 2026 20:37 schreef R-woud93 het volgende:
Fred wil boven de kinderen staan, wat een idioot
Ja die opmerking dat hij de benjamin is ligt als een baksteen op haar maag, hij is fucking 54.quote:
Aandacht maar zeker geen man. Dat is te ingewikkeld.quote:Op donderdag 3 september 2026 20:47 schreef FOKoffieleut het volgende:
wat wil ze dan joh, een hostende bejaarde sugardaddy?
Ze kan ook zeggen als je koffie of iets anders wil dan pak je maar hoor. Maar die mannen zijn al buitengesloten in die tent dus voel je je ook niet vrij om zelf in die keuken te gaan rommelen om b.v. een ontbijtje voor haar te maken.quote:Op donderdag 3 september 2026 20:47 schreef FOKoffieleut het volgende:
wat wil ze dan joh, een hostende bejaarde sugardaddy?
Spot on.quote:Op donderdag 3 september 2026 20:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze kan ook zeggen als je koffie of iets anders wil dan pak je maar hoor. Maar die mannen zijn al buitengesloten in die tent dus voel je je ook niet vrij om zelf in die keuken te gaan rommelen om b.v. een ontbijtje voor haar te maken.
Als ze in een relatie niet in de zorgrol wil, kan ze toch tenminste het fatsoen opbrengen om gastvrij te zijn die paar uren/dagen dat die kandidaten daar rondlopen.quote:Op donderdag 3 september 2026 20:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze kan ook zeggen als je koffie of iets anders wil dan pak je maar hoor. Maar die mannen zijn al buitengesloten in die tent dus voel je je ook niet vrij om zelf in die keuken te gaan rommelen om b.v. een ontbijtje voor haar te maken.
Absoluut en dat doet ze ook maar met enorme tegenzin blijkbaar en dat doet ze allemaal zelf.quote:Op donderdag 3 september 2026 20:52 schreef FOKoffieleut het volgende:
[..]
Als ze in een relatie niet in de zorgrol wil, kan ze toch tenminste het fatsoen opbrengen om gastvrij te zijn die paar uren/dagen dat die kandidaten daar rondlopen.
Arie wil wel bij de honden slapenquote:Op donderdag 3 september 2026 20:38 schreef Pisces het volgende:
[..]
Een Arie zou akkoord gaan met op nummer 5 in de rij.
Wat een contrast.
Jaquote:Op donderdag 3 september 2026 21:01 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Arie wil wel bij de honden slapen.
Haha ze wilde net vertellen dat hij zijn koffer mocht pakken maar Kasper was haar te snel af met die koffie, ze begon met "Ja uuuhhmmm" en weg was iequote:Op donderdag 3 september 2026 21:00 schreef Pisces het volgende:
Mag Kasper geen koffie zetten? Wat is die rare blik?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |