quote:Op donderdag 3 september 2026 21:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Haha ze wilde net vertellen dat hij zijn koffer mocht pakken maar Kasper was haar te snel af met die koffie, ze begon met "Ja uuuhhmmm" en weg was ie
Loop wat achter met kijken, maar inderdaad. Niks gastvrij, de mannen mogen alleen in beeld met haar frutselsgebakken rotsooi.quote:Op donderdag 3 september 2026 20:52 schreef FOKoffieleut het volgende:
[..]
Als ze in een relatie niet in de zorgrol wil, kan ze toch tenminste het fatsoen opbrengen om gastvrij te zijn die paar uren/dagen dat die kandidaten daar rondlopen.
in haar nachtatelier maakt ze zwarte voodoopoppetjes van kleiquote:Op donderdag 3 september 2026 21:06 schreef R-woud93 het volgende:
Iris is best wel een rare vogel eigenlijk
Elke dag overprikkeldquote:Op donderdag 3 september 2026 21:06 schreef R-woud93 het volgende:
Iris is best wel een rare vogel eigenlijk
Ja, hij zei zelf heel snel ‘ik mag nog wel even blijven hè’ . Echt een heel duidelijk antwoord kwam er niet.quote:Op donderdag 3 september 2026 21:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Haha ze wilde net vertellen dat hij zijn koffer mocht pakken maar Kasper was haar te snel af met die koffie, ze begon met "Ja uuuhhmmm" en weg was ie
quote:Op donderdag 3 september 2026 21:00 schreef NoCigar het volgende:
Pauvre Kaspar, dans la zone d'amis.
En smeert de haar aardewerk in met langzaam werkend gif. 'Hihi'quote:Op donderdag 3 september 2026 21:07 schreef FOKoffieleut het volgende:
[..]
in haar nachtatelier maakt ze zwarte voodoopoppetjes van klei
Ah dit vind ik wel tof hij mag gewoon blijven en dat kan ook want die twee mannen zijn ook heel goed met elkaar.quote:
Tja ik blijf erbij dat ze hem vanaf de eerste minuut verkeerde signalen gaf, ik hou ook helemaal niet van die dubbelzinnige grapjes maar in elk geintje zit een seintje.quote:Op donderdag 3 september 2026 21:17 schreef kwiwi het volgende:
Fred zag zichzelf al helemaal met Tattoo Barbie in bed liggenWel mooi dat ze vertrekt. Nu zal Doete wel ineens weer aandacht krijgen..
Maar wat voor een bizarre kijk heeft die man op zichzelf en de wereld om zich heen. Een vrouw moet haar eigen kinderen maar voor hem op nummer 2 zetten? Dit is een rode vlag ter grootte van Bonaire
Ja, maar zijn opmerking ‘de deur staat nog wagenwijd open’ lijkt me toch een beetje de uitspraak van iemand die de realiteit niet helemaal accepteert.quote:Op donderdag 3 september 2026 21:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Ah dit vind ik wel tof hij mag gewoon blijven en dat kan ook want die twee mannen zijn ook heel goed met elkaar.
Mooie oplossing.
Arrogante kwal.quote:Op donderdag 3 september 2026 21:21 schreef De_Melkboer het volgende:
Waarom hou je je zonnebril op als je met Mexx praat?
Ja eens. Maar vond het toch mooi, want Fred denkt dat ie de beste catch ter wereld is.quote:Op donderdag 3 september 2026 21:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Tja ik blijf erbij dat ze hem vanaf de eerste minuut verkeerde signalen gaf, ik hou ook helemaal niet van die dubbelzinnige grapjes maar in elk geintje zit een seintje.
Wat een kouwe kak die familie.quote:Op donderdag 3 september 2026 21:25 schreef Pisces het volgende:
Eline voelt het gewoon niet. En dan komt je familie duwen dat het een prima man is.
De zwager van Eline is het tweede model na Perry.
Google even de bekende Josh Veldhuizen zus.quote:Op donderdag 3 september 2026 21:25 schreef Breekfast het volgende:
Ik had mij die broer en zus van Eline heel anders voorgesteldBest wel bekakte types.
Gratis klusjesman die gratis in haar kasteel mag wonen.quote:Op donderdag 3 september 2026 21:30 schreef Puzzie het volgende:
'Huisvriend'
Nee Mireille dit kan gewoon niet
Ik vraag me dan ook af wat je bezield om hier aan mee te doen omdat het geen Optie is dat Fred in Den Haag gaat wonen en je bedenkt je op dag twee "Oh ja ik heb kinderen, dat was ik even vergeten"quote:Op donderdag 3 september 2026 21:26 schreef Chanel5 het volgende:
Goh, Fret zegt er van geleerd te hebben dat hij niet te hard van stapel moet lopen, zou het??? zou het echt????
quote:Op donderdag 3 september 2026 21:31 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Gratis klusjesman die gratis in haar kasteel mag wonen.
’in dat huis hangen trouwens nog twee overalls op de slaapkamer, en in de gangkast staat nog een paar goede klompen.'quote:Op donderdag 3 september 2026 21:30 schreef Puzzie het volgende:
'Huisvriend'
Nee Mireille dit kan gewoon niet
Zo leeft hij toch ook, klusjes voor onderdak en eten, ik dacht dat hij geen vaste woonplek had.quote:Op donderdag 3 september 2026 21:31 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Bah niet Okay wmbquote:Op donderdag 3 september 2026 21:31 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Kan ik me niet voorstellen, ze komt niet eens normaal de trap af.quote:Op donderdag 3 september 2026 21:49 schreef NoCigar het volgende:
Wie deed al dat werk en die klussen voorheen dan? Zijzelf?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |