Google even de bekende Josh Veldhuizen zus.quote:Op donderdag 3 september 2026 21:25 schreef Breekfast het volgende:
Ik had mij die broer en zus van Eline heel anders voorgesteldBest wel bekakte types.
Gratis klusjesman die gratis in haar kasteel mag wonen.quote:Op donderdag 3 september 2026 21:30 schreef Puzzie het volgende:
'Huisvriend'
Nee Mireille dit kan gewoon niet
Ik vraag me dan ook af wat je bezield om hier aan mee te doen omdat het geen Optie is dat Fred in Den Haag gaat wonen en je bedenkt je op dag twee "Oh ja ik heb kinderen, dat was ik even vergeten"quote:Op donderdag 3 september 2026 21:26 schreef Chanel5 het volgende:
Goh, Fret zegt er van geleerd te hebben dat hij niet te hard van stapel moet lopen, zou het??? zou het echt????
quote:Op donderdag 3 september 2026 21:31 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Gratis klusjesman die gratis in haar kasteel mag wonen.
’in dat huis hangen trouwens nog twee overalls op de slaapkamer, en in de gangkast staat nog een paar goede klompen.'quote:Op donderdag 3 september 2026 21:30 schreef Puzzie het volgende:
'Huisvriend'
Nee Mireille dit kan gewoon niet
Zo leeft hij toch ook, klusjes voor onderdak en eten, ik dacht dat hij geen vaste woonplek had.quote:Op donderdag 3 september 2026 21:31 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Bah niet Okay wmbquote:Op donderdag 3 september 2026 21:31 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Kan ik me niet voorstellen, ze komt niet eens normaal de trap af.quote:Op donderdag 3 september 2026 21:49 schreef NoCigar het volgende:
Wie deed al dat werk en die klussen voorheen dan? Zijzelf?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |