abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221721895
Tja en Fred, zoveel egocentrisme en zelfingenomenheid is zelden op tv getoond.

En het is ook nog een enorme opportunist. Nu Sabina gaat is hij toch ineens weer gek op Doete, terwijl hij eigenlijk al op het punt stond om haar weg te sturen omdat hij dacht dat Sabina al bij hem in bed lag.

God wat heb ik zin in die reünie :9
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_221721896
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2026 23:41 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Leg uit?
Op de visafslag in Scheveningen zie je kabeljauwen met meer levensvreugde en joie de vivre in hun ogen.
Laat maar waaien
  donderdag 3 september 2026 @ 23:45:29 #253
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_221721897
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2026 23:40 schreef UitStraling het volgende:

Een bepaald type man zal haar zeker leuk vinden maar dat zullen geen leuke mannen zijn :+
Hoezo niet? Wat voor type mannen bedoel je.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_221721899
quote:
2s.gif Op donderdag 3 september 2026 21:53 schreef NoCigar het volgende:

[..]
Ja, al die reacties van hem heeft Doete niet gezien. Vraag me af hoe ze zou reageren als ze hem over die andere vrouw gehoord had.
Laten we hopen dat ze de stukjes in ieder geval op tv gezien heeft :7
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_221721903
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2026 23:39 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
:Y
Je geheugen is net zo als die kettingzager ;)
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_221721910
quote:
1s.gif Op donderdag 3 september 2026 23:45 schreef golfer het volgende:

[..]
Hoezo niet? Wat voor type mannen bedoel je.
Niet iedereen vind een theedrinkende mensenschuwe mus aantrekkelijk.
Laat maar waaien
pi_221721911
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2026 23:46 schreef Soury het volgende:

[..]
Je geheugen is net zo als die kettingzager ;)
Nou nou, zo hoeft het ook niet weer. Mevrouw Mireille.. :D
pi_221721917
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2026 23:40 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Een bepaald type man zal haar zeker leuk vinden maar dat zullen geen leuke mannen zijn :+
Ik ben geen man maar Mexx zou wel een kans maken bij mij. Ze heeft een soort van droge humor en ik vind haar mooi van simpel en rust. Het is een tof mens en die gaat zeker niet bij die kwal blijven.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_221721930
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2026 23:50 schreef Soury het volgende:

[..]
Ik ben geen man maar Mexx zou wel een kans maken bij mij. Ze heeft een soort van droge humor en ik vind haar mooi van simpel en rust. Het is een tof mens en die gaat zeker niet bij die kwal blijven.
Welke man in deze reeks zou jij in je huiskamer willen?
pi_221721936
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2026 23:50 schreef Soury het volgende:

[..]
Er zit niet zo heel veel in het meisje, niet veel kwaads ook niet, niet veel lelijks, niet zoveel woorden, niet zoveel mis, niet zoveel mening, niet zoveel kleur, vlees noch vis, een silent disco, beetje als yoghurt zonder jam, op zich best lekker maar om er nu voor aan de lampen te gaan zwierezwaaien, nopes.
Laat maar waaien
pi_221721939
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2026 23:54 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Welke man in deze reeks zou jij in je huiskamer willen?
Ik heb dat een paar weken eerder al gezegd en eigenlijk blijf ik daar bij. Maar dan met een paar flessen wijn en ik blief geen enkele man lichamelijk gezien in dit seizoen, maar ik zou me wel vermaken met Fred (dat zei ik eerder) en Menno vond ik een toffe peer. Een avondje doorzakken met de dames vind ik lastiger Mexx iig en verder niemand denk ik.
pi_221721941
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2026 23:57 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Er zit niet zo heel veel in het meisje, niet veel kwaads ook niet, niet veel lelijks, niet zoveel woorden, niet zoveel mis, niet zoveel mening, niet zoveel kleur, vlees noch vis, een silent disco, beetje als yoghurt zonder jam, op zich best lekker maar om er nu voor aan de lampen te gaan zwierezwaaien, nopes.
Ik prik daar toch een beetje doorheen. Ik heb dat liever dan een opgespoten troela die nergens van kan genieten als haar camera niet aan staat.
pi_221721942
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2026 23:58 schreef Soury het volgende:

[..]
Ik heb dat een paar weken eerder al gezegd en eigenlijk blijf ik daar bij. Maar dan met een paar flessen wijn en ik blief geen enkele man lichamelijk gezien in dit seizoen, maar ik zou me wel vermaken met Fred (dat zei ik eerder) en Menno vond ik een toffe peer. Een avondje doorzakken met de dames vind ik lastiger Mexx iig en verder niemand denk ik.
Oh wacht, vermaken met..oke, ja, ik ook wel, net als Doete doet.. _O-
pi_221721944
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2026 00:00 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Oh wacht, vermaken met..oke, ja, ik ook wel, net als Doete doet.. _O-
Oh ja ik vergeet Doete helemaal, die mag ook komen. Die is leuk.
pi_221721973
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2026 23:57 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Beige
pi_221721979
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2026 23:44 schreef TheVulture het volgende:
Tja en Fred, zoveel egocentrisme en zelfingenomenheid is zelden op tv getoond.

En het is ook nog een enorme opportunist. Nu Sabina gaat is hij toch ineens weer gek op Doete, terwijl hij eigenlijk al op het punt stond om haar weg te sturen omdat hij dacht dat Sabina al bij hem in bed lag.

God wat heb ik zin in die reünie :9
Hij komt niet ~:)
pi_221722058
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 september 2026 00:17 schreef Blues het volgende:

[..]
Hij komt niet ~:)
Zeker weten? Waar haal je die info vandaan?
Hij staat al wel bij de cast vermeld bij de aanstaande reünie aflevering.
pi_221722059
Erge kandidaten zijn Iris en Mireille .
Perry komt helemaal uit Nederland en vraagt aan Iris nadat ze hem bij de bus zet of zij op de bus met hem wilt wachten maar zij is gewoon keihard en rijdt weg. Vreselijke vrouw vond ik haar heel kil. Mannen in de tenten opbergen laten koken en alleen laten eten. Vraag mij af waar de mannen gingen douchen.
Mireille heeft het over fatsoen bij het eten maar gooit zelf bestek in bestekla. Snap niet hoe mannen in deze ruimte kunnen vertoeven. Ik snap Dick wel bij het zagen. Laat hem gewoon het werk doen en ga naar een andere ruimte want vaak als er op je vingers gekeken wordt gaat het niet zo vlot.
Begrijp ook niet dat ze een B&B alleen runt. Huur tenminste iemand erbij om te helpen. Stel dat je eens ziek wordt hoe moet het dan met de gasten ? Wie deed al het werk voordat de gasten kwamen? Waarom wordt er steeds werk gecreëerd als er gasten komen bij de kandidaten. ? Kon het werk niet eerder gedaan zijn ?
Dat is bij een paar kandidaten zo. Ze weten toch al maanden dat ze komen ?
pi_221722643
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2026 23:36 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Had ergens gelezen dat dat nu juist zijn baan is, rondzwerven en gratis onderdak krijgen tegen wat klusjes doen.

Dat soort types zijn natuurlijk welkom op het kasteel, wel netjes eten.
Dat vertelde hij zelf ook al tegen Dick, dat hij al een paar jaar zo leeft en dat hem dat prima bevalt. Voornamelijk in Frankrijk. Dus helemaal niet gek dat hij graag wil blijven .
pi_221722684
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2026 23:58 schreef Soury het volgende:

[..]
Haha, ik ben het al weken steeds met elk commentaar dat jij in dit topic schrijft eens met jou. Zal wel door de wijn komen.
pi_221722701
Thomas is eigenlijk veel erger dan Fred. Fred heeft er nog humor bij en een beetje joie de vivre (mooi woord dat ik net hier las). Terwijl Thomas echt een gladjakker is en alleen maar oordeelt op uiterlijk. Bij elke vrouw waarover gevraagd wordt wat hij vind is het enige antwoord. Heel knap, zou er wel een kunstje op kunnen etc. Met zijn dartblousjes.
pi_221722754
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2026 23:17 schreef Soury het volgende:

[..]
Tja het is allemaal zo Fred is een klootzak overal, ik ben wat milder (plus ik vind zijn tonijnen tof) maar Fred zoekt een partner en niks meer of minder. Fred wil intimiteit en daar is hij eerlijk in. En dat ultimatum is natuurlijk weer een Fred dingetje en dat is stom. Ik ben wel erg benieuwd hoe het verder gaat iig.
Fred is een engerd 1ste klas. Als een vrouw niet zo´n domme vis kan laten glimmen is het al niet goed. Alles moet zoals Fredje het wil en anders maar niet. Grotere narcist als Fredje moet ik nog zien. En als je een kandidate uitkiest waarvan je weet dat ze kinderen heeft maar dat vergeet omdat ze dikke lippen en tieten heeft dan is dat erg kortzichtig. Hij is erg onbeschoft naar vrouwen toe, herinner mij nog dat hij zei: nee, dat doe ik zelf, dat is mijn kunstwerk. Vervolgens wil hij wél dat die diklip zijn zgn. ´kunstwerk´ afmaakt omdat hij haar dan beet kan nemen. Sorry hoor, zie niets in hem wat maar enigszins positief is. Narcist 1ste klas. :r
pi_221722766
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2026 23:29 schreef Soury het volgende:

[..]
Ik vind wat dat betref Thomas net zo erg. Die kan wel een kunstje op de dames, die kijkt al helemaal niet wie hij eigenlijk bij hem vind passen, test ze ook uit. Mexx mag op haar blote knietjes god bedanken dat hij voor haar koos. Ik zie geen verschil behalve dat Fred wat directer is. Thomas denkt hetzelfde, ok nu moet ze wel mijn bed in anders rot ze maar op.
Helemaal eens! Thomas is net zo´n grote hufter, alleen in een wat netter jasje. :Y
pi_221722794
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2026 09:03 schreef bloodymary1 het volgende:
Thomas is eigenlijk veel erger dan Fred. Fred heeft er nog humor bij en een beetje joie de vivre (mooi woord dat ik net hier las). Terwijl Thomas echt een gladjakker is en alleen maar oordeelt op uiterlijk. Bij elke vrouw waarover gevraagd wordt wat hij vind is het enige antwoord. Heel knap, zou er wel een kunstje op kunnen etc. Met zijn dartblousjes.
Een man die denigrerend is richting vrouwen (“ik ga jou even iets uitleggen”) vergelijken met een dertiger die houdt van mooie vrouwen. Dit snap ik echt niet. :D
Thomas erger dan Fred? Huh?
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  vrijdag 4 september 2026 @ 09:23:21 #275
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_221722797
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2026 09:22 schreef Pisces het volgende:

[..]
Een man die denigrerend is richting vrouwen (“ik ga jou even iets uitleggen”) vergelijken met een dertiger die houdt van mooie vrouwen. Dit snap ik echt niet. :D
Thomas erger dan Fred? Huh?
Die snap ik ook niet :X
My age is very
Inappropriate
for my behavior
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')