abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221721646
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2026 22:44 schreef Soury het volgende:

[..]
Ah de power vrouw kan het niet alleen, en dit programma is vaak wel een soort reclame voor de b&b of voor mensen die aandacht willen. Wat dat betreft is Fred nog de meest eerlijke, hij wil een vrouw hij wil neuken _O-
En dan het liefst gratis. En ze motten niet zeuren.. :D
pi_221721683
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2026 22:46 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
En dan het liefst gratis. En ze motten niet zeuren.. :D
Ik denk dat Doete genoeg tegengas kan geven. Ik vond haar het ook echt prima handelen met Sabina over de vloer ze was niet naar of jaloers gedrag. Volgens mij had ze het gevoel van "Fredje toch dit is het niet gast" En Sabina is ook een lieve dame maar wat haar reden was om daar te komen is mij een raadsel.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_221721714
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2026 22:44 schreef Soury het volgende:

[..]
Ah de power vrouw kan het niet alleen, en dit programma is vaak wel een soort reclame voor de b&b of voor mensen die aandacht willen. Wat dat betreft is Fred nog de meest eerlijke, hij wil een vrouw hij wil neuken _O-
Ja, je kan veel over Fred zeggen maar hij doet zich nergens anders voor dan hij is.
Behalve 27. :')
pi_221721727
quote:
1s.gif Op donderdag 3 september 2026 23:06 schreef vencodark het volgende:

[..]
Ja, je kan veel over Fred zeggen maar hij doet zich nergens anders voor dan hij is.
Behalve 27. :')
Ja ik weet het Fred is een onwijze hork en boerenlul. Maar ik zie een andere kant van hem samen met Doete. B.v. toen ze die trouwauto aan het schoonmaken waren. Dan zie ik hem lachen om haar gek doen, ik vind dat leuk om te zien. Er zit ook wat aandoenlijks in Fred.
En er waren meer van dat momentjes.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_221721729
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2026 22:41 schreef Soury het volgende:
En ik vond Fred en Doete weer leuk samen. Fred moet beseffen dat lachen samen met iemand belangrijk is en Doete laat hem lachen. Seks is zeker niet alles.
Fred heeft haar drie dagen gegeven om seks te hebben, anders moet ze weg.
Laat maar waaien
pi_221721733
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2026 22:55 schreef Soury het volgende:

[..]
Ik denk dat Doete genoeg tegengas kan geven. Ik vond haar het ook echt prima handelen met Sabina over de vloer ze was niet naar of jaloers gedrag. Volgens mij had ze het gevoel van "Fredje toch dit is het niet gast" En Sabina is ook een lieve dame maar wat haar reden was om daar te komen is mij een raadsel.
Geen idee, maar moest denken aan..

Bekijk deze YouTube-video
pi_221721754
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2026 23:12 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Tja het is allemaal zo Fred is een klootzak overal, ik ben wat milder (plus ik vind zijn tonijnen tof) maar Fred zoekt een partner en niks meer of minder. Fred wil intimiteit en daar is hij eerlijk in. En dat ultimatum is natuurlijk weer een Fred dingetje en dat is stom. Ik ben wel erg benieuwd hoe het verder gaat iig.
pi_221721757
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2026 23:12 schreef UitStraling het volgende:

[..]
En ondertussen zit ze al twee weken vakantie te vieren bij die dombo, wie is er hier nu dom? :D
pi_221721769
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2026 23:17 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
En ondertussen zit ze al twee weken vakantie te vieren bij die dombo, wie is er hier nu dom? :D
Vroeg of laat zal ze voor die "vakantie" moeten betalen in natura door Fred's tonijn te verwennen natuurlijk.
Laat maar waaien
pi_221721786
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2026 23:19 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Vroeg of laat zal ze voor die "vakantie" moeten betalen in natura door Fred's tonijn te verwennen natuurlijk.
Ik vermoed eerder dat Yvonne daar ooit ingestonken is.
pi_221721807
quote:

[..]
_O- :'(
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_221721810
quote:

[..]
Ik vind wat dat betref Thomas net zo erg. Die kan wel een kunstje op de dames, die kijkt al helemaal niet wie hij eigenlijk bij hem vind passen, test ze ook uit. Mexx mag op haar blote knietjes god bedanken dat hij voor haar koos. Ik zie geen verschil behalve dat Fred wat directer is. Thomas denkt hetzelfde, ok nu moet ze wel mijn bed in anders rot ze maar op.
pi_221721816
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2026 23:29 schreef Soury het volgende:

[..]
Ik vind wat dat betref Thomas net zo erg. Die kan wel een kunstje op de dames, die kijkt al helemaal niet wie hij eigenlijk bij hem vind passen, test ze ook uit. Mexx mag op haar blote knietjes god bedanken dat hij voor haar koos. Ik zie geen verschil behalve dat Fred wat directer is.
Ze zijn allebei extreem oppervlakkig en saai wat dat betreft.
Laat maar waaien
pi_221721817
quote:
Een column met een verrassend slot vandaag. Maar eerst naar Elena. Die is erachter gekomen dat ze heel lang nodig heeft om te weten of ze iemand leuk vindt. Misschien nog wel langer dan ik nodig heb om iemands naam goed te schrijven.

Oscar is wat sneller verliefd. Hij schreef zelfs op een klein kaartje dat hij haar leuk vindt. Lief bedoeld, maar er is wel wat meer voor nodig om Elena te laten smelten. Zelf is ze ook helemaal niet van de briefjes. Behalve als ze even de deur uit moet en een pakketje verwacht. Dan schrijft ze: ‘Beste bezorger, leg het pakketje maar bij de voordeur.’ Zonder hartjes erbij.

Iris is ook niet makkelijk aan het smelten te krijgen. Eigenlijk lukt het alleen als je een oud-militair bent met tattoos, een motor en een parachute op je rug. Perry kan precies nul van deze boxjes aanvinken en is dus niet haar man. Sterker nog, volgens Iris is het überhaupt geen man, maar een jongetje. En dat zegt een vrouw die de hele dag doorbrengt in het handenarbeidlokaal …

Ze wilde hem nog wel even naar de bus brengen. In haar vieze auto. Als ik Perry was, had ik vriendelijk bedankt. ‘Ik pak de bus wel, mevrouw Tonies. Als jongetje mag ik vast gratis met het openbaar vervoer. U kunt uw tijd beter gebruiken om uw auto even door de wasstraat te halen.’

Ook bij Thomas een exit vandaag. Kont-ent creator Anna moet haar billenfoto’s voortaan weer thuis voor de PAX-klerenkast maken in plaats van bij het zwembad. Volgens Thomas heeft ze wel twee duidelijke pluspunten, maar na een dagje in bikini op de boot heb je die ook wel een keer gezien natuurlijk. Anders kan ie altijd nog even naar Instagram gaan > @anna_delyla

En dus is Mexx de enige overgeblevene. Ze krijgt van Thomas het voordeel van de twijfel. Ik wist niet wat ik hoorde. Voordeel van de twijfel? Die Thomas mag zijn handjes dichtknijpen dat die lieve Mexx niet allang gillend is weggerend. Ik snap best dat Volendam niet de place to be is, maar als ik haar was, zat ik toch echt liever met Nick & Simon op het terras in een Nederlands vissersdorpje dan met een geile beer met lichtgevende tanden in Denia.

En over geile beren gesproken… De dorpsgek van Kralendijk ging met een verliefd gevoel naar bed, maar is toch een beetje teleurgesteld dat hij niet het alleenrecht heeft op de aanrakingen van Sabina. Bovendien zet ze haar kinderen op één. Schande. Fred heeft ook wel pech, hè. Laatst nog eentje die dieren op nummer 1 zette en nu weer kinderen.

Terwijl er natuurlijk maar eentje op nummer 1 hoort te staan en dat is Fred Ros, a.k.a. Fred Tonijn, de Kippenkeizer, de Barbecuekoning, de Strandstoelverpester, de Dorpsgek, de Druipneus, de Zweetotter, de Maandenmaniak, de Gietergek, de Salsakoning, de Neusplukker, de Blotevoetenloper oftewel de Zeeplasser. Hij luistert overal naar. Tenzij hij het niet verstaat.

Omdat Sabina geen vlinders heeft, maar stoffige motten, gaat ze naar huis. Ze voelt het gewoon niet (vertaling voor Fred: ZE VOELT HET GEWOON NIET). Bij Doete beginnen de stoffige motten juist langzaam te ontpoppen tot fladderige vlinders. Ze wil nu stappen gaan zetten. Voor Fred hét moment om wat vaker aan zijn versnellingspook te zitten. Hoe kan het toch dat alles wat die man zegt, goor klinkt?

Bij Mireille leek het eventjes alsof de drie musketiers uiteen zouden vallen, maar niets is minder waar. De functiebeschrijvingen zijn alleen wat opgeschud. Dick is nu nog de enige overgebleven liefdeskandidaat en Kasper is voortaan huisvriend. Al denkt laatstgenoemde daar zelf heel anders over. Lekker bezig, Mireille. Heel handig gedaan.

De komende tijd gaat de kasteelvrouw haar pijlen richten op Dick. Als ie netjes eet, hout kan zagen en de was aan het juiste lijntje kan hangen, gaat ie door naar de volgende ronde. Kasper houdt ze ondertussen nog even aan het lijntje. Voor de klusjes, de gezelligheid en de valse hoop natuurlijk.

Maandag begint de laatste B&B-week en maken Dick en Mireille uit wie er nou eigenlijk het beste een natte boomstronk kan doorzagen. Maar ik heb ook iets anders te vertellen.

Acht weken lang hebben jullie dag in dag uit mijn B&B-columns kunnen lezen. Ik heb ze met liefde geschreven en ben jullie ontzettend dankbaar voor alle mooie reacties.

Fijn weekend!
@ rick Evers

Disclaimer: Onder deze column die ik van fb haal maakt Rick reclame.
Die heb ik weggehaald, maar kan je teruglezen op zijn site of fb of weet ik waar.
Vond het raar om dit te laten staan in dit topic.
pi_221721820
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2026 23:29 schreef Soury het volgende:

[..]
Ik vind wat dat betref Thomas net zo erg. Die kan wel een kunstje op de dames, die kijkt al helemaal niet wie hij eigenlijk bij hem vind passen, test ze ook uit. Mexx mag op haar blote knietjes god bedanken dat hij voor haar koos. Ik zie geen verschil behalve dat Fred wat directer is.
Minstens zo'n griezel, alleen wat minder stinkend misschien.
  donderdag 3 september 2026 @ 23:32:34 #241
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_221721823
Dick viel goed door de mand met de zaag en Kasper is een domme goedzak om daar te blijven als Arie2.0
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_221721838
quote:
1s.gif Op donderdag 3 september 2026 23:32 schreef golfer het volgende:
Dick viel goed door de mand met de zaag en Kasper is een domme goedzak om daar te blijven als Arie2.0
Had ergens gelezen dat dat nu juist zijn baan is, rondzwerven en gratis onderdak krijgen tegen wat klusjes doen.

Dat soort types zijn natuurlijk welkom op het kasteel, wel netjes eten.
  donderdag 3 september 2026 @ 23:38:19 #243
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_221721848
En Mexx is veel te lief voor die zelfbenoemde player Thomas.
Als ik haar was zou ik terug naar Nederland gaan, want er zijn vast heel veel leuke mannen die wel een date met haar willen hebben.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_221721853
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2026 21:09 schreef Pisces het volgende:

[..]
Elke dag overprikkeld
Vermoeiend type

Even bij de bus droppen, want wachten doet ze zéker niet _O-
Ja Iris heeft behalve de oud-militair iedereen al vrij snel afgeserveerd. Daarnaast kan het een bewuste keuze zijn om de kinderen niet op te zadelen met al die mannen, maar het leek net of die mannen ook totaal niet in haar leven mochten komen.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_221721856
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2026 23:36 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Had ergens gelezen dat dat nu juist zijn baan is, rondzwerven en gratis onderdak krijgen tegen wat klusjes doen.

Dat soort types zijn natuurlijk welkom op het kasteel, wel netjes eten.
Ja hier op jouw opmerking.
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2026 21:45 schreef Soury het volgende:

[..]
Zo leeft hij toch ook, klusjes voor onderdak en eten, ik dacht dat hij geen vaste woonplek had.
pi_221721865
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2026 23:38 schreef Soury het volgende:

[..]
Ja hier op jouw opmerking.
[..]

:Y
pi_221721867
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2026 23:31 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Ze zijn allebei extreem oppervlakkig en saai wat dat betreft.
Hun gesprekken voelen aan als voortgangsgesprekken op kantoor :P
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_221721874
quote:
1s.gif Op donderdag 3 september 2026 23:38 schreef golfer het volgende:
En Mexx is veel te lief voor die zelfbenoemde player Thomas.
Als ik haar was zou ik terug naar Nederland gaan, want er zijn vast heel veel leuke mannen die wel een date met haar willen hebben.
Een bepaald type man zal haar zeker leuk vinden maar dat zullen geen leuke mannen zijn :+
Laat maar waaien
pi_221721877
Eline heeft meer tijd nodig. Snap ik, hopelijk neemt ze die want de Deense tennisser lijkt me een prima gast.

Mireille moet ze allebei wegsturen omdat ze meedoet aan een programma met de term liefde erin.
Er staat niet B&B vol vriendschap.

Mexxit, run! Weg van inhoudsloze Thomas, die alleen maar op uiterlijk draait.

Doeke bij dove Fred, stelt zich kwetsbaar op.
En wordt dan ws ook gekwetst. Helaas.

Iris.
Gewoon niks. Jiri heeft geen zin n een kirrende vrouw achterop.

Majo zit niet op de bank bij Paul.
Podverdikke.

En het was weer hilarisch en zo leuk om jullie commentaar te lezen :D ^O^

[ Bericht 7% gewijzigd door Blues op 03-09-2026 23:52:19 ]
pi_221721878
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2026 23:40 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Een bepaald type man zal haar zeker leuk vinden maar dat zullen geen leuke mannen zijn :+
Leg uit?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')