abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221715273
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2026 22:31 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Ik vermoed dat jij weinig mensenkennis hebt.. :7
Zwakbegaafdheid zou toch iedereen wel mogen opvallen.
Laat maar waaien
pi_221715277
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2026 22:44 schreef Soury het volgende:

[..]
Als een vrouw met je flirt en opmerkingen maakt over samen in bed, je arm pakt en je aanraakt dan geef je signalen af.
Het helpt vooral niet mee dat Fred volgens mij heel graag seks wil en al wild wordt van een onschuldige hand op zijn schouder
pi_221715303
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2026 22:48 schreef Gutso het volgende:

[..]
Het helpt vooral niet mee dat Fred volgens mij heel graag seks wil en al wild wordt van een onschuldige hand op zijn schouder
Ik vond haar gedrag niet zo onschuldig.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_221715347
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2026 22:53 schreef Soury het volgende:

[..]
Ik vond haar gedrag niet zo onschuldig.
Hehe, ze komt daar op een date. Hoef je toch niet binnen 24 uur te neuken, of wat?
pi_221715357
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2026 23:04 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Hehe, ze komt daar op een date. Hoef je toch niet binnen 24 uur te neuken, of wat?
Daar stuurde ze zelf op aan, maar dat waren allemaal "geintjes" En toen waren ze met z'n tweetjes ipv drie en toen keek ze ineens heel anders. En touchy feely was ook plots weg.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_221715379
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2026 23:09 schreef Soury het volgende:

[..]
Daar stuurde ze zelf op aan, maar dat waren allemaal "geintjes"
Ja, ik vond dat wel grappig en inderdaad een geintje, als ze dat echt had gewild had ze hem diezelfde nacht wel uitgenodigd. Haagse humor :D
pi_221715390
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2026 23:15 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Ja, ik vond dat wel grappig en inderdaad een geintje, als ze dat inderdaad echt had gewild had ze hem diezelfde nacht wel uitgenodigd. Haagse humor :D
Laat maar :')
pi_221715397
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2026 23:19 schreef Soury het volgende:

[..]
Laat maar :')
Doete doet dat flirten toch veel leuker? Maar wat ik begrijp dat geile grapjes maken mag niet dus van een vrouw. Want dan is de man niet te houden meer ofso.
pi_221715434
Ik vind het trouwens best super triest als iemand zichzelf zo toetakelt om maar aandacht te krijgen van mannen, met als voorbeeld een of andere plastic opblaassekspop. Maar dan nog bepaalt ze zelf wel of en wanneer ze met die griezel het bed wil induiken, dat wilde ik maar even zeggen.. :Y
pi_221715444
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2026 23:39 schreef Firuze60 het volgende:
Ik vind het trouwens best super triest als iemand zichzelf zo toetakelt om maar aandacht te krijgen van mannen, met als voorbeeld een of andere plastic opblaassekspop. Maar dan nog bepaalt ze zelf wel of en wanneer ze met die griezel het bed wil induiken, dat wilde ik maar even zeggen.. :Y
Hij randt haar toch ook niet aan of sleept haar het bed in. Hij is zelfs super romantisch, ik ben team Fred in deze.
pi_221715447
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2026 23:43 schreef Soury het volgende:

[..]
Hij randt haar toch ook niet aan of sleept haar het bed in. Hij is zelfs super romantisch, ik ben team Fred in deze.
Gotogot, wat is ie super romantisch.. _O-
pi_221715473
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2026 23:44 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Gotogot, wat is ie super romantisch.. _O-
Ja het is voor het eerst dat ze geen kippen hoeven te verkopen of houtskool moeten aanbidden. Oh ja een ezel date was er ook nog. Maar dat had de redactie verzonnen dat kan niet anders.
pi_221715476
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2026 23:56 schreef Soury het volgende:

[..]
Ja het is voor het eerst dat ze geen kippen hoeven te verkopen of houtskool moeten aanbidden. Oh ja een ezel date was er ook nog. Maar dat had de redactie verzonnen dat kan niet anders.
Fred wordt pas romantisch als ie denkt te scoren. Dat jij dat ziet als romantisch is best vreemd, de man denkt niet verder dan die tien centimeter in zijn broek. En de vrouw moet zijn ego strelen uiteraard.
pi_221715497
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2026 23:58 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Fred wordt pas romantisch als ie denkt te scoren. Dat jij dat ziet als romantisch is best vreemd, de man denkt niet verder dan die tien centimeter in zijn broek. En de vrouw moet zijn ego strelen uiteraard.
Ja jesus hij heeft een heel gedoe met eten neergezet bij de zee voor een dame die heeft gereageerd op zijn filmpje en hij vond haar ook wel leuk, ze zijn daar voor de liefde he?. Natuurlijk denk hij te scoren na al die hints. _O-
pi_221715498
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2026 00:11 schreef Soury het volgende:

[..]
Ja jesus hij heeft een heel gedoe met eten neergezet bij de zee voor een dame die heeft gereageerd op zijn filmpje en hij vond haar ook wel leuk, ze zijn daar voor de liefde he?. Natuurlijk denk hij te scoren na al die hints. _O-
Ja en wel binnen 24 uur want anders gaat dat af van zijn 200 maanden nog te leven zonder een relatie.. _O-
pi_221715555
quote:
Dus Anna heeft vroeger in de Panorama en Aktueel gestaan. Die hadden wij vroeger thuis in de leesportefeuille zitten. Ik herinner me inderdaad dat er in die blaadjes altijd een vrouw in haar ondergoed over de motorkap van een auto gedrapeerd lag. Volgens mij was het meestal een Opel Kadett, dus het is al even geleden.

Mexx heeft er geen behoefte aan om met haar blote kadetjes pikante content te maken. Het enige dat in Volendam nog een beetje pikant is, zijn de kruiden op de kibbeling. En de roddels over het liefdesleven van Jan Smit natuurlijk.

Als de nacht verdwijnt en de zon weer schijnt op Bonaire, is Fred blij wakker geworden. Zonder complicaties en met één verlangen: de ondeugende Sabina. De haartjes op zijn arm hebben de hele nacht overeind gestaan dus vandaag is het tijd om haar te versieren.

Maar, first things first. Eerst samen zwemmen in de zee met een grote metalen tonijn. Heel leuk, die jeugdigheid, maar misschien moet iemand Fred vertellen dat er tegenwoordig ook opblaasdieren zijn om mee te zwemmen. Je hebt krokodillen, unicorns en ook vissen. Die kun je zo opblazen en ze zijn een stuk lichter. Maar goed, Malle Pietje zal zo’n metalen onding wel weer kunst vinden.

Terug naar Freds versierplan. In zijn hoofd was het briljant. Fred zou Sabina meenemen naar een rustig tafeltje aan het strand. Eenmaal daar hoefde hij haar alleen nog maar aan te kijken. Haar aanrakingen hadden immers al verraden dat ze bijna niet meer te houden was. Aanraken is een beeldtaal en het beeld was glashelder. Sabina wilde Fred. Hij wist het zeker.

Na anderhalve minuut staren zou ze vol verlangen opstaan van haar stoel, Fred op de bek pakken en de kleren van zijn lijf rukken. Daarna zouden ze samen in de zee plassen en nog even naakt ronddobberen in elkaars lauwe pis, mijmerend over het oneindige van de horizon.

Het liep anders.

Sabina raakt iedereen aan. Fred, Doete, de hond van de buren, de medewerkers van het Kruidvat. Iemand aanraken is voor Sabina net zo normaal als ademen of het opspuiten van lippen. Fred voelde zich ineens toch een stuk minder speciaal. Een beetje genaaid zelfs. Hij had het kunnen weten. Ze zei al dat ze dat goed kon.

In het Franse kasteel wordt voorlopig nog weinig genaaid, maar de drie musketiers hebben het wel erg gezellig samen. Kasper vindt Mireille leuk, Mireille vindt Dick leuk en Dick vindt iedereen leuk. De tweevoudig wereldkampioen darten noemt Mireille een open, spontane, lieve, leuke, aardige, nette vrouw.

NETTE VROUW? NETTE VROUW? TREK DIE BESTEKLA MAAR EENS OPEN, TWEEDEHANDS DARTER, DAN ZUL JE SNEL ZIEN HOE ‘NET’ JOUW NETTE VROUW IS.

Rustig Huib, jij doet niet meer mee.

Ook bij Paul in Spanje begonnen de uitzending gezellig. Maar toen ze samen naar het tuincentrum gingen, sloeg de sfeer totaal om. Paul wilde gewoon even snel iets kopen. Net als in de supermarkt wanneer hij een zak diepvriesfrikandellen haalt: Pakken, afrekenen en door.

Maar dat was buiten de dames gerekend. Die hadden zich namelijk verheugd op een ouderwets dagje shoppen. Eerst bij de buitenplanten kijken, dan een kopje thee met appelpunt, daarna met de roltrap naar de tuinmeubels, vervolgens een cappuccino met Italiaans koekje en tot slot nog even naar de kussentjes, kaarsen en andere veel te duur geprijsde prullaria die je eigenlijk niet nodig hebt.

Annouk was er wel klaar mee en vertrok. Karina blijft nog even en wil graag betoverd worden. Ik denk dat Paul dat zeker zou doen als hij zou kunnen: ‘Hocus pocus pilatus pas, ik wou dat jij Marjo was!’

Tot slot Iris en haar soulfarm. Vandaag nam ze Perry mee naar haar grote passie. En het is jammer dat jullie de uitzending al gezien hebben, anders had ik er een mooi quizje van kunnen maken. De-wat-is-de-grote-passie-van-Iris-quiz. Die gaat als volgt:

Wat is de grote passie van Iris?
A. Knutselen
B. Voor zich laten koken
C. Het woordje ‘gewoon’
D. Jiry
E. Toch Edwin
F. Giechelen
G. Salsadansen
H. In eerste instantie heel enthousiast zijn over iedere man die komt, maar deze man vervolgens voor zijn eigen tent in zijn sop laten gaar koken en op dag twee vertellen dat je toch geen aantrekkingskracht voelt, maar dat het toch een hele lieve man is en dat het ontzettend dapper is dat hij het avontuur is aangegaan.

Potverdikke, wat een lang verhaal toch weer. Ik ga naar bed, want morgen moet ik fit zijn voor de allerlaatste donderdaguitzending van het seizoen. Doete biecht daarin op dat ze verliefd is. Zal wel een zonnesteek zijn.

www.rickevers.nl
pi_221715559
@MaJo je moet echt weer op komen draven hoor :D

En idd bij Iris, na elke 2 woorden 'gewoon'. Vermoeiend.

FreT wat heerlijke superongemakkelijke tv dat etentje op het strand. Vanaf het begin tot dat gekus tegen die hoed of ergens haar wangen terwijl hij eigenlijk wilde tonijnen tongen en die blikken van hem _O-
Hier kijk ik voor :D

[ Bericht 2% gewijzigd door Blues op 03-09-2026 14:59:45 ]
pi_221715761
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2026 21:43 schreef Pisces het volgende:

[..]
Ik vind Mexx wel erg saai, maar wel lief. Gun haar wat leukers dan deze gozer.
Thomas is zelf ook een doodsaaie flapdrol met de diepgang van een bord water, past wel bij elkaar toch?
Laat maar waaien
pi_221715816
Fred moet gewoon naar de plaatselijke "lichtenkooi" want hij denkt alleen met zijn volle zakken
  donderdag 3 september 2026 @ 07:33:40 #70
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_221715860
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2026 22:09 schreef Soury het volgende:

[..]
Dat "kanker op met je geraniums" is niet echt gebeurt he? Paul heeft geen kort lontje maar is die vrouwen zat die hij over de vloer heeft.
Voor de meeste mannen is een dagje intratuin niet het hoogtepunt van de week om het zo maar te zeggen.
Als je daar dan ook nog eens niet gewoon je rommel kan halen en weg mag gaan, maar moet "winkelen" dan zou ik daar ook heel snel klaar mee zijn. Helemaal als dat met vrouwen is waarin je het helemaal niet ziet zitten.
Paul mist Marjo en wil nu geen vervanger. Moet ie ook nog alleen die heg in gaan spitten, en gaan ze op een afstandje zitten kijken of het allemaal een beetje lukt. Lekker bezig dames.
Drop you like an ill, bad habit
  donderdag 3 september 2026 @ 07:39:37 #71
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_221715877
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2026 23:04 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Je zou ook eerst eens kunnen aftasten om te zien waar je terecht bent gekomen en wat voor type het nu is.
Maar goed, misschien is dit haar manier van aftasten. Dat Fred daar hitsig van werd is wel te begrijpen, want Fred is god's gift to humanity, dus het kan niet anders dat elke vrouw (zeker die naar zijn hut komt) wel meer van hem wil.
  donderdag 3 september 2026 @ 07:46:10 #72
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_221715904
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2026 00:12 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Ja en wel binnen 24 uur want anders gaat dat af van zijn 200 maanden nog te leven zonder een relatie.. _O-
Die 200 maanden lijken ook maar niet korter te worden, hoe dat halfgod Fred dat toch.Hij hat toch al minimaal moeten zeggen ik heb nog 199 en halve maand.
  donderdag 3 september 2026 @ 07:51:15 #73
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_221715925
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2026 00:11 schreef Soury het volgende:

[..]
Hij wil te graag :@
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_221715972
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2026 07:19 schreef Killerjas het volgende:
Fred moet gewoon naar de plaatselijke "lichtenkooi" want hij denkt alleen met zijn volle zakken
Maar oprecht moet die dat, dat is het enige waar het hem om te doen is. Wat een simpele vent.
pi_221715998
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2026 07:33 schreef pmponer het volgende:

[..]
Voor de meeste mannen is een dagje intratuin niet het hoogtepunt van de week om het zo maar te zeggen.
Als je daar dan ook nog eens niet gewoon je rommel kan halen en weg mag gaan, maar moet "winkelen" dan zou ik daar ook heel snel klaar mee zijn. Helemaal als dat met vrouwen is waarin je het helemaal niet ziet zitten.
Paul mist Marjo en wil nu geen vervanger. Moet ie ook nog alleen die heg in gaan spitten, en gaan ze op een afstandje zitten kijken of het allemaal een beetje lukt. Lekker bezig dames.
Paul eet veel liever dan dat hij zijn tijd verdoet met tuincentrummen.
Laat maar waaien
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')