Oja, dat wordt niks, misschien voor de vorm doen ze nog alsof bij de reunie.quote:Op maandag 7 september 2026 19:37 schreef vencodark het volgende:
Oh die Nisha Tara was ik allang vergeten.
[..]
Heerlijk die reclames, sommige zing ik zelfs uit volle borst mee staande op de bank.quote:Op maandag 7 september 2026 19:28 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Hahaha, het kan al direct na de aflevering. Een uurtje geduld? Zou ook echt gek worden van al die irritante reclames.
Zo zeg, wat een poeha heeft dat mens. Ze leek in het begin een gezellig open grappige vrouw, tis gewoon een zuur wijf met onzineisen en zoekt een goedkope klusser. Nou is Dick ook geen kerel waar je warm voor loopt, verschrikkelijk oppervlakkige opschepper.quote:Op maandag 7 september 2026 20:52 schreef Pisces het volgende:
Die Amerikaan.![]()
En de attitude van Mireille. Ze is echt zo arrogant als ik aan het begin dacht. Maar even leek het mee te vallen.
Op NLZIET kan ik de hele aflevering om vijf over half 9 al zien zonder reclamequote:Op maandag 7 september 2026 19:28 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Hahaha, het kan al direct na de aflevering. Een uurtje geduld? Zou ook echt gek worden van al die irritante reclames.
Dan doe ik hier iets fout.quote:Op maandag 7 september 2026 20:55 schreef casita het volgende:
[..]
Op NLZIET kan ik de hele aflevering om vijf over half 9 al zien zonder reclame
Wel gek dat hij overal in meegaatquote:Op maandag 7 september 2026 20:46 schreef De_Melkboer het volgende:
Mireille gaat Dick doorzagen bij Kasper
Als le NLZIET hebt wel, nou ja van de winter weer een nieuwe kans 😀quote:
Ja, gelukt!quote:Op maandag 7 september 2026 20:59 schreef casita het volgende:
[..]
Als le NLZIET hebt wel, nou ja van de winter weer een nieuwe kans 😀
quote:Op maandag 7 september 2026 21:00 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ja, gelukt!![]()
Haha, die grasmaaier.
Lekker veel herrie bij de thee. Had hij zich al voorgesteld of denkt die Yank dat het de tuinman isquote:Op maandag 7 september 2026 21:00 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ja, gelukt!![]()
Haha, die grasmaaier.
Ik schrok ook, ik vond het wel een leuk geintjequote:Op maandag 7 september 2026 21:04 schreef Pisces het volgende:
Dan moe ik m’n bek in de plooi houwuh
Hou je bek Ka
Kan met gemak een leukere en knappere vrouw krijgen. Niks te missen aan deze.quote:
Denk het ook niet.quote:Op maandag 7 september 2026 21:10 schreef R-woud93 het volgende:
Eline ziet deze man nooit weer terug
Die van hem was een stuk natter hoor.quote:Op maandag 7 september 2026 21:09 schreef Breekfast het volgende:
Nooit tegen een man zeggen dat hij geen hout kan zagen. Dieper kun je hem niet kwetsen
Zij was die …….. van die langequote:Op maandag 7 september 2026 21:14 schreef Breekfast het volgende:
Die nieuwe bij Caroline doet mij denken aan die bodyguard van Klaas Bruinsma, die van "Mabel.. ken je mij nog?"
het is dat "gecremeerde kroket" al vergeven was...quote:Op maandag 7 september 2026 21:16 schreef Firuze60 het volgende:
En Caroline ook alweer janken over die 'nieuwe' tegen sukkel Arie. Gotallemachtig wat een verschrikkelijk mens ook met haar blaffende vette honden.
Als je iemand echt leuk vind geeft je je nummer. Hij is ver weg en zij wil dus helemaal geen contact meer.quote:
Ik heb de aflevering al snel gezien, maar hier lezen is leuker.quote:Op maandag 7 september 2026 21:16 schreef Firuze60 het volgende:
En Caroline ook alweer janken over die 'nieuwe' tegen sukkel Arie. Gotallemachtig wat een verschrikkelijk mens ook met haar blaffende vette honden.
Oscar had moeten zeggen dat hij drugs smokkelt vanuit Albanië, dan had ze hem wel leuk gevonden.quote:Op maandag 7 september 2026 21:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Als je iemand echt leuk vind geeft je je nummer. Hij is ver weg en zij wil dus helemaal geen contact meer.
Grote kans jaquote:Op maandag 7 september 2026 21:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Oscar had moeten zeggen dat hij drugs smokkelt vanuit Albanië, dan had ze hem wel leuk gevonden.
Of een enkelbandje omdoenquote:Op maandag 7 september 2026 21:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Oscar had moeten zeggen dat hij drugs smokkelt vanuit Albanië, dan had ze hem wel leuk gevonden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |