abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221749088
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2026 22:16 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Dat lijkt in de verste verte niet op een anus, joh.
Wie is hier nou de friettent? :{w
Laat maar waaien
pi_221749096
quote:
10s.gif Op maandag 7 september 2026 22:29 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Niks mis met een friettent, man. _O-

Alleen had de halve Amerikaan geen zin in een gecremeerde kroket.
  maandag 7 september 2026 @ 23:42:34 #205
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_221749345
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2026 21:32 schreef Pisces het volgende:
Eline met los eigen haar _O_
Veel leuker dan al die nepdingen. ^O^
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  maandag 7 september 2026 @ 23:54:34 #206
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_221749363
De muziekkeuze blijft briljant. ^O^
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_221749365
quote:
14s.gif Op maandag 7 september 2026 23:54 schreef golfer het volgende:
De muziekkeuze blijft briljant. ^O^
Hurt van Johnny Cash _O_
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_221749367
En weet iemand wat de muziek was toen Dick zijn koffer aan het inpakken was.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_221749368
Wat is dit toch een heerlijk topic O+ :D

Mireille en Donatella waarom doen jullie zo :N

Ik denk dat Thomas binnen paar maandjes uitgekeken is op Mex.
pi_221749375
quote:
1s.gif Op maandag 7 september 2026 23:57 schreef Blues het volgende:

_O-

En eens met onderste :Y
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_221749380
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2026 23:57 schreef Soury het volgende:
En weet iemand wat de muziek was toen Dick zijn koffer aan het inpakken was.
Titelsong van de film Amèlie, componist Yann Tiersen.
pi_221749381
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2026 00:00 schreef Pisces het volgende:

[..]
_O-

En eens met onderste :Y
Die gaat Anna proberen te versieren, maar helaas hij moet betalen als hij contact wil *)
pi_221749391
Zou me ook niet verbazen als ze (Thomas en Mexx) elkaar niet meer hebben gezien sinds ze naar huis is gegaan. Die pauze werd permanente pauze. En anders een weekje Thomas opzoeken. En toen ging het kaarsje uit.

Maar de jongere koppels scoren altijd beter dus wie weet.
pi_221749392
Ook de uitspraak van Eline; ik kom wel een keer 'in de lucht'.
M.a.w. radiostilte :P
pi_221749396
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 september 2026 00:03 schreef Blues het volgende:

[..]
Titelsong van de film Amèlie, componist Yann Tiersen.
Dank dank _O_ Ken het van een animatie wat ik lang geleden gezien heb en die was blijkbaar blijven hangen.
Bekijk deze YouTube-video
pi_221749397
Hoe heet die afgekeurde Bert Visscher? Droeftoeter
pi_221749400
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 september 2026 00:09 schreef Blues het volgende:
Ook de uitspraak van Eline; ik kom wel een keer 'in de lucht'.
M.a.w. radiostilte :P
Nou ze zei ook "we gaan elkaar zeker zien" en ze had het ook over x aantal weken dus de reunie.
pi_221749409
Ja ze zien (zagen) elkaar allemaal bij de reünie.
Dus het is voor iedereen 'tot ziens'.

Vond t ook lullig dat Mireille bijv niet even meeloopt en Dick uitzwaait.
pi_221749418
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 september 2026 00:18 schreef Blues het volgende:
Ja ze zien (zagen) elkaar allemaal bij de reünie.
Dus het is voor iedereen 'tot ziens'.

Vond t ook lullig dat Mireille bijv niet even meeloopt en Dick uitzwaait.
Die gozer met die fluit kan nog wel eens gelijk hebben met zijn bestek la. Het is er een tering bende, dat kan ze ook niet alleen maar doe dan niet alsof je de queen bent omdat je weet wat tafel manieren zijn. Ja dat doe je als je in een 5 sterren tent bent maar niet daar met gaten in je tafellaken.
pi_221749442
Rick Evers:

quote:
Yes. Arie heeft gewonnen! Nou ja… gewonnen. Hij heeft ze allemaal weggespeeld. De paardenlul, de dove kwartel, de zonnebank en de Amerikaan. Als je ze zo op een rijtje zet, wordt de prestatie van Arie wel wat minder indrukwekkend, maar toch.

Indrukwekkender vind ik de klussenlijst die Arie de afgelopen weken heeft afgewerkt. Mijn vrouw legt ook altijd een klussenlijstje voor mij neer, maar als daar dan drie dingen opstaan, breekt het zweet me al uit. Arie niet. Arie fleurt op van klusjes doen en deed onder andere dit:

- Grasmaaien (6x)
- Zwembad schoonmaken (16x)
- Terras vegen (24x)
- Terras schoonspuiten (24x)
- Droogmolen repareren (2x)
- Carolie uit bed halen (6x)
- Hondenpoep rapen (1461x)
- Diverse snoeiwerkzaamheden (12x)
- Boodschappen doen (7x)
- Onkruid wieden (38x)
- Bladeren uit zwembad vissen (184x)
- Tuinslang uit de knoop halen (17x)
- Planten water geven (64x)
- Dode planten alsnog water geven (9x)
- Tuinmeubels zwart spuiten (8x)
- Kliko aan de weg zetten (12x)
- Kliko weer ophalen (11x)
- Kliko zoeken (1x)
- Kees zoeken (3x)
- Kees roepen (112x)
- Schutting repareren (1x)
- Buitenlamp vervangen (1x)
- Lamp vervangen die achteraf helemaal niet kapot bleek (2x)
- WD-40 ergens op spuiten (27x)
- Tosti’s maken (9x)
- Verlengsnoer uitrollen (19x)
- Verlengsnoer oprollen (19x)
- Hogedrukreiniger aansluiten (24x)
- Hond per ongeluk natspuiten (1x)
- Donatella per ongeluk natspuiten (1x)
- Zeggen dat het echt per ongeluk was (14x)

We moeten het natuurlijk ook nog even over Jeff hebben. Die komt uit Amerika, maar daar hoor je verder niets van. Jeff had een beetje de pech dat er niemand meer op hem zat te wachten. Arie niet, Donatella niet en het luid blaffende hondencircus al helemaal niet. Maar ja, Arie was bijna door zijn klusjes heen en het programma loopt nog een paar dagen door.

Zullen we dan nog maar iemand sturen? Ja, laten we die Amerikaanse seksmaniak met dat gekke hoedje maar sturen. Kun je lachen.

Donatella kon er niet om lachen. Ze vond het een mannetje uit een kinderserie. Bovendien hielp hij niet eens met grasmaaien. Die man heeft een lange, vermoeiende reisdag met zware koffers achter de rug en dan komt ie eindelijk op de plek van bestemming, ziet een tuinman, hoort 12 blaffende honden en wat doet hij? Hij gaat even zitten. Een grote schande is het gewoon.

Lang verhaal kort: Jeff had zijn terugvlucht al geboekt voordat zijn blikje cola op was. Hij kreeg geen tweede blikje cola, geen aandacht en hij had niet het idee dat er op korte termijn een stomende vrijpartij in zat. En dat is toch waar Jeff het meest van houdt.

En Thomas ook natuurlijk, dus hij wil vanavond slapen met een paar tussenpauzes. Al die tijd heeft hij de boot afgehouden, maar in Valencia moet het eindelijk gebeuren. Mexx is gisteren in Denia ’s nachts al lek(ker) geprikt en als het aan Thomas ligt, krijgt dat prikken in zijn thuisstad een mooi vervolg.

Ik heb nog altijd de hoop dat Mexx op een ochtend wakker wordt en denkt: Wat ben ik hier nou aan het doen? Ik zit hier al wekenlang met een gast in huis die vooral heel blij is met zichzelf en zijn buikspieren, die meer foute bloesjes heeft dan alle Nederlandse volkszangers bij elkaar en die continu tijdens het praten met zijn handen aan onzichtbare knoppen probeert te draaien.

Lieve Mexx, kom gewoon naar huis. Dan hoef je niet naar hippe beachclubs, hoef je niet te praten als je geen zin hebt en dan hoef je ook niet met een blaffende poetsdoek aan een riem over straat te lopen. Dan kun je weer gewoon lekker jezelf zijn.

Voordat we afsluiten met de kasteelmevrouw in Frankrijk eerst nog even naar de vrouw die vandaag al haar beha’s in de was had zitten. Elena is na 5 mannen toe aan rust en ritme. Na drie getatoeëerde druktemakers, een arrogante golfer en een Deense tennisser heeft ze ernstige twijfels of de vader van haar toekomstige kinderen ertussen zat.

Nou ja, diep in haar hart weet ze het natuurlijk wel, maar voor het programma is het leuker om het nog even open te houden. Dan moeten we donderdag eerst drie reclameblokken doorworstelen om Elena te horen zeggen dat het supergezellig was met Os, maar dat de liefde er niet in zat. En dan zeggen we allemaal: ‘Ahhhhh, wat jammer.’

En daarna kunnen we lachen, want dan krijgen we een wedstrijdje hout zagen!

Tjonge, het kan snel gaan hè. Zo kijk je naar twee potentiële liefdespartners en zo is alles one hundred and eighty graden anders en zie je twee volwassen mensen ruzie maken over wie er het beste een boomstam kan doorzagen.

‘Nee maar jij had geluk, want jij had droog hout.’
‘Ik had helemaal geen droog hout.’
‘Welles.’
‘Nietes. Jij kunt gewoon niet zagen.’
‘Ik kan wel zagen, ik heb 36 jaar geleden mijn zaagdiploma gehaald.’
‘Daar is niets meer van te zien.’
‘Ik heb ook mijn eigen huis gebouwd.’
‘Ik geloof er geen bal van.’
‘Echt waar. Ik heb skills.’
‘Je durft de ladder niet eens op.’
‘Het was een wiebelladder.’
‘Ach hou toch op.’
‘Ik ben ook wereldkampioen darten.’
‘Lariekoek.’
‘Echt waar. Tweevoudig zelfs.’
‘Wie waren de concurrenten? Stevie Wonder en Andrea Bocelli?’
‘Ja, doe maar lullig, ik zaag hier dat hele fokking bos om als het moet.’
‘Moet ik het zeker steeds voordoen.’
‘Niet steeds, één keer graag.’
‘Bij Kasper hoef ik niets voor te doen.’
‘Kasper is een meeprater en een achterbakse hond.’
‘Hey, zo praat je niet over mijn huisvriend.’
‘Sorry, ik liet me even gaan.’
‘Geeft niets, gefeliciteerd trouwens.’
‘Dank je.’
‘Je bent jarig toch?’
‘Jaja, Ton uit Tilburg, Hermientje en Jacq hadden me ook al gefeliciteerd.’
‘Dat is mooi, Dick. En nu?’
‘Nu ga ik er maar eens vandoor.’
‘Lijkt me verstandig.’
‘Ik wil nog wel één ding zeggen, Mireille.’
‘En dat is?’
‘Jij had echt wel droger hout dan ik.’

Tot morgen. Dan komt Fred weer. Heb je de neiging om boos te worden of spullen naar de tv gooien? Niet doen. Hou je in. Het is maar een televisieprogramma.

pi_221749445
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2026 00:22 schreef Soury het volgende:

[..]
Die gozer met die fluit kan nog wel eens gelijk hebben met zijn bestek la. Het is er een tering bende, dat kan ze ook niet alleen maar doe dan niet alsof je de queen bent omdat je weet wat tafel manieren zijn. Ja dat doe je als je in een 5 sterren tent bent maar niet daar met gaten in je tafellaken.
Klarinet.. :( :D
pi_221749447
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2026 00:22 schreef Soury het volgende:

Bij Mireille zie ik een combi van oud geld, vergane glorie, het net aan redden in je uppie en je vast houden van wat (ze) eens was.
pi_221749449
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 september 2026 00:54 schreef Blues het volgende:

[..]
Bij Mireille zie ik een combi van oud geld, vergane glorie, het net aan redden in je uppie en je vast houden van wat (ze) eens was.
Mwah, geloof dat van dat oud geld weer niet, misschien ooit gekocht van haar verdienste als fotomodel en geen idee waar haar voormalige man ooit zijn geld mee verdiende. En hoelang geleden ze dat krot hebben gekocht. Frankrijk stond (en staat nog) decennia geleden vol met goedkope kastelen.

[ Bericht 1% gewijzigd door Firuze60 op 08-09-2026 01:04:23 ]
pi_221749637
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 september 2026 00:46 schreef Blues het volgende:
Rick Evers:
[..]

Bedankt Rick, je herhaalt gewoon wat wij allemaal hier schrijven. 👍
pi_221749696
quote:
1s.gif Op maandag 7 september 2026 23:57 schreef Blues het volgende:

Of ze tovert ineens haar Volendamse paling tevoorschijn :P
Laat maar waaien
pi_221749835
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2026 00:58 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Mwah, geloof dat van dat oud geld weer niet, misschien ooit gekocht van haar verdienste als fotomodel en geen idee waar haar voormalige man ooit zijn geld mee verdiende. En hoelang geleden ze dat krot hebben gekocht. Frankrijk stond (en staat nog) decennia geleden vol met goedkope kastelen.
Toen zij haar inmiddels overleden echtgenoot ontmoeten woonde hij al op dat kasteel en is zij bij hem ingetrokken, dus ze heeft het niet zelf gekocht.
pi_221749842
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2026 08:27 schreef KapiteinChris het volgende:

[..]
Toen zij haar inmiddels overleden echtgenoot ontmoeten woonde hij al op dat kasteel en is zij bij hem ingetrokken, dus ze heeft het niet zelf gekocht.
Verklaart ook wel een beetje waarom zij daar moeizaam als een tang op een olifant rond schuifelt op weg naar een hartstilstand.
Laat maar waaien
pi_221749849
Het leek wel of Thomas een beetje zenuwachtig werd toen hij voor de camera sprak over dat hij samen met Mexx in één bed zou slapen, vrij puberaal voor iemand die toch als seks heeft gehad met zooooooveel vrouwen. Nu maar hopen dat Mexx er niet aan toegeeft en ze hierna inziet dat die kerel echt helemaal niets voor haar is.
  dinsdag 8 september 2026 @ 08:43:35 #230
511255 camilero
tufkatufka...
pi_221749894
quote:
10s.gif Op maandag 7 september 2026 22:29 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Timmetie is de friettent, toch?
pi_221749912
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2026 08:30 schreef KapiteinChris het volgende:
Het leek wel of Thomas een beetje zenuwachtig werd toen hij voor de camera sprak over dat hij samen met Mexx in één bed zou slapen, vrij puberaal voor iemand die toch als seks heeft gehad met zooooooveel vrouwen. Nu maar hopen dat Mexx er niet aan toegeeft en ze hierna inziet dat die kerel echt helemaal niets voor haar is.
Omdat hij van de herenliefde is maar te week is van karakter om dit met zijn borst naar voren te verkondigen.

Ik zou zelf ook een beetje heel erg zenuwachtig worden van een kerel in mijn bed :{
Laat maar waaien
pi_221749924
Als ik het goed begrijp zaten ze gewoon een beetje voor de vorm in die B&B bij Thomas maar woont die gewoon in Valencia in dat Bijlmer appartement en runt vanuit daar de B&B op afstand.
pi_221749930
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2026 08:52 schreef Remco het volgende:
Als ik het goed begrijp zaten ze gewoon een beetje voor de vorm in die B&B bij Thomas maar woont die gewoon in Valencia in dat Bijlmer appartement en runt vanuit daar de B&B op afstand.
Maar dan zonder B denk ik. Lijkt mij niet dat hij elke ochtend een uur heen en een uur terug rijdt om daar ontbijt op tafel te flikkeren?
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam, met dubbel s welteverstaan.
pi_221749944
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2026 20:55 schreef casita het volgende:

[..]
Op NLZIET kan ik de hele aflevering om vijf over half 9 al zien zonder reclame *O*dus ik ben om 10 over 9 al klaar met kijken
Oh ik dacht altijd pas na afloop. Ik kijk ook NLZIET. Maar kan dus al als het aan de gang is. Nou ja, ik kijk toch altijd pas als ik naar bed ga. Of in bed.
pi_221749951
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2026 21:09 schreef Breekfast het volgende:
Nooit tegen een man zeggen dat hij geen hout kan zagen. Dieper kun je hem niet kwetsen :P
Jawel, als je zegt dat hij geen vuur kan maken. Dat is nog erger.
pi_221749953
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2026 21:14 schreef Breekfast het volgende:
Die nieuwe bij Caroline doet mij denken aan die bodyguard van Klaas Bruinsma, die van "Mabel.. ken je mij nog?" :P
_O-
pi_221749970
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2026 09:01 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]
Jawel, als je zegt dat hij geen vuur kan maken. Dat is nog erger.
Dit heb ik wel eens gehad op een date, zij had een open haard, berenvel ervoor zelfs, samen naakt op dat vel, ik stoer, "zal ik de open haard eens lekker aanmaken voor jou?", uur bezig geweest maar ik kreeg dat kreng maar niet goed aan de gang, zij daarna wel binnen een minuutje :'(
Laat maar waaien
pi_221750002
quote:
7s.gif Op dinsdag 8 september 2026 08:57 schreef vosss het volgende:

[..]
Maar dan zonder B denk ik. Lijkt mij niet dat hij elke ochtend een uur heen en een uur terug rijdt om daar ontbijt op tafel te flikkeren?
Voor dat soort dingen en schoonmaken kun je prima mensen inhuren.
pi_221750005
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2026 20:59 schreef casita het volgende:

[..]
Als le NLZIET hebt wel, nou ja van de winter weer een nieuwe kans 😀
Is alleen de eerste 14 dagen gratis.
pi_221750009
Wat ik altijd doe als het bijna klaar is, ga dat vanavond eens doen denk ik, is de eerste twee afleveringen terug kijken. Met de introductiefilmpjes van de gasten. Dan zijn ze vaak echt totaal anders, of in ieder geval zo komen ze over, dan wanneer ze werkelijk daar zijn.

Die Amerikaan ook, dat kan toch echt niet.
pi_221750022
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2026 09:18 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]
Voor dat soort dingen en schoonmaken kun je prima mensen inhuren.
Ja, maar als je een schoonmaker inhuurt om schoon te maken, een kok voor het ontbijt te maken en een boekhouder voor de administratie et cetera dan blijft er weinig over onder de streep lijkt mij zo.
pi_221750071
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2026 21:14 schreef Breekfast het volgende:
Die nieuwe bij Caroline doet mij denken aan die bodyguard van Klaas Bruinsma, die van "Mabel.. ken je mij nog?" :P
Dat had ik óók meteen! Vooral dat accent doet het hem. _O-
pi_221750083
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2026 21:21 schreef Firuze60 het volgende:
In wat voor Bijlmerbuurt heeft Thomas nu weer een appartementje?
Las ergens dat hij die B&B niet bezit maar beheerd voor de eigenaar. Heeft hij dat ooit verteld? :{
pi_221750113
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2026 21:45 schreef Pisces het volgende:
Hij heeft wel een punt. Ze zoekt een lepdok
Hij had al snel door hoe die vrouw in elkaar steekt en ik geef hem in alles gelijk. Je komt daar aan, na een vermoeide reis, als een vreemde en de ontvangst is erg koel. Ze neemt amper de tijd voor haar gasten. Vind haar tegen het onbeschofte aan maar dat zal wel weer op haar Rotterdamse komaf gegooid worden. Naar mens. }:|
pi_221750184
quote:
Jammer dan, ze gaan het bed samen delen. :|W
pi_221750186
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2026 10:03 schreef Chea49 het volgende:

[..]
Die hebben echt niets gedaan hoor, denk dat hij het gaatje niet eens kan vinden
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_221750192
quote:
Dit was wel gênant, ja. Wat een zenuwachtige kop voor iemand met zoveel ervaring. Kuch. :D
En zij is daar al dagen, dus welke zenuwen heb je dan nog?

En zij vond het ook spannend. Hilarisch wel.
pi_221750200
Ik snap ook niet dat je dat zo afspreekt, maak er een leuke avond van en dan beland je samen in bed als het goed is.
pi_221750534
Deze hoorde nog bij mijn quote van © Rick Evers :D

pi_221750556
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2026 09:38 schreef Chea49 het volgende:

Las ergens dat hij die B&B niet bezit maar beheerd voor de eigenaar. Heeft hij dat ooit verteld? :{
Dus hetzelfde als die kale van vorig seizoen, naam kwijt. Jean Paul, ff opgezocht. https://www.veronicasuper(...)ig-eisen-aan-partner
pi_221750557
Ik hoor Thomas al tegen Mexxie zeggen: 'dan maak je maar zin' :P
  dinsdag 8 september 2026 @ 11:39:00 #252
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_221751026
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2026 08:52 schreef Remco het volgende:
Ik meen dat hij en zijn broer vooral veel vastgoed bezitten en dat dat dus zijn core business is.
Snobs have more fun!
KLIK!
  dinsdag 8 september 2026 @ 11:46:53 #253
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_221751066
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2026 09:38 schreef Chea49 het volgende:

Hij is samen met zijn broer, die nooit in beeld is geweest, de eigenaar van de B&B.
Poef.....gone! ©golfer
  dinsdag 8 september 2026 @ 12:26:56 #254
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_221751300
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2026 11:46 schreef golfer het volgende:

[..]
Hij is samen met zijn broer, die nooit in beeld is geweest, de eigenaar van de B&B.
Alleen in de dagelijkse praktijk niet de uitbater, gok ik. Iemand anders zal de B&B wel beheren. Het gebouw is in zijn bezit, als een van de vele panden die ze hebben.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_221751677
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2026 11:39 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]
Ik meen dat hij en zijn broer vooral veel vastgoed bezitten en dat dat dus zijn core business is.

Als je veel vastgoed bezit dan verpats je er toch een zodat je niet in zo'n treurige kutflat hoeft te zitten heel de tijd?
pi_221751689
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2026 07:19 schreef Killerjas het volgende:

[..]
Bedankt Rick, je herhaalt gewoon wat wij allemaal hier schrijven. 👍
Behalve de term ‘blaffende poetsdoek’. _O-
pi_221751968
quote:
7s.gif Op dinsdag 8 september 2026 09:21 schreef vosss het volgende:

[..]
Ja, maar als je een schoonmaker inhuurt om schoon te maken, een kok voor het ontbijt te maken en een boekhouder voor de administratie et cetera dan blijft er weinig over onder de streep lijkt mij zo.
Valt wel mee denk ik. Het is geen NL he. Ik ken iemand die het zo doet bij een huisje in Frankrijk. Een vrouwtje uit het dorp. Die maakt schoon, verschoont de bedden en zorgt dat er s morgens verse broodjes zijn en beleg, koffie, thee, sap. In plaats van dat zie je ook wel eens dat mensen de mogelijkheid krijgen in de buurt outdoor ontbijt te nuttigen. Is allemaal niet zo duur in die landen om te regelen. De prijzen om iets te huren daarentegen...
  dinsdag 8 september 2026 @ 13:35:11 #258
312215 Näsenbar
State of the Art.
pi_221752001
Jeff, held van dit seizoen _O_

Doet precies alles wat Caroline haat (die grap met dat stuiterende ei _O_ ) en gaat na 2 uurtjes naar huis met de legendarische laatste woorden: 'ik hou van seks'.
Deze post werd u aangeboden door de Saffraanstunter, dé webshop voor saffraan. Ook adverteren? Neem contact op in de dm.
Denk aan het milieu voordat u deze post print.
pi_221752275
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2026 10:03 schreef Chea49 het volgende:

[..]
Wat bedoel je? Dat Mexx het toch toelaat omdat ze anders denkt dat die knakker haar als nog naar huis stuurt?
pi_221753995
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2026 13:35 schreef Näsenbar het volgende:
Jeff, held van dit seizoen _O_

Doet precies alles wat Caroline haat (die grap met dat stuiterende ei _O_ ) en gaat na 2 uurtjes naar huis met de legendarische laatste woorden: 'ik hou van seks'.
Het kwam allemaal wel erg gescript over eigenlijk. Volgens mij had de regie zin in drama: het volgde een beetje het idee van de 'worst dates' van MTV ooit. Eerst iemand die verteld wat voor afknappers hij/zij heeft en dan een kennis die vervolgens een date regelt die precies dat doet en dan kijken hoe het theater zich ontrolt...
  dinsdag 8 september 2026 @ 20:37:38 #261
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_221754620
Doete doe het niet!! :')
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  Moderator dinsdag 8 september 2026 @ 20:38:55 #262
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_221754628
Ik ga fred missen in mijn irritatiezone
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
pi_221754645
Fred zakt door zijn Rembrandt stoel
pi_221754653
Zo, hier weer verder.
  Moderator dinsdag 8 september 2026 @ 20:41:43 #265
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_221754655
Thomas heeft liggen pompen allen
~FEYENOORD~
  dinsdag 8 september 2026 @ 20:43:12 #266
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_221754674
Nou hèhè de zak van Thomas is geleegd :M
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  Moderator dinsdag 8 september 2026 @ 20:45:24 #267
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_221754690
Je merkt aan alles dit een act is
~FEYENOORD~
pi_221754694
oO/
pi_221754702
quote:
2s.gif Op dinsdag 8 september 2026 20:41 schreef R-woud93 het volgende:
Thomas heeft liggen pompen allen
"I feel it comming" eronder :D
pi_221754740
Nou Arie hier is je welverdiende ontbijt na twee weken. Dan kan je er weer even tegenaan :Y)
pi_221754764
Thomas is ontmaagd.
Mexx mag Volendam niet meer in.
Laat maar waaien
  dinsdag 8 september 2026 @ 20:58:13 #272
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_221754783
Wat een dooie is Michael :R
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_221754806
Vindt hij zichzelf de prins op het witte paard???? jemig
pi_221754813
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2026 20:58 schreef Puzzie het volgende:
Wat een dooie is Michael :R
Hij is leuk lekker rustige droge humor.
  dinsdag 8 september 2026 @ 21:03:04 #275
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_221754820
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2026 21:02 schreef Soury het volgende:

[..]
Hij is leuk lekker rustige droge humor.
Vreselijke vent :+
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_221754821
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2026 14:34 schreef KapiteinChris het volgende:

[..]
Wat bedoel je? Dat Mexx het toch toelaat omdat ze anders denkt dat die knakker haar als nog naar huis stuurt?
Toelaat?
Laten we niet doen alsof Mexx zelf compleet verstandelijk beperkt is en geen keuzes kan maken. :?
Wij vinden Thomas misschien een natte handdoek maar blijkbaar ziet ze er toch iets leuks in.
Wie weet is ze buiten de camera’s veel meer ontspannen en chill.
En dan nog. Volwassen vrouw die verder prima intelligent overkomt. Als die zin heeft in een vrijpartij met Thomas is dat vast niet onder druk gebeurd.

Jeee-zus. :D
pi_221754822
Haha, Doete wil nog even naar klein-Bonaire, ze heeft nog niet alles gezien daar. Die is absoluut alleen maar verliefd op het eiland.. :D
pi_221754824
Af en toe denk wel eens dat Doete niet helemaal 100 is ofzo, en dan komt ze weer scherp om de hoek.
pi_221754832
"Heb je een kunstgebit?" _O-
pi_221754854
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2026 21:03 schreef Soury het volgende:
Af en toe denk wel eens dat Doete niet helemaal 100 is ofzo, en dan komt ze weer scherp om de hoek.
Motorisch ziet het er idd af en toe een beetje raar uit ja.
pi_221754862
Wat een leeg lelijk kaal appartement van Thomas, ik dacht dat dat voor zo nu en dan was maar daar woont hij dus.
pi_221754863
Toch vind ik haar wel innemend, misschien ook door haar accent.
pi_221754875
Even een shot van dat park in Valencia dat een miljard Euro heeft gekost om meteen door te schakelen naar die troosteloze hotelkamer van Thomas, alsof dat veel met elkaar te maken heeft.
pi_221754883
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2026 21:08 schreef Soury het volgende:
Wat een leeg lelijk kaal appartement van Thomas, ik dacht dat dat voor zo nu en dan was maar daar woont hij dus.
Alsof hij het onderhuurt en niks mag veranderen.
pi_221754888
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2026 21:03 schreef Soury het volgende:
Dat agrarische geknauw ook :'(
Laat maar waaien
pi_221754897
quote:
2s.gif Op dinsdag 8 september 2026 21:08 schreef NoCigar het volgende:
Toch vind ik haar wel innemend, misschien ook door haar accent.
Oh ja zeker ik ook, ik vind haar geweldig.
pi_221754902
quote:
2s.gif Op dinsdag 8 september 2026 21:11 schreef NoCigar het volgende:

[..]
Alsof hij het onderhuurt en niks mag veranderen.
Het is leeg en onpersoonlijk.
pi_221754908
quote:
4s.gif Op dinsdag 8 september 2026 20:55 schreef UitStraling het volgende:
Thomas is ontmaagd.
Mexx mag Volendam niet meer in.
Was daar niet zo’n oude barbaarse gewoonte dat ‘slechte’ vrouwen op een kar door het dorp werden gereden zodat dat arme mens door de bevolking met met gerookt palingafval bekogeld kon worden?
  Moderator dinsdag 8 september 2026 @ 21:17:29 #289
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_221754921
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2026 21:14 schreef Soury het volgende:

[..]
Het doet me denken aan dat hotel in Tsjechië dat er ooit in zat, zo sfeerloos _O-
5 - 28 februari Thailand O+
pi_221754924
quote:
9s.gif Op dinsdag 8 september 2026 21:15 schreef NoCigar het volgende:

[..]
Was daar niet zo’n oude barbaarse gewoonte dat ‘slechte’ vrouwen op een kar door het dorp werden gereden zodat dat arme mens door de bevolking met met gerookt palingafval bekogeld kon worden?
"Die van Schilder ben besmet"
Laat maar waaien
pi_221754929
quote:
9s.gif Op dinsdag 8 september 2026 21:15 schreef NoCigar het volgende:

[..]
Zelfs de slechte vrouwen zijn daar je zus, tante, nicht of oma. Dus dat lijkt me sterk.
pi_221754950
Arie de kleur van je tanden zijn niet goed. Dat ontbijt was dus een galgenmaal. *)
pi_221754961
quote:
11s.gif Op dinsdag 8 september 2026 21:21 schreef Soury het volgende:
Arie de kleur van je tanden zijn niet goed. Dat ontbijt was dus een galgenmaal. *)
Hij kreeg een knuffel en ze blijven elkaar zien.
pi_221754977
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2026 21:22 schreef Chanel5 het volgende:

[..]
Ja ik was wat snel, maar joh dat gaat niks worden toch. Arie is een goedzak. En ik lach me kapot als hij Gerard Joling tanden heeft op de reunie
pi_221754992
quote:
10s.gif Op dinsdag 8 september 2026 21:25 schreef Soury het volgende:

[..]
Ja ik was wat snel, maar joh dat gaat niks worden toch. Arie is een goedzak. En ik lach me kapot als hij Gerard Joling tanden heeft op de reunie
O dat wil ik zien.
pi_221755041
Wat een gezellige plek waar Fred en Doete zitten, lijkt wel een parkeerplaats met stoeltjes aan de zijkanten
pi_221755042
Heeft Paul in de tussentijd nog wel contact met Marjo gezocht?
Als je goed roert krijg je nooit geen klontjes
pi_221755050
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2026 21:01 schreef Chanel5 het volgende:
Vindt hij zichzelf de prins op het witte paard???? jemig
Zou die zelf doorhebben hoevaak die zoiets over zichzelf zegt?
pi_221755062
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2026 21:14 schreef Soury het volgende:

[..]
Net zoals ie zelf is. Vreselijke vent.
pi_221755064
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2026 21:33 schreef De_Melkboer het volgende:
Heeft Paul in de tussentijd nog wel contact met Marjo gezocht?
Dat denk ik niet anders had hij Karina wel gelijk weggestuurd. Snap wel dat Karina een beetje gepikeerd is, Paul is echt een zak hooi wat dat betreft.
pi_221755086
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2026 21:22 schreef Chanel5 het volgende:

[..]
Die mag af en toe overkomen om de blaadjes en de drollen te rapen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')