Of ze tovert ineens haar Volendamse paling tevoorschijnquote:Op maandag 7 september 2026 23:57 schreef Blues het volgende:
Wat is dit toch een heerlijk topic![]()
![]()
Mireille en Donatella waarom doen jullie zo
Ik denk dat Thomas binnen paar maandjes uitgekeken is op Mex.
Toen zij haar inmiddels overleden echtgenoot ontmoeten woonde hij al op dat kasteel en is zij bij hem ingetrokken, dus ze heeft het niet zelf gekocht.quote:Op dinsdag 8 september 2026 00:58 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Mwah, geloof dat van dat oud geld weer niet, misschien ooit gekocht van haar verdienste als fotomodel en geen idee waar haar voormalige man ooit zijn geld mee verdiende. En hoelang geleden ze dat krot hebben gekocht. Frankrijk stond (en staat nog) decennia geleden vol met goedkope kastelen.
Verklaart ook wel een beetje waarom zij daar moeizaam als een tang op een olifant rond schuifelt op weg naar een hartstilstand.quote:Op dinsdag 8 september 2026 08:27 schreef KapiteinChris het volgende:
[..]
Toen zij haar inmiddels overleden echtgenoot ontmoeten woonde hij al op dat kasteel en is zij bij hem ingetrokken, dus ze heeft het niet zelf gekocht.
Timmetie is de friettent, toch?quote:Op maandag 7 september 2026 22:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wie is hier nou de friettent?
Omdat hij van de herenliefde is maar te week is van karakter om dit met zijn borst naar voren te verkondigen.quote:Op dinsdag 8 september 2026 08:30 schreef KapiteinChris het volgende:
Het leek wel of Thomas een beetje zenuwachtig werd toen hij voor de camera sprak over dat hij samen met Mexx in één bed zou slapen, vrij puberaal voor iemand die toch als seks heeft gehad met zooooooveel vrouwen. Nu maar hopen dat Mexx er niet aan toegeeft en ze hierna inziet dat die kerel echt helemaal niets voor haar is.
Maar dan zonder B denk ik. Lijkt mij niet dat hij elke ochtend een uur heen en een uur terug rijdt om daar ontbijt op tafel te flikkeren?quote:Op dinsdag 8 september 2026 08:52 schreef Remco het volgende:
Als ik het goed begrijp zaten ze gewoon een beetje voor de vorm in die B&B bij Thomas maar woont die gewoon in Valencia in dat Bijlmer appartement en runt vanuit daar de B&B op afstand.
Oh ik dacht altijd pas na afloop. Ik kijk ook NLZIET. Maar kan dus al als het aan de gang is. Nou ja, ik kijk toch altijd pas als ik naar bed ga. Of in bed.quote:Op maandag 7 september 2026 20:55 schreef casita het volgende:
[..]
Op NLZIET kan ik de hele aflevering om vijf over half 9 al zien zonder reclamedus ik ben om 10 over 9 al klaar met kijken
Jawel, als je zegt dat hij geen vuur kan maken. Dat is nog erger.quote:Op maandag 7 september 2026 21:09 schreef Breekfast het volgende:
Nooit tegen een man zeggen dat hij geen hout kan zagen. Dieper kun je hem niet kwetsen
quote:Op maandag 7 september 2026 21:14 schreef Breekfast het volgende:
Die nieuwe bij Caroline doet mij denken aan die bodyguard van Klaas Bruinsma, die van "Mabel.. ken je mij nog?"
Dit heb ik wel eens gehad op een date, zij had een open haard, berenvel ervoor zelfs, samen naakt op dat vel, ik stoer, "zal ik de open haard eens lekker aanmaken voor jou?", uur bezig geweest maar ik kreeg dat kreng maar niet goed aan de gang, zij daarna wel binnen een minuutjequote:Op dinsdag 8 september 2026 09:01 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Jawel, als je zegt dat hij geen vuur kan maken. Dat is nog erger.
Voor dat soort dingen en schoonmaken kun je prima mensen inhuren.quote:Op dinsdag 8 september 2026 08:57 schreef vosss het volgende:
[..]
Maar dan zonder B denk ik. Lijkt mij niet dat hij elke ochtend een uur heen en een uur terug rijdt om daar ontbijt op tafel te flikkeren?
Is alleen de eerste 14 dagen gratis.quote:Op maandag 7 september 2026 20:59 schreef casita het volgende:
[..]
Als le NLZIET hebt wel, nou ja van de winter weer een nieuwe kans 😀
Ja, maar als je een schoonmaker inhuurt om schoon te maken, een kok voor het ontbijt te maken en een boekhouder voor de administratie et cetera dan blijft er weinig over onder de streep lijkt mij zo.quote:Op dinsdag 8 september 2026 09:18 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Voor dat soort dingen en schoonmaken kun je prima mensen inhuren.
Dat had ik óók meteen! Vooral dat accent doet het hem.quote:Op maandag 7 september 2026 21:14 schreef Breekfast het volgende:
Die nieuwe bij Caroline doet mij denken aan die bodyguard van Klaas Bruinsma, die van "Mabel.. ken je mij nog?"
Las ergens dat hij die B&B niet bezit maar beheerd voor de eigenaar. Heeft hij dat ooit verteld?quote:Op maandag 7 september 2026 21:21 schreef Firuze60 het volgende:
In wat voor Bijlmerbuurt heeft Thomas nu weer een appartementje?
Hij had al snel door hoe die vrouw in elkaar steekt en ik geef hem in alles gelijk. Je komt daar aan, na een vermoeide reis, als een vreemde en de ontvangst is erg koel. Ze neemt amper de tijd voor haar gasten. Vind haar tegen het onbeschofte aan maar dat zal wel weer op haar Rotterdamse komaf gegooid worden. Naar mens.quote:Op maandag 7 september 2026 21:45 schreef Pisces het volgende:
Hij heeft wel een punt. Ze zoekt een lepdok
Jammer dan, ze gaan het bed samen delen.quote:Op dinsdag 8 september 2026 08:30 schreef KapiteinChris het volgende:
Het leek wel of Thomas een beetje zenuwachtig werd toen hij voor de camera sprak over dat hij samen met Mexx in één bed zou slapen, vrij puberaal voor iemand die toch als seks heeft gehad met zooooooveel vrouwen. Nu maar hopen dat Mexx er niet aan toegeeft en ze hierna inziet dat die kerel echt helemaal niets voor haar is.
Die hebben echt niets gedaan hoor, denk dat hij het gaatje niet eens kan vindenquote:Op dinsdag 8 september 2026 10:03 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Jammer dan, ze gaan het bed samen delen.
Dit was wel gênant, ja. Wat een zenuwachtige kop voor iemand met zoveel ervaring. Kuch.quote:Op dinsdag 8 september 2026 08:30 schreef KapiteinChris het volgende:
Dus hetzelfde als die kale van vorig seizoen, naam kwijt. Jean Paul, ff opgezocht. https://www.veronicasuper(...)ig-eisen-aan-partnerquote:Op dinsdag 8 september 2026 09:38 schreef Chea49 het volgende:
Las ergens dat hij die B&B niet bezit maar beheerd voor de eigenaar. Heeft hij dat ooit verteld?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |