SPOILER: Uitleg symbolen weerkaartenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• Weeronline - begrippen (nederlands)
---
• WKN - Actueel weer in Nederland
• KNMI Daggegevens
• KNMI Geografische overzichten van het weer
• KNMI Buienradar
• KNMI Pluim
---
• Klimaateffectatlas
• Nederland in de ban van de 'supercel'
• CAPE + Liftedindex
---
---
User locaties
Zo dat we ook nog weten wie waar ongeveer woont,
let op dit is een screenshot, klik op het kaartje of de link eronder voor live
DM (met plaats/stad naar); @kree om erop toegevoegd te worden of meld je aan in dit topic:
GC / FOK!users kaart (Google Maps) Nieuwe kaart, nieuwe kansen (update) #7
We gaan dit trouwens niet precies op GPS locatie toevoegen (tenzij op verzoek) plaats/stad lijkt me nauwkeurig genoeg voor dit doel
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
Ik heb een oefenwedstrijd in het buitenbad, dus het komt een keer goed uitquote:
Ik heb zaterdag een aantal verjaardagen allemaal in de tuin. Die mensen zijn al dagen het weer aan het volgen om te kijken hoe ze zaterdag gaan aanpakkenquote:Op woensdag 26 augustus 2026 09:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb een oefenwedstrijd in het buitenbad, dus het komt een keer goed uit
Ik ben me vergeten aan te melden voor een barbecue zaterdagquote:Op woensdag 26 augustus 2026 09:38 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik heb zaterdag een aantal verjaardagen allemaal in de tuin. Die mensen zijn al dagen het weer aan het volgen om te kijken hoe ze zaterdag gaan aanpakken
Die rennende mensen in het tweede filmpjequote:Op woensdag 26 augustus 2026 14:08 schreef INViCTuS het volgende:
Poh, dit is een beste partij water. Heftig
[ x ]
Waarschijnlijk honderden doden.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 14:08 schreef INViCTuS het volgende:
Poh, dit is een beste partij water. Heftig
[ x ]
Zo dan inderdaad zegquote:Op woensdag 26 augustus 2026 14:37 schreef Dven het volgende:
[..]
Die rennende mensen in het tweede filmpje
Die zullen er helaas niet meer zijn, gok ikquote:Op woensdag 26 augustus 2026 14:37 schreef Dven het volgende:
[..]
Rennen was logisch maar zinloos.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 15:04 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Die zullen er helaas niet meer zijn, gok ik
Heftig man, het zal je maar overkomen. In blinde paniek wegrennen, wetende wat eraan komt... Vreselijk einde lijkt me... kan je alleen hopen dat de klap zo heftig was dat de meesten in een keer weg waren en niet nog minuten hebben moeten lijden.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 15:04 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Die zullen er helaas niet meer zijn, gok ik
Nou, geef me dan toch maar die meer oostelijke run. Ik wil de randen best meepakken maar hoef niet zo erg er middenin te zitten.quote:
Vanaf 22u, dus na m'n wedstrijdquote:Op woensdag 26 augustus 2026 15:05 schreef Haags het volgende:
Code geel@:nattekat ik smeer me alvast in met zonnebrand.
Niemand maakte een kans, kwam zo heftig op ze af! Heel erg verdrietigquote:Op woensdag 26 augustus 2026 14:37 schreef Dven het volgende:
[..]
Welke hitte? Ik vond het tegenvallen vandaag..geloof morgen ook dat het allemaal wel meevalt allemaal.quote:
Ik denk dat we sowieso weer zoals gebruikelijk vakkundig ontweken gaan worden door de ergste buien.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 16:24 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Eerst zien, vooralsnog staat hier in Noord-Oost Twente tot 23.00u geen regen voorspeld.
De echte hitte is inderdaad inmiddels wel op zijn retour lijkt het. Al hebben we in het verleden tot ver in september nog wel tropische dagen gehad kan ik me herinneren en is het nog augustus.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 17:47 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Welke hitte? Ik vond het tegenvallen vandaag..geloof morgen ook dat het allemaal wel meevalt allemaal.
Ja we zien wel... was eerst s'middags toen s'nachts kijk ik net is het weer in de avondquote:Op woensdag 26 augustus 2026 19:14 schreef Discombobulate het volgende:
Onweer toch pas morgenavond denk ik. Wordt morgen nog warme dag.
hebben ze morgen meteen goed oefenvoerquote:Op woensdag 26 augustus 2026 19:31 schreef MissButterflyy het volgende:
https://www.nu.nl/tech/64(...)r-ziet-aankomen.html
Cool!
Vond het echt maar smerig warm vandaagquote:Op woensdag 26 augustus 2026 17:47 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Welke hitte? Ik vond het tegenvallen vandaag..geloof morgen ook dat het allemaal wel meevalt allemaal.
Dat zeker en hopelijk komen ze ool snel online voor ons om mee te genieten!quote:Op woensdag 26 augustus 2026 21:19 schreef MissHobje het volgende:
[..]
hebben ze morgen meteen goed oefenvoer
quote:A level 3 was issued across SE/E France for large to very large hail, severe wind gusts, heavy rainfall and [strong] tornadoes.
A level 2 was issued from S France towards Switzerland mainly for large to very large hail, severe wind gusts and tornadoes.
A level 2 was issued from central France to Belgium and W Germany mainly for large hail, severe wind gusts and heavy rainfall.
A level 1 was issued across W France and NW Italy mainly for large hail and severe wind gusts.
A level 1 was issued in a belt from the UK through Netherlands into N Germany for heavy rainfall, large hail and severe wind gusts.
Misschien alleen voor Limburg, voor de rest wat onweer en windstoten zoals we normaal gewend zijn.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 00:09 schreef Frutsel het volgende:
Niets bijzonders dus voor Nederland
Klopt!quote:Op donderdag 27 augustus 2026 07:48 schreef Geschiedkundige het volgende:
Ik heb het idee dat mensen vaak denken dat het in Limburg regelmatig goed onweert. Nu kan ik me de laatste paar jaar maar één serieuze onweersbui herinneren. Rest valt me altijd enorm tegen, drie flitsen en een knal in de verte en dat was het.
Of ik woon zoals wel vaker weer op de verkeerde plek.
@:bloodymary1 heb jij wel vaak onweer?
Ruhrgebied krijgt wel vaak een flink pak slaag ja.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 08:14 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Klopt!
De laatste twee keer was verwachting dat het onweerfront over de oostelijke helft van NL zou trekken, maar werd dat juist het westen.
Ik zie wel heel vaak dat onweersbuien hier zich beginnen te ontwikkelen en dat het spektakel dan begint vanaf de Duitse grens. Dus net niet hier.
Hopelijk is het met die nieuwe satelliet straks beter te voorspellen waar de buien overheen gaan trekken.
Nee hoor. Deze zomer herinner ik me alleen een keer in juli of zo een nacht met onweer en zo'n 1.200 bliksemflitsen heel snel achter elkaar. Met drie druppels regen.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 07:48 schreef Geschiedkundige het volgende:
Ik heb het idee dat mensen vaak denken dat het in Limburg regelmatig goed onweert. Nu kan ik me de laatste paar jaar maar één serieuze onweersbui herinneren. Rest valt me altijd enorm tegen, drie flitsen en een knal in de verte en dat was het.
Of ik woon zoals wel vaker weer op de verkeerde plek.
@:bloodymary1 heb jij wel vaak onweer?
quote:Op donderdag 27 augustus 2026 09:11 schreef heywoodu het volgende:
Vandaag nog even doorkomen en dan lijkt het voor nu weer echt even beter te worden tot de volgende piek ergens in september.
Limburg kent veel kanalen. Woon je daar toevallig vlakbij?quote:Op donderdag 27 augustus 2026 08:43 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Nee hoor. Deze zomer herinner ik me alleen een keer in juli of zo een nacht met onweer en zo'n 1.200 bliksemflitsen heel snel achter elkaar. Met drie druppels regen.
Wel vaak dat je het in de verte ziet, of merkt als het hier even hard gaat waaien. Dan is het in Duitsland en gaat het hier net langs af.
Really?quote:Op donderdag 27 augustus 2026 09:18 schreef cinderloom het volgende:
[..]
Limburg kent veel kanalen. Woon je daar toevallig vlakbij?
Die zorgen er geloof ik ook voor dat er onweer of regen complexen worden tregengehouden.
Kanalen? Nee joh. Nog nooit van gehoord.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 09:18 schreef cinderloom het volgende:
[..]
Die zorgen er geloof ik ook voor dat er onweer of regen complexen worden tregengehouden.
We hebben het record te pakkenquote:Zomer 2026 is de warmste ooit gemeten in Nederland
Augustus is nog niet voorbij, maar het is al wel zeker: de zomer van 2026 is in Nederland de warmste zomer sinds het begin van de metingen in 1901. Dat valt op te maken uit de temperatuurgegevens van het KNMI. Het was de afgelopen drie maanden gemiddeld 19,3 graden Celsius bij het KNMI in De Bilt, waarmee het vorige record van 2018 (18,9 graden) met bijna een halve graad is verbroken. Dat is een grote sprong.
https://nos.nl/artikel/26(...)gemeten-in-nederland
Kanalen gaan echt geen regen of onweer tegenhouden, dat is echt veel te smal voor.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 09:18 schreef cinderloom het volgende:
[..]
Kanaleneiland, Utrechtquote:Op donderdag 27 augustus 2026 09:24 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Kanalen? Nee joh. Nog nooit van gehoord.
Kanalen of rivieren zijn veel te smal. Geen enkele invloedquote:Op donderdag 27 augustus 2026 09:18 schreef cinderloom het volgende:
[..]
Geschreven om 10:13 als een ware alcoholist!quote:Op donderdag 27 augustus 2026 10:13 schreef INViCTuS het volgende:
30 graden aangetikt. Tijd voor bier
Krukje kan weer in de hoek en het touw in de laquote:Op donderdag 27 augustus 2026 09:11 schreef heywoodu het volgende:
Vandaag nog even doorkomen en dan lijkt het voor nu weer echt even beter te worden tot de volgende piek ergens in september.
Kanaleneiland mag wel overlopen net als het Amsterdam-Rijnkanaalquote:Op donderdag 27 augustus 2026 09:50 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Kanalen gaan echt geen regen of onweer tegenhouden, dat is echt veel te smal voor.
Vanmiddag pas.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 10:50 schreef MissHobje het volgende:
Het zou toch zo warm worden vandaag of heb ik de memo gemist
Hier is het uurtje laterquote:Op donderdag 27 augustus 2026 10:22 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Geschreven om 10:13 als een ware alcoholist!
Ohh dacht al...is nog best fris.quote:
Het is heulegaar niet warm..en dat hoerenwindje helpt ook niet.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 10:50 schreef MissHobje het volgende:
Het zou toch zo warm worden vandaag of heb ik de memo gemist
Don't! Bonen en vleestomaten moeten nog opgebonden worden.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 10:28 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Krukje kan weer in de hoek en het touw in de la
Ja klopt. Heel dichtbij de Zuid-Willemsvaart. Dat zeggen ze hier altijd dat dat invloed heeft. Maar is nooit wetenschappelijk bewezen volgens mij.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 09:18 schreef cinderloom het volgende:
[..]
Ik heb vakantie en ben op Rhodos. Had net 1.5 uur gesjouwd langs en over het strand. Prima reden voor een biertjequote:Op donderdag 27 augustus 2026 11:45 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ahaaa 11:13 dus, that makes a HUGE difference uiteraard, ik heb niks gezegd.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 27 augustus 2026 13:30 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Ik heb vakantie en ben op Rhodos. Had net 1.5 uur gesjouwd langs en over het strand. Prima reden voor een biertje
Ja ik had net ook zo'n wolkbreuk van een paar minuten, helemaal doorweekt. En daarna vloog de temperatuur omhoog (net als de luchtvochtigheidquote:Op donderdag 27 augustus 2026 13:57 schreef Kanaroe het volgende:
Net zeiknat geregend hier in 6 minuten![]()
Nu weer bloody fokking hot in Brabant
Hopelijk gaat het niet te erg tekeer vanavond🙏🙏, ik vind het huidige onweer best eng
Dat kun je wel stellen.quote:
24,1gr hier, meeste hitte blijft hier wegquote:
Wacht dan ook niet in de volle zonquote:Op donderdag 27 augustus 2026 14:42 schreef cinderloom het volgende:
[..]
Dat kun je wel stellen.
Moest net in de volle zon op iemand wachten. Die brand nog goed. Maar vanaf straks of morgen betere temperaturen
Had geen keuze.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 14:54 schreef Dven het volgende:
[..]
Wacht dan ook niet in de volle zon
Ja hier dik 30 en tyfusbenauwd.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 14:49 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
24,1gr hier, meeste hitte blijft hier weg
Haha...het is maar goed dat je het grootste gedeelte van de zomer elders was.quote:
Geniet ervan.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 13:30 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Ik heb vakantie en ben op Rhodos. Had net 1.5 uur gesjouwd langs en over het strand. Prima reden voor een biertje
Tot 14 klopte dat aardig..nu wel warmig em super klefquote:Op donderdag 27 augustus 2026 12:06 schreef GarlandBriggs het volgende:
[..]
Het is heulegaar niet warm..en dat hoerenwindje helpt ook niet.
Hier inmiddels benauwd en 27,1 op dak (wind van dak en dus beetje meer warmte) en 26,9 achter huis.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 15:23 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Ja hier dik 30 en tyfusbenauwd.
Lekker plakkenquote:Op donderdag 27 augustus 2026 17:30 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Tot 14 klopte dat aardig..nu wel warmig em super klef
Zeker. Jaarrond in Nederland zijn is al een reden om in een psychose te raken.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 15:49 schreef GarlandBriggs het volgende:
[..]
Haha...het is maar goed dat je het grootste gedeelte van de zomer elders was.
Je zou zomaar in een psychose kunnen zijn geraakt
Ja, heerlijk nu. Heb super actief geweest in en rond het huis, zweet me de pleuris maar ga lekker ff het zwembad in zoquote:Op donderdag 27 augustus 2026 17:30 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Tot 14 klopte dat aardig..nu wel warmig em super klef
Je bent ook net een reptiel he. Pas echt actief bij warm weer.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 18:14 schreef GarlandBriggs het volgende:
[..]
Ja, heerlijk nu. Heb super actief geweest in en rond het huis, zweet me de pleuris maar ga lekker ff het zwembad in zo
Niet te vroeg treuren. Het onweer moet nog ontstaan.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 17:58 schreef Haags het volgende:
Als ik de radar mag geloven gaat er hier gewoon geen ene pleuris gebeuren he vanavond en vannacht. Ja 0.5 mm aan druppels.
'T is weer fantastisch
Kan deze puttotweets verbannen worden, of dat zulke post instant ban opleveren? Zou geweldig zijnquote:
Normaal Hollands zomerdagje dusquote:
Eerste al rond 23 denk ikquote:Op donderdag 27 augustus 2026 20:55 schreef Seeburg54 het volgende:
Natuurlijk vannacht om een uur of 3 horror onweer. Weer onrustig nachtje.
Ik vind het juist heerlijk. Lekker vanuit het comfort van mijn bed genieten van hoe buiten los gaat.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 21:21 schreef mitt het volgende:
Beetje jammer dat het niet al nu gebeurt.
Geen zin om er vannacht wakker van te worden
Krakende dakspanten, rammelende dakpannenquote:Op donderdag 27 augustus 2026 21:26 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Ik vind het juist heerlijk. Lekker vanuit het comfort van mijn bed genieten van hoe buiten los gaat.
Reptilian hè...van de planeet Nibiru. Ik breng wekelijks verslag uit van de paniek binnen dit subforum.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 18:30 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Je bent ook net een reptiel he. Pas echt actief bij warm weer.
Eerste flitsen al gesignaleerd hier in de regio Eindhoven. Nog zonder geluid, net wel met neerslag.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 21:26 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Ik vind het juist heerlijk. Lekker vanuit het comfort van mijn bed genieten van hoe buiten los gaat.
Dat is ideaal, veel flitsen, weinig geknal, wel neerslagquote:Op donderdag 27 augustus 2026 21:46 schreef d.k. het volgende:
[..]
Eerste flitsen al gesignaleerd hier in de regio Eindhoven. Nog zonder geluid, net wel met neerslag.
De actiefste onweershaard lijkt op Eindhoven af te koersen als ik lightningmaps bekijk.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 21:46 schreef d.k. het volgende:
[..]
Eerste flitsen al gesignaleerd hier in de regio Eindhoven. Nog zonder geluid, net wel met neerslag.
Ramen en deuren wagenwijd open!@quote:Op donderdag 27 augustus 2026 22:10 schreef DemonRage het volgende:
[..]
De actiefste onweershaard lijkt op Eindhoven af te koersen als ik lightningmaps bekijk.
Eindelijk is Eindhoven aan de beurt, ipv dat telkens alles er omheen trekt.
Wat goooooooeeeeeedquote:Op donderdag 27 augustus 2026 22:09 schreef Coco het volgende:
Het begint hier (eindje) ineens te donderen!
Jep hier ook. En het viel er weer even uit. Tis nog wel steeds smerig warm.quote:
Verzuipen zullen ze daarquote:Op donderdag 27 augustus 2026 22:20 schreef Opnaarutrecht het volgende:
Eerste regen en flitsen te zien @ Den Haag West.
Ik zit gewoon veilig onder het schild van Leiden.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 22:21 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Verzuipen zullen ze daar![]()
Iets met @:Nattekat
Ohh @Haags dan zekerquote:Op donderdag 27 augustus 2026 22:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zit gewoon veilig onder het schild van Leiden.
en weer gestoptquote:Op donderdag 27 augustus 2026 22:36 schreef Regilio_ het volgende:
Eindelijk regen hier in omgeving Utrecht.
Ja laaaa ja la la la laaaa, ja laaa ja la la la laaaaaaaaaquote:Op donderdag 27 augustus 2026 23:32 schreef Perrin het volgende:
Het wordt dus pompen of verzuipen da's de enige manier.
Nietquote:
Ja, ook nauwelijks tot geen onweer gehad hier uiteindelijkquote:
Wel een maansverduisteringquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 06:38 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Wel een maansverduistering
Blij dat ik m'n wekker niet gezet heb.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.100.000 katjes
Fuck the EBU!
Die kaatje klopt al voor geen meterquote:
Hier strakblauwe hemel en 32 graden momenteel. Zo min mogelijk doen aan het zwembad met muziekje, wat te lezen en af en toe een biertje. Je moet immers goed drinken met dit weer. Goed vol te houden dusquote:Op vrijdag 28 augustus 2026 09:14 schreef dick_laurent het volgende:
Oud Hollandsch grijs hier vanmorgen. Heb gewoon mijn bureaulamp aan moeten doen zo grijs is het. Donkere dagen voor kerst! Maar dan met 29 graden binnen![]()
Damn. Geniet!!! Ik ben echt vet jaloers. Strakblauw en 32 graden komt hier echt zelden voor.quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 10:11 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Hier strakblauwe hemel en 32 graden momenteel. Zo min mogelijk doen aan het zwembad met muziekje, wat te lezen en af en toe een biertje. Je moet immers goed drinken met dit weer. Goed vol te houden dus
*kijkt naar MCS dat op ons af komt*quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 12:40 schreef Haags het volgende:
Hef code geel voor de kust maar alvast op. Ook deze ronde van 12-17 gaat er nauwelijks iets gebeuren hier. Alles trekt ten oosten langs.
It giet oanquote:Op vrijdag 28 augustus 2026 13:39 schreef Salina het volgende:
Dalijk om 14:00 30mm regen volgens Buienradar bij Breda.
Ben benieuwd, boh. Gruwelijk nattig genot.
Klopt, het is hier heen gegaan. 30 km naar het zuidoosten van Ehv.quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 13:58 schreef DemonRage het volgende:
't wordt nu snel donker in Eindhoven, maar het zal geen volle bak worden als ik de radar en bliksemdetectie bekijk.
Ik had er ook niet veel net maar was wel net op tijd terug. Dit is geen loopweer meerquote:Op vrijdag 28 augustus 2026 11:38 schreef Pisces het volgende:
3 druppels regen vanochtend tijdens het hardlopen. Hopelijk dit weekend nog in de herkansing voor wel een flinke bui.
Nederland is deel van Europa.quote:
Lang leve Philips Huequote:Op vrijdag 28 augustus 2026 15:32 schreef kilon het volgende:
Donker zeg. Daar gaat mijn stroomrekening nu de lampen alweer aan moeten
Heel ver weg iets maar hier gewoon niet.. nu welquote:Op vrijdag 28 augustus 2026 04:02 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Ja, ook nauwelijks tot geen onweer gehad hier uiteindelijk![]()
![]()
Jij wel?
Gelukkig zit ik nog op zolder te werken, dus één simpel lampje op zolder aan is nog voldoendequote:Op vrijdag 28 augustus 2026 15:32 schreef kilon het volgende:
Donker zeg. Daar gaat mijn stroomrekening nu de lampen alweer aan moeten
Dat gebruik ik echt nooitquote:Op vrijdag 28 augustus 2026 15:45 schreef StateOfMind het volgende:
Maar idd, ideaal die Philips Hue verlichting
Lekker via internet de lampen aanzetten, zodat je in een verlicht huis terecht komt.
Ik schreeuw alleen tegen de tv tijdens Dark Souls en Elden Ring en dat soort games.quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 15:51 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Dat gebruik ik echt nooit![]()
Jij wel?
Kan ze ook aanzetten door tegen m'n tv te schreeuwen en meer van zulke onzin.
Maar je kunt er mooi verschillende kleuren sfeerlicht mee maken en is erg zuinig dus top.
Nu je het zegt, dat doe ik toch ook wel eens idd om die reden als ik op vakantie ben. Ideaal is dat wel ja.quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 15:57 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik schreeuw alleen tegen de tv tijdens Dark Souls en Elden Ring en dat soort games.
Als donker is en ik ben niet thuis, dan zet ik via internet de verlichting aan, zodat het lijkt of er iemand thuis is.
Maar die sfeerverlichtingen lichtscenes zijn wel tof
Op basis van deze informatie weet ik nu dat jij niet in Groningen woont, verder is het redelijk open.quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 15:59 schreef Frutsel het volgende:
Rommelt en knalt goed in de verte, maar hier trekt het grotendeels er langs... paar kilometer verderop gaat het los denk ik.
[ afbeelding ]
Noord-Oost Twentequote:Op vrijdag 28 augustus 2026 16:01 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Op basis van deze informatie weet ik nu dat jij niet in Groningen woont, verder is het redelijk open.
Aan de userlocaties in OP hebben we ook niets meerquote:Op vrijdag 28 augustus 2026 16:01 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Op basis van deze informatie weet ik nu dat jij niet in Groningen woont, verder is het redelijk open.
Volgens mij heeft de helft van die lui de COVID-pandemie niet eens meegemaakt als actieve FOK!ker. Stukje verouderd.quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 16:05 schreef Dven het volgende:
[..]
Aan de userlocaties in OP hebben we ook niets meer
Hier ook niksquote:Op vrijdag 28 augustus 2026 17:35 schreef SpeedyGJ het volgende:
Hier gewoon niks aan de hand vandaagalles trekt langs
#altijdpechquote:
Ja dit is echt niet bestquote:
Ja, stuur dat dan ook de goede richting uit.quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 18:31 schreef bloodymary1 het volgende:
Hier wel echt twee keer vanmiddag kneiterhard onweer en veel regen, storm. En dan een half uurtje later weer zonnig.
NOT!quote:
Ff zelf sproeien?quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 20:33 schreef monkyyy het volgende:
3 druppen hier in Fryslân en vanmiddag nog 20 kilo kunstmest over m'n gazon uitgestort die dus niet in gaat regenen.
Ziedend.
Rond deze tijd reed ik vanaf de A1 richting Goor.quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 15:59 schreef Frutsel het volgende:
Rommelt en knalt goed in de verte, maar hier trekt het grotendeels er langs... paar kilometer verderop gaat het los denk ik.
[ afbeelding ]
probleemwijken SBS6quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 22:18 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Rond deze tijd reed ik vanaf de A1 richting Goor.
[ afbeelding ]
Bijna! 1 september meteorologisch en 23(?) september astrologisch.quote:
Windkracht 3quote:Op zaterdag 29 augustus 2026 10:34 schreef bloodymary1 het volgende:
Knalblauwe lucht! En lekker zacht. Jammer van die hoerenwind.
Hier 1 en al bewolking met een lekker windje erbijquote:Op zaterdag 29 augustus 2026 10:34 schreef bloodymary1 het volgende:
Knalblauwe lucht! En lekker zacht. Jammer van die hoerenwind.
Hier een 4 tot 5bft, ik noordeling vind dit wel meevallenquote:Op zaterdag 29 augustus 2026 10:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Windkracht 3
'Hoerenwind'
Provinciaal gespot
Haha, ja klopt. Ik ga wel eens paardrijden met iemand die in Zeeland en op Texel heeft gewoond. Die begrijpt ook nooit waar ik het over heb.quote:Op zaterdag 29 augustus 2026 10:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Windkracht 3
'Hoerenwind'
Provinciaal gespot
onvochtig staat al aan op mijn airco, geen shit boeit het me dat ie de hele dag draait.quote:
Ze zijn deze keer vrij snel met de gegevens.quote:Op zaterdag 29 augustus 2026 11:06 schreef SpeedyGJ het volgende:
Huiswerk weer klaar, uitslag staat er weer netjes op
Of ik ben gewoon snel vandaagquote:Op zaterdag 29 augustus 2026 11:20 schreef Scjvb het volgende:
[..]
Ze zijn deze keer vrij snel met de gegevens.![]()
Kloptquote:Op zaterdag 29 augustus 2026 14:24 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Of ik ben gewoon snel vandaaghad het namelijk nu niet zo druk vandaag dus kon mooi even op tijd gedaan worden, en dat gebeurd niet vaak
meestal is dan het KNMI die laat is
![]()
Momenteel regenbuien hier!
Even paar mnd geduld nog, svp!quote:Op zaterdag 29 augustus 2026 14:33 schreef Geschiedkundige het volgende:
Opbokken met die pleurishitte
Ik wil 8 graden. NU
Ja, terug naar de haven gaan de zeilen los.quote:Op zaterdag 29 augustus 2026 14:47 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Wow wat een pracht!goeie wind ervoor
Ga naar Svalbardquote:Op zaterdag 29 augustus 2026 14:33 schreef Geschiedkundige het volgende:
Ik wil 8 graden. NU
Met deze temperatuur zou ik dat nog niet zeggen.quote:
Moet je wel snel zijn want over een dikke maand komt de zon daar überhaupt niet meer boven de horizonquote:Op zaterdag 29 augustus 2026 14:59 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Zonnig en 8 graden. Perfect.
23 gr en geen regenquote:Op zaterdag 29 augustus 2026 14:33 schreef Geschiedkundige het volgende:
Ik wil 8 graden. NU
Ik ben hier 10 dagen en verwacht geen wolk te zien boven me. Wel een partij windquote:Op zaterdag 29 augustus 2026 14:09 schreef dick_laurent het volgende:
Gewoon weer 32C en strakblauw. Komt het bekend voor @:invictus ?
8 gradenquote:Op zaterdag 29 augustus 2026 14:33 schreef Geschiedkundige het volgende:
Ik wil 8 graden. NU
Chill chill...eerst Sinterklaas, daarna komt jouw tijd en mogen wij zeurenquote:Op zaterdag 29 augustus 2026 14:33 schreef Geschiedkundige het volgende:
Ik wil 8 graden. NU
Welke hitte? Ik heb geen hitte hoor!quote:Op zaterdag 29 augustus 2026 14:33 schreef Geschiedkundige het volgende:
Ik wil 8 graden. NU
Zo te zien was er in Nederland nergens hitte vandaag. Warmste was 24.2quote:Op zaterdag 29 augustus 2026 18:37 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Welke hitte? Ik heb geen hitte hoor!
Voor onze Wim zijn dat Death Valley temperaturen!quote:Op zaterdag 29 augustus 2026 19:46 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Zo te zien was er in Nederland nergens hitte vandaag. Warmste was 24.2
Huh wat, jij doet andersom wennen? Normaal vinden mensen 21 nu juist fris en in het voorjaar warm.quote:Op zaterdag 29 augustus 2026 19:28 schreef Discombobulate het volgende:
In Mei vond ik 21 nog koud en nu vind ik 21 te warm. Net voordat de herfst weer begint. Dat wennen gaat bij mij veel te langzaam, want voor je het weet is het weer herfst.
Bloedhittequote:Op zaterdag 29 augustus 2026 19:53 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Voor onze Wim zijn dat Death Valley temperaturen!
Oja Sinterklaas. Dat feest wat mijn toen 3-jarige haarfijn wist uit te zoeken hoe dat precies zit.quote:Op zaterdag 29 augustus 2026 17:59 schreef GarlandBriggs het volgende:
[..]
Chill chill...eerst Sinterklaas, daarna komt jouw tijd en mogen wij zeuren
Gevoelstemperatuur aan de kust al 25. Laat staan in het zuiden dan.quote:Op zaterdag 29 augustus 2026 19:46 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Zo te zien was er in Nederland nergens hitte vandaag. Warmste was 24.2
Kan niet wachten om naar 30 graden weer eens te gaanquote:Op zaterdag 29 augustus 2026 19:28 schreef Discombobulate het volgende:
In Mei vond ik 21 nog koud en nu vind ik 21 te warm. Net voordat de herfst weer begint. Dat wennen gaat bij mij veel te langzaam, want voor je het weet is het weer herfst.
9 van de 10 keer is het tijdens Sinterklaas echt ontzettend shit weer. Sowieso altijd koudquote:Op zaterdag 29 augustus 2026 20:32 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Oja Sinterklaas. Dat feest wat mijn toen 3-jarige haarfijn wist uit te zoeken hoe dat precies zit.
Mama vindt het jammer dat er geen Sinterklaasmagie is. Papa vindt het wel prima zo, die onzin
Maar dan hebben we wel beter weer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |