Dat kun je wel stellen.quote:
24,1gr hier, meeste hitte blijft hier wegquote:
Wacht dan ook niet in de volle zonquote:Op donderdag 27 augustus 2026 14:42 schreef cinderloom het volgende:
[..]
Dat kun je wel stellen.
Moest net in de volle zon op iemand wachten. Die brand nog goed. Maar vanaf straks of morgen betere temperaturen
Had geen keuze.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 14:54 schreef Dven het volgende:
[..]
Wacht dan ook niet in de volle zon
Ja hier dik 30 en tyfusbenauwd.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 14:49 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
24,1gr hier, meeste hitte blijft hier weg
Haha...het is maar goed dat je het grootste gedeelte van de zomer elders was.quote:
Geniet ervan.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 13:30 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Ik heb vakantie en ben op Rhodos. Had net 1.5 uur gesjouwd langs en over het strand. Prima reden voor een biertje
Tot 14 klopte dat aardig..nu wel warmig em super klefquote:Op donderdag 27 augustus 2026 12:06 schreef GarlandBriggs het volgende:
[..]
Het is heulegaar niet warm..en dat hoerenwindje helpt ook niet.
Hier inmiddels benauwd en 27,1 op dak (wind van dak en dus beetje meer warmte) en 26,9 achter huis.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 15:23 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Ja hier dik 30 en tyfusbenauwd.
Lekker plakkenquote:Op donderdag 27 augustus 2026 17:30 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Tot 14 klopte dat aardig..nu wel warmig em super klef
Zeker. Jaarrond in Nederland zijn is al een reden om in een psychose te raken.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 15:49 schreef GarlandBriggs het volgende:
[..]
Haha...het is maar goed dat je het grootste gedeelte van de zomer elders was.
Je zou zomaar in een psychose kunnen zijn geraakt
Ja, heerlijk nu. Heb super actief geweest in en rond het huis, zweet me de pleuris maar ga lekker ff het zwembad in zoquote:Op donderdag 27 augustus 2026 17:30 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Tot 14 klopte dat aardig..nu wel warmig em super klef
Je bent ook net een reptiel he. Pas echt actief bij warm weer.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 18:14 schreef GarlandBriggs het volgende:
[..]
Ja, heerlijk nu. Heb super actief geweest in en rond het huis, zweet me de pleuris maar ga lekker ff het zwembad in zo
Niet te vroeg treuren. Het onweer moet nog ontstaan.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 17:58 schreef Haags het volgende:
Als ik de radar mag geloven gaat er hier gewoon geen ene pleuris gebeuren he vanavond en vannacht. Ja 0.5 mm aan druppels.
'T is weer fantastisch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |