Kanalen gaan echt geen regen of onweer tegenhouden, dat is echt veel te smal voor.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 09:18 schreef cinderloom het volgende:
[..]
Limburg kent veel kanalen. Woon je daar toevallig vlakbij?
Die zorgen er geloof ik ook voor dat er onweer of regen complexen worden tregengehouden.
Kanaleneiland, Utrechtquote:Op donderdag 27 augustus 2026 09:24 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Kanalen? Nee joh. Nog nooit van gehoord.
Kanalen of rivieren zijn veel te smal. Geen enkele invloedquote:Op donderdag 27 augustus 2026 09:18 schreef cinderloom het volgende:
[..]
Die zorgen er geloof ik ook voor dat er onweer of regen complexen worden tregengehouden.
Geschreven om 10:13 als een ware alcoholist!quote:Op donderdag 27 augustus 2026 10:13 schreef INViCTuS het volgende:
30 graden aangetikt. Tijd voor bier
Krukje kan weer in de hoek en het touw in de laquote:Op donderdag 27 augustus 2026 09:11 schreef heywoodu het volgende:
Vandaag nog even doorkomen en dan lijkt het voor nu weer echt even beter te worden tot de volgende piek ergens in september.
Kanaleneiland mag wel overlopen net als het Amsterdam-Rijnkanaalquote:Op donderdag 27 augustus 2026 09:50 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Kanalen gaan echt geen regen of onweer tegenhouden, dat is echt veel te smal voor.
Vanmiddag pas.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 10:50 schreef MissHobje het volgende:
Het zou toch zo warm worden vandaag of heb ik de memo gemist
Hier is het uurtje laterquote:Op donderdag 27 augustus 2026 10:22 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Geschreven om 10:13 als een ware alcoholist!
Ohh dacht al...is nog best fris.quote:
Het is heulegaar niet warm..en dat hoerenwindje helpt ook niet.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 10:50 schreef MissHobje het volgende:
Het zou toch zo warm worden vandaag of heb ik de memo gemist
Don't! Bonen en vleestomaten moeten nog opgebonden worden.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 10:28 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Krukje kan weer in de hoek en het touw in de la
Ja klopt. Heel dichtbij de Zuid-Willemsvaart. Dat zeggen ze hier altijd dat dat invloed heeft. Maar is nooit wetenschappelijk bewezen volgens mij.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 09:18 schreef cinderloom het volgende:
[..]
Ik heb vakantie en ben op Rhodos. Had net 1.5 uur gesjouwd langs en over het strand. Prima reden voor een biertjequote:Op donderdag 27 augustus 2026 11:45 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ahaaa 11:13 dus, that makes a HUGE difference uiteraard, ik heb niks gezegd.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 27 augustus 2026 13:30 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Ik heb vakantie en ben op Rhodos. Had net 1.5 uur gesjouwd langs en over het strand. Prima reden voor een biertje
Ja ik had net ook zo'n wolkbreuk van een paar minuten, helemaal doorweekt. En daarna vloog de temperatuur omhoog (net als de luchtvochtigheidquote:Op donderdag 27 augustus 2026 13:57 schreef Kanaroe het volgende:
Net zeiknat geregend hier in 6 minuten![]()
Nu weer bloody fokking hot in Brabant
Hopelijk gaat het niet te erg tekeer vanavond🙏🙏, ik vind het huidige onweer best eng
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |