Kan deze puttotweets verbannen worden, of dat zulke post instant ban opleveren? Zou geweldig zijnquote:
Normaal Hollands zomerdagje dusquote:
Eerste al rond 23 denk ikquote:Op donderdag 27 augustus 2026 20:55 schreef Seeburg54 het volgende:
Natuurlijk vannacht om een uur of 3 horror onweer. Weer onrustig nachtje.
Ik vind het juist heerlijk. Lekker vanuit het comfort van mijn bed genieten van hoe buiten los gaat.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 21:21 schreef mitt het volgende:
Beetje jammer dat het niet al nu gebeurt.
Geen zin om er vannacht wakker van te worden
Krakende dakspanten, rammelende dakpannenquote:Op donderdag 27 augustus 2026 21:26 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Ik vind het juist heerlijk. Lekker vanuit het comfort van mijn bed genieten van hoe buiten los gaat.
Reptilian hè...van de planeet Nibiru. Ik breng wekelijks verslag uit van de paniek binnen dit subforum.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 18:30 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Je bent ook net een reptiel he. Pas echt actief bij warm weer.
Eerste flitsen al gesignaleerd hier in de regio Eindhoven. Nog zonder geluid, net wel met neerslag.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 21:26 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Ik vind het juist heerlijk. Lekker vanuit het comfort van mijn bed genieten van hoe buiten los gaat.
Dat is ideaal, veel flitsen, weinig geknal, wel neerslagquote:Op donderdag 27 augustus 2026 21:46 schreef d.k. het volgende:
[..]
Eerste flitsen al gesignaleerd hier in de regio Eindhoven. Nog zonder geluid, net wel met neerslag.
De actiefste onweershaard lijkt op Eindhoven af te koersen als ik lightningmaps bekijk.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 21:46 schreef d.k. het volgende:
[..]
Eerste flitsen al gesignaleerd hier in de regio Eindhoven. Nog zonder geluid, net wel met neerslag.
Ramen en deuren wagenwijd open!@quote:Op donderdag 27 augustus 2026 22:10 schreef DemonRage het volgende:
[..]
De actiefste onweershaard lijkt op Eindhoven af te koersen als ik lightningmaps bekijk.
Eindelijk is Eindhoven aan de beurt, ipv dat telkens alles er omheen trekt.
Wat goooooooeeeeeedquote:Op donderdag 27 augustus 2026 22:09 schreef Coco het volgende:
Het begint hier (eindje) ineens te donderen!
Jep hier ook. En het viel er weer even uit. Tis nog wel steeds smerig warm.quote:
Verzuipen zullen ze daarquote:Op donderdag 27 augustus 2026 22:20 schreef Opnaarutrecht het volgende:
Eerste regen en flitsen te zien @ Den Haag West.
Ik zit gewoon veilig onder het schild van Leiden.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 22:21 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Verzuipen zullen ze daar![]()
Iets met @:Nattekat
Ohh @Haags dan zekerquote:Op donderdag 27 augustus 2026 22:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zit gewoon veilig onder het schild van Leiden.
en weer gestoptquote:Op donderdag 27 augustus 2026 22:36 schreef Regilio_ het volgende:
Eindelijk regen hier in omgeving Utrecht.
Ja laaaa ja la la la laaaa, ja laaa ja la la la laaaaaaaaaquote:Op donderdag 27 augustus 2026 23:32 schreef Perrin het volgende:
Het wordt dus pompen of verzuipen da's de enige manier.
Nietquote:
Ja, ook nauwelijks tot geen onweer gehad hier uiteindelijkquote:
Wel een maansverduisteringquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 06:38 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Wel een maansverduistering
Blij dat ik m'n wekker niet gezet heb.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.100.000 katjes
Fuck the EBU!
Die kaatje klopt al voor geen meterquote:
Hier strakblauwe hemel en 32 graden momenteel. Zo min mogelijk doen aan het zwembad met muziekje, wat te lezen en af en toe een biertje. Je moet immers goed drinken met dit weer. Goed vol te houden dusquote:Op vrijdag 28 augustus 2026 09:14 schreef dick_laurent het volgende:
Oud Hollandsch grijs hier vanmorgen. Heb gewoon mijn bureaulamp aan moeten doen zo grijs is het. Donkere dagen voor kerst! Maar dan met 29 graden binnen![]()
Damn. Geniet!!! Ik ben echt vet jaloers. Strakblauw en 32 graden komt hier echt zelden voor.quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 10:11 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Hier strakblauwe hemel en 32 graden momenteel. Zo min mogelijk doen aan het zwembad met muziekje, wat te lezen en af en toe een biertje. Je moet immers goed drinken met dit weer. Goed vol te houden dus
*kijkt naar MCS dat op ons af komt*quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 12:40 schreef Haags het volgende:
Hef code geel voor de kust maar alvast op. Ook deze ronde van 12-17 gaat er nauwelijks iets gebeuren hier. Alles trekt ten oosten langs.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |