quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 06:38 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Wel een maansverduistering
Blij dat ik m'n wekker niet gezet heb.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.100.000 katjes
Fuck the EBU!
Die kaatje klopt al voor geen meterquote:
Hier strakblauwe hemel en 32 graden momenteel. Zo min mogelijk doen aan het zwembad met muziekje, wat te lezen en af en toe een biertje. Je moet immers goed drinken met dit weer. Goed vol te houden dusquote:Op vrijdag 28 augustus 2026 09:14 schreef dick_laurent het volgende:
Oud Hollandsch grijs hier vanmorgen. Heb gewoon mijn bureaulamp aan moeten doen zo grijs is het. Donkere dagen voor kerst! Maar dan met 29 graden binnen![]()
Damn. Geniet!!! Ik ben echt vet jaloers. Strakblauw en 32 graden komt hier echt zelden voor.quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 10:11 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Hier strakblauwe hemel en 32 graden momenteel. Zo min mogelijk doen aan het zwembad met muziekje, wat te lezen en af en toe een biertje. Je moet immers goed drinken met dit weer. Goed vol te houden dus
*kijkt naar MCS dat op ons af komt*quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 12:40 schreef Haags het volgende:
Hef code geel voor de kust maar alvast op. Ook deze ronde van 12-17 gaat er nauwelijks iets gebeuren hier. Alles trekt ten oosten langs.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |