It giet oanquote:Op vrijdag 28 augustus 2026 13:39 schreef Salina het volgende:
Dalijk om 14:00 30mm regen volgens Buienradar bij Breda.
Ben benieuwd, boh. Gruwelijk nattig genot.
Klopt, het is hier heen gegaan. 30 km naar het zuidoosten van Ehv.quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 13:58 schreef DemonRage het volgende:
't wordt nu snel donker in Eindhoven, maar het zal geen volle bak worden als ik de radar en bliksemdetectie bekijk.
Ik had er ook niet veel net maar was wel net op tijd terug. Dit is geen loopweer meerquote:Op vrijdag 28 augustus 2026 11:38 schreef Pisces het volgende:
3 druppels regen vanochtend tijdens het hardlopen. Hopelijk dit weekend nog in de herkansing voor wel een flinke bui.
Nederland is deel van Europa.quote:
Lang leve Philips Huequote:Op vrijdag 28 augustus 2026 15:32 schreef kilon het volgende:
Donker zeg. Daar gaat mijn stroomrekening nu de lampen alweer aan moeten
Heel ver weg iets maar hier gewoon niet.. nu welquote:Op vrijdag 28 augustus 2026 04:02 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Ja, ook nauwelijks tot geen onweer gehad hier uiteindelijk![]()
![]()
Jij wel?
Gelukkig zit ik nog op zolder te werken, dus één simpel lampje op zolder aan is nog voldoendequote:Op vrijdag 28 augustus 2026 15:32 schreef kilon het volgende:
Donker zeg. Daar gaat mijn stroomrekening nu de lampen alweer aan moeten
Dat gebruik ik echt nooitquote:Op vrijdag 28 augustus 2026 15:45 schreef StateOfMind het volgende:
Maar idd, ideaal die Philips Hue verlichting
Lekker via internet de lampen aanzetten, zodat je in een verlicht huis terecht komt.
Ik schreeuw alleen tegen de tv tijdens Dark Souls en Elden Ring en dat soort games.quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 15:51 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Dat gebruik ik echt nooit![]()
Jij wel?
Kan ze ook aanzetten door tegen m'n tv te schreeuwen en meer van zulke onzin.
Maar je kunt er mooi verschillende kleuren sfeerlicht mee maken en is erg zuinig dus top.
Nu je het zegt, dat doe ik toch ook wel eens idd om die reden als ik op vakantie ben. Ideaal is dat wel ja.quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 15:57 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik schreeuw alleen tegen de tv tijdens Dark Souls en Elden Ring en dat soort games.
Als donker is en ik ben niet thuis, dan zet ik via internet de verlichting aan, zodat het lijkt of er iemand thuis is.
Maar die sfeerverlichtingen lichtscenes zijn wel tof
Op basis van deze informatie weet ik nu dat jij niet in Groningen woont, verder is het redelijk open.quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 15:59 schreef Frutsel het volgende:
Rommelt en knalt goed in de verte, maar hier trekt het grotendeels er langs... paar kilometer verderop gaat het los denk ik.
[ afbeelding ]
Noord-Oost Twentequote:Op vrijdag 28 augustus 2026 16:01 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Op basis van deze informatie weet ik nu dat jij niet in Groningen woont, verder is het redelijk open.
Aan de userlocaties in OP hebben we ook niets meerquote:Op vrijdag 28 augustus 2026 16:01 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Op basis van deze informatie weet ik nu dat jij niet in Groningen woont, verder is het redelijk open.
Volgens mij heeft de helft van die lui de COVID-pandemie niet eens meegemaakt als actieve FOK!ker. Stukje verouderd.quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 16:05 schreef Dven het volgende:
[..]
Aan de userlocaties in OP hebben we ook niets meer
Hier ook niksquote:Op vrijdag 28 augustus 2026 17:35 schreef SpeedyGJ het volgende:
Hier gewoon niks aan de hand vandaagalles trekt langs
#altijdpechquote:
Ja dit is echt niet bestquote:
Ja, stuur dat dan ook de goede richting uit.quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 18:31 schreef bloodymary1 het volgende:
Hier wel echt twee keer vanmiddag kneiterhard onweer en veel regen, storm. En dan een half uurtje later weer zonnig.
NOT!quote:
Ff zelf sproeien?quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 20:33 schreef monkyyy het volgende:
3 druppen hier in Fryslân en vanmiddag nog 20 kilo kunstmest over m'n gazon uitgestort die dus niet in gaat regenen.
Ziedend.
Rond deze tijd reed ik vanaf de A1 richting Goor.quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 15:59 schreef Frutsel het volgende:
Rommelt en knalt goed in de verte, maar hier trekt het grotendeels er langs... paar kilometer verderop gaat het los denk ik.
[ afbeelding ]
probleemwijken SBS6quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 22:18 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Rond deze tijd reed ik vanaf de A1 richting Goor.
[ afbeelding ]
Bijna! 1 september meteorologisch en 23(?) september astrologisch.quote:
Windkracht 3quote:Op zaterdag 29 augustus 2026 10:34 schreef bloodymary1 het volgende:
Knalblauwe lucht! En lekker zacht. Jammer van die hoerenwind.
Hier 1 en al bewolking met een lekker windje erbijquote:Op zaterdag 29 augustus 2026 10:34 schreef bloodymary1 het volgende:
Knalblauwe lucht! En lekker zacht. Jammer van die hoerenwind.
Hier een 4 tot 5bft, ik noordeling vind dit wel meevallenquote:Op zaterdag 29 augustus 2026 10:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Windkracht 3
'Hoerenwind'
Provinciaal gespot
Haha, ja klopt. Ik ga wel eens paardrijden met iemand die in Zeeland en op Texel heeft gewoond. Die begrijpt ook nooit waar ik het over heb.quote:Op zaterdag 29 augustus 2026 10:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Windkracht 3
'Hoerenwind'
Provinciaal gespot
onvochtig staat al aan op mijn airco, geen shit boeit het me dat ie de hele dag draait.quote:
Ze zijn deze keer vrij snel met de gegevens.quote:Op zaterdag 29 augustus 2026 11:06 schreef SpeedyGJ het volgende:
Huiswerk weer klaar, uitslag staat er weer netjes op
Of ik ben gewoon snel vandaagquote:Op zaterdag 29 augustus 2026 11:20 schreef Scjvb het volgende:
[..]
Ze zijn deze keer vrij snel met de gegevens.![]()
Kloptquote:Op zaterdag 29 augustus 2026 14:24 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Of ik ben gewoon snel vandaaghad het namelijk nu niet zo druk vandaag dus kon mooi even op tijd gedaan worden, en dat gebeurd niet vaak
meestal is dan het KNMI die laat is
![]()
Momenteel regenbuien hier!
Even paar mnd geduld nog, svp!quote:Op zaterdag 29 augustus 2026 14:33 schreef Geschiedkundige het volgende:
Opbokken met die pleurishitte
Ik wil 8 graden. NU
Ja, terug naar de haven gaan de zeilen los.quote:Op zaterdag 29 augustus 2026 14:47 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Wow wat een pracht!goeie wind ervoor
Ga naar Svalbardquote:Op zaterdag 29 augustus 2026 14:33 schreef Geschiedkundige het volgende:
Ik wil 8 graden. NU
Met deze temperatuur zou ik dat nog niet zeggen.quote:
Moet je wel snel zijn want over een dikke maand komt de zon daar überhaupt niet meer boven de horizonquote:Op zaterdag 29 augustus 2026 14:59 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Zonnig en 8 graden. Perfect.
23 gr en geen regenquote:Op zaterdag 29 augustus 2026 14:33 schreef Geschiedkundige het volgende:
Ik wil 8 graden. NU
Ik ben hier 10 dagen en verwacht geen wolk te zien boven me. Wel een partij windquote:Op zaterdag 29 augustus 2026 14:09 schreef dick_laurent het volgende:
Gewoon weer 32C en strakblauw. Komt het bekend voor @:invictus ?
8 gradenquote:Op zaterdag 29 augustus 2026 14:33 schreef Geschiedkundige het volgende:
Ik wil 8 graden. NU
Chill chill...eerst Sinterklaas, daarna komt jouw tijd en mogen wij zeurenquote:Op zaterdag 29 augustus 2026 14:33 schreef Geschiedkundige het volgende:
Ik wil 8 graden. NU
Welke hitte? Ik heb geen hitte hoor!quote:Op zaterdag 29 augustus 2026 14:33 schreef Geschiedkundige het volgende:
Ik wil 8 graden. NU
Zo te zien was er in Nederland nergens hitte vandaag. Warmste was 24.2quote:Op zaterdag 29 augustus 2026 18:37 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Welke hitte? Ik heb geen hitte hoor!
Voor onze Wim zijn dat Death Valley temperaturen!quote:Op zaterdag 29 augustus 2026 19:46 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Zo te zien was er in Nederland nergens hitte vandaag. Warmste was 24.2
Huh wat, jij doet andersom wennen? Normaal vinden mensen 21 nu juist fris en in het voorjaar warm.quote:Op zaterdag 29 augustus 2026 19:28 schreef Discombobulate het volgende:
In Mei vond ik 21 nog koud en nu vind ik 21 te warm. Net voordat de herfst weer begint. Dat wennen gaat bij mij veel te langzaam, want voor je het weet is het weer herfst.
Bloedhittequote:Op zaterdag 29 augustus 2026 19:53 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Voor onze Wim zijn dat Death Valley temperaturen!
Oja Sinterklaas. Dat feest wat mijn toen 3-jarige haarfijn wist uit te zoeken hoe dat precies zit.quote:Op zaterdag 29 augustus 2026 17:59 schreef GarlandBriggs het volgende:
[..]
Chill chill...eerst Sinterklaas, daarna komt jouw tijd en mogen wij zeuren
Gevoelstemperatuur aan de kust al 25. Laat staan in het zuiden dan.quote:Op zaterdag 29 augustus 2026 19:46 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Zo te zien was er in Nederland nergens hitte vandaag. Warmste was 24.2
Kan niet wachten om naar 30 graden weer eens te gaanquote:Op zaterdag 29 augustus 2026 19:28 schreef Discombobulate het volgende:
In Mei vond ik 21 nog koud en nu vind ik 21 te warm. Net voordat de herfst weer begint. Dat wennen gaat bij mij veel te langzaam, want voor je het weet is het weer herfst.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |