Kloptquote:Op zaterdag 29 augustus 2026 14:24 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Of ik ben gewoon snel vandaaghad het namelijk nu niet zo druk vandaag dus kon mooi even op tijd gedaan worden, en dat gebeurd niet vaak
meestal is dan het KNMI die laat is
![]()
Momenteel regenbuien hier!
Even paar mnd geduld nog, svp!quote:Op zaterdag 29 augustus 2026 14:33 schreef Geschiedkundige het volgende:
Opbokken met die pleurishitte
Ik wil 8 graden. NU
Ja, terug naar de haven gaan de zeilen los.quote:Op zaterdag 29 augustus 2026 14:47 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Wow wat een pracht!goeie wind ervoor
Ga naar Svalbardquote:Op zaterdag 29 augustus 2026 14:33 schreef Geschiedkundige het volgende:
Ik wil 8 graden. NU
Met deze temperatuur zou ik dat nog niet zeggen.quote:
Moet je wel snel zijn want over een dikke maand komt de zon daar überhaupt niet meer boven de horizonquote:Op zaterdag 29 augustus 2026 14:59 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Zonnig en 8 graden. Perfect.
23 gr en geen regenquote:Op zaterdag 29 augustus 2026 14:33 schreef Geschiedkundige het volgende:
Ik wil 8 graden. NU
Ik ben hier 10 dagen en verwacht geen wolk te zien boven me. Wel een partij windquote:Op zaterdag 29 augustus 2026 14:09 schreef dick_laurent het volgende:
Gewoon weer 32C en strakblauw. Komt het bekend voor @:invictus ?
8 gradenquote:Op zaterdag 29 augustus 2026 14:33 schreef Geschiedkundige het volgende:
Ik wil 8 graden. NU
Chill chill...eerst Sinterklaas, daarna komt jouw tijd en mogen wij zeurenquote:Op zaterdag 29 augustus 2026 14:33 schreef Geschiedkundige het volgende:
Ik wil 8 graden. NU
Welke hitte? Ik heb geen hitte hoor!quote:Op zaterdag 29 augustus 2026 14:33 schreef Geschiedkundige het volgende:
Ik wil 8 graden. NU
Zo te zien was er in Nederland nergens hitte vandaag. Warmste was 24.2quote:Op zaterdag 29 augustus 2026 18:37 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Welke hitte? Ik heb geen hitte hoor!
Voor onze Wim zijn dat Death Valley temperaturen!quote:Op zaterdag 29 augustus 2026 19:46 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Zo te zien was er in Nederland nergens hitte vandaag. Warmste was 24.2
Huh wat, jij doet andersom wennen? Normaal vinden mensen 21 nu juist fris en in het voorjaar warm.quote:Op zaterdag 29 augustus 2026 19:28 schreef Discombobulate het volgende:
In Mei vond ik 21 nog koud en nu vind ik 21 te warm. Net voordat de herfst weer begint. Dat wennen gaat bij mij veel te langzaam, want voor je het weet is het weer herfst.
Bloedhittequote:Op zaterdag 29 augustus 2026 19:53 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Voor onze Wim zijn dat Death Valley temperaturen!
Oja Sinterklaas. Dat feest wat mijn toen 3-jarige haarfijn wist uit te zoeken hoe dat precies zit.quote:Op zaterdag 29 augustus 2026 17:59 schreef GarlandBriggs het volgende:
[..]
Chill chill...eerst Sinterklaas, daarna komt jouw tijd en mogen wij zeuren
Gevoelstemperatuur aan de kust al 25. Laat staan in het zuiden dan.quote:Op zaterdag 29 augustus 2026 19:46 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Zo te zien was er in Nederland nergens hitte vandaag. Warmste was 24.2
Kan niet wachten om naar 30 graden weer eens te gaanquote:Op zaterdag 29 augustus 2026 19:28 schreef Discombobulate het volgende:
In Mei vond ik 21 nog koud en nu vind ik 21 te warm. Net voordat de herfst weer begint. Dat wennen gaat bij mij veel te langzaam, want voor je het weet is het weer herfst.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |