Ff zelf sproeien?quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 20:33 schreef monkyyy het volgende:
3 druppen hier in Fryslân en vanmiddag nog 20 kilo kunstmest over m'n gazon uitgestort die dus niet in gaat regenen.
Ziedend.
Rond deze tijd reed ik vanaf de A1 richting Goor.quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 15:59 schreef Frutsel het volgende:
Rommelt en knalt goed in de verte, maar hier trekt het grotendeels er langs... paar kilometer verderop gaat het los denk ik.
[ afbeelding ]
probleemwijken SBS6quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 22:18 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Rond deze tijd reed ik vanaf de A1 richting Goor.
[ afbeelding ]
Bijna! 1 september meteorologisch en 23(?) september astrologisch.quote:
Windkracht 3quote:Op zaterdag 29 augustus 2026 10:34 schreef bloodymary1 het volgende:
Knalblauwe lucht! En lekker zacht. Jammer van die hoerenwind.
Hier 1 en al bewolking met een lekker windje erbijquote:Op zaterdag 29 augustus 2026 10:34 schreef bloodymary1 het volgende:
Knalblauwe lucht! En lekker zacht. Jammer van die hoerenwind.
Hier een 4 tot 5bft, ik noordeling vind dit wel meevallenquote:Op zaterdag 29 augustus 2026 10:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Windkracht 3
'Hoerenwind'
Provinciaal gespot
Haha, ja klopt. Ik ga wel eens paardrijden met iemand die in Zeeland en op Texel heeft gewoond. Die begrijpt ook nooit waar ik het over heb.quote:Op zaterdag 29 augustus 2026 10:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Windkracht 3
'Hoerenwind'
Provinciaal gespot
onvochtig staat al aan op mijn airco, geen shit boeit het me dat ie de hele dag draait.quote:
Ze zijn deze keer vrij snel met de gegevens.quote:Op zaterdag 29 augustus 2026 11:06 schreef SpeedyGJ het volgende:
Huiswerk weer klaar, uitslag staat er weer netjes op
Of ik ben gewoon snel vandaagquote:Op zaterdag 29 augustus 2026 11:20 schreef Scjvb het volgende:
[..]
Ze zijn deze keer vrij snel met de gegevens.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |