Nederland is deel van Europa.quote:
Lang leve Philips Huequote:Op vrijdag 28 augustus 2026 15:32 schreef kilon het volgende:
Donker zeg. Daar gaat mijn stroomrekening nu de lampen alweer aan moeten
Heel ver weg iets maar hier gewoon niet.. nu welquote:Op vrijdag 28 augustus 2026 04:02 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Ja, ook nauwelijks tot geen onweer gehad hier uiteindelijk![]()
![]()
Jij wel?
Gelukkig zit ik nog op zolder te werken, dus één simpel lampje op zolder aan is nog voldoendequote:Op vrijdag 28 augustus 2026 15:32 schreef kilon het volgende:
Donker zeg. Daar gaat mijn stroomrekening nu de lampen alweer aan moeten
Dat gebruik ik echt nooitquote:Op vrijdag 28 augustus 2026 15:45 schreef StateOfMind het volgende:
Maar idd, ideaal die Philips Hue verlichting
Lekker via internet de lampen aanzetten, zodat je in een verlicht huis terecht komt.
Ik schreeuw alleen tegen de tv tijdens Dark Souls en Elden Ring en dat soort games.quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 15:51 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Dat gebruik ik echt nooit![]()
Jij wel?
Kan ze ook aanzetten door tegen m'n tv te schreeuwen en meer van zulke onzin.
Maar je kunt er mooi verschillende kleuren sfeerlicht mee maken en is erg zuinig dus top.
Nu je het zegt, dat doe ik toch ook wel eens idd om die reden als ik op vakantie ben. Ideaal is dat wel ja.quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 15:57 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik schreeuw alleen tegen de tv tijdens Dark Souls en Elden Ring en dat soort games.
Als donker is en ik ben niet thuis, dan zet ik via internet de verlichting aan, zodat het lijkt of er iemand thuis is.
Maar die sfeerverlichtingen lichtscenes zijn wel tof
Op basis van deze informatie weet ik nu dat jij niet in Groningen woont, verder is het redelijk open.quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 15:59 schreef Frutsel het volgende:
Rommelt en knalt goed in de verte, maar hier trekt het grotendeels er langs... paar kilometer verderop gaat het los denk ik.
[ afbeelding ]
Noord-Oost Twentequote:Op vrijdag 28 augustus 2026 16:01 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Op basis van deze informatie weet ik nu dat jij niet in Groningen woont, verder is het redelijk open.
Aan de userlocaties in OP hebben we ook niets meerquote:Op vrijdag 28 augustus 2026 16:01 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Op basis van deze informatie weet ik nu dat jij niet in Groningen woont, verder is het redelijk open.
Volgens mij heeft de helft van die lui de COVID-pandemie niet eens meegemaakt als actieve FOK!ker. Stukje verouderd.quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 16:05 schreef Dven het volgende:
[..]
Aan de userlocaties in OP hebben we ook niets meer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |