De actiefste onweershaard lijkt op Eindhoven af te koersen als ik lightningmaps bekijk.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 21:46 schreef d.k. het volgende:
[..]
Eerste flitsen al gesignaleerd hier in de regio Eindhoven. Nog zonder geluid, net wel met neerslag.
Ramen en deuren wagenwijd open!@quote:Op donderdag 27 augustus 2026 22:10 schreef DemonRage het volgende:
[..]
De actiefste onweershaard lijkt op Eindhoven af te koersen als ik lightningmaps bekijk.
Eindelijk is Eindhoven aan de beurt, ipv dat telkens alles er omheen trekt.
Wat goooooooeeeeeedquote:Op donderdag 27 augustus 2026 22:09 schreef Coco het volgende:
Het begint hier (eindje) ineens te donderen!
Jep hier ook. En het viel er weer even uit. Tis nog wel steeds smerig warm.quote:
Verzuipen zullen ze daarquote:Op donderdag 27 augustus 2026 22:20 schreef Opnaarutrecht het volgende:
Eerste regen en flitsen te zien @ Den Haag West.
Ik zit gewoon veilig onder het schild van Leiden.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 22:21 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Verzuipen zullen ze daar![]()
Iets met @:Nattekat
Ohh @Haags dan zekerquote:Op donderdag 27 augustus 2026 22:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zit gewoon veilig onder het schild van Leiden.
en weer gestoptquote:Op donderdag 27 augustus 2026 22:36 schreef Regilio_ het volgende:
Eindelijk regen hier in omgeving Utrecht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |