Kan deze puttotweets verbannen worden, of dat zulke post instant ban opleveren? Zou geweldig zijnquote:
Normaal Hollands zomerdagje dusquote:
Eerste al rond 23 denk ikquote:Op donderdag 27 augustus 2026 20:55 schreef Seeburg54 het volgende:
Natuurlijk vannacht om een uur of 3 horror onweer. Weer onrustig nachtje.
Ik vind het juist heerlijk. Lekker vanuit het comfort van mijn bed genieten van hoe buiten los gaat.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 21:21 schreef mitt het volgende:
Beetje jammer dat het niet al nu gebeurt.
Geen zin om er vannacht wakker van te worden
Krakende dakspanten, rammelende dakpannenquote:Op donderdag 27 augustus 2026 21:26 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Ik vind het juist heerlijk. Lekker vanuit het comfort van mijn bed genieten van hoe buiten los gaat.
Reptilian hè...van de planeet Nibiru. Ik breng wekelijks verslag uit van de paniek binnen dit subforum.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 18:30 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Je bent ook net een reptiel he. Pas echt actief bij warm weer.
Eerste flitsen al gesignaleerd hier in de regio Eindhoven. Nog zonder geluid, net wel met neerslag.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 21:26 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Ik vind het juist heerlijk. Lekker vanuit het comfort van mijn bed genieten van hoe buiten los gaat.
Dat is ideaal, veel flitsen, weinig geknal, wel neerslagquote:Op donderdag 27 augustus 2026 21:46 schreef d.k. het volgende:
[..]
Eerste flitsen al gesignaleerd hier in de regio Eindhoven. Nog zonder geluid, net wel met neerslag.
De actiefste onweershaard lijkt op Eindhoven af te koersen als ik lightningmaps bekijk.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 21:46 schreef d.k. het volgende:
[..]
Eerste flitsen al gesignaleerd hier in de regio Eindhoven. Nog zonder geluid, net wel met neerslag.
Ramen en deuren wagenwijd open!@quote:Op donderdag 27 augustus 2026 22:10 schreef DemonRage het volgende:
[..]
De actiefste onweershaard lijkt op Eindhoven af te koersen als ik lightningmaps bekijk.
Eindelijk is Eindhoven aan de beurt, ipv dat telkens alles er omheen trekt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |