SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GEDRAGSREGELS IN DIT TOPICSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL SC influencer
Left, right, behind
Lekker selectief weer.quote:Op maandag 10 augustus 2026 12:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Zolang hij geen 23 gele kaarten per jaar pakt vanwege janken en tijdrekken tegen FC Volendam vind ik het al een verbetering
Op de lijn is hij wel goed, dat geloof ik wel. Maar het probleem is dat hij niet van die lijn durft te komen. Je kunt zoveel goals voorkomen door van je goal af te keepen en om voorzetten uit de lucht te plukken.quote:Op maandag 10 augustus 2026 12:46 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik vond Ernst gisteren meevoetballend al een stuk beter dan in de voorbereiding. In de voorbereiding heeft hij al laten zien dat hij best een aardige / goede lijnkeeper is.
Dudek was zijn eerste wedstrijden ook maar matig herinner ik me nog (verloren oa. met 5-0 bij Juventus uit dacht ik).
En dat we door hem na 4 wedstrijden al het kampioenschap hadden verloren.quote:Op maandag 10 augustus 2026 13:03 schreef Elan het volgende:
[..]
Lekker selectief weer.
Je vergeet voor het gemak de wereldreddingen in de Champions League en wat te denken van die redding tegen de Joden die ons kampioenschap zo goed als zeker maakte.
Ik zie niet in hoe een keeper uit de tweede Bundesliga ons beter moet gaan maken.quote:Op maandag 10 augustus 2026 12:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die jongen is 23(?) en heeft net één potje gekeept, geef die man nou even een kans.
Ja want dat lag echt alleen aan hem natuurlijkquote:Op maandag 10 augustus 2026 13:05 schreef CR7 het volgende:
[..]
En dat we door hem na 4 wedstrijden al het kampioenschap hadden verloren.
Dat is pas selectief als het om Wellenreuther gaat.quote:Op maandag 10 augustus 2026 13:03 schreef Elan het volgende:
[..]
Lekker selectief weer.
Je vergeet voor het gemak de wereldreddingen in de Champions League en wat te denken van die redding tegen de Joden die ons kampioenschap zo goed als zeker maakte.
Je staat er lekker positief in. Die Belg speelde toch gewoon prima? Van Houtte lijkt mij een volwassen voetballer die er meteen staat. En Marmol vind ik op het eerste gezicht ook een prima aanwinst. Ik vond vooral de wissels heel matig, met name Ferri natuurlijk maar als je ook Zinhagel en Wessels ziet mag er nog wel wat bij.quote:Op maandag 10 augustus 2026 13:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik zie niet in hoe een keeper uit de tweede Bundesliga ons beter moet gaan maken.
Sowieso weinig vertrouwen in de aankopen, die spits en Belg kunnen er ook echt geen klote van. En bij vlagen in de slotfase kregen we ook weer het bekende angstige Gio aidsvoetbal te zien dus dit gaat weer een lang kutseizoen worden.
Volgens de analyses was dat nou juist een sterk punt van hem maar gelukkig is daar Yvette die over één nacht ijs gaatquote:Op maandag 10 augustus 2026 13:05 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
Op de lijn is hij wel goed, dat geloof ik wel. Maar het probleem is dat hij niet van die lijn durft te komen. Je kunt zoveel goals voorkomen door van je goal af te keepen en om voorzetten uit de lucht te plukken.
Wellenreuther speelt nu ook in de tweede Bundesliga.quote:Op maandag 10 augustus 2026 13:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik zie niet in hoe een keeper uit de tweede Bundesliga ons beter moet gaan maken.
Sowieso weinig vertrouwen in de aankopen, die spits en Belg kunnen er ook echt geen klote van. En bij vlagen in de slotfase kregen we ook weer het bekende angstige Gio aidsvoetbal te zien dus dit gaat weer een lang kutseizoen worden.
Die 2 blunders bewust gewist uit je geheugen hequote:Op maandag 10 augustus 2026 13:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja want dat lag echt alleen aan hem natuurlijk
We hadden met hem ook de minst gepasseerde defensie in het kampioensjaar.quote:Op maandag 10 augustus 2026 13:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is pas selectief als het om Wellenreuther gaat.
Hij had vooral zijn waarde als notoire kaartenpakker en qua prestaties was het gewoon een middenmootkeeper. Is in al die jaren nooit ook maar enigszins stabiel geweest in prestaties.quote:Op maandag 10 augustus 2026 13:12 schreef Elan het volgende:
[..]
We hadden met hem ook de minst gepasseerde defensie in het kampioensjaar.
Al met al heeft hij zijn waarde echt wel bewezen, niet alleen bij Feyenoord. Die nieuwe oogt onzeker. met hoge ballen en in de snelle spel hervattingen ook een paar keer heel matig.
Het is vooral weer een herhaling van zetten.quote:Op maandag 10 augustus 2026 13:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je staat er lekker positief in. Die Belg speelde toch gewoon prima? Van Houtte lijkt mij een volwassen voetballer die er meteen staat. En Marmol vind ik op het eerste gezicht ook een prima aanwinst. Ik vond vooral de wissels heel matig, met name Ferri natuurlijk maar als je ook Zinhagel en Wessels ziet mag er nog wel wat bij.
Zeker in het kampioensjaar was hij op een gegeven onomstreden zelfs met een fitte Bijlow.quote:Op maandag 10 augustus 2026 13:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij had vooral zijn waarde als notoire kaartenpakker en qua prestaties was het gewoon een middenmootkeeper. Is in al die jaren nooit ook maar enigszins stabiel geweest in prestaties.
Knap hoe je 'de vele kansen' in een bijzin wegmoffelt, terwijl dat nu juist 80% van het wedstrijdbeeld was. Waarom dan de 20% uitvergroten?quote:Op maandag 10 augustus 2026 13:17 schreef Elan het volgende:
[..]
Het is vooral weer een herhaling van zetten.
Het stortte in de slotfase als een kaartenhuis in elkaar en de vele kansen voor de wissels werden niet afgemaakt. Als door een wonder speel je niet gelijk.
Ja toen kon je hem niet meer eruit halen inderdaad. Vrij kort daarna bleek het toch gewoon weer de matige keeper die hij zijn hele carrière is.quote:Op maandag 10 augustus 2026 13:18 schreef Elan het volgende:
[..]
Zeker in het kampioensjaar was hij op een gegeven onomstreden zelfs met een fitte Bijlow.
Ik ben vrijwel zeker dat Tengstedt zondag in de basis staat bij Feyenoord - Go Aheadquote:Op maandag 10 augustus 2026 11:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Tengstedt zat niet eens bij de selectie, dat is gewoon klaar.
Dat wordt gewoon Van Persie dan hoor.quote:Op maandag 10 augustus 2026 13:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ben vrijwel zeker dat Tengstedt zondag in de basis staat bij Feyenoord - Go Ahead
Oja, ik leerde dit weekend al dat onze Tengstedt blijkbaar zijn nicht isquote:
Dit is niet waar. Wellenreuther kreeg juist enorm veel kritiek de eerste potjes van het kampioensjaar waarin hij Bijlow verving (specifiek PSV-thuis). Vervolgens had hij plots die ene redding tegen Ajax en speelde hij een geweldig potje bij Sparta. Kort daarna was Bijlow weer fit en keepte hij alles.quote:Op maandag 10 augustus 2026 13:18 schreef Elan het volgende:
[..]
Zeker in het kampioensjaar was hij op een gegeven onomstreden zelfs met een fitte Bijlow.
Leuk voor BijlowGodquote:Op maandag 10 augustus 2026 13:27 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Bijlow is overigens nog altijd niet stuk gegaan onder de Italiaanse zon.
Marmol was wel zwakker toen hij centraal ging spelen. Maar dat had ook wel zoals je zegt met de matige linkerflankbezetting te maken waardoor Sparta vrij voorzetten mocht pompen.quote:Op maandag 10 augustus 2026 13:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je staat er lekker positief in. Die Belg speelde toch gewoon prima? Van Houtte lijkt mij een volwassen voetballer die er meteen staat. En Marmol vind ik op het eerste gezicht ook een prima aanwinst. Ik vond vooral de wissels heel matig, met name Ferri natuurlijk maar als je ook Zinhagel en Wessels ziet mag er nog wel wat bij.
Of: als door een wonder stond je bij rust al niet met 0-4 voor en stond je na rust nog niet met 0-6 voor.quote:Op maandag 10 augustus 2026 13:17 schreef Elan het volgende:
[..]
Het is vooral weer een herhaling van zetten.
Het stortte in de slotfase als een kaartenhuis in elkaar en de vele kansen voor de wissels werden niet afgemaakt. Als door een wonder speel je niet gelijk.
Als Ueda weg gaat en dan ipv Ferri bedoel je? Wat ik tot nu toe heb gezien is Tengstedt niks minder dan Ferri inderdaad.quote:Op maandag 10 augustus 2026 13:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ben vrijwel zeker dat Tengstedt zondag in de basis staat bij Feyenoord - Go Ahead
Is dit een soort bait?quote:Op maandag 10 augustus 2026 13:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Op Duitse fora en subreddits staat alles vol met lovende berichten over deze gast. We halen de beste speler (en pas 23!) van Herta BSC op voor een paar miljoen, maar hij keept een divisie lager dus hij zal wel kut zijn. Afschrijven die hap. Had jij ook zo'n vertrouwen in Borges omdat ie bij FC Porto speelde?quote:Op maandag 10 augustus 2026 13:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Het was een grapje/bait (kijk wie de 1-1 maakte bij Eagles - Willem II)quote:
Ja want je moet ook echt alleen maar spelers aantrekken die zich al bewezen hebben/op een hoger niveau hebben gespeeld.quote:Op maandag 10 augustus 2026 13:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Niet alles lukt makker. Zagen we gisteren ook.quote:Op maandag 10 augustus 2026 14:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het was een grapje/bait (kijk wie de 1-1 maakte bij Eagles - Willem II)
Bijlow speelde na zijn blessure gewoon weer hoor in het kampioensjaarquote:Op maandag 10 augustus 2026 13:18 schreef Elan het volgende:
[..]
Goed grapje.quote:Op maandag 10 augustus 2026 14:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het was een grapje/bait (kijk wie de 1-1 maakte bij Eagles - Willem II)
Let wel, we hebben het over een user die het belachelijk vond dat Arne Slot werd verkozen boven Dick Advocaat.quote:Op maandag 10 augustus 2026 14:19 schreef alopio het volgende:
[..]
Ja want je moet ook echt alleen maar spelers aantrekken die zich al bewezen hebben/op een hoger niveau hebben gespeeld.
Met deze denkwijze hadden een Trauner (Oostenrijkse flutcompetitie), Targhaline, Bos, Wieffer of Aursnes natuurlijk nooit aangetrokken moeten worden
Slob en Dombo vonden het een leuk grapje, en H.FR en Caland trapten in de bait.quote:Op maandag 10 augustus 2026 14:20 schreef fetX het volgende:
[..]
Niet alles lukt makker. Zagen we gisteren ook.
Dat is waar. Soms vergeet ik dat internet voor iedereen toegankelijk is.quote:Op maandag 10 augustus 2026 14:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Let wel, we hebben het over een user die het belachelijk vond dat Arne Slot werd verkozen boven Dick Advocaat.
Oei.quote:Op maandag 10 augustus 2026 14:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Slob en Dombo vonden het een leuk grapje, en H.FR en Caland trapten in de bait.
Daar neem ik hartstikke genoegen mee.
Sparta mocht vooral niet klagen dat het toen geen 0-5 stondquote:Op maandag 10 augustus 2026 17:48 schreef Wotte het volgende:
[..]
Denk dat je niet mag klagen met die tweede afgekeurde goal.
Dat heeft weinig met de scheidsrechter van doenquote:Op maandag 10 augustus 2026 17:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Sparta mocht vooral niet klagen dat het toen geen 0-5 stond
Er zijn gelukkig maar weinig scheidsrechters die een opzichtige duw met twee handen niet zienquote:Op maandag 10 augustus 2026 17:56 schreef Wotte het volgende:
[..]
Dat heeft weinig met de scheidsrechter van doen
St. Juste had die bal prima weg kunnen koppen zonder die duw, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik me afvraag of de VAR had ingegrepen als de scheidsrechter niet had gefloten, maar goed. Het was wel een overtreding, ja.quote:Op maandag 10 augustus 2026 17:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Er zijn gelukkig maar weinig scheidsrechters die een opzichtige duw met twee handen niet zien
Schrikken: een scheidsrechter die de spelregels toepast.quote:Op maandag 10 augustus 2026 17:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Er zijn gelukkig maar weinig scheidsrechters die een opzichtige duw met twee handen niet zien
Een slimme aanvaller doet het met één hand een beetje onder zich terwijl hij wat meer tegen de verdediger aanleunt, dergelijke overtredingen worden niet vaak bestraftquote:Op maandag 10 augustus 2026 17:58 schreef fetX het volgende:
[..]
St. Juste had die bal prima weg kunnen koppen zonder die duw, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik me afvraag of de VAR had ingegrepen als de scheidsrechter niet had gefloten, maar goed. Het was wel een overtreding, ja.
Prijs voor domste overtreding van het jaar gaat al bijna zeker naar die speler van PEC. Mijn god wat een debiel.quote:Op maandag 10 augustus 2026 18:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Een slimme aanvaller doet het met één hand een beetje onder zich terwijl hij wat meer tegen de verdediger aanleunt, dergelijke overtredingen worden niet vaak bestraft
Dit was gewoon, ja, behoorlijk dom en opzichtig
Vond het begin van de tweede helft juist heel goed. Volgens mij had je in die tien minuten drie goals moeten makenquote:Op maandag 10 augustus 2026 19:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
Tweede helft was gisteren heel slecht.
Een helft duurt 45 minuten (plus 6 minuten blessuretijd gisteren), ik vond de terugval ook wel enorm. Zechiël vond iedereen geweldig (ik ook), maar die heb ik na de 60e minuut niet meer gezien.quote:Op maandag 10 augustus 2026 19:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Vond het begin van de tweede helft juist heel goed. Volgens mij had je in die tien minuten drie goals moeten maken
Valente was ook weer leeg na 70 minuten en Karel kreeg geel.quote:Op maandag 10 augustus 2026 19:31 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Een helft duurt 45 minuten (plus 6 minuten blessuretijd gisteren), ik vond de terugval ook wel enorm. Zechiël vond iedereen geweldig (ik ook), maar die heb ik na de 60e minuut niet meer gezien.
Dat bedacht ik mij ook nog. Die is eigenlijk vrij waardeloos nu, want het voetballende vermogen van Valente en Zechiël kan hij nooit overnemen. Je had bijna nog beter Slapzak erbij kunnen houden als reserve.quote:Op maandag 10 augustus 2026 19:35 schreef Caland het volgende:
Steijn bijvoorbeeld past echt totaal niet in hoe dit middenveld wordt ingericht
Misschien kan ie wat Kuijt filmpjes van tijdperk Gio I terugkijken (als supersub dan)quote:Op maandag 10 augustus 2026 20:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat bedacht ik mij ook nog. Die is eigenlijk vrij waardeloos nu, want het voetballende vermogen van Valente en Zechiël kan hij nooit overnemen. Je had bijna nog beter Slapzak erbij kunnen houden als reserve.
Ik zie ook vrij weinig manieren om Steijn nog te gebruiken. Misschien is als spits nog het meest logische als Ueda vertrekt. Maar daar heb je wel een bepaald type buitenspeler naast nodig (als vPersie).
Als je opportunistischer wil gaan spelen kan je Steijn prima als middenvelder kort achter de spits brengen. Ideaal als hij op randje 16 kansen kan krijgen, vooral als je een spits hebt die hem vast kan houden en terugleggen zoals Ferri (hopelijk).quote:Op maandag 10 augustus 2026 20:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat bedacht ik mij ook nog. Die is eigenlijk vrij waardeloos nu, want het voetballende vermogen van Valente en Zechiël kan hij nooit overnemen. Je had bijna nog beter Slapzak erbij kunnen houden als reserve.
Ik zie ook vrij weinig manieren om Steijn nog te gebruiken. Misschien is als spits nog het meest logische als Ueda vertrekt. Maar daar heb je wel een bepaald type buitenspeler naast nodig (als vPersie).
Zou die niet gewoon verkocht kunnen worden? Een speler die 1 seizoen terug nog topscorer was. Daar kan je toch wel 15+ voor vangen?quote:Op maandag 10 augustus 2026 20:45 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Als je opportunistischer wil gaan spelen kan je Steijn prima als middenvelder kort achter de spits brengen. Ideaal als hij op randje 16 kansen kan krijgen, vooral als je een spits hebt die hem vast kan houden en terugleggen zoals Ferri (hopelijk).
Voor 8-10 miljoen zou ik hem ook laten gaan.quote:Op maandag 10 augustus 2026 20:59 schreef CR7 het volgende:
[..]
Zou die niet gewoon verkocht kunnen worden? Een speler die 1 seizoen terug nog topscorer was. Daar kan je toch wel 15+ voor vangen?
Makkelijk zelfs, waar heb je het over.quote:Op maandag 10 augustus 2026 21:45 schreef maxi-mus het volgende:
15 miljoen+ voor Sem Steijn, wat lees ik.
Blijkt dat als hij niet wil "trollen" nog vreemdere posts te maken dan als hij het wel een poging geeftquote:Op maandag 10 augustus 2026 21:45 schreef maxi-mus het volgende:
En dan krijg je er nog Ivanusec, Lotomba, Nieuwkoop, Ahmedhodzic, Borges, Deijl, Kasanwirjo en Tengstedt bij in een soort bonuspakketjequote:Op maandag 10 augustus 2026 21:45 schreef maxi-mus het volgende:
Een verdwaalde Turkse club of wat uit de zandbak wellicht. Verder kun je dat vergeten. Al zijn er mindere spelers voor gekkere bedragen gegaan.quote:Op maandag 10 augustus 2026 21:49 schreef CR7 het volgende:
[..]
Makkelijk zelfs, waar heb je het over.
quote:Er heerst weer rust bij Feyenoord en dat komt door Giovanni van Bronckhorst, vindt Theo Janssen. De oud-prof is bij Rondo op Ziggo Sport uiterst lovend over de trainer van de Rotterdammers, die zondag zijn rentree maakte in de zege op Sparta.
"De rust komt door Van Bronckhorst", steekt Janssen van wal. "Ook door Robert Eenhoorn en Dévy Rigaux, maar als ik Van Bronckhorst zie zitten, word ik er wel blij van. Hij straalt zoveel rust en klasse uit. Van Bronckhorst past perfect bij Feyenoord. Laat hem nog een jaar of tien zitten. Dit klopt. Laat hem zitten."
Tim Krul sluit zich aan bij zijn tafelgenoot. "Het zou mooi zijn als er een strijd komt tussen de top drie. Het is de eerste week, dus er gaat nog veel gebeuren, maar ik ben het met Theo eens: Van Bronckhorst straalt zoveel rust uit." Feyenoord maakt onder Gio een fitte en goede indruk. Sipke Hulshoff, zijn eerste assistent, heeft daar ook een aandeel in.
Had nooit verwacht zo blij te zijn met Gio terug. Het oogt allemaal veel frisser dan zijn laatste twee jaar als hoofdtrainer.quote:
Helaas niet als ze bij Feyenoord spelen.quote:Op maandag 10 augustus 2026 21:54 schreef fetX het volgende:
[..]
Een verdwaalde Turkse club of wat uit de zandbak wellicht. Verder kun je dat vergeten. Al zijn er mindere spelers voor gekkere bedragen gegaan.
De superlatieven en conclusies na een speelronde waarin clubs vaak nog lang niet klaar zijn, vermakelijke jaarlijks terugkerende rubriek.quote:
Da’s ook weer zo.quote:Op maandag 10 augustus 2026 22:09 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Helaas niet als ze bij Feyenoord spelen.
Wist je nog dat wij vorig seizoen na 8 speelronden ofzo de gedoodverfde kampioen waren?quote:Op maandag 10 augustus 2026 22:14 schreef Caland het volgende:
[..]
De superlatieven en conclusies na een speelronde waarin clubs vaak nog lang niet klaar zijn, vermakelijke jaarlijks terugkerende rubriek.
Ja, toen vond ik Ahmed nog een goede verdedigerquote:Op maandag 10 augustus 2026 22:21 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wist je nog dat wij vorig seizoen na 8 speelronden ofzo de gedoodverfde kampioen waren?
PSV moet nog Sano, Veerman inpassen, terwijl Jerdy Schouten er voor 3/4e seizoen uitligt. Inmiddels: Peter Bosz had er inmiddels goed aan gedaan om naar ORANJE te gaan.quote:Op maandag 10 augustus 2026 22:14 schreef Caland het volgende:
[..]
De superlatieven en conclusies na een speelronde waarin clubs vaak nog lang niet klaar zijn, vermakelijke jaarlijks terugkerende rubriek.
Feyenoord heeft opeens het allerbeste middenveldquote:Op maandag 10 augustus 2026 22:40 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
PSV moet nog Sano, Veerman inpassen, terwijl Jerdy Schouten er voor 3/4e seizoen uitligt. Inmiddels: Peter Bosz had er inmiddels goed aan gedaan om naar ORANJE te gaan.
Voetbal blijft een ontzettend grappige sport.
Marvin Young is ondertussen ook niet blij met zijn middenveldpositie. Ayoni Santos, kent u die uitdrukking? Thorisson was vorig seizoen verhuurd aan Telstar, met alle respect.quote:Op maandag 10 augustus 2026 22:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Feyenoord heeft opeens het allerbeste middenveld
Ik vond het een uur lang echt leuk om te zien hoor, maar Sparta speelde met Toornstra die ook nog dacht dat hij bij ons meedeed.
"Laat hem nog 10 jaar zitten" klinkt als een parodiequote:Op maandag 10 augustus 2026 22:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Analisten hebben wekenlang radeloos op het strand gelegen, niet wetende wat ze met al die meningen moesten. Nu kunnen ze als bevrijde koeien weer de wei in.quote:Op maandag 10 augustus 2026 23:02 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Open Voetbalprimeur. Alle meningen over een EERSTE speelronde worden als een tsunami over je uitgestort. Meningen, meningen, meningen.
De technisch directeur van Schalke 04 komt ook zijn mening geven bij Rondo. We krijgen niet één maar twee keer Kenneth Perez met zijn mening over het weekend. Kieft in de de KJEG-podcast, maar ook 's avonds bij Rondo. Rafael van der Vaart op zondag bij Studio Sport, maar ook in de NOS Voetbalpodcast.quote:Op maandag 10 augustus 2026 23:03 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Analisten hebben wekenlang radeloos op het strand gelegen, niet wetende wat ze met al die meningen moesten. Nu kunnen ze als bevrijde koeien weer de wei in.
Misschien moet jij je druk maken om die wanstaltige verdediging van PSV en een gegarandeerd flopjaar onder Bosz.quote:Op maandag 10 augustus 2026 23:14 schreef PSVCL het volgende:
feyenoord opnieuw kampioen in augustus/september om in december weer 10 punten achter te staan op PSV
Kan wel leven met een tussenjaar na 3 titels op rij.. de druk ligt bij ajaxquote:Op maandag 10 augustus 2026 23:31 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Misschien moet jij je druk maken om die wanstaltige verdediging van PSV en een gegarandeerd flopjaar onder Bosz.
Okequote:Op maandag 10 augustus 2026 23:40 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Kan wel leven met een tussenjaar na 3 titels op rij.. de druk ligt bij ajax
Het was eerder een uur heel goed en een half uur matig.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 08:04 schreef yvette1982 het volgende:
Het spel van Feyenoord was een half uur lang echt goed. Maar dat betekent ook dat het een uur niet zo heel goed was, en het laatste half uur zelfs erg slecht.
En met alle respect, dit Sparta is ook wel echt een laagvlieger.
Het had 0-5 kunnen staan, misschien wel moeten staan. Maar met de huidige selectie, met name voorhoede die zwak is(normaal vind ik Ueda goed, maar die is nog niet wedstrijdfit) is het geen pech dat je geen 0-5 voorsprong had want de voorhoede is gewoon heel erg matig. Zeker als Ueda verkocht is.
En Hadj zal niet alles kunnen..
Kwartiertje voor rust vond ik het beste, dat was zo’n grote rondo dat MediaMarkt al bijna een quiz startte.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 08:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Het was eerder een uur heel goed en een half uur matig.
De fase na rust was het beste.
Dat is een rechtsbuiten Hans.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 11:28 schreef yvette1982 het volgende:
Het duurt overigens best lang voor er een linksbuiten is gekocht. En die speler van NEC die ze zouden willen die lijkt ook niet de verlosser te zijn...
Steven Bergwijn is voor een prikkie op te halen in de zandbak.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 11:28 schreef yvette1982 het volgende:
Het duurt overigens best lang voor er een linksbuiten is gekocht. En die speler van NEC die ze zouden willen die lijkt ook niet de verlosser te zijn...
Die zal wel terug naar Ajax gaan als die Belg vertrekt.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 11:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Steven Bergwijn is voor een prikkie op te halen in de zandbak.
Godzijdank niet.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 11:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Die zal wel terug naar Ajax gaan als die Belg vertrekt.
Beter dan leeghoofd Noa Lang toch.quote:
Waarom in godsnaamquote:Op dinsdag 11 augustus 2026 11:46 schreef Elan het volgende:
Zou Bergwijn best bij Feyenoord willen zien
Omdat die plek matig bezet is we moeilijk tot scoren komen. Als Ueda wel blijft is het toch fijn als je iemand hebt die tenminste een mannetje kan passeren en een fatsoenlijke voorzet kan geven.quote:
Nee en jaquote:Op dinsdag 11 augustus 2026 11:50 schreef Elan het volgende:
Santi is gelinkt aan Porto zou die openstaan voor een terugkeer of kan die in Portugal een veelvoud van hier kunnen verdienen?
En dan kom je uit bij Bergwijn? Afgelopen halfjaar meer geblesseerd dan fit, en 2 goals en 0 assists? Ja, goed plan.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 11:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Omdat die plek matig bezet is we moeilijk tot scoren komen. Als Ueda wel blijft is het toch fijn als je iemand hebt die tenminste een mannetje kan passeren en een fatsoenlijke voorzet kan geven.
Aanvoerder Steven was in zijn periode bij Ajax een veel groter leeghoofd. Naast het feit dat Ajax iemand met diepte nodig heeft en Steven niet zo leuk weg is gegaan.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 11:46 schreef Elan het volgende:
[..]
Beter dan leeghoofd Noa Lang toch.
Zou Bergwijn best bij Feyenoord willen zien maar hij zal wel weer te duur zijn (lol)
quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 11:52 schreef Scrummie het volgende:
[..]
En dan kom je uit bij Bergwijn? Afgelopen halfjaar meer geblesseerd dan fit, en 2 goals en 0 assists? Ja, goed plan.
Bijna niet gespeeld inderdaadquote:Statistieken
Saudi Premier League · Ittihad FC · 2025-26
21
Wedstrijden
5
Doelpunten
3
Assists
5
Die is ook voor een zacht prijsje op te halen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 12:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat werkt alleen als je Wijndal ook haalt
Ik zou Bergwijn ondanks zijn beperkingen toch wel een upgrade willen noemen ten opzichte van wat er nu loopt.quote:
Wat zeg jij allemaal. Die kan er geen klote van.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 11:46 schreef Elan het volgende:
[..]
Beter dan leeghoofd Noa Lang toch.
Zou Bergwijn best bij Feyenoord willen zien maar hij zal wel weer te duur zijn (lol)
Na Sterling weet ik dat ook niet meer zeker. Ik heb 0 wedstrijden van hem gezien in Saudi-Arabië dus geen idee, met zijn niveau van Ajax wellicht wel maar dat was zeg maar niet overtuigend om er een duur contract aan stuk te slaan. Bij NL was ie best goed dus het was ook wel omdat hij met een mongolenelftal speeldequote:Op dinsdag 11 augustus 2026 12:16 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik zou Bergwijn ondanks zijn beperkingen toch wel een upgrade willen noemen ten opzichte van wat er nu loopt.
Je hebt de zomerstop zeker meegerekend Dummiegod.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 13:03 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik zeg toch het laatste halfjaar, dombo.
Het is beter dan de armoede die er nu loopt. Toegegeven dat is ook niet zo heel moeilijk verderquote:Op dinsdag 11 augustus 2026 12:30 schreef fetX het volgende:
[..]
Wat zeg jij allemaal. Die kan er geen klote van.
Zelfs dat betwijfel ik. Bij Ajax was hij echt verschrikkelijk.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 13:17 schreef Elan het volgende:
[..]
Het is beter dan de armoede die er nu loopt. Toegegeven dat is ook niet zo heel moeilijk verder.
Nee, gewoon in 2026 in de competitie. Zie https://www.transfermarkt(...)5/plus/0?saison=2025quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 13:16 schreef Elan het volgende:
[..]
Je hebt de zomerstop zeker meegerekend Dummiegod.
Wat ik kan zien heeft hij in maart en april nog gewoon wedstrijden daar gespeeld. Dus sowieso lul je weer uit je dikke nek.
80 wedstrijden en 29 kools, er zijn toch maar weinig buitenspelers die dat niveau qua productie bij ons hebben aangetikt de laatste 10 jaar.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 13:19 schreef fetX het volgende:
[..]
Zelfs dat betwijfel ik. Bij Ajax was hij echt verschrikkelijk.
Bergwijn was waanzinnig slecht. Dat valt niet in cijfers te vangen. Het is een mysterie hoe hij in de EK2024-selectie heeft kunnen belanden.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 13:32 schreef Elan het volgende:
[..]
80 wedstrijden en 29 kools, er zijn toch maar weinig buitenspelers die dat niveau qua productie bij ons hebben aangetikt de laatste 10 jaar.
Heb je je eigen bron gecheckt?quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 13:30 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee, gewoon in 2026 in de competitie. Zie https://www.transfermarkt(...)5/plus/0?saison=2025
Deed het bij vlagen best aardig bij Ajax maar met al die heisa daar is het voor geen enkel speler een goed ijkpunt. Eerste jaar deed hij het in Saudi Arabië wel prima volgens mij.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 12:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Na Sterling weet ik dat ook niet meer zeker. Ik heb 0 wedstrijden van hem gezien in Saudi-Arabië dus geen idee, met zijn niveau van Ajax wellicht wel maar dat was zeg maar niet overtuigend om er een duur contract aan stuk te slaan. Bij NL was ie best goed dus het was ook wel omdat hij met een mongolenelftal speelde
Hij kost geen 30 miljoen maar ze vragen 5 naar het schijnt. Al zal zijn salaris wel een enorm struikelblok vormen voor ongeveer elke Nederlandse club behalve Ajax.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 13:39 schreef Alaphilippe_ het volgende:
30 miljoen voor Bergwijn is gewoon de grootste Eredivisie-miskoop van deze eeuw geweest. Nul twijfel.
Gastquote:Op dinsdag 11 augustus 2026 13:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Heb je je eigen bron gecheckt?![]()
[ afbeelding ]
Kortom, je bent weer enorm aan het overdrijven met je afgelopen half jaar meer geblesseerd dan fit. Hij heeft 4 wedstrijden gemist door blessures.
Volgend jaar transfervrij naar verluidt goedkoop op te pikken. Feyenoord heeft nu niet veel keus op de vleugels.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 13:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
Waarom gaat het hier in godsnaam over Bergwijn?
Saboteur ben je.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 13:43 schreef Wotte het volgende:
[..]
Volgend jaar transfervrij naar verluidt goedkoop op te pikken. Feyenoord heeft nu niet veel keus op de vleugels.
Buiten het sentiment om is het niet zo'n heel gekke optie.
In het hoofd van Elan is het altijd sesamstraat.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 13:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
Waarom gaat het hier in godsnaam over Bergwijn?
We hebben hem om de oren geslagen. Volgend onderwerp, allen!quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 13:44 schreef Scrummie het volgende:
Maar goed, het gaat al veel te lang over een Amsterdammer die toch niet gaat komen. Bedankt Elan.
Wat een grap ben jij. Hij heeft eenderde gemist en het laatste half jaar meer wel dan niet gespeeld. Een prima speler voor Feyenoord.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 13:43 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Gast
Oke, hij heeft 3 wedstrijden meer gespeeld dan dat hij een blessure had, hoera. Nog steeds bijna 50% afwezig. En 2 goals, wat een genot. Snel halen!
Kwam ook wel door het bizarre prijskaartje en zijn mentaliteit. Hij was destijds wel beter dan de linksbuitens die wij hadden rondlopen (Idrissi, Paixao, Ivanusec), alleen zat er echt geen goede kop op.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 13:19 schreef fetX het volgende:
[..]
Zelfs dat betwijfel ik. Bij Ajax was hij echt verschrikkelijk.
Sorry, ging ik toch verder.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 13:44 schreef Scrummie het volgende:
Maar goed, het gaat al veel te lang over een Amsterdammer die toch niet gaat komen. Bedankt Elan.
Die was eigenlijk best goed. Stukken beter dan wat we daarna (m.u.v. Paixao) op de plek hebben gehad.quote:
Beste linkerflank van de hele wereldquote:Op dinsdag 11 augustus 2026 12:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat werkt alleen als je Wijndal ook haalt
Dit zou dan alles over Feyenoord zeggen.quote:
Dat is wel leuk voor @Elan , dan kan hij ook een keertje makkelijk winnen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 14:39 schreef Caland het volgende:
Elan en Solispolar die een soort denkbeeldige discussie met elkaar aangaan
Nu wordt het helemaal leuk.
Dat was mijn schuld. Sorry.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 13:44 schreef Scrummie het volgende:
Daar is toch helemaal geen eer aan te behalen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 14:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat is wel leuk voor @:elan , dan kan hij ook een keertje makkelijk winnen.
Nare man.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 14:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat is wel leuk voor @:elan , dan kan hij ook een keertje makkelijk winnen.
Vertrouwen opdoen tegen een mindere tegenstander is soms ook belangrijkquote:Op dinsdag 11 augustus 2026 14:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Daar is toch helemaal geen eer aan te behalen.
Gauw dimmen nou ouwe snuifduif.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 14:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Daar is toch helemaal geen eer aan te behalen.
Klopt. Komt niks dan ellende uit die zuurpruim.quote:
Daar post toch nooit iemand.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 14:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Vertrouwen opdoen tegen een mindere tegenstander is soms ook belangrijk
We kunnen Elan een seizoen verhuren naar het PSV-topic maar die ellende gun ik hem ook niet.
Als elan het niet meer weet begint hij mensen te confronteren met jeugdzonden of een soort dreigement, ik ken je familie.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 14:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Klopt. Komt niks dan ellende uit die zuurpruim.
Toen hij nog @:Kopbal postte had hij nog wel eens een mooi emotioneel betoog her en der.
Bepaal jij allemaal niet.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 15:02 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Als elan het niet meer weet begint hij mensen te confronteren met jeugdzonden of een soort dreigement, ik ken je familie.
Geef gewoon toe dat Bergwijn opperen niet heel verstandig was.
Ik niet. Er komt een moment dat hij gaat schooien bij de directie dat Feyenoord ook maar moet gaan meebetalen voor zijn vriendje Nouri. Optaffen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 11:46 schreef Elan het volgende:
[..]
Nu is de kneuzenkermis compleetquote:Op dinsdag 11 augustus 2026 15:19 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ik niet. Er komt een moment dat hij gaat schooien bij de directie dat Feyenoord ook maar moet gaan meebetalen voor zijn vriendje Nouri. Optaffen.
Klinkt als een win win.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 16:14 schreef HMFuckyouall het volgende:
Ik word echt suïcidaal als we nog een jaar tegen die Ueda aan moeten kijken
Sowquote:Op dinsdag 11 augustus 2026 16:17 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Klinkt als een win win.
Valt toch vies tegen he van die matige nauwelijks Eredivisiewaardige vleermuis af te komenquote:Op dinsdag 11 augustus 2026 16:17 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Klinkt als een win win.
Klaas terug zou zoveel genot zijnquote:Op dinsdag 11 augustus 2026 16:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Terwijl de stofwolken van de nieuwe Elan nog niet eens zijn geklaard, geeft @:dombohetolifantje1 HMF een ontzettende oplawaai met zijn slurf.
Nu onlogisch en klaas nog en dit is weer het oude Feijenoord-topic.
Nee.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 16:52 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Klaas terug zou zoveel genot zijn
Markt wordt net pas wakker.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 16:35 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Valt toch vies tegen he van die matige nauwelijks Eredivisiewaardige vleermuis af te komen
Dat zal ook moeten. (evenals een hoop troep lozen)quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 17:43 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Markt wordt net pas wakker.
We gaan flink cashen.
Meer dan 150 miljoen ‘netto’ inkomsten aan transfers de afgelopen 4 jaar en weet ik veel hoeveel aan Europese inkomsten en overige gelden. Alsnog weten wij het te presteren nauwelijks geld in kas te hebben. FeyenoordGodquote:Op dinsdag 11 augustus 2026 19:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat zal ook moeten. (evenals een hoop troep lozen)
[ x ]
Qua salaris heb je vermoedelijk ook gewoon teveel risico’s genomen, dat gaat Eenhoorn terugdraaienquote:Op dinsdag 11 augustus 2026 19:14 schreef fetX het volgende:
[..]
Meer dan 150 miljoen ‘netto’ inkomsten aan transfers de afgelopen 4 jaar en weet ik veel hoeveel aan Europese inkomsten en overige gelden. Alsnog weten wij het te presteren nauwelijks geld in kas te hebben. FeyenoordGod
Vuistregel is dat we van iedere uitgaande transfer 50% kunnen herinvesteren.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 19:14 schreef fetX het volgende:
[..]
Meer dan 150 miljoen ‘netto’ inkomsten aan transfers de afgelopen 4 jaar en weet ik veel hoeveel aan Europese inkomsten en overige gelden. Alsnog weten wij het te presteren nauwelijks geld in kas te hebben. FeyenoordGod
Ja, die aankoopgelden had ik er al af gehaald. Salarissen natuurlijk niet. Maar ik kan me gewoon moeilijk voorstellen dat er helemaal niets meer van dat geld over is. Want Europese gelden en andere inkomsten zitten er nog niet eens bij. Dan zit je ver over de 200 heen. Bizar.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 19:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Vuistregel is dat we van iedere uitgaande transfer 50% kunnen herinvesteren.
Sinds 2023 hebben we geld stuk geslagen aan Stengs, Zerrouki, Ivanusec, Lingr, Nieuwkoop, Hwang, Lotomba, Carillo, Watanabe, Ahmedhodzic, Steijn, Borges, Tengstedt en Deijl. Totaal zo’n 90 miljoen + gigantische salarissen waar je maar een fractie van terug krijgt. Stukje Mislintat.
Och jongens tochquote:Op dinsdag 11 augustus 2026 11:46 schreef Elan het volgende:
[..]
Zou Bergwijn best bij Feyenoord willen zien
Ik denk dat die salarissen het grote probleem zijn. Niet alleen bovengenoemde spelers maar ook Trauner, Bijlow en nog een paar anderen vraten echt salaris.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 20:00 schreef fetX het volgende:
[..]
Ja, die aankoopgelden had ik er al af gehaald. Salarissen natuurlijk niet. Maar ik kan me gewoon moeilijk voorstellen dat er helemaal niets meer van dat geld over is. Want Europese gelden en andere inkomsten zitten er nog niet eens bij. Dan zit je ver over de 200 heen. Bizar.
Ben heel benieuwd hoe dwaas de overname van de Kuip uiteindelijk gaat blijkenquote:Op dinsdag 11 augustus 2026 19:14 schreef fetX het volgende:
[..]
Het trieste is gewoon dat je vooral ook hoge salarissen neergelegd hebt voor brekebeentjes en mismatches. (Onbegrijpelijk dat je dan toch weer zo’n topsalaris neerlegt voor St. Juste.)quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 20:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik denk dat die salarissen het grote probleem zijn. Niet alleen bovengenoemde spelers maar ook Trauner, Bijlow en nog een paar anderen vraten echt salaris.
De hele Priske-show heeft ook nog eens 10 miljoen gekost.
“Waarschijnlijk een deel”?quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 21:49 schreef hhh38 het volgende:
Eenmalige gelden als binnenkomende transfers en Europees prijzengeld wordt niet gebruikt voor salarissen. Dus al hadden we 500 miljoen binnengehaald, dan hadden we nog te weinig salarisbudget kunnen hebben voor onze opgeblazen selectie.
Waarschijnlijk betalen we nog steeds een deel van het salaris van Stengs
Ja had er niets over gelezen, maar daar kan je wel vanuit gaan inderdaad.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 23:12 schreef De_Pel het volgende:
[..]
“Waarschijnlijk een deel”?
Gegarandeerd minimaal 2/3e
Ik denk dat Ahmedhodzic de meest typische ‘fout’ is geweest, bij iedere CV afgelopen zomer achter het net vissen om vervolgens een dag voor de eerste wedstrijd een dure CV met een gigantisch salaris te halen die helemaal niet blijkt te passen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 23:12 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Het trieste is gewoon dat je vooral ook hoge salarissen neergelegd hebt voor brekebeentjes en mismatches. (Onbegrijpelijk dat je dan toch weer zo’n topsalaris neerlegt voor St. Juste.)
Combineer dat met een selectie van 87 spelers, dan gaat dat niet helemaal lekker.
Dat komt omdat ze o.a. vorig jaar weer zo slecht voorbereid waren. 2 dagen voor de belangrijke wedstrijd tegen Fenerbahce hadden ze opeens 0 centrale verdedigers. Toen kochten ze in paniek deze houthakker en Wantabe, terwijl ze Wantabe daarvoor nog te duur vonden.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 09:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik denk dat Ahmedhodzic de meest typische ‘fout’ is geweest, bij iedere CV afgelopen zomer achter het net vissen om vervolgens een dag voor de eerste wedstrijd een dure CV met een gigantisch salaris te halen die helemaal niet blijkt te passen.
Al die spelers met dure topsalarissen afgelopen jaren zijn geen spelers die het echt verdienden of nu een sportieve meerwaarde zijn.
Wel meer Feyenoorder dan PSV'er, die Depay.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 10:32 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Depay is weer op de markt. Lijkt me echt wat voor jullie.
Depay én Bergwijnquote:Op woensdag 12 augustus 2026 10:32 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Depay is weer op de markt. Lijkt me echt wat voor jullie.
quote:Op woensdag 12 augustus 2026 09:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik denk dat Ahmedhodzic de meest typische ‘fout’ is geweest, bij iedere CV afgelopen zomer achter het net vissen om vervolgens een dag voor de eerste wedstrijd een dure CV met een gigantisch salaris te halen die helemaal niet blijkt te passen.
Al die spelers met dure topsalarissen afgelopen jaren zijn geen spelers die het echt verdienden of nu een sportieve meerwaarde zijn.
Als het klopt ja...quote:Op woensdag 12 augustus 2026 11:31 schreef De_Pel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ook. Maar St. Juste is momenteel de absolute topverdiener, redelijk bizar.
Ik zou AI gegenereerde verzamelwebsites niet altijd even serieus nemen.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 11:31 schreef De_Pel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Sem Steijn als steekproef lijkt in ieder geval op 1,47 miljoen te zitten in plaats van 1,84 zoals deze site stelt.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 11:31 schreef De_Pel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Want Steijn heeft ooit zijn salarisstrook gedeeld?quote:Op woensdag 12 augustus 2026 11:51 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Sem Steijn als steekproef lijkt in ieder geval op 1,47 miljoen te zitten in plaats van 1,84 zoals deze site stelt.
Als salarissen het argument zijn en dit klopt zou ik daar van schrikken. Dit is helemaal niet zo exorbitant allemaal.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 11:31 schreef De_Pel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vast wel maar je hebt gelijk, dit is evengoed speculeren al komt het bedrag wel vaak terug.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 11:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Want Steijn heeft ooit zijn salarisstrook gedeeld?
Natuurlijk komt het bedrag vaak terug als dat de enige bron is. Clubs en spelers delen nooit dat soort details, men slaat er maar een slag naar.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 11:58 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Vast wel maar je hebt gelijk, dit is evengoed speculeren al komt het bedrag wel vaak terug.
Sorry, maar ook al is het een puinzooi dan kan je alsnog prima beoordelen dat die jongen nog geen bal over 10 meter kan geven.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 12:14 schreef Qarrad het volgende:
Ik vind het eigenlijk wel weer des Feyenoords dat Ahmedhodzic er nu ineens weer geen kut van zou kunnen. Hij deelde mee in de malaise van vorig jaar op het laatst. Als er een puinzooi zonder plan of duidelijke looplijnen voor je staat, tja, dan wordt het niet beter met de opbouw. Hij kan echt beter en heeft dat ook laten zien.
Wtf is dit voor generieke AI shit. Die salarissen zijn helemaal niet openbaarquote:Op woensdag 12 augustus 2026 11:31 schreef De_Pel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Afgelopen zondag was hij perfect geweest voor de laatste 20 minuten. Hij verdient alleen wel teveel voor die rol.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 12:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Sorry, maar ook al is het een puinzooi dan kan je alsnog prima beoordelen dat die jongen nog geen bal over 10 meter kan geven.
Een kreupele Trauner maakte al een wereld van verschil. Alsnog zou je hem kunnen opstellen met een paar hele goede voetballers naast zich maar ideaal is dat allemaal niet
Die kon nog geen fatsoenlijke pass geven, vraag me vooral af wie al die troep die we hebben lopen in hemelsnaam ooit gaat overnemen.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 12:14 schreef Qarrad het volgende:
Ik vind het eigenlijk wel weer des Feyenoords dat Ahmedhodzic er nu ineens weer geen kut van zou kunnen. Hij deelde mee in de malaise van vorig jaar op het laatst. Als er een puinzooi zonder plan of duidelijke looplijnen voor je staat, tja, dan wordt het niet beter met de opbouw. Hij kan echt beter en heeft dat ook laten zien.
Puur vanwege zijn lengte bedoel je? Want hij levert heel makkelijk ballen in.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 12:20 schreef fetX het volgende:
[..]
Afgelopen zondag was hij perfect geweest voor de laatste 20 minuten. Hij verdient alleen wel teveel voor die rol.
Ik vind hem ook zeker niet van het niveau dat we na moeten streven, maar hij heeft het de eerste seizoenshelft helemaal niet slecht gedaan.
Ja, vanwege zijn kopkwaliteiten. En ja, het is geen voetballende speler maar het is ook niet alsof hij alleen maar ballen inlevert. Hij voegt alleen opbouwend weinig toe.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 12:22 schreef Elan het volgende:
[..]
Puur vanwege zijn lengte bedoel je? Want hij levert heel makkelijk ballen in.
Als je als team geen idee hebt hoe je druk moet zetten zoals vorig seizoen komt elke verdediger (of voetballer) er ook wel slecht uit te zien.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 12:20 schreef fetX het volgende:
[..]
Afgelopen zondag was hij perfect geweest voor de laatste 20 minuten. Hij verdient alleen wel teveel voor die rol.
Ik vind hem ook zeker niet van het niveau dat we na moeten streven, maar hij heeft het de eerste seizoenshelft helemaal niet slecht gedaan.
Pakte ook wel veel domme kaarten en dat doordekken snapte hij ook niet helemaal. Ik vind het echt helemaal niks.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 12:25 schreef fetX het volgende:
[..]
Ja, vanwege zijn kopkwaliteiten. En ja, het is geen voetballende speler maar het is ook niet alsof hij alleen maar ballen inlevert. Hij voegt alleen opbouwend weinig toe.
Hij moet bij een team spelen dat wat meer naar achteren leunt. Daar heeft hij prima kwaliteiten voor. Het is niks voor een topclub, maar doen alsof hij er niks van kan slaat nergens op. Het is gewoon een mismatch.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 12:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Pakte ook wel veel domme kaarten en dat doordekken snapte hij ook niet helemaal. Ik vind het echt helemaal niks.
Vond hem de eerste seizoenshelft al niet veel overigens. Met Kraaijeveld, Marmol en stJuste kan je makkelijker een linie opschuiven, en in het pure verdedigen vind ik Watanabe beter (wel iets kleiner).
Ahmed kreeg het wel voor elkaar om er nog een stuk slechter uit te zien dan die anderen.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 12:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Als je als team geen idee hebt hoe je druk moet zetten zoals vorig seizoen komt elke verdediger (of voetballer) er ook wel slecht uit te zien.
Maargoed, ik zou lekker de voorkeur blijven geven aan Kraaijeveld (ja, zelfs boven die Jap)
Zeker de eerste seizoenshelft. Daarna was het wel een stuk minder. Maar goed, toen stortte het hele team volledig in elkaar.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 12:42 schreef maxi-mus het volgende:
Ik vond het best een degelijke verdediger eigenlijk, die weinig gekke dingen deed.
Ik ben geen fan van St. Juste. Het ziet er allemaal bedrijvig uit maar ik vind hem ook vaak domme keuzes maken in de 1 op 1 of doordekken en verder acteert hij een beetje een leider te zijn.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 12:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ahmed kreeg het wel voor elkaar om er nog een stuk slechter uit te zien dan die anderen.
Ik zou ook de verdediging laten staan zoals hij tegen Sparta stond. Tot de 70e minuut (toen Marmol naar het centrum ging) liep dat vrij probleemloos. StJuste en Kraaijeveld zijn opbouwend goed en snel, en ook in de duels sterk.
Ik vind hem wel een betere indruk maken dan ik had verwacht, maar ik vind Watanabe een stuk beter. Zou met Marmol en Watanabe spelen, mits fit. Al viel die Marmol mij wel een klein beetje tegen in het centrum afgelopen weekend.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 12:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ben geen fan van St. Juste. Het ziet er allemaal bedrijvig uit maar ik vind hem ook vaak domme keuzes maken in de 1 op 1 of doordekken en verder acteert hij een beetje een leider te zijn.
Die 104 tegengoals in dat jaartje Sheffield in de PL verraadt dat dat hem ook niet super ligt. Hij was bij ons ook het zwakst tegen de betere tegenstanders (met name PSV).quote:Op woensdag 12 augustus 2026 12:40 schreef fetX het volgende:
[..]
Hij moet bij een team spelen dat wat meer naar achteren leunt. Daar heeft hij prima kwaliteiten voor. Het is niks voor een topclub, maar doen alsof hij er niks van kan slaat nergens op. Het is gewoon een mismatch.
Je overschat Watanabe en onderschat stJuste die ten onrechte de schijn tegen heeft. Er is een reden dat Watanabe nooit verder is gekomen dan de subtop van de Croky League en StJuste een stabiele kracht was bij Lissabon/Mainz voor hij voortdurend geblesseerd raakte. In dat laatste zit het grote euvel, maar indien beiden fit is het verschil klein (stJuste zelfs iets beter denk ik).quote:Op woensdag 12 augustus 2026 12:48 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik vind hem wel een betere indruk maken dan ik had verwacht, maar ik vind Watanabe een stuk beter. Zou met Marmol en Watanabe spelen, mits fit. Al viel die Marmol mij wel een klein beetje tegen in het centrum afgelopen weekend.
St. Juste is 2 cm langer (lol).quote:Op woensdag 12 augustus 2026 12:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je overschat Watanabe en onderschat stJuste die ten onrechte de schijn tegen heeft. Er is een reden dat Watanabe nooit verder is gekomen dan de subtop van de Croky League en StJuste een stabiele kracht was bij Lissabon/Mainz voor hij voortdurend geblesseerd raakte. In dat laatste zit het grote euvel, maar indien beiden fit is het verschil klein (stJuste zelfs iets beter denk ik).
Marmol Watanabe lijkt mij geen goed centrum, allebei te klein.
Dat ontken ik ook niet. Ik vind het alleen nergens op slaan dat je hem een stuk beter vindt dan stJuste terwijl dat nergens uit blijkt.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 12:58 schreef fetX het volgende:
[..]
St. Juste is 2 cm langer (lol).
Watanabe is een prima verdediger voor ons. Dat argument ‘maar hij is niet verder gekomen dan…’ is echt een non-argument. Hancko & Trauner genot.
Redelijk mee eens, maar Watanabe is precies zo'n type en een centrum met 2 gasten die helemaal niets met een bal kunnen kan echt niet. Daar moet je er gewoon 1 van hebben met een voetballer ernaast. Als je tussen Watanabe en Ahmedhodzic moet kiezen is Watanabe gewoon beter. Ahmedhodzic is te duur voor de bank, dus wegwezen met die gozer.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 12:42 schreef maxi-mus het volgende:
Ik vond het best een degelijke verdediger eigenlijk, die weinig gekke dingen deed.
Ik hoop dat hij dat op het veld blijft overtuigen en zo niet dan pleuren we hem toch weg, contract loopt af eind dit jaar, joequote:Op woensdag 12 augustus 2026 13:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Blijven volhouden Gurney, als je nog 50 keer post dat non-voetballer St Juste een goede speler is weet je vast wel enkele mensen te overtuigen.
Watanabe kan nog wel een passje over 10 meter geven. Maar je hebt wel gelijk. Aan de andere kant vind ik het realistischer dat er nog een club met een flinke zak geld voor Watanabe komt dan voor Ahmed, dan moet je ook niet moeilijk doen vind ik.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 14:13 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Redelijk mee eens, maar Watanabe is precies zo'n type en een centrum met 2 gasten die helemaal niets met een bal kunnen kan echt niet. Daar moet je er gewoon 1 van hebben met een voetballer ernaast. Als je tussen Watanabe en Ahmedhodzic moet kiezen is Watanabe gewoon beter. Ahmedhodzic is te duur voor de bank, dus wegwezen met die gozer.
En dan met de blessuregevoelige St. Juste het seizoen in? Alsjeblieft niet. En op de markt vind je niet snel een betere dan Watanabe voor onder de 10 miljoen.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 14:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Watanabe kan nog wel een passje over 10 meter geven. Maar je hebt wel gelijk. Aan de andere kant vind ik het realistischer dat er nog een club met een flinke zak geld voor Watanabe komt dan voor Ahmed, dan moet je ook niet moeilijk doen vind ik.
Niet ideaal, maar ik vind Feyenoord niet in de positie om ca 10 miljoen af te slaan voor een speler die dit seizoen 30 wordt en in mijn ogen niet echt een meerwaarde is tegenover het 19-jarige talent.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 14:23 schreef fetX het volgende:
[..]
En dan met de blessuregevoelige St. Juste het seizoen in? Alsjeblieft niet. En op de markt vind je niet snel een betere dan Watanabe voor onder de 10 miljoen.
Je moet het breder bekijken, want als je dat doet heb je een extra verdediger nodig. En of je hem nou goed genoeg vindt of niet: in Nederland loopt er nauwelijks iets beters rond. We zijn gewoon verwend met Hancko en (prime) Trauner.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 14:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Niet ideaal, maar ik vind Feyenoord niet in de positie om ca 10 miljoen af te slaan voor een speler die dit seizoen 30 wordt en in mijn ogen niet echt een meerwaarde is tegenover het 19-jarige talent.
Wat dat betreft zou vorig seizoen wel een waarschuwing moeten zijn. Toen je met nul fitte centrale verdedigers tegen Fener moest aanvangen. Kwalitatief is de selectie toch al behoorlijk smal dat zag je wel bij de wissels zondag.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 14:23 schreef fetX het volgende:
[..]
En dan met de blessuregevoelige St. Juste het seizoen in? Alsjeblieft niet. En op de markt vind je niet snel een betere dan Watanabe voor onder de 10 miljoen.
Ik kijk juist breder. Ik vind Watanabe zeer zeker goed genoeg, maar als back-ups vind ik stJuste en Ahmed ook goed genoeg.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 14:38 schreef fetX het volgende:
[..]
Je moet het breder bekijken, want als je dat doet heb je een extra verdediger nodig. En of je hem nou goed genoeg vindt of niet: in Nederland loopt er nauwelijks iets beters rond. We zijn gewoon verwend met Hancko en (prime) Trauner.
In deze markt moet je, zeker naar Nederlandse begrippen, flink wat geld neerleggen om een verdediger van het niveau-Watanabe te halen. Dus als je hem voor 10 verkoopt, moet je minimaal dat bedrag uitgeven om een betere of gelijkwaardige speler te halen. En de cv is niet echt een positie waar we nóg een talent neer moeten zetten.
Giel moet lekker voor een kale klets gaan.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 14:55 schreef Caland het volgende:
Wanneer is Beelen eigenlijk terug, en is hij ondertussen al in Turkije geweest?
Als je met veel minder genoegen neemt voor Ahmed is dat per definitie de speler waarop je inzet. Dat is niet meer dan logisch, maar mocht een club Watanabe voor een marktconform bedrag willen vind ik dat dus ook prima. Als hij een seizoen bankt (wat realistisch is) is hij volgend jaar veel minder waard.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 15:21 schreef hhh38 het volgende:
Ik zou Watanabe zeker niet zomaar laten gaan. Volgens mij zit de beperking vooral in het salarishuis, dus dan heb je net zoveel aan Ahmedhodzic die voor 4 miljoen weggaat als Watanabe die voor 10 miljoen weggaat. Dan lijkt het me duidelijk waar je op moet inzetten.
Joepie.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 16:08 schreef Scrummie het volgende:
Over Ahmedhod¸ić en Watanabe gesproken, ze trainen weer mee.
Hoera!
Ik doe niet zo mee in de negatieve polonaise over die twee. Vind het beiden prima spelers voor ons.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 16:12 schreef Rocket Ride het volgende:
[..]
Joepie.
Ongeveer een klein jaar geleden waren we superblij met hun komst, de nieuwe Hancko en Trauner waren binnen. Dat gevoel duurde niet lang...
Maar goed, we hebben in ieder geval weer wat achter de hand.
Misschien was het ook wel een beetje het RvP-effect van afgelopen seizoen. Veel spelers bleven ver onder hun kunnen door de chaos.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 16:33 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik doe niet zo mee in de negatieve polonaise over die twee. Vind het beiden prima spelers voor ons.
Watanabe komt wel weer terug in de basis. Maar hij gaat inderdaad niet meer waard worden op die leeftijd.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 16:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als je met veel minder genoegen neemt voor Ahmed is dat per definitie de speler waarop je inzet. Dat is niet meer dan logisch, maar mocht een club Watanabe voor een marktconform bedrag willen vind ik dat dus ook prima. Als hij een seizoen bankt (wat realistisch is) is hij volgend jaar veel minder waard.
Volgens mij kan je met een eenmalige afkoopsom ook prima contracten afkopen van overbodige spelers om ruimte in het salarishuis te creëren.
Ik vraag het mij af. Als er weer een linksback bij is hebben we best wel luxe centraal achterin.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 16:46 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Watanabe komt wel weer terug in de basis. Maar hij gaat inderdaad niet meer waard worden op die leeftijd.
maar die 1,47 staat er toch ook (het bedrag voor de bonus)?quote:Op woensdag 12 augustus 2026 11:51 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Sem Steijn als steekproef lijkt in ieder geval op 1,47 miljoen te zitten in plaats van 1,84 zoals deze site stelt.
Dan ben ik toch gewoon een totaal idioot? Jammer dat je het moet benoemen.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 20:37 schreef snabbi het volgende:
[..]
maar die 1,47 staat er toch ook (het bedrag voor de bonus)?
Dat gaat natuurlijk nooit gebeurenquote:Op woensdag 12 augustus 2026 20:43 schreef Scrummie het volgende:
Geert in een Ajaxshirt zou wel ontzettend smerig zijn.
Kraaijegodquote:Op woensdag 12 augustus 2026 12:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Als je als team geen idee hebt hoe je druk moet zetten zoals vorig seizoen komt elke verdediger (of voetballer) er ook wel slecht uit te zien.
Maargoed, ik zou lekker de voorkeur blijven geven aan Kraaijeveld (ja, zelfs boven die Jap)
Iedereen loopt elkaar ook een beetje na te schreeuwen nu "dat hij nog geen bal kan geven over 10 meter" terwijl zijn statistieken gewoon prima zijn op dit gebied.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 12:25 schreef fetX het volgende:
[..]
Ja, vanwege zijn kopkwaliteiten. En ja, het is geen voetballende speler maar het is ook niet alsof hij alleen maar ballen inlevert. Hij voegt alleen opbouwend weinig toe.
Hoeveel van die ballen waar naar de back of de centrale verdediger? Want zo’n statistiek zegt nog geen reet natuurlijk.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 10:27 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Iedereen loopt elkaar ook een beetje na te schreeuwen nu "dat hij nog geen bal kan geven over 10 meter" terwijl zijn statistieken gewoon prima zijn op dit gebied.
91% passzuiverheid.
Terug naar de keeper is ook niet zo moeilijk. Opbouwend is hij heel matig.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 10:27 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Iedereen loopt elkaar ook een beetje na te schreeuwen nu "dat hij nog geen bal kan geven over 10 meter" terwijl zijn statistieken gewoon prima zijn op dit gebied.
91% passzuiverheid.
Dan klopt er nog steeds weinig van "hij kan nog geen pass over 10 meter geven". Je hoeft niet 2 geweldige opbouwers te hebben centraal achterin.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 10:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Hoeveel van die ballen waar naar de back of de centrale verdediger? Want zo’n statistiek zegt nog geen reet natuurlijk.
Precies. "Kan niet passen" is een ander dier dan "speelt vooral op veilig en is opbouwend niet je man".quote:Op donderdag 13 augustus 2026 10:46 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dan klopt er nog steeds weinig van "hij kan nog geen pass over 10 meter geven". Je hoeft niet 2 geweldige opbouwers te hebben centraal achterin.
Geen geweldige inderdaad, maar iemand die het echt helemaal niet kan is vrij funest als je een beetje dwingend wil voetballen. Je zag het vorig seizoen eigenlijk ook al vrij snel gebeuren dat de tegenstander de opbouw via Ahmed dwong.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 10:46 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dan klopt er nog steeds weinig van "hij kan nog geen pass over 10 meter geven". Je hoeft niet 2 geweldige opbouwers te hebben centraal achterin.
Altijd de eerste.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 10:54 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Pieter BLACKED geeft les @:wotte
quote:Op donderdag 13 augustus 2026 10:54 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Ook wat dat betreft scoort hij meer dan bovengemiddeld in de context van de Nederlandse competitie, eigenlijk.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 12:03 schreef yvette1982 het volgende:
Ahmed zijn probleem is ook dat hij gewoon niet zo goed kan verdedigen. Hij stapt juist in als het niet moet of andersom. En als hij instapt dan is het meestal een paar tellen te laat.
Zo zie je maar weer dat je beter gewoon voetbal kan kijken dan blind afgaan op statistieken zonder enige context.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 12:51 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ook wat dat betreft scoort hij meer dan bovengemiddeld in de context van de Nederlandse competitie, eigenlijk.
Het enige waar hij relatief ondermaats in is, is het pakken van kaarten.
Ik ga niet blind op statistieken af. Tevens spring ik niet blind op de nablaat-trein waarin Ahmedhodzic er ineens geen kut meer van kan. Als jij daar een lekker plekje op hebt gevonden, enjoy, ik zal naar je zwaaien.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 12:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Zo zie je maar weer dat je beter gewoon voetbal kan kijken dan blind afgaan op statistieken zonder enige context.
Ik vermoed dat ik met Gio in dat treintje zit.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 13:25 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ik ga niet blind op statistieken af. Tevens spring ik niet blind op de nablaat-trein waarin Ahmedhodzic er ineens geen kut meer van kan. Als jij daar een lekker plekje op hebt gevonden, enjoy, ik zal naar je zwaaien.
Ik ook, vind dat een bijzonder matige speler.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 13:42 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik maak mij meer druk om de mogelijke komst van Ouaissa
‘Hij kan er geen kut van’ is iets anders dan ‘he deze ervaren verdediger die heel veel salaris kost is eigenlijk niet significant beter dan Kraaijeveld’quote:Op donderdag 13 augustus 2026 13:25 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ik ga niet blind op statistieken af. Tevens spring ik niet blind op de nablaat-trein waarin Ahmedhodzic er ineens geen kut meer van kan. Als jij daar een lekker plekje op hebt gevonden, enjoy, ik zal naar je zwaaien.
Heel erg goed aldus zijn vader.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 13:48 schreef Slobeend het volgende:
Ben inmiddels wel benieuwd hoe goed Jerayno Schaken daadwerkelijk nu al is.
Zijn vader was natuurlijk al te dom om te poepen en hij stalt al steevast al zijn kinderen ergens anders als hij ook maar het idee heeft dat ze daar een beter kansje hebben.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 14:14 schreef Elan het volgende:
[..]
Heel erg goed aldus zijn vader.
Hij wil ook niet bijtekenen maar wat nu precies het probleem is is mij onduidelijk. Joch is 17 jaar, verwachten hij en zijn aanhang nu al een basisplek?
Waarom ben jij mij altijd sneller afquote:Op donderdag 13 augustus 2026 10:54 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Daar zou ik nog mee kunnen leven, maar op de vorige pagina's begon het af te glijden naar "kan nog geen pass geven over 10 meter" en dergelijke echo's. Dat is weer helemaal des Feyenoordsch.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 13:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
‘Hij kan er geen kut van’ is iets anders dan ‘he deze ervaren verdediger die heel veel salaris kost is eigenlijk niet significant beter dan Kraaijeveld’
Ook dat is weer een verhaal van een collectief falen. Hij is dus duidelijk niet iemand die je team omhoog sleurt als het niet functioneert.quote:Wat dat betreft was het duidelijk bij Sheffield, voor de Championship was het een heel goede verdediger, in de Premier League viel hij door de mand. De basis is bij hem solide maar zodra het iets ingewikkelder wordt komt hij wat tekort.
en scoort in de kuip de 2-3quote:
Met Bouwman, Sutalo, Itakura, Rosa, Gaaei nog in de selectie lijkt me dat dat ook niet een kortetermijndingetje is.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 14:33 schreef Slobeend het volgende:
Nee joh, Geertruida gaat niet naar Ajax.
De wet van Alderweireldquote:Op donderdag 13 augustus 2026 14:33 schreef Slobeend het volgende:
Nee joh, Geertruida gaat niet naar Ajax.
Dat doet Geert niet.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 13:40 schreef Elan het volgende:
https://www.vi.nl/nieuws/ajax-informeert-naar-geertruida
Dat zou toch wat zijn.
Alleen goedgekeurde volgers kunnen de posts van @WFCGRONINGEN bekijken. Klik op Volgen om toegang te vragen.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 16:07 schreef PSVCL het volgende:
[ x ]
https://x.com/WFCGRONINGEN/status/2087887415981519165?s=20
Dat is zo’n reproduceeraccountje waar alleen de echte mokerdebielen intrappen.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 16:13 schreef lbosse het volgende:
[..]
Alleen goedgekeurde volgers kunnen de posts van @:WFCGRONINGEN bekijken. Klik op Volgen om toegang te vragen.
Niemand weet wie dat nietszeggende voetballertje is, laat staan wat die 'wet' is.quote:
quote:Op donderdag 13 augustus 2026 16:19 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Niemand weet wie dat nietszeggende voetballertje is, laat staan wat die 'wet' is.
Loop je weer te zuipen in de middag?
Ik begrijp überhaupt niet dat Geertruida naar Nederland wil.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 15:07 schreef Caland het volgende:
Is toch gewoon geinig, zaakwaarnemers die spelers in de markt zetten en wat mokerdomme mensen die er met open ogen intuinen (ja, ik heb het over jullie Mike Verweij en PSVvEL).
Omdat hij misschien in Nederland is geboren? Jij snapt ook niet veel he.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 17:01 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik begrijp überhaupt niet dat Geertruida naar Nederland wil.
Snap dat ook niet echt. Heeft de Eredivisie wel uitgespeeld. Dat ze hem willen hebben snap ik dan weer wel.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 17:01 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik begrijp überhaupt niet dat Geertruida naar Nederland wil.
Ik had dit ook wel met Marmol en straks de heer Smal aangedurfd.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 20:12 schreef fetX het volgende:
Top, maar de prio ligt op de linksbuiten. Wat mij betreft was dit niet per se nodig.
Smal is altijd stukquote:Op donderdag 13 augustus 2026 20:20 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik had dit ook wel met Marmol en straks de heer Smal aangedurfd.
Maar goed.
Eensquote:Op donderdag 13 augustus 2026 20:26 schreef Cara het volgende:
Laten we anders even blij zijn met een linksbenige verdediger die 100+ wedstrijden in La Liga heeft gespeeld.
Huren met optie tot koop kan je geen enkele buil aan vallen op de al kwetsbare linksback positie en goede communicatie met Marmol. Belg is gewoon helemaal top bezig.
Wel veel heimwee op miljoenen door de wc te spoelen.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 18:43 schreef fetX het volgende:
[..]
Snap dat ook niet echt. Heeft de Eredivisie wel uitgespeeld. Dat ze hem willen hebben snap ik dan weer wel.
Maar Geert is een gevoelige jongen, dus wellicht wil hij heel graag terug naar Nederland.
Snap het wel, Gio wil Marmol gewoon zo snel mogelijk op zijn positie centraal zetten en defensief met een vast duo werken. En aangezien Bos er nog wel even uit is en Smal ook vaak geblesseerd is dan is dit een prima keuze om er iemand voor te huren.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 20:12 schreef fetX het volgende:
Top, maar de prio ligt op de linksbuiten. Wat mij betreft was dit niet per se nodig.
Marmol is altijd al gehaald als CV dus de dure back-ups had je sowieso wel gehad. Anel mag wel weg natuurlijk en verder is het fijn dat je met st Juste, Watanabe, Marmol en Kraaijeveld gewoon vier prima verdedigers hebt staan, en dan heb je Beelen ook nogquote:Op donderdag 13 augustus 2026 21:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Wat mij betreft prima, dan kan je Marmol naar het centrum trekken.
Maar dan heb je nu wel twee of drie dure back-ups op CV, dat is een beetje overkill.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |