Ik denk dat Ahmedhodzic de meest typische ‘fout’ is geweest, bij iedere CV afgelopen zomer achter het net vissen om vervolgens een dag voor de eerste wedstrijd een dure CV met een gigantisch salaris te halen die helemaal niet blijkt te passen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 23:12 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Het trieste is gewoon dat je vooral ook hoge salarissen neergelegd hebt voor brekebeentjes en mismatches. (Onbegrijpelijk dat je dan toch weer zo’n topsalaris neerlegt voor St. Juste.)
Combineer dat met een selectie van 87 spelers, dan gaat dat niet helemaal lekker.
Dat komt omdat ze o.a. vorig jaar weer zo slecht voorbereid waren. 2 dagen voor de belangrijke wedstrijd tegen Fenerbahce hadden ze opeens 0 centrale verdedigers. Toen kochten ze in paniek deze houthakker en Wantabe, terwijl ze Wantabe daarvoor nog te duur vonden.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 09:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik denk dat Ahmedhodzic de meest typische ‘fout’ is geweest, bij iedere CV afgelopen zomer achter het net vissen om vervolgens een dag voor de eerste wedstrijd een dure CV met een gigantisch salaris te halen die helemaal niet blijkt te passen.
Al die spelers met dure topsalarissen afgelopen jaren zijn geen spelers die het echt verdienden of nu een sportieve meerwaarde zijn.
Wel meer Feyenoorder dan PSV'er, die Depay.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 10:32 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Depay is weer op de markt. Lijkt me echt wat voor jullie.
Depay én Bergwijnquote:Op woensdag 12 augustus 2026 10:32 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Depay is weer op de markt. Lijkt me echt wat voor jullie.
quote:Op woensdag 12 augustus 2026 09:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik denk dat Ahmedhodzic de meest typische ‘fout’ is geweest, bij iedere CV afgelopen zomer achter het net vissen om vervolgens een dag voor de eerste wedstrijd een dure CV met een gigantisch salaris te halen die helemaal niet blijkt te passen.
Al die spelers met dure topsalarissen afgelopen jaren zijn geen spelers die het echt verdienden of nu een sportieve meerwaarde zijn.
Als het klopt ja...quote:Op woensdag 12 augustus 2026 11:31 schreef De_Pel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ook. Maar St. Juste is momenteel de absolute topverdiener, redelijk bizar.
Ik zou AI gegenereerde verzamelwebsites niet altijd even serieus nemen.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 11:31 schreef De_Pel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Sem Steijn als steekproef lijkt in ieder geval op 1,47 miljoen te zitten in plaats van 1,84 zoals deze site stelt.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 11:31 schreef De_Pel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Want Steijn heeft ooit zijn salarisstrook gedeeld?quote:Op woensdag 12 augustus 2026 11:51 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Sem Steijn als steekproef lijkt in ieder geval op 1,47 miljoen te zitten in plaats van 1,84 zoals deze site stelt.
Als salarissen het argument zijn en dit klopt zou ik daar van schrikken. Dit is helemaal niet zo exorbitant allemaal.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 11:31 schreef De_Pel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vast wel maar je hebt gelijk, dit is evengoed speculeren al komt het bedrag wel vaak terug.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 11:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Want Steijn heeft ooit zijn salarisstrook gedeeld?
Natuurlijk komt het bedrag vaak terug als dat de enige bron is. Clubs en spelers delen nooit dat soort details, men slaat er maar een slag naar.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 11:58 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Vast wel maar je hebt gelijk, dit is evengoed speculeren al komt het bedrag wel vaak terug.
Sorry, maar ook al is het een puinzooi dan kan je alsnog prima beoordelen dat die jongen nog geen bal over 10 meter kan geven.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 12:14 schreef Qarrad het volgende:
Ik vind het eigenlijk wel weer des Feyenoords dat Ahmedhodzic er nu ineens weer geen kut van zou kunnen. Hij deelde mee in de malaise van vorig jaar op het laatst. Als er een puinzooi zonder plan of duidelijke looplijnen voor je staat, tja, dan wordt het niet beter met de opbouw. Hij kan echt beter en heeft dat ook laten zien.
Wtf is dit voor generieke AI shit. Die salarissen zijn helemaal niet openbaarquote:Op woensdag 12 augustus 2026 11:31 schreef De_Pel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Afgelopen zondag was hij perfect geweest voor de laatste 20 minuten. Hij verdient alleen wel teveel voor die rol.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 12:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Sorry, maar ook al is het een puinzooi dan kan je alsnog prima beoordelen dat die jongen nog geen bal over 10 meter kan geven.
Een kreupele Trauner maakte al een wereld van verschil. Alsnog zou je hem kunnen opstellen met een paar hele goede voetballers naast zich maar ideaal is dat allemaal niet
Die kon nog geen fatsoenlijke pass geven, vraag me vooral af wie al die troep die we hebben lopen in hemelsnaam ooit gaat overnemen.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 12:14 schreef Qarrad het volgende:
Ik vind het eigenlijk wel weer des Feyenoords dat Ahmedhodzic er nu ineens weer geen kut van zou kunnen. Hij deelde mee in de malaise van vorig jaar op het laatst. Als er een puinzooi zonder plan of duidelijke looplijnen voor je staat, tja, dan wordt het niet beter met de opbouw. Hij kan echt beter en heeft dat ook laten zien.
Puur vanwege zijn lengte bedoel je? Want hij levert heel makkelijk ballen in.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 12:20 schreef fetX het volgende:
[..]
Afgelopen zondag was hij perfect geweest voor de laatste 20 minuten. Hij verdient alleen wel teveel voor die rol.
Ik vind hem ook zeker niet van het niveau dat we na moeten streven, maar hij heeft het de eerste seizoenshelft helemaal niet slecht gedaan.
Ja, vanwege zijn kopkwaliteiten. En ja, het is geen voetballende speler maar het is ook niet alsof hij alleen maar ballen inlevert. Hij voegt alleen opbouwend weinig toe.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 12:22 schreef Elan het volgende:
[..]
Puur vanwege zijn lengte bedoel je? Want hij levert heel makkelijk ballen in.
Als je als team geen idee hebt hoe je druk moet zetten zoals vorig seizoen komt elke verdediger (of voetballer) er ook wel slecht uit te zien.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 12:20 schreef fetX het volgende:
[..]
Afgelopen zondag was hij perfect geweest voor de laatste 20 minuten. Hij verdient alleen wel teveel voor die rol.
Ik vind hem ook zeker niet van het niveau dat we na moeten streven, maar hij heeft het de eerste seizoenshelft helemaal niet slecht gedaan.
Pakte ook wel veel domme kaarten en dat doordekken snapte hij ook niet helemaal. Ik vind het echt helemaal niks.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 12:25 schreef fetX het volgende:
[..]
Ja, vanwege zijn kopkwaliteiten. En ja, het is geen voetballende speler maar het is ook niet alsof hij alleen maar ballen inlevert. Hij voegt alleen opbouwend weinig toe.
Hij moet bij een team spelen dat wat meer naar achteren leunt. Daar heeft hij prima kwaliteiten voor. Het is niks voor een topclub, maar doen alsof hij er niks van kan slaat nergens op. Het is gewoon een mismatch.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 12:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Pakte ook wel veel domme kaarten en dat doordekken snapte hij ook niet helemaal. Ik vind het echt helemaal niks.
Vond hem de eerste seizoenshelft al niet veel overigens. Met Kraaijeveld, Marmol en stJuste kan je makkelijker een linie opschuiven, en in het pure verdedigen vind ik Watanabe beter (wel iets kleiner).
Ahmed kreeg het wel voor elkaar om er nog een stuk slechter uit te zien dan die anderen.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 12:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Als je als team geen idee hebt hoe je druk moet zetten zoals vorig seizoen komt elke verdediger (of voetballer) er ook wel slecht uit te zien.
Maargoed, ik zou lekker de voorkeur blijven geven aan Kraaijeveld (ja, zelfs boven die Jap)
Zeker de eerste seizoenshelft. Daarna was het wel een stuk minder. Maar goed, toen stortte het hele team volledig in elkaar.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 12:42 schreef maxi-mus het volgende:
Ik vond het best een degelijke verdediger eigenlijk, die weinig gekke dingen deed.
Ik ben geen fan van St. Juste. Het ziet er allemaal bedrijvig uit maar ik vind hem ook vaak domme keuzes maken in de 1 op 1 of doordekken en verder acteert hij een beetje een leider te zijn.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 12:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ahmed kreeg het wel voor elkaar om er nog een stuk slechter uit te zien dan die anderen.
Ik zou ook de verdediging laten staan zoals hij tegen Sparta stond. Tot de 70e minuut (toen Marmol naar het centrum ging) liep dat vrij probleemloos. StJuste en Kraaijeveld zijn opbouwend goed en snel, en ook in de duels sterk.
Ik vind hem wel een betere indruk maken dan ik had verwacht, maar ik vind Watanabe een stuk beter. Zou met Marmol en Watanabe spelen, mits fit. Al viel die Marmol mij wel een klein beetje tegen in het centrum afgelopen weekend.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 12:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ben geen fan van St. Juste. Het ziet er allemaal bedrijvig uit maar ik vind hem ook vaak domme keuzes maken in de 1 op 1 of doordekken en verder acteert hij een beetje een leider te zijn.
Die 104 tegengoals in dat jaartje Sheffield in de PL verraadt dat dat hem ook niet super ligt. Hij was bij ons ook het zwakst tegen de betere tegenstanders (met name PSV).quote:Op woensdag 12 augustus 2026 12:40 schreef fetX het volgende:
[..]
Hij moet bij een team spelen dat wat meer naar achteren leunt. Daar heeft hij prima kwaliteiten voor. Het is niks voor een topclub, maar doen alsof hij er niks van kan slaat nergens op. Het is gewoon een mismatch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |