Dat heeft weinig met de scheidsrechter van doenquote:Op maandag 10 augustus 2026 17:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Sparta mocht vooral niet klagen dat het toen geen 0-5 stond
Er zijn gelukkig maar weinig scheidsrechters die een opzichtige duw met twee handen niet zienquote:Op maandag 10 augustus 2026 17:56 schreef Wotte het volgende:
[..]
Dat heeft weinig met de scheidsrechter van doen
St. Juste had die bal prima weg kunnen koppen zonder die duw, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik me afvraag of de VAR had ingegrepen als de scheidsrechter niet had gefloten, maar goed. Het was wel een overtreding, ja.quote:Op maandag 10 augustus 2026 17:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Er zijn gelukkig maar weinig scheidsrechters die een opzichtige duw met twee handen niet zien
Schrikken: een scheidsrechter die de spelregels toepast.quote:Op maandag 10 augustus 2026 17:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Er zijn gelukkig maar weinig scheidsrechters die een opzichtige duw met twee handen niet zien
Een slimme aanvaller doet het met één hand een beetje onder zich terwijl hij wat meer tegen de verdediger aanleunt, dergelijke overtredingen worden niet vaak bestraftquote:Op maandag 10 augustus 2026 17:58 schreef fetX het volgende:
[..]
St. Juste had die bal prima weg kunnen koppen zonder die duw, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik me afvraag of de VAR had ingegrepen als de scheidsrechter niet had gefloten, maar goed. Het was wel een overtreding, ja.
Prijs voor domste overtreding van het jaar gaat al bijna zeker naar die speler van PEC. Mijn god wat een debiel.quote:Op maandag 10 augustus 2026 18:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Een slimme aanvaller doet het met één hand een beetje onder zich terwijl hij wat meer tegen de verdediger aanleunt, dergelijke overtredingen worden niet vaak bestraft
Dit was gewoon, ja, behoorlijk dom en opzichtig
Vond het begin van de tweede helft juist heel goed. Volgens mij had je in die tien minuten drie goals moeten makenquote:Op maandag 10 augustus 2026 19:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
Tweede helft was gisteren heel slecht.
Een helft duurt 45 minuten (plus 6 minuten blessuretijd gisteren), ik vond de terugval ook wel enorm. Zechiël vond iedereen geweldig (ik ook), maar die heb ik na de 60e minuut niet meer gezien.quote:Op maandag 10 augustus 2026 19:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Vond het begin van de tweede helft juist heel goed. Volgens mij had je in die tien minuten drie goals moeten maken
Valente was ook weer leeg na 70 minuten en Karel kreeg geel.quote:Op maandag 10 augustus 2026 19:31 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Een helft duurt 45 minuten (plus 6 minuten blessuretijd gisteren), ik vond de terugval ook wel enorm. Zechiël vond iedereen geweldig (ik ook), maar die heb ik na de 60e minuut niet meer gezien.
Dat bedacht ik mij ook nog. Die is eigenlijk vrij waardeloos nu, want het voetballende vermogen van Valente en Zechiël kan hij nooit overnemen. Je had bijna nog beter Slapzak erbij kunnen houden als reserve.quote:Op maandag 10 augustus 2026 19:35 schreef Caland het volgende:
Steijn bijvoorbeeld past echt totaal niet in hoe dit middenveld wordt ingericht
Misschien kan ie wat Kuijt filmpjes van tijdperk Gio I terugkijken (als supersub dan)quote:Op maandag 10 augustus 2026 20:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat bedacht ik mij ook nog. Die is eigenlijk vrij waardeloos nu, want het voetballende vermogen van Valente en Zechiël kan hij nooit overnemen. Je had bijna nog beter Slapzak erbij kunnen houden als reserve.
Ik zie ook vrij weinig manieren om Steijn nog te gebruiken. Misschien is als spits nog het meest logische als Ueda vertrekt. Maar daar heb je wel een bepaald type buitenspeler naast nodig (als vPersie).
Als je opportunistischer wil gaan spelen kan je Steijn prima als middenvelder kort achter de spits brengen. Ideaal als hij op randje 16 kansen kan krijgen, vooral als je een spits hebt die hem vast kan houden en terugleggen zoals Ferri (hopelijk).quote:Op maandag 10 augustus 2026 20:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat bedacht ik mij ook nog. Die is eigenlijk vrij waardeloos nu, want het voetballende vermogen van Valente en Zechiël kan hij nooit overnemen. Je had bijna nog beter Slapzak erbij kunnen houden als reserve.
Ik zie ook vrij weinig manieren om Steijn nog te gebruiken. Misschien is als spits nog het meest logische als Ueda vertrekt. Maar daar heb je wel een bepaald type buitenspeler naast nodig (als vPersie).
Zou die niet gewoon verkocht kunnen worden? Een speler die 1 seizoen terug nog topscorer was. Daar kan je toch wel 15+ voor vangen?quote:Op maandag 10 augustus 2026 20:45 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Als je opportunistischer wil gaan spelen kan je Steijn prima als middenvelder kort achter de spits brengen. Ideaal als hij op randje 16 kansen kan krijgen, vooral als je een spits hebt die hem vast kan houden en terugleggen zoals Ferri (hopelijk).
Voor 8-10 miljoen zou ik hem ook laten gaan.quote:Op maandag 10 augustus 2026 20:59 schreef CR7 het volgende:
[..]
Zou die niet gewoon verkocht kunnen worden? Een speler die 1 seizoen terug nog topscorer was. Daar kan je toch wel 15+ voor vangen?
Makkelijk zelfs, waar heb je het over.quote:Op maandag 10 augustus 2026 21:45 schreef maxi-mus het volgende:
15 miljoen+ voor Sem Steijn, wat lees ik.
Blijkt dat als hij niet wil "trollen" nog vreemdere posts te maken dan als hij het wel een poging geeftquote:Op maandag 10 augustus 2026 21:45 schreef maxi-mus het volgende:
En dan krijg je er nog Ivanusec, Lotomba, Nieuwkoop, Ahmedhodzic, Borges, Deijl, Kasanwirjo en Tengstedt bij in een soort bonuspakketjequote:Op maandag 10 augustus 2026 21:45 schreef maxi-mus het volgende:
Een verdwaalde Turkse club of wat uit de zandbak wellicht. Verder kun je dat vergeten. Al zijn er mindere spelers voor gekkere bedragen gegaan.quote:Op maandag 10 augustus 2026 21:49 schreef CR7 het volgende:
[..]
Makkelijk zelfs, waar heb je het over.
quote:Er heerst weer rust bij Feyenoord en dat komt door Giovanni van Bronckhorst, vindt Theo Janssen. De oud-prof is bij Rondo op Ziggo Sport uiterst lovend over de trainer van de Rotterdammers, die zondag zijn rentree maakte in de zege op Sparta.
"De rust komt door Van Bronckhorst", steekt Janssen van wal. "Ook door Robert Eenhoorn en Dévy Rigaux, maar als ik Van Bronckhorst zie zitten, word ik er wel blij van. Hij straalt zoveel rust en klasse uit. Van Bronckhorst past perfect bij Feyenoord. Laat hem nog een jaar of tien zitten. Dit klopt. Laat hem zitten."
Tim Krul sluit zich aan bij zijn tafelgenoot. "Het zou mooi zijn als er een strijd komt tussen de top drie. Het is de eerste week, dus er gaat nog veel gebeuren, maar ik ben het met Theo eens: Van Bronckhorst straalt zoveel rust uit." Feyenoord maakt onder Gio een fitte en goede indruk. Sipke Hulshoff, zijn eerste assistent, heeft daar ook een aandeel in.
Had nooit verwacht zo blij te zijn met Gio terug. Het oogt allemaal veel frisser dan zijn laatste twee jaar als hoofdtrainer.quote:
Helaas niet als ze bij Feyenoord spelen.quote:Op maandag 10 augustus 2026 21:54 schreef fetX het volgende:
[..]
Een verdwaalde Turkse club of wat uit de zandbak wellicht. Verder kun je dat vergeten. Al zijn er mindere spelers voor gekkere bedragen gegaan.
De superlatieven en conclusies na een speelronde waarin clubs vaak nog lang niet klaar zijn, vermakelijke jaarlijks terugkerende rubriek.quote:
Da’s ook weer zo.quote:Op maandag 10 augustus 2026 22:09 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Helaas niet als ze bij Feyenoord spelen.
Wist je nog dat wij vorig seizoen na 8 speelronden ofzo de gedoodverfde kampioen waren?quote:Op maandag 10 augustus 2026 22:14 schreef Caland het volgende:
[..]
De superlatieven en conclusies na een speelronde waarin clubs vaak nog lang niet klaar zijn, vermakelijke jaarlijks terugkerende rubriek.
Ja, toen vond ik Ahmed nog een goede verdedigerquote:Op maandag 10 augustus 2026 22:21 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wist je nog dat wij vorig seizoen na 8 speelronden ofzo de gedoodverfde kampioen waren?
PSV moet nog Sano, Veerman inpassen, terwijl Jerdy Schouten er voor 3/4e seizoen uitligt. Inmiddels: Peter Bosz had er inmiddels goed aan gedaan om naar ORANJE te gaan.quote:Op maandag 10 augustus 2026 22:14 schreef Caland het volgende:
[..]
De superlatieven en conclusies na een speelronde waarin clubs vaak nog lang niet klaar zijn, vermakelijke jaarlijks terugkerende rubriek.
Feyenoord heeft opeens het allerbeste middenveldquote:Op maandag 10 augustus 2026 22:40 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
PSV moet nog Sano, Veerman inpassen, terwijl Jerdy Schouten er voor 3/4e seizoen uitligt. Inmiddels: Peter Bosz had er inmiddels goed aan gedaan om naar ORANJE te gaan.
Voetbal blijft een ontzettend grappige sport.
Marvin Young is ondertussen ook niet blij met zijn middenveldpositie. Ayoni Santos, kent u die uitdrukking? Thorisson was vorig seizoen verhuurd aan Telstar, met alle respect.quote:Op maandag 10 augustus 2026 22:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Feyenoord heeft opeens het allerbeste middenveld
Ik vond het een uur lang echt leuk om te zien hoor, maar Sparta speelde met Toornstra die ook nog dacht dat hij bij ons meedeed.
"Laat hem nog 10 jaar zitten" klinkt als een parodiequote:Op maandag 10 augustus 2026 22:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Analisten hebben wekenlang radeloos op het strand gelegen, niet wetende wat ze met al die meningen moesten. Nu kunnen ze als bevrijde koeien weer de wei in.quote:Op maandag 10 augustus 2026 23:02 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Open Voetbalprimeur. Alle meningen over een EERSTE speelronde worden als een tsunami over je uitgestort. Meningen, meningen, meningen.
De technisch directeur van Schalke 04 komt ook zijn mening geven bij Rondo. We krijgen niet één maar twee keer Kenneth Perez met zijn mening over het weekend. Kieft in de de KJEG-podcast, maar ook 's avonds bij Rondo. Rafael van der Vaart op zondag bij Studio Sport, maar ook in de NOS Voetbalpodcast.quote:Op maandag 10 augustus 2026 23:03 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Analisten hebben wekenlang radeloos op het strand gelegen, niet wetende wat ze met al die meningen moesten. Nu kunnen ze als bevrijde koeien weer de wei in.
Misschien moet jij je druk maken om die wanstaltige verdediging van PSV en een gegarandeerd flopjaar onder Bosz.quote:Op maandag 10 augustus 2026 23:14 schreef PSVCL het volgende:
feyenoord opnieuw kampioen in augustus/september om in december weer 10 punten achter te staan op PSV
Kan wel leven met een tussenjaar na 3 titels op rij.. de druk ligt bij ajaxquote:Op maandag 10 augustus 2026 23:31 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Misschien moet jij je druk maken om die wanstaltige verdediging van PSV en een gegarandeerd flopjaar onder Bosz.
Okequote:Op maandag 10 augustus 2026 23:40 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Kan wel leven met een tussenjaar na 3 titels op rij.. de druk ligt bij ajax
Het was eerder een uur heel goed en een half uur matig.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 08:04 schreef yvette1982 het volgende:
Het spel van Feyenoord was een half uur lang echt goed. Maar dat betekent ook dat het een uur niet zo heel goed was, en het laatste half uur zelfs erg slecht.
En met alle respect, dit Sparta is ook wel echt een laagvlieger.
Het had 0-5 kunnen staan, misschien wel moeten staan. Maar met de huidige selectie, met name voorhoede die zwak is(normaal vind ik Ueda goed, maar die is nog niet wedstrijdfit) is het geen pech dat je geen 0-5 voorsprong had want de voorhoede is gewoon heel erg matig. Zeker als Ueda verkocht is.
En Hadj zal niet alles kunnen..
Kwartiertje voor rust vond ik het beste, dat was zo’n grote rondo dat MediaMarkt al bijna een quiz startte.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 08:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Het was eerder een uur heel goed en een half uur matig.
De fase na rust was het beste.
Dat is een rechtsbuiten Hans.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 11:28 schreef yvette1982 het volgende:
Het duurt overigens best lang voor er een linksbuiten is gekocht. En die speler van NEC die ze zouden willen die lijkt ook niet de verlosser te zijn...
Steven Bergwijn is voor een prikkie op te halen in de zandbak.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 11:28 schreef yvette1982 het volgende:
Het duurt overigens best lang voor er een linksbuiten is gekocht. En die speler van NEC die ze zouden willen die lijkt ook niet de verlosser te zijn...
Die zal wel terug naar Ajax gaan als die Belg vertrekt.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 11:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Steven Bergwijn is voor een prikkie op te halen in de zandbak.
Godzijdank niet.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 11:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Die zal wel terug naar Ajax gaan als die Belg vertrekt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |