Oja, ik leerde dit weekend al dat onze Tengstedt blijkbaar zijn nicht isquote:
Dit is niet waar. Wellenreuther kreeg juist enorm veel kritiek de eerste potjes van het kampioensjaar waarin hij Bijlow verving (specifiek PSV-thuis). Vervolgens had hij plots die ene redding tegen Ajax en speelde hij een geweldig potje bij Sparta. Kort daarna was Bijlow weer fit en keepte hij alles.quote:Op maandag 10 augustus 2026 13:18 schreef Elan het volgende:
[..]
Zeker in het kampioensjaar was hij op een gegeven onomstreden zelfs met een fitte Bijlow.
Leuk voor BijlowGodquote:Op maandag 10 augustus 2026 13:27 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Bijlow is overigens nog altijd niet stuk gegaan onder de Italiaanse zon.
Marmol was wel zwakker toen hij centraal ging spelen. Maar dat had ook wel zoals je zegt met de matige linkerflankbezetting te maken waardoor Sparta vrij voorzetten mocht pompen.quote:Op maandag 10 augustus 2026 13:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je staat er lekker positief in. Die Belg speelde toch gewoon prima? Van Houtte lijkt mij een volwassen voetballer die er meteen staat. En Marmol vind ik op het eerste gezicht ook een prima aanwinst. Ik vond vooral de wissels heel matig, met name Ferri natuurlijk maar als je ook Zinhagel en Wessels ziet mag er nog wel wat bij.
Of: als door een wonder stond je bij rust al niet met 0-4 voor en stond je na rust nog niet met 0-6 voor.quote:Op maandag 10 augustus 2026 13:17 schreef Elan het volgende:
[..]
Het is vooral weer een herhaling van zetten.
Het stortte in de slotfase als een kaartenhuis in elkaar en de vele kansen voor de wissels werden niet afgemaakt. Als door een wonder speel je niet gelijk.
Als Ueda weg gaat en dan ipv Ferri bedoel je? Wat ik tot nu toe heb gezien is Tengstedt niks minder dan Ferri inderdaad.quote:Op maandag 10 augustus 2026 13:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ben vrijwel zeker dat Tengstedt zondag in de basis staat bij Feyenoord - Go Ahead
Is dit een soort bait?quote:Op maandag 10 augustus 2026 13:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ben vrijwel zeker dat Tengstedt zondag in de basis staat bij Feyenoord - Go Ahead
Op Duitse fora en subreddits staat alles vol met lovende berichten over deze gast. We halen de beste speler (en pas 23!) van Herta BSC op voor een paar miljoen, maar hij keept een divisie lager dus hij zal wel kut zijn. Afschrijven die hap. Had jij ook zo'n vertrouwen in Borges omdat ie bij FC Porto speelde?quote:Op maandag 10 augustus 2026 13:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik zie niet in hoe een keeper uit de tweede Bundesliga ons beter moet gaan maken.
Het was een grapje/bait (kijk wie de 1-1 maakte bij Eagles - Willem II)quote:
Ja want je moet ook echt alleen maar spelers aantrekken die zich al bewezen hebben/op een hoger niveau hebben gespeeld.quote:Op maandag 10 augustus 2026 13:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik zie niet in hoe een keeper uit de tweede Bundesliga ons beter moet gaan maken.
Niet alles lukt makker. Zagen we gisteren ook.quote:Op maandag 10 augustus 2026 14:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het was een grapje/bait (kijk wie de 1-1 maakte bij Eagles - Willem II)
Bijlow speelde na zijn blessure gewoon weer hoor in het kampioensjaarquote:Op maandag 10 augustus 2026 13:18 schreef Elan het volgende:
[..]
Zeker in het kampioensjaar was hij op een gegeven onomstreden zelfs met een fitte Bijlow.
Goed grapje.quote:Op maandag 10 augustus 2026 14:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het was een grapje/bait (kijk wie de 1-1 maakte bij Eagles - Willem II)
Let wel, we hebben het over een user die het belachelijk vond dat Arne Slot werd verkozen boven Dick Advocaat.quote:Op maandag 10 augustus 2026 14:19 schreef alopio het volgende:
[..]
Ja want je moet ook echt alleen maar spelers aantrekken die zich al bewezen hebben/op een hoger niveau hebben gespeeld.
Met deze denkwijze hadden een Trauner (Oostenrijkse flutcompetitie), Targhaline, Bos, Wieffer of Aursnes natuurlijk nooit aangetrokken moeten worden
Slob en Dombo vonden het een leuk grapje, en H.FR en Caland trapten in de bait.quote:Op maandag 10 augustus 2026 14:20 schreef fetX het volgende:
[..]
Niet alles lukt makker. Zagen we gisteren ook.
Dat is waar. Soms vergeet ik dat internet voor iedereen toegankelijk is.quote:Op maandag 10 augustus 2026 14:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Let wel, we hebben het over een user die het belachelijk vond dat Arne Slot werd verkozen boven Dick Advocaat.
Oei.quote:Op maandag 10 augustus 2026 14:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Slob en Dombo vonden het een leuk grapje, en H.FR en Caland trapten in de bait.
Daar neem ik hartstikke genoegen mee.
Sparta mocht vooral niet klagen dat het toen geen 0-5 stondquote:Op maandag 10 augustus 2026 17:48 schreef Wotte het volgende:
[..]
Denk dat je niet mag klagen met die tweede afgekeurde goal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |