abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221541764

PROGRAMMA 2026-2027
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
GEDRAGSREGELS IN DIT TOPIC
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_221541805
twitter

Hij lijkt zowaar een beetje te hebben bijgeleerd in die 10 jaar
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_221541853
Ik vond Ernst gisteren meevoetballend al een stuk beter dan in de voorbereiding. In de voorbereiding heeft hij al laten zien dat hij best een aardige / goede lijnkeeper is.

Dudek was zijn eerste wedstrijden ook maar matig herinner ik me nog (verloren oa. met 5-0 bij Juventus uit dacht ik). :P

[ Bericht 1% gewijzigd door Tomatenboer op 10-08-2026 12:52:30 ]
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_221542112
quote:
1s.gif Op maandag 10 augustus 2026 12:37 schreef Caland het volgende:

[..]
Zolang hij geen 23 gele kaarten per jaar pakt vanwege janken en tijdrekken tegen FC Volendam vind ik het al een verbetering
Lekker selectief weer.
Je vergeet voor het gemak de wereldreddingen in de Champions League en wat te denken van die redding tegen de Joden die ons kampioenschap zo goed als zeker maakte.
blablablabla
pi_221542113
Ahjoh, Senesi werd ook na 45 min volledig afgeschreven en de grond in geboord, op tv uitgelachen etc etc
  maandag 10 augustus 2026 @ 13:05:10 #6
83103 yvette1982
Respect is slechts een trend.
pi_221542119
quote:
1s.gif Op maandag 10 augustus 2026 12:46 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik vond Ernst gisteren meevoetballend al een stuk beter dan in de voorbereiding. In de voorbereiding heeft hij al laten zien dat hij best een aardige / goede lijnkeeper is.

Dudek was zijn eerste wedstrijden ook maar matig herinner ik me nog (verloren oa. met 5-0 bij Juventus uit dacht ik). :P
Op de lijn is hij wel goed, dat geloof ik wel. Maar het probleem is dat hij niet van die lijn durft te komen. Je kunt zoveel goals voorkomen door van je goal af te keepen en om voorzetten uit de lucht te plukken.
In het dagelijks leven is iedereen een acteur.
pi_221542124
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2026 13:03 schreef Elan het volgende:

[..]
Lekker selectief weer.
Je vergeet voor het gemak de wereldreddingen in de Champions League en wat te denken van die redding tegen de Joden die ons kampioenschap zo goed als zeker maakte.
En dat we door hem na 4 wedstrijden al het kampioenschap hadden verloren.
pi_221542128
quote:
10s.gif Op maandag 10 augustus 2026 12:36 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Die jongen is 23(?) en heeft net één potje gekeept, geef die man nou even een kans.
Ik zie niet in hoe een keeper uit de tweede Bundesliga ons beter moet gaan maken.

Sowieso weinig vertrouwen in de aankopen, die spits en Belg kunnen er ook echt geen klote van. En bij vlagen in de slotfase kregen we ook weer het bekende angstige Gio aidsvoetbal te zien dus dit gaat weer een lang kutseizoen worden.
blablablabla
pi_221542130
Ik zei al hij loopt lomp. Vaak geen goed teken. Hoe was Mármol?
pi_221542133
quote:
1s.gif Op maandag 10 augustus 2026 13:05 schreef CR7 het volgende:

[..]
En dat we door hem na 4 wedstrijden al het kampioenschap hadden verloren.
Ja want dat lag echt alleen aan hem natuurlijk :')
blablablabla
pi_221542136
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2026 13:03 schreef Elan het volgende:

[..]
Lekker selectief weer.
Dat is pas selectief als het om Wellenreuther gaat.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 10 augustus 2026 @ 13:10:12 #12
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221542143
quote:
1s.gif Op maandag 10 augustus 2026 13:06 schreef Elan het volgende:

[..]
Ik zie niet in hoe een keeper uit de tweede Bundesliga ons beter moet gaan maken.

Sowieso weinig vertrouwen in de aankopen, die spits en Belg kunnen er ook echt geen klote van. En bij vlagen in de slotfase kregen we ook weer het bekende angstige Gio aidsvoetbal te zien dus dit gaat weer een lang kutseizoen worden.
Je staat er lekker positief in. Die Belg speelde toch gewoon prima? Van Houtte lijkt mij een volwassen voetballer die er meteen staat. En Marmol vind ik op het eerste gezicht ook een prima aanwinst. Ik vond vooral de wissels heel matig, met name Ferri natuurlijk maar als je ook Zinhagel en Wessels ziet mag er nog wel wat bij.
pi_221542144
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2026 13:05 schreef yvette1982 het volgende:

[..]
Op de lijn is hij wel goed, dat geloof ik wel. Maar het probleem is dat hij niet van die lijn durft te komen. Je kunt zoveel goals voorkomen door van je goal af te keepen en om voorzetten uit de lucht te plukken.
Volgens de analyses was dat nou juist een sterk punt van hem maar gelukkig is daar Yvette die over één nacht ijs gaat :)
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_221542156
quote:
1s.gif Op maandag 10 augustus 2026 13:06 schreef Elan het volgende:

[..]

Wellenreuther speelt nu ook in de tweede Bundesliga.

Ik mis het punt dus.
pi_221542159
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2026 13:07 schreef Elan het volgende:

[..]
Ja want dat lag echt alleen aan hem natuurlijk :')
Die 2 blunders bewust gewist uit je geheugen he :')
pi_221542161
quote:
1s.gif Op maandag 10 augustus 2026 13:08 schreef Caland het volgende:

[..]
Dat is pas selectief als het om Wellenreuther gaat.
We hadden met hem ook de minst gepasseerde defensie in het kampioensjaar.

Al met al heeft hij zijn waarde echt wel bewezen, niet alleen bij Feyenoord. Die nieuwe oogt onzeker. met hoge ballen en in de snelle spel hervattingen ook een paar keer heel matig.
blablablabla
pi_221542175
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2026 13:12 schreef Elan het volgende:

[..]
We hadden met hem ook de minst gepasseerde defensie in het kampioensjaar.

Al met al heeft hij zijn waarde echt wel bewezen, niet alleen bij Feyenoord. Die nieuwe oogt onzeker. met hoge ballen en in de snelle spel hervattingen ook een paar keer heel matig.
Hij had vooral zijn waarde als notoire kaartenpakker en qua prestaties was het gewoon een middenmootkeeper. Is in al die jaren nooit ook maar enigszins stabiel geweest in prestaties.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_221542176
Ik heb het telraam die ik had om bij te houden hoeveel ballen van Timon over de zijlijn gingen anders net weggezet.
pi_221542185
quote:
10s.gif Op maandag 10 augustus 2026 13:10 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Je staat er lekker positief in. Die Belg speelde toch gewoon prima? Van Houtte lijkt mij een volwassen voetballer die er meteen staat. En Marmol vind ik op het eerste gezicht ook een prima aanwinst. Ik vond vooral de wissels heel matig, met name Ferri natuurlijk maar als je ook Zinhagel en Wessels ziet mag er nog wel wat bij.
Het is vooral weer een herhaling van zetten.
Het stortte in de slotfase als een kaartenhuis in elkaar en de vele kansen voor de wissels werden niet afgemaakt. Als door een wonder speel je niet gelijk.
blablablabla
pi_221542187
quote:
1s.gif Op maandag 10 augustus 2026 13:14 schreef Caland het volgende:

[..]
Hij had vooral zijn waarde als notoire kaartenpakker en qua prestaties was het gewoon een middenmootkeeper. Is in al die jaren nooit ook maar enigszins stabiel geweest in prestaties.
Zeker in het kampioensjaar was hij op een gegeven onomstreden zelfs met een fitte Bijlow.
blablablabla
pi_221542194
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2026 13:17 schreef Elan het volgende:

[..]
Het is vooral weer een herhaling van zetten.
Het stortte in de slotfase als een kaartenhuis in elkaar en de vele kansen voor de wissels werden niet afgemaakt. Als door een wonder speel je niet gelijk.
Knap hoe je 'de vele kansen' in een bijzin wegmoffelt, terwijl dat nu juist 80% van het wedstrijdbeeld was. Waarom dan de 20% uitvergroten?
pi_221542197
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2026 13:18 schreef Elan het volgende:

[..]
Zeker in het kampioensjaar was hij op een gegeven onomstreden zelfs met een fitte Bijlow.
Ja toen kon je hem niet meer eruit halen inderdaad. Vrij kort daarna bleek het toch gewoon weer de matige keeper die hij zijn hele carrière is.

Niet heel vreemd ook dat hij alleen maar naar de tweede bundesliga kon, om in jouw denkwijze te posten :)
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 10 augustus 2026 @ 13:19:59 #23
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_221542198
quote:
1s.gif Op maandag 10 augustus 2026 11:59 schreef Caland het volgende:

[..]
Tengstedt zat niet eens bij de selectie, dat is gewoon klaar.
Ik ben vrijwel zeker dat Tengstedt zondag in de basis staat bij Feyenoord - Go Ahead
Makkelijk eerste (volgens de expected goals)
pi_221542205
quote:
1s.gif Op maandag 10 augustus 2026 13:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Ik ben vrijwel zeker dat Tengstedt zondag in de basis staat bij Feyenoord - Go Ahead
Dat wordt gewoon Van Persie dan hoor.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_221542209
Søren is nog niet bekend.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')