Als tegenstander van steeds maar huren om gaten te dichten vind ik dat erg mooi.quote:Op zondag 9 augustus 2026 22:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Club Brugge speelde wel Champions League. Daar kan je niet met troep aankomen.
Ik denk dat je er niet aan ontkomt om met een paar gokjes te starten. Normaal moet een ploeg ook groeien in een seizoen, dat gebeurde afgelopen jaren niet.
Als Tengstedt vertrekt moet er een spits bij, dat is duidelijk. Maar het kapitaal van Ueda zal je vooral in een linksbuiten moeten zetten, en ik vrees dat dat er ook een ‘op de groei’ gaat zijn. Verder deed Brugge vorige jaren nooit inkomende huurtransfers, dus dat zal ook wel een voorbode zijn.
Vind dat over de gehele linie wel meevallen hoor.quote:Op maandag 10 augustus 2026 10:20 schreef bbuddybb het volgende:
Ben het wel eens met Zwart. Leuk middenveld, maar wel licht. Fysiek is het niet veel. Geldt eigenlijk voor elke linie wel.
Door het technische wanbeleid van afgelopen jaren ontkom je wellicht niet aan een paar huurspelers om gaten dicht te lopen. Het probleem ligt feitelijk bij dat Tengstedt een miskoop is in een categorie waar we het eigenlijk niet konden permitteren.quote:Op zondag 9 augustus 2026 22:56 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Als tegenstander van steeds maar huren om gaten te dichten vind ik dat erg mooi.
Hoop wel dat Ueda en Tengstedt samen genoeg opleveren dat je een linksbuiten en spits kan halen met enig niveau. 1 van die 2 zou er in ieder geval meteen moeten staan.
Ja waarschijnlijk kan je niet in elke wedstrijd zo spelen. Maar tegen de kleintjes creëer je zoveel kansen met die tandem Zechiël - Valente.quote:Op maandag 10 augustus 2026 10:20 schreef bbuddybb het volgende:
Ben het wel eens met Zwart. Leuk middenveld, maar wel licht. Fysiek is het niet veel. Geldt eigenlijk voor elke linie wel.
Ik vraag het mij af. Op deze manier kan je ook voetballend betere tegenstanders je wil opleggen.quote:Op maandag 10 augustus 2026 11:00 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ja waarschijnlijk kan je niet in elke wedstrijd zo spelen. Maar tegen de kleintjes creëer je zoveel kansen met die tandem Zechiël - Valente.
Mislukt in het buitenland?quote:Op maandag 10 augustus 2026 11:51 schreef Scrummie het volgende:
Over een jaartje, misschien twee, is Ferri de nieuwe Santi.
Markeer mijn woorden.
Voor dat geld kun je hem beter houden. Je moet er niet aan denken dat je Ueda verliest en je moet met die Ferri dit seizoen spelen. Met alle respect maar die Tengstedt is veel minder slecht dan die Ferri.quote:
Tengstedt zat niet eens bij de selectie, dat is gewoon klaar.quote:Op maandag 10 augustus 2026 11:55 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
Voor dat geld kun je hem beter houden. Je moet er niet aan denken dat je Ueda verliest en je moet met die Ferri dit seizoen spelen. Met alle respect maar die Tengstedt is veel minder slecht dan die Ferri.
Dat snap ik. Maar het zou mij ook niets verbazen als er geen spits komt als Ueda wordt verkocht. Ferri is immers al als vervanger gehaald en iedereen kan zien dat hij echt tekort komt.quote:Op maandag 10 augustus 2026 11:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Tengstedt zat niet eens bij de selectie, dat is gewoon klaar.
Als Tengstedt en Ueda vertrekken komt er absoluut een spits bij.quote:Op maandag 10 augustus 2026 12:08 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
Dat snap ik. Maar het zou mij ook niets verbazen als er geen spits komt als Ueda wordt verkocht. Ferri is immers al als vervanger gehaald en iedereen kan zien dat hij echt tekort komt.
Vrouwen schieten nou eenmaal wat sneller in de stress. Komt helemaal goed met deze nieuwelingen mevrouw.quote:Op maandag 10 augustus 2026 12:11 schreef yvette1982 het volgende:
Gisteren ben ik overigens ook weer echt geschrokken van de nieuwe keeper. Hij heeft duidelijk vrees om van zijn lijn af te komen.
Met corners en voorzetten blijft hij stijf op de lijn staan. Ook als hij soms uit moet komen om in te grijpen dan blijft hij zelfs staan. Het meest schrijnende voorbeeld was zelfs dat hij bleef staan en de tegenstander vanaf de achterlijn nog liet schieten. Hij had met een beetje inzicht/geen angst gewoon die bal in de 16 op kunnen pakken zonder enige inspanning te leveren.
Heel matig ja, Timon had zijn momentjes maar dat was toch een klasse of 3 beter dan deze clown.quote:Op maandag 10 augustus 2026 12:11 schreef yvette1982 het volgende:
Gisteren ben ik overigens ook weer echt geschrokken van de nieuwe keeper. Hij heeft duidelijk vrees om van zijn lijn af te komen.
Met corners en voorzetten blijft hij stijf op de lijn staan. Ook als hij soms uit moet komen om in te grijpen dan blijft hij zelfs staan. Het meest schrijnende voorbeeld was zelfs dat hij bleef staan en de tegenstander vanaf de achterlijn nog liet schieten. Hij had met een beetje inzicht/geen angst gewoon die bal in de 16 op kunnen pakken zonder enige inspanning te leveren.
Er is echt heel weinig voor nodig om het beter te doen dan Wellenreuther.quote:Op maandag 10 augustus 2026 12:14 schreef Elan het volgende:
[..]
Heel matig ja, Timon had zijn momentjes maar dat was toch een klasse of 3 beter dan deze clown.
Hoe hij ook als een zak aardappelen de hoek in ging na die 'gelijkmaker' voorspelt weinig goeds.
Je zal er nog van terugkomen.quote:Op maandag 10 augustus 2026 12:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Er is echt heel weinig voor nodig om het beter te doen dan Wellenreuther.
Gewoon een enorm talent, dat zie je aan alles jankmuil.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |