Als dat gaat zoals vandaag wordt vPersie heel snel onze eerste spits.quote:Op zondag 9 augustus 2026 14:17 schreef fetX het volgende:
[..]
Sommige willen met Ferri en vPersie het seizoen ingaan. Dat kan echt niet.
Vanhoutte kan wel meer met een bal dan Targhalline, maar zonder bal vind ik hem een stuk minder.quote:Op zondag 9 augustus 2026 14:18 schreef Slobeend het volgende:
Vanhoutte en Marmol lijken prima degelijke aanwinsten te zijn. Ferri van geschrokken.
De bank is dan ook onze grootste euvel. Afgezien van linksbuiten heb je op dit moment een meer dan prima elftal staan.quote:Op zondag 9 augustus 2026 14:20 schreef De_Kraam het volgende:
Wel weer typisch dat het na een paar wissels in elkaar dondert.
In de CL wordt hier niet voor gefloten.quote:Op zondag 9 augustus 2026 14:21 schreef ashardalan het volgende:
"Ja, hij duwt 'm wel, maar gebeurt niet zo veel"
Wel meeste balveroveringen.quote:Op zondag 9 augustus 2026 14:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Vanhoutte kan wel meer met een bal dan Targhalline, maar zonder bal vind ik hem een stuk minder.
Zou wel moeten danquote:Op zondag 9 augustus 2026 14:21 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
In de CL wordt hier niet voor gefloten.
Begin ondertussen wel te denken dat je Hadj Moussa gewoon aan zijn contract moet gaan houden.quote:Op zondag 9 augustus 2026 14:19 schreef Slobeend het volgende:
Als Hadj en Ueda nog verkocht worden heb je een compleet nieuwe voorhoede nodig.
Dat denk ik wel. Zonder die duw kopt St Juste die bal weg en is het ook afgelopen.quote:Op zondag 9 augustus 2026 14:21 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
In de CL wordt hier niet voor gefloten.
Moet je je op instellen, slappe dweil is het.quote:Op zondag 9 augustus 2026 14:23 schreef H.FR het volgende:
[..]
Dat denk ik wel. Zonder die duw kopt St Juste die bal weg en is het ook afgelopen.
Of gewoon niet als een idioot een overtreding in de 16 plegen. Loop je ook niet het risico dat je doelpunt, 100% terecht, afgefloten wordt.quote:Op zondag 9 augustus 2026 14:24 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Moet je je op instellen, slappe dweil is het.
De restverdediging is vooral ondermaats, de verdediging als linies was vandaag best primaquote:Op zondag 9 augustus 2026 14:25 schreef bbuddybb het volgende:
Ferri was schokkond. Mijn hemel.
Daarnaast is de verdediging echt ondermaats.
Leuke dingen gezien, maar er moet snel wat bij.
Je moet je instellen op een onreglementaire duw?quote:Op zondag 9 augustus 2026 14:24 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Je kunt hem een slappe dweil noemen, maar feit blijft dat hij een flinke duw in zijn rug krijgt en daardoor niet bij de bal komt. Het is aan de aanvaller om dit op een legale manier te doen.quote:Op zondag 9 augustus 2026 14:24 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ik vond juist het tegenovergestelde het geval. Vorig seizoen werden we er door het midden elke wedstrijd wel meerdere malen weggespeeld; dat vond ik vandaag veel beter.quote:Op zondag 9 augustus 2026 14:26 schreef Caland het volgende:
[..]
De restverdediging is vooral ondermaats, de verdediging als linies was vandaag best prima
Dat vond ik juist het zwakke punt vandaag, zag je in de eerste helft zelfs al een paar keer gebeurenquote:Op zondag 9 augustus 2026 14:27 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Ik vond juist het tegenovergestelde het geval. Vorig seizoen werden we er door het midden elke wedstrijd wel meerdere malen weggespeeld; dat vond ik vandaag veel beter.
Sparta was opportunistisch maar niet goed, alhoewel die Zonneveld verrassend sterk inviel. Jammer dat er zo veel paniek in de ploeg schoot, maar dat had ook wel met de slappe invallers te maken.quote:Op zondag 9 augustus 2026 14:26 schreef fetX het volgende:
Toch wel een lichte zure nasmaak zo, terwijl de eerste 60 minuten echt uitstekend waren. Het verval was echt bizar.
Als iedereen fit is heb je een prima bank. Behalve op linksbuiten.quote:Op zondag 9 augustus 2026 14:21 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
De bank is dan ook onze grootste euvel. Afgezien van linksbuiten heb je op dit moment een meer dan prima elftal staan.
Ferri is een type Pellè.quote:Op zondag 9 augustus 2026 14:25 schreef bbuddybb het volgende:
Ferri was schokkond. Mijn hemel.
Daarnaast is de verdediging echt ondermaats.
Leuke dingen gezien, maar er moet snel wat bij.
Dat is ook de aanvallende tactiek, dat moeten andere spelers dichtlopen. Daarom ben ik ook niet zo overtuigd van Vanhoutte tov Targahlline.quote:Op zondag 9 augustus 2026 14:32 schreef bbuddybb het volgende:
Sparta kwam er in de eerste helft voornamelijk via de kant van Read erdoorheen.
De verdedigers vind ik voornamelijk in de 1-op-1 zwak. Met name Zonneveld mocht doen wat ie wilde.
Liet wel meteen zien waarom hij speelt in plaats van postbode Taghiquote:Op zondag 9 augustus 2026 14:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat is ook de aanvallende tactiek, dat moeten andere spelers dichtlopen. Daarom ben ik ook niet zo overtuigd van Vanhoutte tov Targahlline.
Als linie waren ze vrij sterk. Iets meer duelkracht mag, maar dat lost normaal Watanabe wel op.
Ah, was het Krabby. Pelle was bijzonder technisch begaafd. Wat betreft voetballend vermogen een complete tegenpool van Ferri.quote:
Zeker.quote:Op zondag 9 augustus 2026 14:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ja Trauner dan ook.
Maarja.
Blij dat we langzamerhand afscheid aan het nemen zijn van spelers die altijd stuk zijnquote:
Smal heb je ook nog, dus hooguit huur denk ik.quote:Op zondag 9 augustus 2026 14:37 schreef fetX het volgende:
De verdediging zoals ‘ie nu stond is natuurlijk ook niet de sterkste. Marmol naar het centrum, Watanabe zal waarschijnlijk spelen en dan heb je Bos of die aankoop op linksback.
Kraaijeveld gaat genoeg minuten krijgen dit seizoen, maar die moet je nu nog geen basis zetten. Watanabe blijft gewoon beter dan St. Juste. Dat is een prima verdediger.quote:Op zondag 9 augustus 2026 14:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Smal heb je ook nog, dus hooguit huur denk ik.
Verdedigend op een hogere linie en opbouwend zijn Kraaijeveld+st Juste samen wel heel erg goed trouwens. Maar het is geen centrum waar je rustig op de bank zit als er opportunistisch ballen gepompt worden in de 16.
Hooguit 3,5 miljoen denk ik.quote:Op zondag 9 augustus 2026 14:59 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik was even vergeten dat we 6 miljoen voor Tengstedt betaald hadden.
Benieuwd hoeveel die Turken/Grieken gaan neerleggen voor hem.
Mwah, ik vind st Juste juist beter dan Watanabe, opbouwend, positioneel in grotere ruimtes en qua snelheid. Heeft ook zijn hele carrière op een stuk hoger niveau gespeeld natuurlijk. Watanabe is wat stabieler en beter in het pure verdedigen.quote:Op zondag 9 augustus 2026 14:50 schreef fetX het volgende:
[..]
Kraaijeveld gaat genoeg minuten krijgen dit seizoen, maar die moet je nu nog geen basis zetten. Watanabe blijft gewoon beter dan St. Juste. Dat is een prima verdediger.
Nieuwkoop staat een stuk hoger op dat lijstje.quote:Op zondag 9 augustus 2026 14:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Blij dat we langzamerhand afscheid aan het nemen zijn van spelers die altijd stuk zijn
Nu Smal nog
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |