Dat doet Geert niet.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 13:40 schreef Elan het volgende:
https://www.vi.nl/nieuws/ajax-informeert-naar-geertruida
Dat zou toch wat zijn.
Alleen goedgekeurde volgers kunnen de posts van @WFCGRONINGEN bekijken. Klik op Volgen om toegang te vragen.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 16:07 schreef PSVCL het volgende:
[ x ]
https://x.com/WFCGRONINGEN/status/2087887415981519165?s=20
Dat is zo’n reproduceeraccountje waar alleen de echte mokerdebielen intrappen.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 16:13 schreef lbosse het volgende:
[..]
Alleen goedgekeurde volgers kunnen de posts van @:WFCGRONINGEN bekijken. Klik op Volgen om toegang te vragen.
Niemand weet wie dat nietszeggende voetballertje is, laat staan wat die 'wet' is.quote:
quote:Op donderdag 13 augustus 2026 16:19 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Niemand weet wie dat nietszeggende voetballertje is, laat staan wat die 'wet' is.
Loop je weer te zuipen in de middag?
Ik begrijp überhaupt niet dat Geertruida naar Nederland wil.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 15:07 schreef Caland het volgende:
Is toch gewoon geinig, zaakwaarnemers die spelers in de markt zetten en wat mokerdomme mensen die er met open ogen intuinen (ja, ik heb het over jullie Mike Verweij en PSVvEL).
Omdat hij misschien in Nederland is geboren? Jij snapt ook niet veel he.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 17:01 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik begrijp überhaupt niet dat Geertruida naar Nederland wil.
Snap dat ook niet echt. Heeft de Eredivisie wel uitgespeeld. Dat ze hem willen hebben snap ik dan weer wel.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 17:01 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik begrijp überhaupt niet dat Geertruida naar Nederland wil.
Ik had dit ook wel met Marmol en straks de heer Smal aangedurfd.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 20:12 schreef fetX het volgende:
Top, maar de prio ligt op de linksbuiten. Wat mij betreft was dit niet per se nodig.
Smal is altijd stukquote:Op donderdag 13 augustus 2026 20:20 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik had dit ook wel met Marmol en straks de heer Smal aangedurfd.
Maar goed.
Eensquote:Op donderdag 13 augustus 2026 20:26 schreef Cara het volgende:
Laten we anders even blij zijn met een linksbenige verdediger die 100+ wedstrijden in La Liga heeft gespeeld.
Huren met optie tot koop kan je geen enkele buil aan vallen op de al kwetsbare linksback positie en goede communicatie met Marmol. Belg is gewoon helemaal top bezig.
Wel veel heimwee op miljoenen door de wc te spoelen.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 18:43 schreef fetX het volgende:
[..]
Snap dat ook niet echt. Heeft de Eredivisie wel uitgespeeld. Dat ze hem willen hebben snap ik dan weer wel.
Maar Geert is een gevoelige jongen, dus wellicht wil hij heel graag terug naar Nederland.
Snap het wel, Gio wil Marmol gewoon zo snel mogelijk op zijn positie centraal zetten en defensief met een vast duo werken. En aangezien Bos er nog wel even uit is en Smal ook vaak geblesseerd is dan is dit een prima keuze om er iemand voor te huren.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 20:12 schreef fetX het volgende:
Top, maar de prio ligt op de linksbuiten. Wat mij betreft was dit niet per se nodig.
Marmol is altijd al gehaald als CV dus de dure back-ups had je sowieso wel gehad. Anel mag wel weg natuurlijk en verder is het fijn dat je met st Juste, Watanabe, Marmol en Kraaijeveld gewoon vier prima verdedigers hebt staan, en dan heb je Beelen ook nogquote:Op donderdag 13 augustus 2026 21:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Wat mij betreft prima, dan kan je Marmol naar het centrum trekken.
Maar dan heb je nu wel twee of drie dure back-ups op CV, dat is een beetje overkill.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |