Altijd de eerste.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 10:54 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Pieter BLACKED geeft les @:wotte
quote:Op donderdag 13 augustus 2026 10:54 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Ook wat dat betreft scoort hij meer dan bovengemiddeld in de context van de Nederlandse competitie, eigenlijk.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 12:03 schreef yvette1982 het volgende:
Ahmed zijn probleem is ook dat hij gewoon niet zo goed kan verdedigen. Hij stapt juist in als het niet moet of andersom. En als hij instapt dan is het meestal een paar tellen te laat.
Zo zie je maar weer dat je beter gewoon voetbal kan kijken dan blind afgaan op statistieken zonder enige context.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 12:51 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ook wat dat betreft scoort hij meer dan bovengemiddeld in de context van de Nederlandse competitie, eigenlijk.
Het enige waar hij relatief ondermaats in is, is het pakken van kaarten.
Ik ga niet blind op statistieken af. Tevens spring ik niet blind op de nablaat-trein waarin Ahmedhodzic er ineens geen kut meer van kan. Als jij daar een lekker plekje op hebt gevonden, enjoy, ik zal naar je zwaaien.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 12:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Zo zie je maar weer dat je beter gewoon voetbal kan kijken dan blind afgaan op statistieken zonder enige context.
Ik vermoed dat ik met Gio in dat treintje zit.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 13:25 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ik ga niet blind op statistieken af. Tevens spring ik niet blind op de nablaat-trein waarin Ahmedhodzic er ineens geen kut meer van kan. Als jij daar een lekker plekje op hebt gevonden, enjoy, ik zal naar je zwaaien.
Ik ook, vind dat een bijzonder matige speler.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 13:42 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik maak mij meer druk om de mogelijke komst van Ouaissa
‘Hij kan er geen kut van’ is iets anders dan ‘he deze ervaren verdediger die heel veel salaris kost is eigenlijk niet significant beter dan Kraaijeveld’quote:Op donderdag 13 augustus 2026 13:25 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ik ga niet blind op statistieken af. Tevens spring ik niet blind op de nablaat-trein waarin Ahmedhodzic er ineens geen kut meer van kan. Als jij daar een lekker plekje op hebt gevonden, enjoy, ik zal naar je zwaaien.
Heel erg goed aldus zijn vader.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 13:48 schreef Slobeend het volgende:
Ben inmiddels wel benieuwd hoe goed Jerayno Schaken daadwerkelijk nu al is.
Zijn vader was natuurlijk al te dom om te poepen en hij stalt al steevast al zijn kinderen ergens anders als hij ook maar het idee heeft dat ze daar een beter kansje hebben.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 14:14 schreef Elan het volgende:
[..]
Heel erg goed aldus zijn vader.
Hij wil ook niet bijtekenen maar wat nu precies het probleem is is mij onduidelijk. Joch is 17 jaar, verwachten hij en zijn aanhang nu al een basisplek?
Waarom ben jij mij altijd sneller afquote:Op donderdag 13 augustus 2026 10:54 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Daar zou ik nog mee kunnen leven, maar op de vorige pagina's begon het af te glijden naar "kan nog geen pass geven over 10 meter" en dergelijke echo's. Dat is weer helemaal des Feyenoordsch.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 13:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
‘Hij kan er geen kut van’ is iets anders dan ‘he deze ervaren verdediger die heel veel salaris kost is eigenlijk niet significant beter dan Kraaijeveld’
Ook dat is weer een verhaal van een collectief falen. Hij is dus duidelijk niet iemand die je team omhoog sleurt als het niet functioneert.quote:Wat dat betreft was het duidelijk bij Sheffield, voor de Championship was het een heel goede verdediger, in de Premier League viel hij door de mand. De basis is bij hem solide maar zodra het iets ingewikkelder wordt komt hij wat tekort.
en scoort in de kuip de 2-3quote:
Met Bouwman, Sutalo, Itakura, Rosa, Gaaei nog in de selectie lijkt me dat dat ook niet een kortetermijndingetje is.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 14:33 schreef Slobeend het volgende:
Nee joh, Geertruida gaat niet naar Ajax.
De wet van Alderweireldquote:Op donderdag 13 augustus 2026 14:33 schreef Slobeend het volgende:
Nee joh, Geertruida gaat niet naar Ajax.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |