Okequote:Op maandag 10 augustus 2026 23:40 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Kan wel leven met een tussenjaar na 3 titels op rij.. de druk ligt bij ajax
Het was eerder een uur heel goed en een half uur matig.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 08:04 schreef yvette1982 het volgende:
Het spel van Feyenoord was een half uur lang echt goed. Maar dat betekent ook dat het een uur niet zo heel goed was, en het laatste half uur zelfs erg slecht.
En met alle respect, dit Sparta is ook wel echt een laagvlieger.
Het had 0-5 kunnen staan, misschien wel moeten staan. Maar met de huidige selectie, met name voorhoede die zwak is(normaal vind ik Ueda goed, maar die is nog niet wedstrijdfit) is het geen pech dat je geen 0-5 voorsprong had want de voorhoede is gewoon heel erg matig. Zeker als Ueda verkocht is.
En Hadj zal niet alles kunnen..
Kwartiertje voor rust vond ik het beste, dat was zo’n grote rondo dat MediaMarkt al bijna een quiz startte.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 08:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Het was eerder een uur heel goed en een half uur matig.
De fase na rust was het beste.
Dat is een rechtsbuiten Hans.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 11:28 schreef yvette1982 het volgende:
Het duurt overigens best lang voor er een linksbuiten is gekocht. En die speler van NEC die ze zouden willen die lijkt ook niet de verlosser te zijn...
Steven Bergwijn is voor een prikkie op te halen in de zandbak.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 11:28 schreef yvette1982 het volgende:
Het duurt overigens best lang voor er een linksbuiten is gekocht. En die speler van NEC die ze zouden willen die lijkt ook niet de verlosser te zijn...
Die zal wel terug naar Ajax gaan als die Belg vertrekt.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 11:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Steven Bergwijn is voor een prikkie op te halen in de zandbak.
Godzijdank niet.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 11:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Die zal wel terug naar Ajax gaan als die Belg vertrekt.
Beter dan leeghoofd Noa Lang toch.quote:
Waarom in godsnaamquote:Op dinsdag 11 augustus 2026 11:46 schreef Elan het volgende:
Zou Bergwijn best bij Feyenoord willen zien
Omdat die plek matig bezet is we moeilijk tot scoren komen. Als Ueda wel blijft is het toch fijn als je iemand hebt die tenminste een mannetje kan passeren en een fatsoenlijke voorzet kan geven.quote:
Nee en jaquote:Op dinsdag 11 augustus 2026 11:50 schreef Elan het volgende:
Santi is gelinkt aan Porto zou die openstaan voor een terugkeer of kan die in Portugal een veelvoud van hier kunnen verdienen?
En dan kom je uit bij Bergwijn? Afgelopen halfjaar meer geblesseerd dan fit, en 2 goals en 0 assists? Ja, goed plan.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 11:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Omdat die plek matig bezet is we moeilijk tot scoren komen. Als Ueda wel blijft is het toch fijn als je iemand hebt die tenminste een mannetje kan passeren en een fatsoenlijke voorzet kan geven.
Aanvoerder Steven was in zijn periode bij Ajax een veel groter leeghoofd. Naast het feit dat Ajax iemand met diepte nodig heeft en Steven niet zo leuk weg is gegaan.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 11:46 schreef Elan het volgende:
[..]
Beter dan leeghoofd Noa Lang toch.
Zou Bergwijn best bij Feyenoord willen zien maar hij zal wel weer te duur zijn (lol)
quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 11:52 schreef Scrummie het volgende:
[..]
En dan kom je uit bij Bergwijn? Afgelopen halfjaar meer geblesseerd dan fit, en 2 goals en 0 assists? Ja, goed plan.
Bijna niet gespeeld inderdaadquote:Statistieken
Saudi Premier League · Ittihad FC · 2025-26
21
Wedstrijden
5
Doelpunten
3
Assists
5
Die is ook voor een zacht prijsje op te halen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 12:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat werkt alleen als je Wijndal ook haalt
Ik zou Bergwijn ondanks zijn beperkingen toch wel een upgrade willen noemen ten opzichte van wat er nu loopt.quote:
Wat zeg jij allemaal. Die kan er geen klote van.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 11:46 schreef Elan het volgende:
[..]
Beter dan leeghoofd Noa Lang toch.
Zou Bergwijn best bij Feyenoord willen zien maar hij zal wel weer te duur zijn (lol)
Na Sterling weet ik dat ook niet meer zeker. Ik heb 0 wedstrijden van hem gezien in Saudi-Arabië dus geen idee, met zijn niveau van Ajax wellicht wel maar dat was zeg maar niet overtuigend om er een duur contract aan stuk te slaan. Bij NL was ie best goed dus het was ook wel omdat hij met een mongolenelftal speeldequote:Op dinsdag 11 augustus 2026 12:16 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik zou Bergwijn ondanks zijn beperkingen toch wel een upgrade willen noemen ten opzichte van wat er nu loopt.
Je hebt de zomerstop zeker meegerekend Dummiegod.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 13:03 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik zeg toch het laatste halfjaar, dombo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |