Giel moet lekker voor een kale klets gaan.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 14:55 schreef Caland het volgende:
Wanneer is Beelen eigenlijk terug, en is hij ondertussen al in Turkije geweest?
Als je met veel minder genoegen neemt voor Ahmed is dat per definitie de speler waarop je inzet. Dat is niet meer dan logisch, maar mocht een club Watanabe voor een marktconform bedrag willen vind ik dat dus ook prima. Als hij een seizoen bankt (wat realistisch is) is hij volgend jaar veel minder waard.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 15:21 schreef hhh38 het volgende:
Ik zou Watanabe zeker niet zomaar laten gaan. Volgens mij zit de beperking vooral in het salarishuis, dus dan heb je net zoveel aan Ahmedhodzic die voor 4 miljoen weggaat als Watanabe die voor 10 miljoen weggaat. Dan lijkt het me duidelijk waar je op moet inzetten.
Joepie.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 16:08 schreef Scrummie het volgende:
Over Ahmedhod¸ić en Watanabe gesproken, ze trainen weer mee.
Hoera!
Ik doe niet zo mee in de negatieve polonaise over die twee. Vind het beiden prima spelers voor ons.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 16:12 schreef Rocket Ride het volgende:
[..]
Joepie.
Ongeveer een klein jaar geleden waren we superblij met hun komst, de nieuwe Hancko en Trauner waren binnen. Dat gevoel duurde niet lang...
Maar goed, we hebben in ieder geval weer wat achter de hand.
Misschien was het ook wel een beetje het RvP-effect van afgelopen seizoen. Veel spelers bleven ver onder hun kunnen door de chaos.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 16:33 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik doe niet zo mee in de negatieve polonaise over die twee. Vind het beiden prima spelers voor ons.
Watanabe komt wel weer terug in de basis. Maar hij gaat inderdaad niet meer waard worden op die leeftijd.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 16:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als je met veel minder genoegen neemt voor Ahmed is dat per definitie de speler waarop je inzet. Dat is niet meer dan logisch, maar mocht een club Watanabe voor een marktconform bedrag willen vind ik dat dus ook prima. Als hij een seizoen bankt (wat realistisch is) is hij volgend jaar veel minder waard.
Volgens mij kan je met een eenmalige afkoopsom ook prima contracten afkopen van overbodige spelers om ruimte in het salarishuis te creëren.
Ik vraag het mij af. Als er weer een linksback bij is hebben we best wel luxe centraal achterin.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 16:46 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Watanabe komt wel weer terug in de basis. Maar hij gaat inderdaad niet meer waard worden op die leeftijd.
maar die 1,47 staat er toch ook (het bedrag voor de bonus)?quote:Op woensdag 12 augustus 2026 11:51 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Sem Steijn als steekproef lijkt in ieder geval op 1,47 miljoen te zitten in plaats van 1,84 zoals deze site stelt.
Dan ben ik toch gewoon een totaal idioot? Jammer dat je het moet benoemen.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 20:37 schreef snabbi het volgende:
[..]
maar die 1,47 staat er toch ook (het bedrag voor de bonus)?
Dat gaat natuurlijk nooit gebeurenquote:Op woensdag 12 augustus 2026 20:43 schreef Scrummie het volgende:
Geert in een Ajaxshirt zou wel ontzettend smerig zijn.
Kraaijegodquote:Op woensdag 12 augustus 2026 12:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Als je als team geen idee hebt hoe je druk moet zetten zoals vorig seizoen komt elke verdediger (of voetballer) er ook wel slecht uit te zien.
Maargoed, ik zou lekker de voorkeur blijven geven aan Kraaijeveld (ja, zelfs boven die Jap)
Iedereen loopt elkaar ook een beetje na te schreeuwen nu "dat hij nog geen bal kan geven over 10 meter" terwijl zijn statistieken gewoon prima zijn op dit gebied.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 12:25 schreef fetX het volgende:
[..]
Ja, vanwege zijn kopkwaliteiten. En ja, het is geen voetballende speler maar het is ook niet alsof hij alleen maar ballen inlevert. Hij voegt alleen opbouwend weinig toe.
Hoeveel van die ballen waar naar de back of de centrale verdediger? Want zo’n statistiek zegt nog geen reet natuurlijk.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 10:27 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Iedereen loopt elkaar ook een beetje na te schreeuwen nu "dat hij nog geen bal kan geven over 10 meter" terwijl zijn statistieken gewoon prima zijn op dit gebied.
91% passzuiverheid.
Terug naar de keeper is ook niet zo moeilijk. Opbouwend is hij heel matig.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 10:27 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Iedereen loopt elkaar ook een beetje na te schreeuwen nu "dat hij nog geen bal kan geven over 10 meter" terwijl zijn statistieken gewoon prima zijn op dit gebied.
91% passzuiverheid.
Dan klopt er nog steeds weinig van "hij kan nog geen pass over 10 meter geven". Je hoeft niet 2 geweldige opbouwers te hebben centraal achterin.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 10:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Hoeveel van die ballen waar naar de back of de centrale verdediger? Want zo’n statistiek zegt nog geen reet natuurlijk.
Precies. "Kan niet passen" is een ander dier dan "speelt vooral op veilig en is opbouwend niet je man".quote:Op donderdag 13 augustus 2026 10:46 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dan klopt er nog steeds weinig van "hij kan nog geen pass over 10 meter geven". Je hoeft niet 2 geweldige opbouwers te hebben centraal achterin.
Geen geweldige inderdaad, maar iemand die het echt helemaal niet kan is vrij funest als je een beetje dwingend wil voetballen. Je zag het vorig seizoen eigenlijk ook al vrij snel gebeuren dat de tegenstander de opbouw via Ahmed dwong.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 10:46 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dan klopt er nog steeds weinig van "hij kan nog geen pass over 10 meter geven". Je hoeft niet 2 geweldige opbouwers te hebben centraal achterin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |