Het is beter dan de armoede die er nu loopt. Toegegeven dat is ook niet zo heel moeilijk verderquote:Op dinsdag 11 augustus 2026 12:30 schreef fetX het volgende:
[..]
Wat zeg jij allemaal. Die kan er geen klote van.
Zelfs dat betwijfel ik. Bij Ajax was hij echt verschrikkelijk.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 13:17 schreef Elan het volgende:
[..]
Het is beter dan de armoede die er nu loopt. Toegegeven dat is ook niet zo heel moeilijk verder.
Nee, gewoon in 2026 in de competitie. Zie https://www.transfermarkt(...)5/plus/0?saison=2025quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 13:16 schreef Elan het volgende:
[..]
Je hebt de zomerstop zeker meegerekend Dummiegod.
Wat ik kan zien heeft hij in maart en april nog gewoon wedstrijden daar gespeeld. Dus sowieso lul je weer uit je dikke nek.
80 wedstrijden en 29 kools, er zijn toch maar weinig buitenspelers die dat niveau qua productie bij ons hebben aangetikt de laatste 10 jaar.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 13:19 schreef fetX het volgende:
[..]
Zelfs dat betwijfel ik. Bij Ajax was hij echt verschrikkelijk.
Bergwijn was waanzinnig slecht. Dat valt niet in cijfers te vangen. Het is een mysterie hoe hij in de EK2024-selectie heeft kunnen belanden.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 13:32 schreef Elan het volgende:
[..]
80 wedstrijden en 29 kools, er zijn toch maar weinig buitenspelers die dat niveau qua productie bij ons hebben aangetikt de laatste 10 jaar.
Heb je je eigen bron gecheckt?quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 13:30 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee, gewoon in 2026 in de competitie. Zie https://www.transfermarkt(...)5/plus/0?saison=2025
Deed het bij vlagen best aardig bij Ajax maar met al die heisa daar is het voor geen enkel speler een goed ijkpunt. Eerste jaar deed hij het in Saudi Arabië wel prima volgens mij.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 12:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Na Sterling weet ik dat ook niet meer zeker. Ik heb 0 wedstrijden van hem gezien in Saudi-Arabië dus geen idee, met zijn niveau van Ajax wellicht wel maar dat was zeg maar niet overtuigend om er een duur contract aan stuk te slaan. Bij NL was ie best goed dus het was ook wel omdat hij met een mongolenelftal speelde
Hij kost geen 30 miljoen maar ze vragen 5 naar het schijnt. Al zal zijn salaris wel een enorm struikelblok vormen voor ongeveer elke Nederlandse club behalve Ajax.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 13:39 schreef Alaphilippe_ het volgende:
30 miljoen voor Bergwijn is gewoon de grootste Eredivisie-miskoop van deze eeuw geweest. Nul twijfel.
Gastquote:Op dinsdag 11 augustus 2026 13:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Heb je je eigen bron gecheckt?![]()
[ afbeelding ]
Kortom, je bent weer enorm aan het overdrijven met je afgelopen half jaar meer geblesseerd dan fit. Hij heeft 4 wedstrijden gemist door blessures.
Volgend jaar transfervrij naar verluidt goedkoop op te pikken. Feyenoord heeft nu niet veel keus op de vleugels.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 13:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
Waarom gaat het hier in godsnaam over Bergwijn?
Saboteur ben je.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 13:43 schreef Wotte het volgende:
[..]
Volgend jaar transfervrij naar verluidt goedkoop op te pikken. Feyenoord heeft nu niet veel keus op de vleugels.
Buiten het sentiment om is het niet zo'n heel gekke optie.
In het hoofd van Elan is het altijd sesamstraat.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 13:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
Waarom gaat het hier in godsnaam over Bergwijn?
We hebben hem om de oren geslagen. Volgend onderwerp, allen!quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 13:44 schreef Scrummie het volgende:
Maar goed, het gaat al veel te lang over een Amsterdammer die toch niet gaat komen. Bedankt Elan.
Wat een grap ben jij. Hij heeft eenderde gemist en het laatste half jaar meer wel dan niet gespeeld. Een prima speler voor Feyenoord.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 13:43 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Gast
Oke, hij heeft 3 wedstrijden meer gespeeld dan dat hij een blessure had, hoera. Nog steeds bijna 50% afwezig. En 2 goals, wat een genot. Snel halen!
Kwam ook wel door het bizarre prijskaartje en zijn mentaliteit. Hij was destijds wel beter dan de linksbuitens die wij hadden rondlopen (Idrissi, Paixao, Ivanusec), alleen zat er echt geen goede kop op.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 13:19 schreef fetX het volgende:
[..]
Zelfs dat betwijfel ik. Bij Ajax was hij echt verschrikkelijk.
Sorry, ging ik toch verder.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 13:44 schreef Scrummie het volgende:
Maar goed, het gaat al veel te lang over een Amsterdammer die toch niet gaat komen. Bedankt Elan.
Die was eigenlijk best goed. Stukken beter dan wat we daarna (m.u.v. Paixao) op de plek hebben gehad.quote:
Beste linkerflank van de hele wereldquote:Op dinsdag 11 augustus 2026 12:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat werkt alleen als je Wijndal ook haalt
Dit zou dan alles over Feyenoord zeggen.quote:
Dat is wel leuk voor @Elan , dan kan hij ook een keertje makkelijk winnen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 14:39 schreef Caland het volgende:
Elan en Solispolar die een soort denkbeeldige discussie met elkaar aangaan
Nu wordt het helemaal leuk.
Dat was mijn schuld. Sorry.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 13:44 schreef Scrummie het volgende:
Daar is toch helemaal geen eer aan te behalen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 14:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat is wel leuk voor @:elan , dan kan hij ook een keertje makkelijk winnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |