Nare man.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 14:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat is wel leuk voor @:elan , dan kan hij ook een keertje makkelijk winnen.
Vertrouwen opdoen tegen een mindere tegenstander is soms ook belangrijkquote:Op dinsdag 11 augustus 2026 14:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Daar is toch helemaal geen eer aan te behalen.
Gauw dimmen nou ouwe snuifduif.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 14:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Daar is toch helemaal geen eer aan te behalen.
Klopt. Komt niks dan ellende uit die zuurpruim.quote:
Daar post toch nooit iemand.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 14:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Vertrouwen opdoen tegen een mindere tegenstander is soms ook belangrijk
We kunnen Elan een seizoen verhuren naar het PSV-topic maar die ellende gun ik hem ook niet.
Als elan het niet meer weet begint hij mensen te confronteren met jeugdzonden of een soort dreigement, ik ken je familie.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 14:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Klopt. Komt niks dan ellende uit die zuurpruim.
Toen hij nog @:Kopbal postte had hij nog wel eens een mooi emotioneel betoog her en der.
Bepaal jij allemaal niet.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 15:02 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Als elan het niet meer weet begint hij mensen te confronteren met jeugdzonden of een soort dreigement, ik ken je familie.
Geef gewoon toe dat Bergwijn opperen niet heel verstandig was.
Ik niet. Er komt een moment dat hij gaat schooien bij de directie dat Feyenoord ook maar moet gaan meebetalen voor zijn vriendje Nouri. Optaffen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 11:46 schreef Elan het volgende:
[..]
Zou Bergwijn best bij Feyenoord willen zien maar hij zal wel weer te duur zijn (lol)
Nu is de kneuzenkermis compleetquote:Op dinsdag 11 augustus 2026 15:19 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ik niet. Er komt een moment dat hij gaat schooien bij de directie dat Feyenoord ook maar moet gaan meebetalen voor zijn vriendje Nouri. Optaffen.
Klinkt als een win win.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 16:14 schreef HMFuckyouall het volgende:
Ik word echt suïcidaal als we nog een jaar tegen die Ueda aan moeten kijken
Sowquote:Op dinsdag 11 augustus 2026 16:17 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Klinkt als een win win.
Valt toch vies tegen he van die matige nauwelijks Eredivisiewaardige vleermuis af te komenquote:Op dinsdag 11 augustus 2026 16:17 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Klinkt als een win win.
Klaas terug zou zoveel genot zijnquote:Op dinsdag 11 augustus 2026 16:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Terwijl de stofwolken van de nieuwe Elan nog niet eens zijn geklaard, geeft @:dombohetolifantje1 HMF een ontzettende oplawaai met zijn slurf.
Nu onlogisch en klaas nog en dit is weer het oude Feijenoord-topic.
Nee.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 16:52 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Klaas terug zou zoveel genot zijn
Markt wordt net pas wakker.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 16:35 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Valt toch vies tegen he van die matige nauwelijks Eredivisiewaardige vleermuis af te komen
Dat zal ook moeten. (evenals een hoop troep lozen)quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 17:43 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Markt wordt net pas wakker.
We gaan flink cashen.
Meer dan 150 miljoen ‘netto’ inkomsten aan transfers de afgelopen 4 jaar en weet ik veel hoeveel aan Europese inkomsten en overige gelden. Alsnog weten wij het te presteren nauwelijks geld in kas te hebben. FeyenoordGodquote:Op dinsdag 11 augustus 2026 19:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat zal ook moeten. (evenals een hoop troep lozen)
[ x ]
Qua salaris heb je vermoedelijk ook gewoon teveel risico’s genomen, dat gaat Eenhoorn terugdraaienquote:Op dinsdag 11 augustus 2026 19:14 schreef fetX het volgende:
[..]
Meer dan 150 miljoen ‘netto’ inkomsten aan transfers de afgelopen 4 jaar en weet ik veel hoeveel aan Europese inkomsten en overige gelden. Alsnog weten wij het te presteren nauwelijks geld in kas te hebben. FeyenoordGod
Vuistregel is dat we van iedere uitgaande transfer 50% kunnen herinvesteren.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 19:14 schreef fetX het volgende:
[..]
Meer dan 150 miljoen ‘netto’ inkomsten aan transfers de afgelopen 4 jaar en weet ik veel hoeveel aan Europese inkomsten en overige gelden. Alsnog weten wij het te presteren nauwelijks geld in kas te hebben. FeyenoordGod
Ja, die aankoopgelden had ik er al af gehaald. Salarissen natuurlijk niet. Maar ik kan me gewoon moeilijk voorstellen dat er helemaal niets meer van dat geld over is. Want Europese gelden en andere inkomsten zitten er nog niet eens bij. Dan zit je ver over de 200 heen. Bizar.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 19:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Vuistregel is dat we van iedere uitgaande transfer 50% kunnen herinvesteren.
Sinds 2023 hebben we geld stuk geslagen aan Stengs, Zerrouki, Ivanusec, Lingr, Nieuwkoop, Hwang, Lotomba, Carillo, Watanabe, Ahmedhodzic, Steijn, Borges, Tengstedt en Deijl. Totaal zo’n 90 miljoen + gigantische salarissen waar je maar een fractie van terug krijgt. Stukje Mislintat.
Och jongens tochquote:Op dinsdag 11 augustus 2026 11:46 schreef Elan het volgende:
[..]
Zou Bergwijn best bij Feyenoord willen zien
Ik denk dat die salarissen het grote probleem zijn. Niet alleen bovengenoemde spelers maar ook Trauner, Bijlow en nog een paar anderen vraten echt salaris.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 20:00 schreef fetX het volgende:
[..]
Ja, die aankoopgelden had ik er al af gehaald. Salarissen natuurlijk niet. Maar ik kan me gewoon moeilijk voorstellen dat er helemaal niets meer van dat geld over is. Want Europese gelden en andere inkomsten zitten er nog niet eens bij. Dan zit je ver over de 200 heen. Bizar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |