abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 24 juli 2026 @ 09:24:45 #1
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_221418017

De eerste beelden Bekijk deze YouTube-video

De zonnige zomerdagen zijn weer aangebroken in Nederland, maar tóch zoeken we het een plekje hoger op met het nieuwe seizoen van 'B&B Vol Liefde'! Acht vrijgezelle B&B-eigenaren stappen in een bijzonder liefdesavontuur en openen niet alleen hun deuren, maar ook hun harten. Van de warme Spaanse kusten tot de idyllische eilanden Aruba en Bonaire, en het romantische Frankrijk: overal hopen zij die ene speciale persoon te ontmoeten. Seizoen zes van ‘B&B Vol Liefde’ is vanaf 20 juli acht weken lang elke maandag tot en met donderdag om 20.55 uur te zien bij RTL 4 en een week vooruit te streamen bij Videoland. Op donderdag 16 juli is de eenmalige special ‘B&B Vol Liefde: Hoe Is Het Nu Met?’ om 20.30 uur te zien bij RTL 4 en gelijktijdig te streamen bij Videoland.

Caroline (Spanje)

De flamboyante Caroline is drie jaar geleden neergestreken in Estepona, aan de Costa del Sol. Op haar terrein runt ze een kleinschalige casíta voor vakantiegangers en heeft ze een exotische fruittuin. In de omgeving staat Caroline bekend als één van de waardevolle vrijwilligers van de lokale hondenopvang. Ook is ze trotse moeder van drie dochters, die geregeld bij haar op bezoek komen. Caroline zoekt een sportieve man die niet rookt, die net als zij dol is op honden en die graag goed verzorgd voor de dag komt. Caroline heeft een groot deel van haar leven voor anderen gezorgd, en heeft nu het gevoel dat ze de rust heeft gevonden om haar eigen leven te verrijken met een nieuwe liefde. Ze hoopt een maatje te vinden om haar paradijsje mee te delen.

Eline (Aruba)

De sprankelende Eline liet tijdens de coronaperiode alles achter in Nederland om haar droom waar te maken op Aruba. Ze verbouwde eigenhandig een huis tot een stijlvolle B&B met vier appartementen, waar ze vol trots gasten ontvangt. Ze is ondernemend, sportief en zit vol levenslust. Eline geniet van het eiland, maar mist nog één ding: een liefdevolle man om haar leven mee te delen. Eline wil, net als haar drie zussen, graag een eigen gezin en hoopt dat haar kinderwens ooit in vervulling mag gaan. Na ruim negen jaar single te zijn geweest, is Eline er klaar voor om haar hart te openen voor de ware: een man die avontuurlijk, oprecht en warm is en met wie ze samen aan een nieuw hoofdstuk kan beginnen.

Fred (Bonaire)

Al jaren leeft Fred zijn droom op het zonnige Bonaire. De eigenzinnige kunstenaar runt drie charmante gastenverblijven en is drie keer per week bij de lokale supermarkt voor de deur te vinden met zijn foodtruck genaamd Koninklijke Kip Tukkie, waar hij zijn beroemde zelfgerookte kip verkoopt. Zijn dagen zijn gevuld met creatief bezig zijn, avonturen beleven en genieten van onbegrensde vrijheid. Bijna dagelijks verkent hij het eiland op zijn mountainbike. Fred is een energieke levensgenieter met chaotische charme en een groot hart. Nu zoekt hij een vrouw die zijn passie voor het leven deelt. In het ideale geval is zij een gezellige en flamboyante vrouw. Het liefst iemand die creatief, spannend en jong van geest is. Fred wil een partner vinden die niet bang is om het avontuur aan te gaan en samen met hem de wereld wil verkennen.

Iris (Spanje)

De creatieve en stralende Iris runt in Catalonië een Soulfarm, waar ze onder meer ruimte voor groepen aanbiedt om retreats te organiseren. Zelf is ze naast B&B-eigenaar en boss lady ook moeder van vier zoons, maakt ze prachtige kunst en gaat ze op haar vrije dagen graag salsadansen of genieten van het culturele aanbod in de veelzijdige Catalaanse omgeving. Iris zoekt een man die net als zij midden in het leven staat en vol passie zit. Ze omschrijft zichzelf als iemand waarmee je kunt lachen, dansen en het leven vieren. Via deze weg hoopt ze een nieuwe soulmate te ontmoeten!

Nisha Tara (Frankrijk)

In het groene hart van Lot-et-Garonne schuilt een kleurrijke oase, waar Nisha Tara haar Franse droom leeft. De eigenzinnige creatieveling is van vele markten thuis en runt in La Rouquette een zogenaamde ‘Inn’, met meerdere gastenverblijven. Ze wil er een vrijstaat creëren, met respect voor de natuur. Nisha Tara biedt ruimte aan groepen voor retreats, gezien het terrein de ideale omstandigheden biedt om volledig tot jezelf te komen. Dat betekent niet dat het er altijd rustig is, want er wordt geregeld een feestje georganiseerd op het terrein! Er ontbreekt alleen nog een belangrijk aspect in haar leven: een leuke, lieve en open-minded vrouw om haar leven mee te delen. Nisha Tara hoopt met dit avontuur een vrouw te vinden waar ze op kan bouwen. Ze wil een zielsverwant vinden die haar aanvult en waar ze samen mee kan genieten van het Franse leven.

Paul (Spanje)

Na jaren van een druk bestaan in het bedrijfsleven verruilde Paul samen met zijn vrouw in 2021 het leven in Nederland voor een nieuw avontuur in Spanje. Hun droom kwam uit met de opening van hun B&B in Vidreres, maar dat geluk werd in 2024 hard onderbroken toen zijn vrouw na een kort ziekbed kwam te overlijden. Nu zet Paul hun droom voort, met dezelfde warmte en toewijding. Hij geniet van het buitenleven, koken en de gezelligheid met vrienden en zijn dochters Laura en Sofie, die ook in Spanje wonen. Paul zoekt een liefdevolle vrouw met wie hij zijn leven, zijn B&B en ook zijn hart kan delen. Een vrouw die, net als hij, gelooft dat het nooit te laat is voor een nieuw begin en die de kleine dingen in het leven kan waarderen.

Thomas (Spanje)

De ondernemende en energieke Thomas woont en werkt in Valencia, maar heeft sinds vorig jaar in Dénia een passieproject gevonden: een B&B. Thomas verhuurt de villa aan vakantiegangers, maar is er zelf ook geregeld te vinden omdat hij soms de behoefte voelt om de drukke stad te ontvluchten. In Valencia leeft hij van dag tot dag, terwijl hij zijn eigen bedrijf runt. Naast zijn drukke werkleven houdt Thomas ook van gezelligheid. Maar er ontbreekt iets: een geliefde aan zijn zijde! Hij is dan ook op zoek naar een gezellige, sportieve en zelfstandige vrouw die mogelijk net als hij de wens heeft om in de toekomst een gezin te stichten. Hij wil dit avontuur gebruiken om iemand te vinden waarmee hij kan lachen, genieten en nieuwe plekken kan ontdekken. Samen met zijn trouwe viervoeter Fox opent Thomas graag de deuren van zijn Spaanse paradijs, voor een zoektocht naar de ware.

Timothy (Ibiza)

Al dertien jaar is Timothy het stralende middelpunt op Ibiza. De altijd energieke ondernemer runt een kroeg, snackbar, heeft meerdere foodtrucks en werkt aan zijn eigen kaviaarmerk. Na jarenlang een B&B en guesthouse te hebben gerund heeft hij nu een nieuw project op het oog. Timothy leeft vol passie en zonder planning: bij hem draait alles om genieten van het moment. Na ruim een jaar vrijgezel te zijn geweest, zoekt hij een man die zijn ritme begrijpt, net zo avontuurlijk is als hij en tegen een stootje kan. In het ideale geval is zijn toekomstige partner eerlijk en zelfstandig. Het liefst met de nodige diepgang en levenslust. Achter Timothy’s stoere houding schuilt een warme, loyale man die klaar is om zijn hart te openen voor een nieuwe liefde.
Bron:RTL
Foto:© thirza Wijnja

Let op niet spoileren, voor de videoland kijkers is hier een topic
RLS / [Videoland] B&B vol liefde 6de seizoen #1 voor de vooruitkijkers
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
pi_221418021
Wat is holotropisch ademwerk?
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam, met dubbel s welteverstaan.
pi_221418165
In eerdere seizoenen vond ik de muziekkeuze altijd wel goed, ze waren er meestal subtiel mee. In dit seizoen totaal niet. Vooral in de eerste afleveringen ging het van de hak op de tak; snelle afwisselingen tussen wat generieke deuntjes en normale muziek waar dan ook met regelmaat vreemde volumeverschillen in zit.

Verder niet heel belangrijk, maar het viel me wel direct op. Misschien moeten ze er zelf ook nog even inkomen. :Y)
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
pi_221418190
Thomas komt volgende week zag ik in het voorstuk. Can't wait. Dat was toch die blonde met ietwat groot ego? :D
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_221418197
Die vent bij Eline lijkt wel eind 40 en zo van de hoek van de straat geplukt waar die de hele dag rondhangt met een blik export bier in de vuist.
  vrijdag 24 juli 2026 @ 11:28:23 #6
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_221418652
Nico Dijkshoorn @doordevil kijkt ook naar dit programma en schreef er een column over:
https://www.libelle.nl/sh(...)iefde-gordon~88a3da1
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_221418674
Zou Eline wel echt goed gekeken toen zij haar kandidaten uitzocht? :? De 1ste lijkt in ieder geval zó van een vismarkt geplukt. Hij ging ook maar meteen de diepte in op het terras. 2 Ringen door je eikel en je verstand is meteen beschadigd. Nee, geen type voor zo´n leuke vrouw. :N
Gordon-look-a-like nog irritanter dan in de 1ste uitzending. Zal die Pool van afkomst dit wel zien zitten? In ieder geval is Michael er al zat van en terecht. :r
Nisha Tara redt een zwaluw uit het kasteel en daarmee stal ze mijn hart voor een 2de keer. Alleen jammer dat ze een erg slordige, bijna viezige levensstijl heeft, daar houd ik niet van. Haar mini leek een afvalberg en hoe moeilijk is het om een klein autootje een beetje op orde te houden, jammer dit. En dan op stap gaan met haar 1ste kandidate naar een kasteel terwijl je elkaar beter eerst even kunt leren kennen in je eigen woonplek lijkt mij. :Y
En dan hebben we Iris nog. De 50-jarige vrouw die eerder lijkt op een 40-jarige. Wat een lieverd is dat zeg, met 4 kinderen waarvan de jongste op 6 maanden leeftijd overleden is. Dat is een vechter en harde werker, dat zie je zo.
Ben benieuwd wat voor type man ze gaat kiezen en of er een klik gaat ontstaan want ik gun haar het beste van het beste. Volgens mij heb ik al eens zo´n vrouw gezien die precies dezelfde kunst maakt als Iris. Ik vind die kunst trouwens erg lelijk maar dat is natuurlijk erg persoonlijk. De kandidaat zal wel door de keuring moeten van de vader van haar boys, begrijpelijk. ;)
En Paul, ja, die heeft een beetje pech met zijn eerste 2 dames. De een is te druk terwijl er gasten zijn en de ander grijpt te vroeg in alhoewel die nu al inziet dat een B&B garant staat voor elke dag weer ander mensen in huis en eieren bakken zónder haar dochter. Ja, dat had je dus wel eerder kunnen bedenken. Paul helemaal in de war en zal moeten bijkomen van de korte drukte. :{w
De zelfbenoemde kunstenaar ziet een nieuwe kandidate en sprong gelijk op standje ´geil´, leek mij een veel te jonge meid maar dat weet ik niet zeker. Zo´n zweefhengst hebben we al eerder gezien dus zal mij benieuwen. _O-

[ Bericht 0% gewijzigd door Chea49 op 24-07-2026 11:44:40 ]
pi_221418697
quote:
3s.gif Op vrijdag 24 juli 2026 11:28 schreef golfer het volgende:
Nico Dijkshoorn @:doordevil kijkt ook naar dit programma en schreef er een column over:
https://www.libelle.nl/sh(...)iefde-gordon~88a3da1
Geweldig stukje en zó in de roos! ^O^
pi_221418715
quote:
5s.gif Op vrijdag 24 juli 2026 09:25 schreef vosss het volgende:
holotropisch ademwerk
https://www.holotropischademwerk.nl/#voor-wie
pi_221418730
Ik vind de nieuwe gozer bij "Goor 2.0" op Ibiza wel een leuke jongen, ben benieuwd of hij het verwende nest een beetje kan indammen.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_221419197
Is er eigenlijk iets bekend in hoeverre Timothy echt een horeca ondernemer is, in de zin van heeft hij daadwerkelijk zelf iets opgebouwd of was hij zo vaak op Ibiza te vinden om te zuipen dat rijker ouder of een sugardaddy heb maar gewoon een toko cadeau hebben gegeven en hij vervolgens alles door het personeel laat doen? Ik heb namelijk nog nooit een (horeca) ondernemer ontmoet die zoveel zucht, liever op de bank hangt en sowieso niks onderneemt waar geen alcohol bij betrokken is. Michael daar in tegen komt wel over als een ondernemer en kan mij niet voorstellen dat die echt iets in Tim ziet op de langer termijn.
  vrijdag 24 juli 2026 @ 13:14:37 #12
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_221419225
Gordon zit ook in B&B :')
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  vrijdag 24 juli 2026 @ 14:36:38 #13
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_221420000
https://www.nu.nl/media/6(...)r-nieuwe-liefde.html

Esther van bij Paul is ongeneeslijk ziek.
<a href="https://forum.fok.nl/topic/1321859/1/30" target="_blank" >HuHu en kwiwi hebben een kindje gemaakt</a> O+
  vrijdag 24 juli 2026 @ 14:43:17 #14
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_221420020
quote:
11s.gif Op vrijdag 24 juli 2026 14:36 schreef kwiwi het volgende:

Jeetje.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_221420049
quote:

Vreselijk bericht zeg ;(
  vrijdag 24 juli 2026 @ 17:54:59 #16
501164 KinKiJan
[redacted]
pi_221421893
Ik hoop niet dat ze Caroline en die man die er is nog heel vaak samen laten zien als ze aan tafel zitten. Op het terras, in haar huis, maakt niets uit; ze voeren 'hele gesprekken' terwijl ze beiden hun mond vol hebben. Ik.vin.goor :X
  Moderator vrijdag 24 juli 2026 @ 18:49:22 #17
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_221422279
quote:

Och wat sneu ;(
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
pi_221422792
quote:

Wat triest!
pi_221426124
quote:

O, wat vreselijk zeg! Was ze in de uitzending nog een drukke en vrolijke tante, nu doodziek en afwachten wat haar toekomst brengt. Zó snel kan iets gaan in het leven. :'(
pi_221426134
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2026 17:54 schreef KinKiJan het volgende:
Ik hoop niet dat ze Caroline en die man die er is nog heel vaak samen laten zien als ze aan tafel zitten. Op het terras, in haar huis, maakt niets uit; ze voeren 'hele gesprekken' terwijl ze beiden hun mond vol hebben. Ik.vin.goor :X
Vond dat ook erg onsmakelijk, vooral bij haar met die vreselijke lippen. :r
pi_221428411
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2026 13:08 schreef KapiteinChris het volgende:
Is er eigenlijk iets bekend in hoeverre Timothy echt een horeca ondernemer is, in de zin van heeft hij daadwerkelijk zelf iets opgebouwd of was hij zo vaak op Ibiza te vinden om te zuipen dat rijker ouder of een sugardaddy heb maar gewoon een toko cadeau hebben gegeven en hij vervolgens alles door het personeel laat doen? Ik heb namelijk nog nooit een (horeca) ondernemer ontmoet die zoveel zucht, liever op de bank hangt en sowieso niks onderneemt waar geen alcohol bij betrokken is. Michael daar in tegen komt wel over als een ondernemer en kan mij niet voorstellen dat die echt iets in Tim ziet op de langer termijn.
Klopt !! Een goed lopende zaak kan niet zonder een eigenaar die daar continu toezicht op houdt. Zo niet, dan gaan de zaken snel bergafwaards. Het personeel gelooft het dan ook wel.
pi_221428494
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2026 14:48 schreef Bever_NL het volgende:

[..]
Klopt !! Een goed lopende zaak kan niet zonder een eigenaar die daar continu toezicht op houdt. Zo niet, dan gaan de zaken snel bergafwaards. Het personeel gelooft het dan ook wel.
Zo zwart wit is het natuurlijk niet. Het kan zijn dat je het geld hebt er goed manegment op te zetten. Al moet dat management wel voor zo'n lakse eigenaar als Timothy willen werken.

Het kan ook zijn dat het eerst van zijn ouders was en hij het in de schoot geworpen heeft gekregen.
  zaterdag 25 juli 2026 @ 15:02:55 #23
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_221428564
Zou hij niet een beetje de dandy willen uithangen voor TV en voor de mannen die komen? Dat het een houding is die hij zichzelf aanmeet, terwijl hij buiten dit BBVL-intermezzo best hard aan het werk is?

Volgens mij presenteerde hij zich in het voorstelfilmpje wel als actieve man. Hij gaf de eerste uitzending ook aan geen partner te willen die de hele dag op de bank zit. Het lijkt wel alsof hij zich geen raad weet met de situatie en daarom vervalt in gedrag van een verwend jongetje. Misschien denkt hij ook wel dat het geestig is zich zo te gedragen, dat mensen dat wel grappig en leuk vinden.
Snobs have more fun!
KLIK!
  zaterdag 25 juli 2026 @ 15:52:14 #24
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_221428983
Zou beetje de omgekeerde wereld zijn, en niet typisch iets voor 'succesvolle mannen'.
Hij voert wel een act uit, alleen geen leuke act. Vraag me af wat er nou achter zit bij hem.
Gourmetten of steengrillen?
pi_221432808
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2026 15:02 schreef Duderinnetje het volgende:
Volgens mij presenteerde hij zich in het voorstelfilmpje wel als actieve man. Hij gaf de eerste uitzending ook aan geen partner te willen die de hele dag op de bank zit. Het lijkt wel alsof hij zich geen raad weet met de situatie en daarom vervalt in gedrag van een verwend jongetje. Misschien denkt hij ook wel dat het geestig is zich zo te gedragen, dat mensen dat wel grappig en leuk vinden.
Ja dat dacht ik mij dus ook te herinneren, in het voorstel filmpje gaf hij nu juist aan geen vent te zoeken die zich zo gedraagt als hoe hij zich nu profileert. Michael zou dus in die zin iemand zijn die hij zoekt, hij heeft dan nu wel zijn zaken verkocht, maar ik denk zo dat hij na een tijdje toch wel weer iets nieuws gaat ondernemen.

Het lijkt nu inderdaad wel of Timothy een act opvoert, maar waarom? Een tv personality worden? Ik vind er namelijk niks grappigs aan en neem hem als ondernemer niet serieus wat toch zijn core business is.
  zaterdag 25 juli 2026 @ 23:37:30 #26
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_221432841
Timothy wil graag BNer worden en heeft zich daarom ook al in het recente verleden omringt met derderangs BNers als Patty Brard.
Poef.....gone! ©golfer
pi_221433090
quote:
9s.gif Op zaterdag 25 juli 2026 23:37 schreef golfer het volgende:
Timothy wil graag BNer worden en heeft zich daarom ook al in het recente verleden omringt met derderangs BNers als Patty Brard.
Vind nu juist Patty Brard geen derderangs BN-er, die zit in de middenmoot en heeft zichzelf al jarenlang staande gehouden en er is zelfs over haar een serie gemaakt.

Wat ik wel weer las over een ander kandidaat is dit. De overleden vriend van Eline waar ze net drie maanden verkering mee had.

https://www.misdaadjourna(...)n-van-elco-gjaltema/
pi_221433149
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2026 00:24 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Vind nu juist Patty Brard geen derderangs BN-er, die zit in de middenmoot en heeft zichzelf al jarenlang staande gehouden en er is zelfs over haar een serie gemaakt.

Wat ik wel weer las over een ander kandidaat is dit. De overleden vriend van Eline waar ze net drie maanden verkering mee had.

Ja dat was al bekend, maar ze kende elkaar 3 maanden :D De liefde van haar leven
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_221433821
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2026 10:14 schreef KinKiJan het volgende:
In eerdere seizoenen vond ik de muziekkeuze altijd wel goed, ze waren er meestal subtiel mee. In dit seizoen totaal niet. Vooral in de eerste afleveringen ging het van de hak op de tak; snelle afwisselingen tussen wat generieke deuntjes en normale muziek waar dan ook met regelmaat vreemde volumeverschillen in zit.

Verder niet heel belangrijk, maar het viel me wel direct op. Misschien moeten ze er zelf ook nog even inkomen. :Y)
Er is volgens mij wel een ander regieteam. De scenes gaan wat vlotter dan de vorige seizoenen bijvoorbeeld. Dat vind ik overigens prettiger om naar te kijken.
pi_221434479
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2026 00:24 schreef Firuze60 het volgende:

[..]

Goed verhaal, lekker kort :')
pi_221447626
Nee Fred, je gaat idd niet vrijen met handschoenen en laarzen aan. :+
  maandag 27 juli 2026 @ 21:16:55 #32
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_221447635
Timothy ligt als een luie arrogante draak op de bank met zo'n blik van "ik ben de grote ster hier, laten jullie maar eens zien wat je mij te bieden hebt". Terwijl hij zelf verder weinig tot niks te bieden lijkt te hebben. Het is nou ook niet alsof er een George Clooney op de bank ligt :')
<a href="https://forum.fok.nl/topic/1321859/1/30" target="_blank" >HuHu en kwiwi hebben een kindje gemaakt</a> O+
pi_221447712
Die vrouw bij Fred begint al over een huwelijks aanzoek op het strand en dat ze geen nee gaat zeggen, ze zit net in de taxi. Al past ze wel bij hem.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_221447747
Haha die vent bij Iris, je uiterlijk is goedgekeurd _O- En ik neem wat jij neemt (doe dat toch niet) strontvervelend is dat Wat heb je open :{w
pi_221447791
Fred verkoopt echt die kippen. _O- *ril*
pi_221447813
Hebben ze de filmpjes niet eerder gezien? Thomas weet na 1,5 zin al dat Fleurrrrrrrr het niet is. Foei Fleur, je gaat naar de sportschool.
pi_221447833
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2026 21:48 schreef Pisces het volgende:
Fred verkoopt echt die kippen. _O- *ril*
Zien er heerlijk uit, lekker gerookt. :Y)
pi_221447929
Die Michael is ook vals om die Peter weg te sturen als ze op een terras zitten, dat kan je toch ook doen als ze weer thuis zijn.
pi_221447946
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2026 21:34 schreef Soury het volgende:
Die vrouw bij Fred begint al over een huwelijks aanzoek op het strand en dat ze geen nee gaat zeggen, ze zit net in de taxi. Al past ze wel bij hem.
Het is de Els van 2 seizoenen geleden
En de Renate van JP van afgelopen seizoen
Man, man, man. _O-
pi_221447957
Ik blijf Fred een onsympathieke man vinden
pi_221447961
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2026 22:21 schreef Pisces het volgende:

[..]
Het is de Els van 2 seizoenen geleden
En de Renate van JP van afgelopen seizoen
Man, man, man. _O-
Maar ik vind haar wel leuk en zij elkaar. Ben altijd wel benieuwd of dat ineens gaat knallen als er wat tegenzit, of als er een nieuwe dame komt en ze ineens héél anders is.
pi_221447972
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2026 22:23 schreef TheVulture het volgende:
Ik blijf Fred een onsympathieke man vinden
Door het voorstukje dat ze maar rond blijft draaien? Oid :')
pi_221447988
quote:
10s.gif Op maandag 27 juli 2026 21:53 schreef Pisces het volgende:
Hebben ze de filmpjes niet eerder gezien? Thomas weet na 1,5 zin al dat Fleurrrrrrrr het niet is. Foei Fleur, je gaat naar de sportschool.
Dat is zo'n regie-dingetje. Volgens mij moet elke eigenaar op beeld één iemand afwijzen en dan moet je een reden geven.
pi_221447990
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2026 22:26 schreef Pisces het volgende:

[..]
Door het voorstukje dat ze maar rond blijft draaien? Oid :')
"Ik heb ook gewoon een bel hoor"... zelfs de als grapjes bedoelde opmerkingen komen gewoon vervelend zijn strot uit.
pi_221448034
Ik zou Fleur ook afwijzen, al is het alleen maar om de naam.
pi_221448068
Goh een buik vol met vlinders. Hoe dan ze is er nog geen 24 uur, wat een portret. :')
pi_221448080
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2026 22:52 schreef Soury het volgende:
Goh een buik vol met vlinders. Hoe dan ze is er nog geen 24 uur, wat een portret. :')
Ze had ze in Nederland al :')
pi_221448220
Ik vind Timothy een beetje een zeikerd maar ik kan z’n eerlijkheid ergens ook wel waarderen. Hij komt heel kalm en ontspannen over eigenlijk. Ik vind zijn eerste bezoeker Michaël heel vervelend. Overheersend, claimend en arrogant.
Volgens mij ook jaloers. Daar heb ik meer red flags gevoelens bij.

Fred komt inderdaad naar over. Een man met 2 kanten?
Nu is het ook nogal wat om 24/7 ineens een compleet vreemde om je heen te hebben. Die 1e vrouw was totaal geen match.
Kan zeker een hork zijn maar wil hem wel voordeel van de twijfel geven. Qua goedheid.
En die 2e is zwaar overdreven. _O-

Caroline heeft wel iets droogs. :D Zij en Arie zijn best
prima samen. Niet eens als stel maar alsof ze gewoon maatjes zijn. Ik kan haar niet peilen wat ze van een man wil en waarom. Recht voor z’n raap wel. :D

En voor de rest vind ik het allemaal zo zo.
Die Indiase lesbische heeft wel een top uitstraling! Die tuttebel erbij vind ik helemaal niks. :')
pi_221448221
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2026 22:52 schreef Soury het volgende:
Zweefteef! En dat op die leeftijd. :')
pi_221448299
© Rick Evers:

Yvonne wil graag een keer aan Freds tonijn voelen. Die schunnige taal van die senioren van tegenwoordig, ik blijf me erover verbazen. En dat op nationale televisie hè.
Sinds die mevrouw van 63 is vertrokken, is Fred weer gewoon Fred. Of zoals ie het zelf zegt: extrafred. En dat goede humeur werd alleen maar beter toen Yvonne voor het hekje stond. Ze moest alleen wel schreeuwen want de bel was onvindbaar. En Fred was net bezig om met handschoenen en laarzen aan de liefde te bedrijven met zijn gerookte kippen. Maar het kan ook zijn dat ik dat verkeerd verstaan heb.
‘Daar staat mijn sprookje’, aldus Fred. ‘Dat wapperende jurkje, een kop met haar en uitstraling met de ogen. Die gaat hier niet meer weg.’ Ik dacht alleen maar: als ze echt een sprookje is, waarom tik je haar dan zo hard op haar schouder, Fred? Tot twee keer toe zelfs. Dat worden blauwe plekken morgen.
Het enthousiasme van Yvonne was er niet minder om. Ze voelde bij de eerste omhelzing al een soort magneet en vlak daarna een complete dierentuin in haar buik. Dat laatste heb ik zelf ook een keer gehad. Bleek voedselvergiftiging te zijn. Heb de hele nacht op de wc gezeten.

Bij Elena heeft Boy ook de hele nacht niet geslapen, maar in zijn geval kwam het door de jetlag. Toch kijkt ie uit naar de middag, want misschien zit er wel een klein kusje in. Elena denkt daar zelf heel anders over, maar wil wel graag profiteren van het feit dat er nu een hovenier in huis is. Op naar het tuincentrum. Boy adviseert houtsnippers van Pokon. Zelf was Elena daar nooit opgekomen. Die neemt meestal mestkorrels als ze houtsnippers nodig heeft.
Thuis draperen ze samen de vochtige houtsnippers in de plantenbakken, waarbij Elena af en toe het voorhoofd van Boy droogdept. En dat klinkt erotischer dan het is. Elena ziet vooral de praktisch kant. Het is gewoon fijn dat Boy zo vrolijk en behulpzaam is. Ze heeft van Naomi ook de tip gekregen hulp aan te nemen. Niemand weet wie Naomi is, maar dat maakt verder niet uit. Morgen gaan ze waarschijnlijk vis eten in het restaurant van Pieter. Een tip van Joyce.

Op Ibiza is Geer aan het strijken. Hij overpeinst de situatie. Kan hij wel leven met iemand die graag op 1 staat? Geer staat immers zelf ook graag op 1. Het lukte hem al meerdere keren. Het begon in 1985 met Ticket To The Tropics en later bereikte ook No More Boleros en Maak Me Gek de nummer 1-positie in de enige echte Nederlandse Top 40.
Gelukkig biedt de aankomende bruiloft op Curacao uitkomst. Even weg van die kaviaarlikker. Bovendien krijgt Peter dan ook de ruimte. Niet dat het zin heeft, want Peter wil helemaal geen leventje met oesters en kaviaar. Die wil gewoon een muurtje stuken en tussen de middag een bal gehakt naar binnen werken. Maar goed. Dat komt wel weer.

Wie hebben we nog meer? Oh ja, Iris. Die heeft Edwin op bezoek. Edwin is een man die op het eerste gezicht heel aardig en joviaal lijkt. Maar als je er op een verjaardag per ongeluk de hele avond naast hebt gezeten, zeg je ’s avonds in bed tegen je partner:
‘Ik zat de hele avond naast Edwin.’
‘Ja, schat ik zag het.’
‘Ik wil dat nooit meer meemaken.’
‘Was het zo erg?’
‘Erg? Het was vreselijk. Ik ben kapot. Hij heeft me helemaal suf geluld. Ik weet alles van die man. Alles. Vraag me maar iets. Maakt niet uit wat. Ik weet alles.’
‘Ehhh, hoe drinkt hij zijn koffie?’
‘Zwart. Maar nu echt een moeilijke. Maakt niet uit wat.’
‘Waar zat hij vroeger op school?’
‘Op de openbare basisschool de Lelie in Raamsdonkveer. Hij had 14 jongens en 11 meisjes in de klas en zijn juf heette Marieke. Zijn beste vrienden waren Bas en Joris. Met Joris is hij later nog wezen kamperen in Zeeland en daar heeft hij zijn maagdelijkheid verloren aan Cathalijne. Dat was een blond meisje met een bril die 12 konijnen in de achtertuin had lopen. Dat was een foutje. Ze hadden er twee, Snuf en Witje, maar toen ze met haar ouders terugkwam van vakantie, liepen die beesten overal.’
‘Jeetje schat, je zult wel moe zijn.’
‘Ik ben kapot.’
‘Ga maar lekker slapen.’
‘Ik wil nooit meer naast Edwin zitten.’
‘Komt goed schat.’
‘Echt niet hoor.’
‘Ik begrijp het.’

De laatste praatjesmaker van vanavond luistert naar de naam Thomas. Hij heeft een wild leven gehad als barman en skileraar met veel drank, veel vrouwen en veel soa’s. Maar Thomas is veranderd. Hij fietst nu op een fatbike door Valencia met een klein pluizig handtashondje in een draagzak. Laat die zin nog eens op je inwerken:
Hij fietst nu op een fatbike door Valencia met een klein pluizig handtashondje in een draagzak.
Het is duidelijk. Meer bewijs hoeven we niet. Thomas heeft zijn wilde leven definitief achter zich gelaten.
Tot morgen. En dat wordt leuk, want Fred begint nu al moe te worden van Yvonne, de roterende zendmast. Toch geen 11 op de schaal van Fred dus.

pi_221448319
Dat voorbeeld over Edwin. _O- Lijkt me zeker een prima peer maar inderdaad die gozer moet eens te horen krijgen dat hij alleen en teveel over zichzelf lult.
Wees bewust! :Y
pi_221449823
Die Iris die gun je echt een ontzettend mooie niet grijze niet dikke niet teveel over zichzelf pratende man. Deze man die er nu is is echt helemaal niets.
pi_221449853
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2026 11:06 schreef Remco het volgende:
Die Iris die gun je echt een ontzettend mooie niet grijze niet dikke niet teveel over zichzelf pratende man. Deze man die er nu is is echt helemaal niets.
Hij vindt zelf van wel!

Iris is echt leuk ja. Geen wonder dat die veel aanmeldingen kreeg. Dat is een catch!
pi_221449872
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juli 2026 15:02 schreef Duderinnetje het volgende:
Zou hij niet een beetje de dandy willen uithangen voor TV en voor de mannen die komen? Dat het een houding is die hij zichzelf aanmeet, terwijl hij buiten dit BBVL-intermezzo best hard aan het werk is?

Is misschien ook een keuze van de productie/regie die alleen dit soort scènes uitzendt.
pi_221449876
quote:
8s.gif Op maandag 27 juli 2026 22:17 schreef Soury het volgende:
Die Michael is ook vals om die Peter weg te sturen als ze op een terras zitten, dat kan je toch ook doen als ze weer thuis zijn.
Alles voor de tievie en voor ons O+ *G*
pi_221449881
Thomas die zijn buurman uitnodigd om samen de filmpjes te bekijken. Dat schiet toch ook niet op? Waar is zijn broerrrrr ??
  dinsdag 28 juli 2026 @ 12:03:44 #57
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_221450341
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2026 11:19 schreef Blues het volgende:

[..]
Is misschien ook een keuze van de productie/regie die alleen dit soort scènes uitzendt.
Ja, dat denk ik ook wel.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_221450515
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 juli 2026 11:13 schreef vencodark het volgende:

Iris is echt leuk ja. Geen wonder dat die veel aanmeldingen kreeg. Dat is een catch!
Ze had toch juist weinig filmpjes?
pi_221450883
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2026 21:34 schreef Soury het volgende:
Die loopt inderdaad wel erg hard van stapel. En dat voelen dat ze bij elkaar horen, zou ze een glazen bol bij zich dragen? Die is al helemaal verliefd op Fred. Fred loopt net zo hard van stapel maar we zien in de vooruitblik dat het dan toch mis gaat lopen? Hardlopers zijn doodlopers. :Y

[ Bericht 0% gewijzigd door Chea49 op 28-07-2026 13:11:06 ]
pi_221451019
quote:

[..]
Hij vindt zelf van wel!

Inderdaad een erg leuke dame. Heeft al luxe tenten klaargezet voor haar gasten, inclusief warmtedekentjes voor de koude nachten daar. *; Die man die er nu is kan ze beter de volgende dag alweer naar huis gaan sturen. Die vindt zichzelf zó geweldig dat het ongemakkelijk wordt voor Iris. :R
pi_221451031
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2026 11:21 schreef Blues het volgende:
Thomas die zijn buurman uitnodigd om samen de filmpjes te bekijken. Dat schiet toch ook niet op? Waar is zijn broerrrrr ??
Vind het sowieso onzin om er anderen bij te halen om te helpen kiezen. Dat kun je zélf toch wel? :|W
pi_221451056
En Timothy, ja, das een geval apart. Hij lijkt het allemaal minder serieus te nemen dan zijn kandidaten. Die jonge gast heeft gelukkig al door dat Timothy alleen maar van luxe houdt en verder niet vooruit te branden is. Vraag me af waarom hij dan nu al voorstelde wel voor hem te willen koken terwijl Timothy lekker lui op de bank blijft liggen. En de andere kandidaat is nu al stik jaloers dat hij straks 2de viool moet gaan spelen. Jaja, Timothy wil 100% aandacht en daar zul je het toch mee moeten doen. Timothy zoekt geen echte liefde maar een voetveeg die hij allerlei opdrachten kan laten uitvoeren terwijl hij lekker kaviaar van zijn bolle knuistjes aan het likken is. :{w
pi_221451083
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2026 12:37 schreef Pisces het volgende:

[..]
Ze had toch juist weinig filmpjes?
Nee, dat was die Indiase. Nisha? Die was al na 3 klaar.
pi_221451105
quote:
Ik vind dat vaak in het progamma. Dat goed geconserveerde vrouwen met zulke types aan komen zetten. Misschien moeten ze gaan voor een paar jaar jonger in plaats van vijf jaar ouder.
pi_221451106
quote:

[..]
Hij vindt zelf van wel!

Had die veel aanmeldingen ja? Allemaal van die slome dikkerds, of waarom kiest ze die dan uit?
pi_221451113
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2026 13:10 schreef Chea49 het volgende:

[..]
Vind het sowieso onzin om er anderen bij te halen om te helpen kiezen. Dat kun je zélf toch wel? :|W
Maar dan wordt er niet bij gepraat, en dat is niet leuk voor de beelden. Hallo, het is televisie.
pi_221451127
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2026 13:27 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]
Had die veel aanmeldingen ja? Allemaal van die slome dikkerds, of waarom kiest ze die dan uit?
Dat meende ik wel dat gesuggereerd werd. Trouwens, ik zou dat 100% begrijpen.
pi_221451130
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2026 13:10 schreef Chea49 het volgende:

[..]
Dat is natuurlijk gezellig voor de kijkbuiskinderen. :+
pi_221451145
quote:
10s.gif Op maandag 27 juli 2026 21:53 schreef Pisces het volgende:
Fleur leek mij op het eerste oog juist een hartstikke leuke :@ :Y
In elk geval by far de leukste uit de aanmeldingen die voorbij kwamen. :)
pi_221451148
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2026 13:29 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]
Maar dan wordt er niet bij gepraat, en dat is niet leuk voor de beelden. Hallo, het is televisie.
Das ook weer zo. ;)
pi_221451178
quote:

[..]
Die lieten hun dikke buik wijselijk buiten beeld. _O-
pi_221451227
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 juli 2026 13:22 schreef vencodark het volgende:

[..]
Nee, dat was die Indiase. Nisha? Die was al na 3 klaar.
Ik heb bij Iris ongeveer 5 filmpjes gezien. Niet veel aanmeldingen.
pi_221451252
quote:

[..]
En ze vindt uiterlijk erg belangrijk. Ze had gewoon weinig te kiezen dus dan maar deze.
  Moderator dinsdag 28 juli 2026 @ 16:54:08 #74
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_221452294
quote:
Ik vind hem ook niet bijzonder maar dik is ie toch totaal niet :?

Ik vind Paul juist een stuk dikker dan hij in het voorstukje deed voorkomen, het verbaasd me dat de dames daar niet een beetje op afknappen :@
5 - 28 februari Thailand O+
pi_221452373
Wat ? Laat Iris gasten in tenten logeren ?
Ik zou hard weglopen. Wat is dat voor onzin dat je de mannen die komen minder belangrijk vindt dat de BB gasten . Wat is dat voor krenterigheid ? Hoop dat de mannen dit niet gaan pikken en een normaal slaapverblijf vragen .
  dinsdag 28 juli 2026 @ 17:12:22 #76
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_221452384
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2026 17:10 schreef Rokehejemi8 het volgende:
Ik zou hard weglopen. Wat is dat voor onzin dat je de mannen die komen minder belangrijk vindt dat de BB gasten . Wat is dat voor krenterigheid ? Hoop dat de mannen dit niet gaan pikken en een normaal slaapverblijf vragen .
Niks mis met die luxe glampingtenten en ze moet nou ook blijven verdienen aan betalende gasten.
Poef.....gone! ©golfer
  dinsdag 28 juli 2026 @ 17:16:36 #77
501164 KinKiJan
[redacted]
pi_221452406
quote:
Ze had al zoiets gezegd als wanneer een man er moeite mee zou hebben, ze dan meteen weet dat het niet haar man zal zijn.

Vind dat ze het nog best netjes geregeld heeft, het zijn geen goedkope iglo tentjes :)
pi_221452484
quote:
Dat zou een mooie reclame zijn als je betalende, wellicht gereserveerde, B&B gasten laat barsten voor een paar lulletjes van mannen die daar ineens komen verblijven.

Nee hoor, ze heeft groot gelijk en probeert het netjes te maken voor ze. Een kerel zou dit prima vinden, ze blijven echt geen weken. :D
pi_221452524
quote:
Het valt reuze mee en hebben we niet veel slechtere plekken gezien? Thijz (2024) met camper. Ik ben even vergeten hoe de dames daar sliepen.

Het is ruim en dicht. Alleen als het erg koud is, zou ik het niet leuk vinden.
  Moderator dinsdag 28 juli 2026 @ 17:47:26 #80
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_221452534
Luisteren hier mensen ook naar de podcast Reality Check? Elke aflevering wordt daar nabesproken. Ik lig helemaal in een deuk, het is zo spot on _O-
pi_221452598
Die Eline heeft iets onmeunig viezigs.
graag verwijderen
pi_221452855
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2026 16:54 schreef MaJo het volgende:

[..]
Ik vind hem ook niet bijzonder maar dik is ie toch totaal niet :?

Ik vind Paul juist een stuk dikker dan hij in het voorstukje deed voorkomen, het verbaasd me dat de dames daar niet een beetje op afknappen :@
Ik bedoelde niet perse deze man meer in het algemeen, als ik die voorstel filmpjes zo zag zat er niet bepaald een George Clooney bij.
pi_221452931
quote:
15s.gif Op dinsdag 28 juli 2026 18:09 schreef UitStraling het volgende:
Die Eline heeft iets onmeunig viezigs.
Tattoeëringen noemen ze dat :+
  dinsdag 28 juli 2026 @ 20:41:13 #84
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_221453426
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2026 17:47 schreef MaJo het volgende:
Luisteren hier mensen ook naar de podcast Reality Check? Elke aflevering wordt daar nabesproken. Ik lig helemaal in een deuk, het is zo spot on _O-
Ja, vind vooral die met Dook en Stephanie normaal hilarisch :D
pi_221453558
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 juli 2026 20:41 schreef kwiwi het volgende:

[..]
Ja inderdaad die twee. Stephanie voor de goede observaties en Dook voor de persiflages.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_221453606
Die man blijft maar gáááán bij Iris _O-
pi_221453613
quote:
12s.gif Op dinsdag 28 juli 2026 19:30 schreef vosss het volgende:

[..]
Tattoeëringen noemen ze dat :+
Die strakke staart, maar ook een palmboom op de kop :X , zoveel fillers en botox, de outfits, de inkt.

Ben benieuwd of zij zonder al die spuiten ook zo’n markante lach en wangen zou hebben.
pi_221453621
Die jongen heeft het halve ligbed zonder handdoek. Bah. ;(

Foutje van de regie. Lelijk geknipt gingen we middenin een gesprek de reclame in. :D
  dinsdag 28 juli 2026 @ 21:11:45 #89
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_221453651
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2026 21:05 schreef Pisces het volgende:
Die man blijft maar gáááán bij Iris _O-
Veel mensen zonder uit-knop deze uitzending.
  Moderator dinsdag 28 juli 2026 @ 21:13:29 #90
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_221453661
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2026 19:09 schreef Remco het volgende:

[..]
Ik bedoelde niet perse deze man meer in het algemeen, als ik die voorstel filmpjes zo zag zat er niet bepaald een George Clooney bij.
Ah ok :) Ik onthou echt niet die mensen van de filmpjes, dat is altijd maar zo kort. Bizar wel, het is een leuke vrouw, daar verwacht je toch wel een horde leuke kerels voor?

quote:
1s.gif Op dinsdag 28 juli 2026 20:41 schreef kwiwi het volgende:

[..]
Ik ken de namen nog niet maar zal er eens op letten. Zo aflevering 3 luisteren :)

quote:
10s.gif Op dinsdag 28 juli 2026 20:58 schreef Fascination het volgende:

[..]
Ja inderdaad die twee. Stephanie voor de goede observaties en Dook voor de persiflages.
In de tweede aflevering zit een goede persiflage van Celien, misschien is dat wel Dook. Doet ie erg goed _O_

quote:
1s.gif Op dinsdag 28 juli 2026 21:08 schreef Pisces het volgende:
Die jongen heeft het halve ligbed zonder handdoek. Bah. ;(

Foutje van de regie. Lelijk geknipt gingen we middenin een gesprek de reclame in. :D
Wie is die jongen? Beetje erg algemeen zo _O-
pi_221453664
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 juli 2026 21:11 schreef kwiwi het volgende:

[..]
Veel mensen zonder uit-knop deze uitzending.
Ik heb het idee dat deze man erg geniet van de camera’s en daarom erg uitpakt. :')
pi_221453679
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2026 21:13 schreef MaJo het volgende:

[..]
Wie is die jongen? Beetje erg algemeen zo _O-
Boy bij Eline :)
  dinsdag 28 juli 2026 @ 21:16:32 #93
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_221453683
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2026 21:13 schreef Pisces het volgende:

[..]
Ik heb het idee dat deze man erg geniet van de camera’s en daarom erg uitpakt. :')
Denk dat ie probeert snel te connecten met haar, voordat er anderen komen. Maar hij pakt het niet goed aan. Helemaal niet goed :')
  Moderator dinsdag 28 juli 2026 @ 21:16:42 #94
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_221453685
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2026 21:16 schreef Pisces het volgende:

[..]
Boy bij Eline :)
Thanks! Ik kijk vooruit dus weet niet wat jullie live op tv zien ;)
pi_221453705
Straks bij B&B vol liefde
KNIP en we gaan weer verder :D
pi_221453709
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 juli 2026 21:16 schreef kwiwi het volgende:

[..]
Denk dat ie probeert snel te connecten met haar, voordat er anderen komen. Maar hij pakt het niet goed aan. Helemaal niet goed :')
Daar ging m’n drinken bijna :D
  dinsdag 28 juli 2026 @ 21:26:22 #97
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_221453741
Alles draait om Edwin :')

"We praten heel makkelijk". Je bent de enige die praat man _O-
pi_221453757
Yvonne lijkt op Dieuwertje Blok maar dan 2x groter.
pi_221453763
Caroline: het is niet zo dat ik dat niet gewend ben :D :D :D
pi_221453772
Yvonne ratel ratel ratel ratel, wat heerlijk hier die rust _O-
  dinsdag 28 juli 2026 @ 21:30:33 #101
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_221453773
"Waar bent u? Hallo? Oh wat een mooie huis zeg" _O-
pi_221453778
Caroli en Caroline _O_
pi_221453833
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2026 17:47 schreef MaJo het volgende:
Ja ik al jaren, lekker even luisteren dag de erna. :Y)
  dinsdag 28 juli 2026 @ 21:42:10 #104
241690 kibo
Semper Fidelis
pi_221453850
Fred wordt hier dan wel als een hork neergezet, maar hij is in al z'n botheid wel eerlijk. Wie zou er niet horendol worden van zo n type als Yvon.....
pi_221453861
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2026 21:42 schreef kibo het volgende:
Fred wordt hier dan wel als een hork neergezet, maar hij is in al z'n botheid wel eerlijk. Wie zou er niet horendol worden van zo n type als Yvon.....
Al die arme mensen op de woongroep van Yvonne.
(Nee zonder dollen, daar is het misschien wel leuk, positief en vrolijk.)
pi_221453862
“En jij doet niks.” :')
  Moderator dinsdag 28 juli 2026 @ 21:48:32 #107
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_221453885
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2026 21:40 schreef Soury het volgende:

[..]
Ja ik al jaren, lekker even luisteren dag de erna. :Y)
Ik heb het nu pas ontdekt dus ik loop niet helemaal in de pas. 10 afleveringen gezien en ga zo pas de 3e aflevering luisteren. Die samenvatting van een minuut is dan wel handig. Mijn man kijkt de serie niet maar vindt de podcast wel erg leuk :D
pi_221453935
Die kerel die binnenkomt bij Caroline, groet Arie niet loopt met zijn 30 kilo bagage door zonder wat tegen hem te zeggen. Hahaha...
pi_221453960
quote:
10s.gif Op dinsdag 28 juli 2026 21:57 schreef Soury het volgende:
Die kerel die binnenkomt bij Caroline, groet Fred niet loopt met zijn 30 kilo bagage door zonder wat tegen hem te zeggen. Hahaha...
Ja. Ms dacht hij dat Arie personeel was. :D
pi_221453964
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2026 22:00 schreef Pisces het volgende:

[..]
Ja Arie (ik met mijn Fred, het is een Fred denk ik) :D
  Moderator dinsdag 28 juli 2026 @ 22:01:56 #111
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_221453966
quote:

[..]
Dat idee kreeg ik ook, deze man heeft totaal geen oog voor zijn omgeving :')
  dinsdag 28 juli 2026 @ 22:03:13 #112
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_221453974
quote:

[..]
En Arie dacht: Wat doet die strandverkoper hier :D
pi_221453984
Carolie had honden, maar weggeven. Oeps...... Ja als je weg bent krijgen ze geen eten idd :+
pi_221453992
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 juli 2026 22:03 schreef kwiwi het volgende:

[..]
En Arie dacht: Wat doet die strandverkoper hier :D
Meteen handdoeken kopen en gaan liggen voor een Afrikaanse massage.
graag verwijderen
pi_221454016
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2026 22:01 schreef MaJo het volgende:

[..]
Dat idee kreeg ik ook, deze man heeft totaal geen oog voor zijn omgeving :')
Hij weet dat er meer mannen komen. Ms dacht hij dat ze op de bank met 3 man zat en wilde hij extra vaart maken. _O-
pi_221454035
Die schaal met gouden appels op de tafel van Caroline. _O-
pi_221454039
Ja hoe durft een man na een vlucht van 10 uur + 6 uur tijdsverschil moe te zijn. :{w
pi_221454048
Naomi heeft dezelfde zonnebril als ik toen ik 4 jaar was.
pi_221454073
Yvonne reageert op de zee alsof ze voor het eerst buiten Europa is oid.
pi_221454092
Was dat een kleine hint van Iris om stil te zijn tijdens het eten (van haar jongens op school) daarna mogen ze weer gillen en rennen. Helaas Edwin begrijpt dat als school zijnde wel :Y)
pi_221454109
Naomi is 'apart' en vind vooral alles 'chill'...ik ken dit soort meisjes.
Allemaal cabaretteketet!
pi_221454116
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2026 22:20 schreef Pisces het volgende:
Yvonne reageert op de zee alsof ze voor het eerst buiten Europa is oid.
Yvonne is een kwetsbaar en breekbaar vrouwtje die bij een narcistische kerel (met zijn kop vol schaamhaar) zit die om het minste of geringste geïrriteerd raakt en dan zijn plasje moet doen.
graag verwijderen
pi_221454123
Yvonne gaat heel snel op eieren lopen bij iemand als een Fred....
Allemaal cabaretteketet!
  dinsdag 28 juli 2026 @ 22:29:36 #124
501164 KinKiJan
[redacted]
pi_221454126
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2026 22:26 schreef freaky40 het volgende:
Naomi is 'apart' en vind vooral alles 'chill'...ik ken dit soort meisjes.
Ja, kreeg ook meteen flashbacks naar Suus, die bij Bram in Zweden langsging in een eerder seizoen.

We missen 'classic' en 'stoked' nog voor een volle bingokaart :')
pi_221454129
Van die cliche meisjes zijn dit.
Allemaal cabaretteketet!
pi_221454140
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2026 22:29 schreef freaky40 het volgende:
Yvonne gaat heel snel op eieren lopen bij iemand als een Fred....
Hopelijk realiseert Yvonne snel dat Bonaire meer het hoogtepunt is dan Fred. :+
pi_221454146
Even roze bril nog afzetten.
Allemaal cabaretteketet!
pi_221454177
quote:
10s.gif Op dinsdag 28 juli 2026 22:12 schreef Pisces het volgende:
Ja hoe durft een man na een vlucht van 10 uur + 6 uur tijdsverschil moe te zijn. :{w
Caroline zit aan de Costa del Sol, volgens mij is dat 2,5 a 3 uur vliegen. Dat moet wel te doen zijn lijkt me, maar goed vliegen (plus een flinke taxirit) kan wel vermoeiend zijn. Wordt wel weer heel fijn in beeld gebracht... :{w

Overigens vind ik haar niet echt een prettig iemand; ze komt wat overheersend en weinig empatisch over. De vrouwelijke Fred zeg maar; voor hem geldt hetzelfde.
pi_221454181
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2026 22:38 schreef jaha het volgende:

[..]
Caroline zit aan de Costa del Sol, volgens mij is dat 2,5 a 3 uur vliegen. Dat moet wel te doen zijn lijkt me, maar goed vliegen (plus een flinke taxirit) kan wel vermoeiend zijn. Wordt wel weer heel fijn in beeld gebracht... :{w

Overigens vind ik haar niet echt een prettig iemand; ze komt wat overheersend en weinig empatisch over. De vrouwelijke Fred zeg maar; voor hem geldt hetzelfde.
Sorry, ik zat met Bonaire in m’n hoofd. _O-

Ik begreep de inrichting al niet, dat was zo typisch ordinair Spaans. Van Nederlanders in Spanje.
Nu klopt het.
pi_221454188
Ik vraag me steeds af of Caroline zelf zo weinig onderneemt, veel thuis is voor of door de hondjes, of dat de regie dit graag allemaal in casa Caroline wil houden.

Bij Ingrid was het vorig jaar ook nagenoeg altijd aan huis.
pi_221454266
Die nichten zijn net Geer en Goor. Past wel bij elkaar
blablablabla
pi_221454274
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2026 22:56 schreef Elan het volgende:
Die waren heul niet in beeld.
pi_221454376
Fred vindt Yvonne geweldig, althans zolang ze zich niet met zijn kunstwerk bemoeit en haar mond houdt als Fred dat wil. Ik blijf het een engnek vinden. Ja Yvonne lult de oren van je kop en wil graag alles benoemen, maar zoals hij zich over haar uit zowel in persoon als bij de tussenstukjes maakt het voor mij wel duidelijk waarom deze man nog vrijgezel is

[ Bericht 0% gewijzigd door TheVulture op 28-07-2026 23:40:03 ]
pi_221454454
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2026 23:26 schreef TheVulture het volgende:
Fred vindt Yvonne geweldig, althans zolang ze zich niet met zijn kunstwerk bemoeit en haar mond houdt als Fred dat wil. Ik blijf het een engnek vinden. Ja Yvonne lult de oren van je kop en wil graag alles benoemen, maar zoals hij zich over haar uit zowel in persoon als bij de tussenstukjes maakt het voor mij wel duidelijk waarom deze man nog vrijgezel is
Yvonne is hartstikke verliefd (op de camera)
pi_221454464
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2026 23:41 schreef Soury het volgende:

[..]
Yvonne is hartstikke verliefd (op de camera)
Dat wordt druk, die man bij Iris heeft er ook last van. :D
pi_221454501
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2026 23:42 schreef Pisces het volgende:

[..]
Dat wordt druk, die man bij Iris heeft er ook last van. :D
Die is vooral verliefd op zichzelf, die betrekt alles op hem. Beschamend gewoon en klopt zich op de borst dat ze elkaar zo goed begrijpen. Al vind ik Iris wel een hoog Sylvie Meis gehalte hebben, alles klopt alles is mooi en goed en altijd een vriendelijke glimlach (terwijl ze die vent graag wil wiebberren)
pi_221454508
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2026 23:47 schreef Soury het volgende:

[..]
Die is vooral verliefd op zichzelf, die betrekt alles op hem. Beschamend gewoon en klopt zich op de borst dat ze elkaar zo goed begrijpen. Al vind ik Iris wel een hoog Sylvie Meis gehalte hebben, alles klopt alles is mooi en goed en altijd een vriendelijke glimlach (terwijl ze die vent graag wil wiebberren)
Ik vind het gegiechel van Iris inmiddels ook wat storend worden. :) Net een schoolmeisje. En volgens mij is het geen makkelijke vrouw. (Hoeft ook zeker niet.)
pi_221454522
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2026 23:48 schreef Pisces het volgende:

[..]
Ik vind het gegiechel van Iris inmiddels ook wat storend worden. :) Net een schoolmeisje. En volgens mij is het geen makkelijke vrouw. (Hoeft ook zeker niet.)
Dat komt nog wel, heeft nog een klein tikkie nodig denk ik en dan is het klaar. Misschien poes dood en zijn poes was ook dood maar net even erger :D
  dinsdag 28 juli 2026 @ 23:51:21 #139
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_221454523
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2026 22:56 schreef Elan het volgende:
Vandaag niet in beeld geweest.
Poef.....gone! ©golfer
pi_221454526
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2026 23:51 schreef Soury het volgende:

[..]
Dat komt nog wel, heeft nog een klein tikkie nodig denk ik en dan is het klaar. Misschien poes dood en zijn poes was ook dood maar net even erger :D
Ja _O-
pi_221454560
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 juli 2026 23:51 schreef golfer het volgende:

[..]
Ik kijk op Videoland
blablablabla
  Moderator woensdag 29 juli 2026 @ 00:03:35 #142
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_221454561
quote:
Ik vind juist dat hij steeds zo achter haar rug om lult op camera en het niet (duidelijk) recht in haar gezicht zegt. Naar en achterbaks mannetje :r
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 juli 2026 23:51 schreef golfer het volgende:

[..]
Het is toch niet verplicht om alleen over de aflevering van vandaag te praten? :D

[ Bericht 0% gewijzigd door MaJo op 29-07-2026 08:23:29 ]
  Moderator woensdag 29 juli 2026 @ 00:04:43 #143
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_221454563
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2026 00:03 schreef Elan het volgende:

[..]
Ik kijk op Videoland
Oh ik nam het net voor je op :') Kun je beter naar het Videoland topic verhuizen :)
pi_221454565
Zonde om te praten? Het moet echt niet gekker worden. Bel de krant, app het achtuurjournaal, mail Telegraaf punt nl: YVONNE VINDT HET ZONDE OM TE PRATEN.

Goed nieuws voor Fred: er zit dus toch een uitknopje op. Je moet er wel eerst een stukje voor rijden, maar dan heb je ook wat. Of alle energiedrankjes in huis verstoppen, want daar bleef Yvonne 48 uur wakker van. Bovendien zijn de smoothies van Fred veel gezonder. Wat deed hij er ook alweer in? Een rauw ei, spinazie, rode appel en zaadjes geloof ik. Niet te hachelen, maar je kunt er duizend maanden oud mee worden.

In de middag had Fred bedacht om samen de strandstoelen te versieren. Als je een spatpatroon van verf wil, dan kun je een kwast in de verf dippen en het dan tegen de stoel aangooien. Dat is optie 1. Optie 2 is: Naar een winkel gaan voor een gieter. Thuis verf in de gieter doen. Een parasol opzetten. Een trap ervoor zetten. Op de trap klimmen met de gieter in de hand. De verf over de parasol gieten en op de stoel laten druppen. Het resultaat van beide opties is exact hetzelfde, alleen is bij optie 2 je parasol naar de gallemiezen.

Het zijn de bijzondere keuzes van Fred Tonijn. Net als je spullen in de fik steken om meer licht te hebben. Sommige mensen doen een lampje aan. Fred steekt de boel in de hens. Of je uitlaat onder de auto wegzagen om te voorkomen dat ie gestolen wordt. Heel apart. Geef Fred de nieuwste iPhone en het eerste dat ie doet is met een klauwhamer en het schermpje aan gruzelementen slaan. Wordt ie ook niet gestolen. De bijzondere keuzes van Fred Tonijn.

Bij Donatella heeft Arie concurrentie gekregen van Carolie. Carolie & Caroline. Leuk naambordje bij de voordeur. Qua naam past het dus goed. Qua lengte iets minder, maar dat compenseert Carolie ruimschoots met zijn flirterige enthousiasme. Hij is vooral onder de indruk van Donatella’s ogen. Zozeer zelfs dat hij niet in de gaten had dat Arie er ook was. Of was het nou Adie?

Donatella: ‘Had je al kennisgemaakt met Adie?’
Carolie: ‘Adie?’
Arie: ‘Arie.’
Carolie: ‘Adie, hey hoe gaat het?’

Het gesprek kwam natuurlijk al snel op honden. Carolie vindt honden wel leuk, maar hij heeft ze zelf niet. Hij heeft zijn hond op de weggeefhoek gezet, want hij moest er steeds voor thuisblijven. Vreselijk lastig. Nee, Carolie heeft andere hobby’s: zingen, dansen, koken en slapen. Maar dan in omgekeerde volgorde.

Niets is fijner dan een middagslaapje tussen de mise en place en het koken. Even lekker een bos omzagen. Het heeft Carolie wel de nodige strafpunten opgeleverd, want Donatella vindt slapen tijdverspilling. Dat deed ze vroeger alleen onder de zonnebank. Functioneel slapen, noemde ze dat. Het zal de zingende chef allemaal worst wezen. Die doet morgen nog een dansje, slaapt nog een keertje flink uit en dan gaat ie vrolijk weer naar huis.

Snel door naar de enige mens ter wereld die een volledige yogazaal heeft, maar zelf niet aan yoga doet. Ze gaf Edwin een ongemakkelijke ochtendknuffel. Edwin heeft niet goed geslapen, maar dat geeft niets. Edwin vindt slapen tijdverspilling, want dan kun je niet over jezelf praten. Daarom verheugde hij zich weer op de ochtend. Dan kan hij mooi weer alle gesprekken van Iris overnemen via de zin: ‘zo had ik eens…’

Voor Iris was het trouwens een verdrietige dag, want ze moest met haar kat naar de dierenarts. Op zulke momenten is het fijn als er iemand bij is om je te steunen. Een arm op je schouder te leggen. Een luisterend oor te bieden. Helaas was Edwin er.

Het was trouwens een echte dierenaflevering vandaag, want van de dierenarts gaan we naar de hondenopvang. Elena nam haar Boy mee naar de zielige hondjes. Ze heeft nog geen kriebeltje, maar misschien ontstaat het ineens als ze Boy met de hondjes bezig ziet. Of door de vlooien, kan ook.

Elena is meer een hondenmens dan een mensenmens. Ik zeg altijd: je hebt vier soorten mensen. Mensenmensen, hondenmensen, kattenvrouwtjes en mensen die op rotondes vlak voor je neus afslaan zonder richting aan te geven terwijl jij met je goeie gedrag netjes op ze zat te wachten. Het heeft verder niets met B&B Vol Liefde te maken, maar ik vind het ook wel eens lekker om gewoon mijn eigen frustratie kwijt te kunnen op dit platform.

Terug naar Elena. Die wil Boy het liefst koppelen aan een van haar vriendinnen, maar die zaten daar niet zo op te wachten. Bovendien is dat eigenlijk niet de bedoeling van het programma. Dus pakt Boy zijn groene koffers en vertrekt hij naar Nederland. Even nog piepend met zijn Prins Albert door de douanepoortjes en gaan met die banaan.

Tot slot Fatbike Thomas. De eerste dame die bij hem op bezoek komt is Naomi. Ze spreekt Spaans, is avontuurlijk en heeft meerdere lange relaties gehad. Ze vindt vooral de kuiltjes van Thomas aantrekkelijk. En zijn blonde haar. Zijn blauwe ogen. Zijn lichaam. Het hondje. Het huis met zwembad. De omgeving. Verder niets eigenlijk.

Naomi ontwerpt zelf sieraden en maakte een armbandje en een ketting voor de vroegere partyboy. Het armbandje viel in de smaak, maar aan de ketting moet Thomas even wennen. Ze had ook nog twee oorbellen, een haarknip en een teenring voor hem in de tas, maar besloot die wijselijk op zak te houden.

Tot morgen. Dan gaat Arie vragen wat Donatella voor hem voelt en heeft Fred opnieuw een bezweet voorhoofd. Je verwacht het niet.

(Rick Evers)
pi_221454568
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2026 00:03 schreef Elan het volgende:

[..]
Ik kijk op Videoland
Dan zit je verkeerd. RLS / [Videoland] B&B vol liefde 6de seizoen #1 voor de vooruitkijkers
pi_221454581
Yvon: ik vind t zonde om te praten
Fred: wat zeg je

Goud dit _O-
pi_221454587
quote:
10s.gif Op woensdag 29 juli 2026 00:11 schreef Blues het volgende:
Yvon: ik vind t zonde om te praten
Fred: wat zeg je

Goud dit _O-
Ze pakt die hintjes niet goed op, met haar emotie achter de zonnebril.
pi_221454674
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2026 23:51 schreef Soury het volgende:

[..]
_O- vleesgeworden overtoeper is het ja :D
pi_221454737
quote:
Dankjewel :@
blablablabla
  woensdag 29 juli 2026 @ 08:13:51 #150
312215 Näsenbar
State of the Art.
pi_221455399
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2026 01:21 schreef Elan het volgende:

[..]
Dankjewel :@
Had ik ook een keer. Toen was ik een hele dag bezig met een post, foto's erbij en alles, liedjes erbij zoeken. Was gewoon echt een hele goede post. Toen zeiden ze dat het in het verkeerde topic was. Gelukkig was alles toen goed gekomen en konden veel mensen genieten van mijn post in het goede topic.
Deze post werd u aangeboden door de Saffraanstunter, dé webshop voor saffraan. Ook adverteren? Neem contact op in de dm.
Denk aan het milieu voordat u deze post print.
  Moderator woensdag 29 juli 2026 @ 08:24:45 #151
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_221455424
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2026 08:13 schreef Näsenbar het volgende:

[..]
Had ik ook een keer. Toen was ik een hele dag bezig met een post, foto's erbij en alles, liedjes erbij zoeken. Was gewoon echt een hele goede post. Toen zeiden ze dat het in het verkeerde topic was. Gelukkig was alles toen goed gekomen en konden veel mensen genieten van mijn post in het goede topic.
Ik kan me dat nog goed herinneren ja, een van de beste posts ooit was dat _O_
  woensdag 29 juli 2026 @ 08:38:23 #152
4416 Da hopman
lamahangen = dierenmoord
pi_221455500

Die Arie is toch ook gewoon een typetje van Michiel Romeijn?
Het leven van een grasmaaier gaat zelden over rozen.
  Moderator woensdag 29 juli 2026 @ 09:44:58 #153
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_221455958
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2026 08:38 schreef Da hopman het volgende:
[ afbeelding ]
Die Arie is toch ook gewoon een typetje van Michiel Romeijn?
Je bent pas de vierde die het zegt ;)
pi_221457606
quote:
Haar B&B zit vol en dan is de oplossing dat je de kandidaten ergens anders laat slapen en die tenten zijn erg luxe hoor, niks mee mee. B&B is nu eenmaal haar inkomen. :{w
pi_221457762
quote:
10s.gif Op dinsdag 28 juli 2026 21:30 schreef kwiwi het volgende:
"Waar bent u? Hallo? Oh wat een mooie huis zeg" _O-
Loopt zó voorbij Arie, de 1ste kandidaat, en stelt zich niet eens voor aan hem. Wat een vreselijke kerel zeg, beetje popiejopie uit lopen hangen en o wat vindt hij haar mooi vooral die ogen. Is die man blind? En dan gewoon een behoorlijke tuk gaan doen onder het eten klaarmaken en liggen snurken waar de honden geen brood van lusten. Heb nu al te doen met Arie die met hem de kamer moet delen. :{w

[ Bericht 2% gewijzigd door Chea49 op 29-07-2026 13:16:53 ]
pi_221457820
quote:
Helemaal eens. Als je je ergert omdat zij wat nerveus druk is dan zeg je dat toch gewoon even? Ik denk dat dit een man is waarbij je het nooit goed kunt doen, dat gevoel krijg ik bij hem. :{w
pi_221457838
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2026 23:47 schreef Soury het volgende:

[..]
Vergelijking met Sylvie Meis vind ik niet echt kloppen, dat is een mens die vol is van zichzelf. Dat zie ik niet bij Iris. Ik denk dat ze zich nog even zit in te houden en nog niet goed durft zich open te stellen, juist doordat hij zo overheersend is. Ze zal hem binnenkort wel pijnloos terug sturen denk ik. :Y
pi_221457864
Je ziet de regie er wel erg in terug dit seizoen. Ze willen overal iets teveel een typetje van maken. Ik heb wel 5 shots gezien van Thomas die schoonmaakt. En dat vele praten van die vrouw bij Fred komt ook een beetje gekunsteld/geknipt over.
pi_221457892
quote:
1s.gif Op woensdag 29 juli 2026 00:05 schreef Blues het volgende:
Zonde om te praten? Het moet echt niet gekker worden. Bel de krant, app het achtuurjournaal, mail Telegraaf punt nl: YVONNE VINDT HET ZONDE OM TE PRATEN.

Goed nieuws voor Fred: er zit dus toch een uitknopje op. Je moet er wel eerst een stukje voor rijden, maar dan heb je ook wat. Of alle energiedrankjes in huis verstoppen, want daar bleef Yvonne 48 uur wakker van. Bovendien zijn de smoothies van Fred veel gezonder. Wat deed hij er ook alweer in? Een rauw ei, spinazie, rode appel en zaadjes geloof ik. Niet te hachelen, maar je kunt er duizend maanden oud mee worden.

In de middag had Fred bedacht om samen de strandstoelen te versieren. Als je een spatpatroon van verf wil, dan kun je een kwast in de verf dippen en het dan tegen de stoel aangooien. Dat is optie 1. Optie 2 is: Naar een winkel gaan voor een gieter. Thuis verf in de gieter doen. Een parasol opzetten. Een trap ervoor zetten. Op de trap klimmen met de gieter in de hand. De verf over de parasol gieten en op de stoel laten druppen. Het resultaat van beide opties is exact hetzelfde, alleen is bij optie 2 je parasol naar de gallemiezen.

Het zijn de bijzondere keuzes van Fred Tonijn. Net als je spullen in de fik steken om meer licht te hebben. Sommige mensen doen een lampje aan. Fred steekt de boel in de hens. Of je uitlaat onder de auto wegzagen om te voorkomen dat ie gestolen wordt. Heel apart. Geef Fred de nieuwste iPhone en het eerste dat ie doet is met een klauwhamer en het schermpje aan gruzelementen slaan. Wordt ie ook niet gestolen. De bijzondere keuzes van Fred Tonijn.

Bij Donatella heeft Arie concurrentie gekregen van Carolie. Carolie & Caroline. Leuk naambordje bij de voordeur. Qua naam past het dus goed. Qua lengte iets minder, maar dat compenseert Carolie ruimschoots met zijn flirterige enthousiasme. Hij is vooral onder de indruk van Donatella’s ogen. Zozeer zelfs dat hij niet in de gaten had dat Arie er ook was. Of was het nou Adie?

Donatella: ‘Had je al kennisgemaakt met Adie?’
Carolie: ‘Adie?’
Arie: ‘Arie.’
Carolie: ‘Adie, hey hoe gaat het?’

Het gesprek kwam natuurlijk al snel op honden. Carolie vindt honden wel leuk, maar hij heeft ze zelf niet. Hij heeft zijn hond op de weggeefhoek gezet, want hij moest er steeds voor thuisblijven. Vreselijk lastig. Nee, Carolie heeft andere hobby’s: zingen, dansen, koken en slapen. Maar dan in omgekeerde volgorde.

Niets is fijner dan een middagslaapje tussen de mise en place en het koken. Even lekker een bos omzagen. Het heeft Carolie wel de nodige strafpunten opgeleverd, want Donatella vindt slapen tijdverspilling. Dat deed ze vroeger alleen onder de zonnebank. Functioneel slapen, noemde ze dat. Het zal de zingende chef allemaal worst wezen. Die doet morgen nog een dansje, slaapt nog een keertje flink uit en dan gaat ie vrolijk weer naar huis.

Snel door naar de enige mens ter wereld die een volledige yogazaal heeft, maar zelf niet aan yoga doet. Ze gaf Edwin een ongemakkelijke ochtendknuffel. Edwin heeft niet goed geslapen, maar dat geeft niets. Edwin vindt slapen tijdverspilling, want dan kun je niet over jezelf praten. Daarom verheugde hij zich weer op de ochtend. Dan kan hij mooi weer alle gesprekken van Iris overnemen via de zin: ‘zo had ik eens…’

Voor Iris was het trouwens een verdrietige dag, want ze moest met haar kat naar de dierenarts. Op zulke momenten is het fijn als er iemand bij is om je te steunen. Een arm op je schouder te leggen. Een luisterend oor te bieden. Helaas was Edwin er.

Het was trouwens een echte dierenaflevering vandaag, want van de dierenarts gaan we naar de hondenopvang. Elena nam haar Boy mee naar de zielige hondjes. Ze heeft nog geen kriebeltje, maar misschien ontstaat het ineens als ze Boy met de hondjes bezig ziet. Of door de vlooien, kan ook.

Elena is meer een hondenmens dan een mensenmens. Ik zeg altijd: je hebt vier soorten mensen. Mensenmensen, hondenmensen, kattenvrouwtjes en mensen die op rotondes vlak voor je neus afslaan zonder richting aan te geven terwijl jij met je goeie gedrag netjes op ze zat te wachten. Het heeft verder niets met B&B Vol Liefde te maken, maar ik vind het ook wel eens lekker om gewoon mijn eigen frustratie kwijt te kunnen op dit platform.

Terug naar Elena. Die wil Boy het liefst koppelen aan een van haar vriendinnen, maar die zaten daar niet zo op te wachten. Bovendien is dat eigenlijk niet de bedoeling van het programma. Dus pakt Boy zijn groene koffers en vertrekt hij naar Nederland. Even nog piepend met zijn Prins Albert door de douanepoortjes en gaan met die banaan.

Tot slot Fatbike Thomas. De eerste dame die bij hem op bezoek komt is Naomi. Ze spreekt Spaans, is avontuurlijk en heeft meerdere lange relaties gehad. Ze vindt vooral de kuiltjes van Thomas aantrekkelijk. En zijn blonde haar. Zijn blauwe ogen. Zijn lichaam. Het hondje. Het huis met zwembad. De omgeving. Verder niets eigenlijk.

Naomi ontwerpt zelf sieraden en maakte een armbandje en een ketting voor de vroegere partyboy. Het armbandje viel in de smaak, maar aan de ketting moet Thomas even wennen. Ze had ook nog twee oorbellen, een haarknip en een teenring voor hem in de tas, maar besloot die wijselijk op zak te houden.

Tot morgen. Dan gaat Arie vragen wat Donatella voor hem voelt en heeft Fred opnieuw een bezweet voorhoofd. Je verwacht het niet.
[ link | afbeelding ]

(Rick Evers)
Weer geweldig!!!!!!!!!!! _O-
pi_221458301
Je zult als volwassen kerel Boy heten _O-. Of überhaupt als je geen hond of paard bent.
pi_221458330
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2026 13:06 schreef Remco het volgende:
Je ziet de regie er wel erg in terug dit seizoen. Ze willen overal iets teveel een typetje van maken. Ik heb wel 5 shots gezien van Thomas die schoonmaakt. En dat vele praten van die vrouw bij Fred komt ook een beetje gekunsteld/geknipt over.
Nou ja, Fred zegt het zelf ook. Die vrouw blijft ouwehoeren en alles benoemen.
Als je er op gaat letten, wordt dat irritant. Net als die date van Iris is alleen en altijd over zichzelf begint.
pi_221458339
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2026 14:16 schreef bloodymary1 het volgende:
Je zult als volwassen kerel Boy heten _O-. Of überhaupt als je geen hond of paard bent.
Aan de andere kant: hij komt wat kinderlijk simpel en enthousiast over. Lijkt me een gezellige gozer hoor maar of je er intelligente gesprekken mee kan voeren, valt te betwijfelen.

Hoewel ik dat van fitgirl ook even niet weet. :P
pi_221458762
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2026 14:16 schreef bloodymary1 het volgende:
Boy is toch meestal de categorie Kelly, Britney, Wesley, Samantha. Boy laat ook zien dat dit klopt. :D
pi_221459769
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2026 15:31 schreef Pisces het volgende:

[..]
Boy is toch meestal de categorie Kelly, Britney, Wesley, Samantha. Boy laat ook zien dat dit klopt. :D
Als Boy eigenlijk Roderik of Willem had geheten zouden we ook lachen. :D
pi_221459776
quote:
1s.gif Op woensdag 29 juli 2026 18:23 schreef vencodark het volgende:

[..]
Als Boy eigenlijk Roderik of Willem had geheten zouden we ook lachen. :D
Willem had ook gepast. :D
pi_221460126
quote:
1s.gif Op woensdag 29 juli 2026 14:20 schreef vencodark het volgende:

[..]
Nou ja, Fred zegt het zelf ook. Die vrouw blijft ouwehoeren en alles benoemen.
Ja misschien wat cynisch gedacht maar ook dat kan geknipt zijn. Maar ik snap dat verhaallijnen nodig zijn dit programma populair te houden.
pi_221460221
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2026 19:34 schreef Remco het volgende:

[..]
Ja misschien wat cynisch gedacht maar ook dat kan geknipt zijn. Maar ik snap dat verhaallijnen nodig zijn dit programma populair te houden.
Denk het ook. Want verder is het oersaai.

Dan denk ik met weemoed terug aan bv 2024. O+
Met een Robert-Jan, Thijz, Mike, Iris, Mirjam en Arno.
Sprekende b&b eigenaren hebben we nu niet. Maar misschien komen ze nog.
pi_221460930
Dat shirt van Arie, daar scoort hij punten mee. Sowieso een leuke kerel.
pi_221460960
Is Nisha Tara misschien een typetje van Tosca Niterink?
Als je goed roert krijg je nooit geen klontjes
  woensdag 29 juli 2026 @ 21:39:48 #170
241690 kibo
Semper Fidelis
pi_221461055
quote:
10s.gif Op woensdag 29 juli 2026 21:21 schreef Soury het volgende:
Dat shirt van Arie, daar scoort hij punten mee. Sowieso een leuke kerel.
Vrees dat Arie iets te veel mollige boomer is voor 65+ cougar Caroline
pi_221461077
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2026 21:39 schreef kibo het volgende:

[..]
Ja ik ben er ook bang voor, maar het is een vrolijke lieve kerel met humor.
pi_221461082
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2026 21:24 schreef De_Melkboer het volgende:
Is Nisha Tara misschien een typetje van Tosca Niterink?
Nu krijg ik dat beeld niet meer weg :D
pi_221461212
Die Naomi praat heel vervelend met de klemTOon raar.
pi_221461282
Wat onwijs leuk die tekening van Mandy. O+

Ben ik hier alleen
pi_221461337
Monique moet maar geen Engels meer praten. :{w En ook niet meer schilderen op een action doekje.
pi_221461526
Het bitchy gedrag van Yvonne komt al snel naar voren. Monique laat zich niet ondersneeuwen die heeft dat prima in de smiezen Yvonne is niet zekerder eigenlijk helemaal niet ~O>
pi_221461530
quote:
8s.gif Op woensdag 29 juli 2026 22:00 schreef Soury het volgende:
Die Naomi praat heel vervelend met de klemTOon raar.
Ja gadverdamme het lijkt hoe heet ze ook alweer, die van Mike en moeder Moniek.
Sommige mensen doen mij denken aan een oude tv, die moet je ook eerst een knal verkopen voor helder beeld.
One moment you’re 20 in the 70’s and the next you’re 70 in the 20’s.
pi_221461540
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2026 22:43 schreef casita het volgende:

[..]
Ja gadverdamme het lijkt hoe heet ze ook alweer, die van Mike en moeder Moniek.
Ja dat ja beetje een slinger/zinger er achteraan. Is dat hip ofzo net als een vocal fry :r
pi_221461573
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2026 21:39 schreef kibo het volgende:

[..]
Dat dacht ik in eerste instantie ook maar ik vind Caroline alles meevallen. Alleen al dat ze zo open staar voor een type Arie had ik niet zo gedacht.
pi_221461579
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2026 22:52 schreef Remco het volgende:

[..]
Dat dacht ik in eerste instantie ook maar ik vind Caroline alles meevallen. Alleen al dat ze zo open staar voor een type Arie had ik niet zo gedacht.
Ik vraag me af of ze open staat voor de liefde of dat ze zijn hondenpoep opruimen en terras schoonspuiten wel even handig vind.
pi_221461584
Die meid bij Thomas ligt op de bank alsof ze er al een jaar woont. Is dit haar eerste ochtend? :D
pi_221461599
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2026 22:45 schreef Soury het volgende:

[..]
Ja dat ja beetje een slinger/zinger er achteraan. Is dat hip ofzo net als een vocal fry :r
Wat een enorme aanstelster is dat met haar 'chill'. Ze doet onterecht alsof ze een topsporter is.
pi_221461609
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2026 22:58 schreef Snaky het volgende:

[..]
Wat een enorme aanstelster is dat met haar 'chill'. Ze doet onterecht alsof ze een topsporter is.
Het ging waarschijnlijk ook niet zo lekker want aan al die apparaten was iets niet helemaal goed :+
pi_221461622
Carolie pakt het snuitje van de pup. _O- Aparte manier van aaien.

Je zou toch alleen maar wensen dat alles gesteriliseerd wordt. Want er verandert niks.
pi_221461663
Die vieze bakkebaarden, natte haren, gladde landingsbaan. Ik vind het steeds viezer bij Fred. :{
  woensdag 29 juli 2026 @ 23:13:48 #186
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_221461684
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2026 22:45 schreef Soury het volgende:

[..]
Uptalking heet dat.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_221461706
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2026 23:13 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]
Uptalking heet dat.
Serieus???!!! Wat is dat toch voor waanzin.
pi_221461792
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2026 22:09 schreef Soury het volgende:
Wat onwijs leuk die tekening van Mandy. O+

Ben ik hier alleen
Ja. Geweldig cadeau. O+ Daar zou m’n hart ook van kloppen. En als het dan ook nog echt zo mooi getekend is….
pi_221461895
De 2 nieuwe vrouwen bij Paul zijn wel echt veel leuker dan de eerste 2. :)
  woensdag 29 juli 2026 @ 23:40:48 #190
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_221461921
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2026 23:16 schreef Soury het volgende:

[..]
Serieus???!!! Wat is dat toch voor waanzin.
Vreselijke hype. Net als vocal fry. ;(

Er is een groep meiden die allemaal op elkaar willen lijken en allemaal hetzelfde willen klinken.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_221461924
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2026 23:40 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]
Vreselijke hype. Net als vocal fry. ;(

Er is een groep meiden die allemaal op elkaar willen lijken en allemaal hetzelfde willen klinken.
Nou ze heeft nog geen dikke lippen, Turkse tanden en extensions anders lijken de dames allemaal op elkaar.
pi_221462009
Ik had gisteren de verkeerde foto geplaatst. Sorry. Kan gebeuren. Vandaag wel de juiste foto bij de juiste aflevering. Ik heb de tekst in de foto gewoon hetzelfde gehouden. Kan prima.

Fred Tonijn heeft inmiddels twee vrouwen in zand lopen. Monique is 60 en heeft nog nooit gedate. Dan moet je wel lef in je donder hebben hoor. Om je eerste date met Fred te doen. De man die alle vrouwen langs de torenhoge lat van Fred legt. Als binnenkomer had ze een gedicht gemaakt. Nobody knows why it was in English, but Fred liked it.

Yvonne zit er natuurlijk ook nog steeds. Fred vindt haar een leuke vrouw, maar de onrust neemt toe. Het zit hem vooral in het benoemen van alles. ‘Fred, ik ga nu zitten. In een witte strandstoel. Deze. Zo, ik zit. Met mijn blote voeten in het zand. Mijn teennagels zijn gelakt. Kijk, nu speel ik met mijn teentjes in het zand waardoor er een beetje zand op mijn voeten wipt. Grappig hè?’

Fred wordt hier moe van. Gelukkig is er ’s avonds een Japanse barbecue. Dat leidt lekker af. Zelf heb ik ook een keer Japans gebarbecued, maar de sushi vloog steeds in de fik. Daarna probeerde ik spareribs met stokjes te eten, maar ook dat was geen succes. Ik heb dus liever gewoon de Hollandse barbecue. Wijn en bier pak ik altijd zelf, zonder het te vragen.

Donatella heeft er ook twee zitten. Arie Actief en Carolie Coma. Laatstgenoemde is een kok die graag danst en zingt. Hij heeft er alleen zo verrekte weinig tijd voor. Waar Arie per dag 10.000 stappen probeert te zetten, gaat Carolie voor 20 uur slaap per etmaal. Meestal heeft ie dat voor de lunch al gehaald.

Donatella ergert zich kapot aan Luie Leo, maar wil hem toch een kans geven door hem mee te nemen naar de hondenopvang. Dat is namelijk haar leven. Het is dat ze af en toe zelf moet eten en slapen, maar als het aan Donatella lag, was ze 24 uur bezig met het vetmesten van alle hondjes in heel Andalusië. ‘Ach wat zijn ze lief hè, kijk hier heb je nog een witte boterham en een stuk plofkip.’

Snel door het noorden van Spanje waar de wandelende Prodent-reclame nog altijd Naomi op bezoek heeft. Het smikkelbeertje voelt zich al helemaal thuis, maar heeft wel haar eigen ontbijt meegenomen. Anders wordt ze misschien te dik, net als vroeger. Thomas was vroeger ook te dik, maar dat was niet zijn schuld. Er zaten gewoon te veel shoarmazaken op de route naar huis.

In de sportschool doen ze beiden hun best om het ontbijt er snel weer af te trainen. Verstandig. Als je ergens een dikke kont van krijgt, is het wel van bosvruchtenyoghurt met onbesproeide aardbeien en smacks.

Paul maakt zich ondertussen druk over heel andere dingen. De wind heeft vannacht flink huisgehouden en de schutting heeft wat reparatiewerk nodig. Helaas is daar geen tijd voor, want wervelwind Mandy komt eraan. Ze houdt heel erg van spreuken. Je weet wel, die houten hartjes van Action met: Home is where the heart is. Of die plankjes onder elkaar: In onze tuin – genieten we van het zonnetje – barbecueën we graag – drinken we iets lekkers – doen we wat we willen.

Ik hield mijn hart vast toen ze met het cadeautje aankwam. Het zal toch niet zo’n bordje… Nee, gelukkig. Een pentekening van Pauls B&B. Godzijdank. En ondertussen kwam er nog eentje aan: Josseline. Die is vooral blij dat Paul geen achterlijke bocht heeft gekocht.

Of Annemiek voor Nisha Tara wel achterlijke bocht heeft gekocht zullen we nooit weten, want ze hebben de rosé niet meer samen kunnen opdrinken. Ik vond het persoonlijk niet zo netjes dat Nisha Tara haar met een etterende wond vergeleek, maar het zal wel een gebrek aan slaap zijn geweest.

En over slaap gesproken: het is mooi geweest. Deze paardenlul gaat naar bed. Tot morgen!

(Rick Evers)
pi_221462022
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2026 23:43 schreef Soury het volgende:

[..]
Nou ze heeft nog geen dikke lippen, Turkse tanden en extensions anders lijken de dames allemaal op elkaar.
Turkse tanden zijn toch net ff anders dan Temu tanden _O-
pi_221462033
Ik vind het lullig voor Paul dat hij nu weer 2 vrouwen (kandidaten :D ) tegelijk krijgt.
Maar ja, die 8 uitgenodigden moeten nog wel dit seizoen erdoor heen gejast worden :D
pi_221462038
quote:
1s.gif Op donderdag 30 juli 2026 00:17 schreef Blues het volgende:

[..]
Turkse tanden zijn toch net ff anders dan Temu tanden _O-
Ja ach het is allemaal nep. Ik vind het zelf ook niet mooi en karakterloos.
pi_221462066
'Ik heet Hubert van Wanrooij maar iedereen noemt me Smikkelbeertje Paardelul.'
pi_221462077
quote:
1s.gif Op donderdag 30 juli 2026 00:20 schreef Blues het volgende:
Ik vind het lullig voor Paul dat hij nu weer 2 vrouwen (kandidaten :D ) tegelijk krijgt.
Maar ja, die 8 uitgenodigden moeten nog wel dit seizoen erdoor heen gejast worden :D
Hahaha, dankzij Rick Evers weet ik hoe ze heet, kijk wat later en hoorde dit net uit de mond van Josseline..
"Als recruiter vind ik het belangrijk dat je niet alleen kijkt naar de competenties maar ook kijkt of iemand authentiek is."

Binnen tien seconde weet ik dat Josseline iig niet authentiek is.

Maar als kijker denk ik, wat is dit, waarom zegt iemand dit, deed mij denken aan die malle vrouw die onderweg naar een of andere weduwnaar ook precies wist hoe het zat en er binnen 24 uur uitlag. Namen inmiddels ook kwijt. Waar ik mij meer om verbaas wat iemand moet zeggen of doen om als geknipte gast over te komen. Paul wil zijn B&B leven in blazen commercieel.

Wie heeft trouwens wel eens een voormalige B&B deelnemer bezocht in zijn/haar B&B juist omwege dit programma?

[ Bericht 14% gewijzigd door Firuze60 op 30-07-2026 01:07:04 ]
pi_221462737
Wat is dat met die sportbilly's allemaal? En dan dat havermout gedoe 's morgens. Aanstellers. Sowieso het meest trieste wat er is, sporten in een sportschool. Krijg er altijd een "smokers outside the hospital doors" vibe van.
pi_221462831
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2026 09:25 schreef bloodymary1 het volgende:
Wat is dat met die sportbilly's allemaal? En dan dat havermout gedoe 's morgens. Aanstellers. Sowieso het meest trieste wat er is, sporten in een sportschool. Krijg er altijd een "smokers outside the hospital doors" vibe van.
Sporten is leuk, havermout is lekker. Alleen dat aanstelgedrag net wat minder :D
pi_221463272
Monique dient Yvonne even van repliek. En terecht want het leek er inderdaad op dat er een stil gevecht plaatsvond onder de barbeque. Yvonne die alles naar haar toetrekt en als Monique laat weten wat ze voelt dan zegt Yvonne doodleuk, IK NIET. Wat een naar mens en ik zag het hoofd van Fred steeds verder omlaag gaan. Sowieso dat Yvonne doet alsof ze daar al de vrouw des huizes is met haar WELKOM. Fred ook erg onduidelijk over wat wél en niet mag. Eerst zeggen dat alles mag en als Monique dan een nieuwe fles rosé opent is het weer niet goed. Die man moet lekker alleen blijven met zijn stalen kunstwerken en gerookte kippetjes.
Carolie (wat een naam voor een man) liet zich weer lekker kennen. Elke middag een lekkere tuk doen en verder alleen wat liggen in de zon of even net doen alsof je het zwembad reinigt en dan de troep gooien op een plek die Arie nou net heeft schoongemaakt. Wat een luie, irritante vent is dat zeg, doorsnee Surinamer? Of beledig ik nou een heel volk? Niet echt houden van honden binnenshuis want honden horen buiten te zijn. Geen echte dierenvriend als je een puppy bij de bek pakt als zgn. begroeting. Nee, deze clown moet snel weer naar huis toe gaan want die komt alleen maar voor de zon en de luxe daar. Die denkt aan een héle lange vakantie. :{w
pi_221463419
Koralie (ik moest lachen toen Caroline de klinkers omwisselde toen hij net aankwam, terwijl ze bijna dezelfde naam hebben) doet aan Siësta's. Neem toch aan dat hij dat wel bespreekt met Caroline en dat hij verder de hele dag wel dingen 'doet' of hulp aanbiedt? Of kookt hij alleen? Kom op productie, laat ook de andere kant van Koralie zien!

Van A(d)rie krijgt ze ook echt romantische vibes, woeste kerel die een tak die haar aanvalt, meteen afzaagt >:)
pi_221463466
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 juli 2026 22:39 schreef Pisces het volgende:
Ik vraag me steeds af of Caroline zelf zo weinig onderneemt, veel thuis is voor of door de hondjes, of dat de regie dit graag allemaal in casa Caroline wil houden.

Bij Ingrid was het vorig jaar ook nagenoeg altijd aan huis.
ik ben veel later begonnen met kijken, zit nu pas in aflevering 2 met de inhaalslag om bij te komen.

ondertussen lees ik hier ook alvast de meeste oude posts omdat het vaak zo hilarisch is hier.

maar dus, ik lees net jouw post en Caroline zegt hier net in aflevering 2 dat ze wel veel meer thuis
is voor de hondjes nu, vooral voor die oude die niet meer in de auto kan.

ze zegt er wel meteen achteraan dat ze nooit heeft gehouden van fietsen, wandelen of terrasjes,
dat trekt haar allemaal niet, ze is liever in haar huis. ook is de drank daar lekkerder en goedkoper
dan op een terras, dus ze ziet niet waarom ze daar dan naartoe zou moeten.
pi_221463482
Caroline is echt niet serieus met Arie Bombarie, ziet hem als een makkelijk hulpje maar zet hem zo aan de kant als er een betere kandidaat komt. Of het eindigt zoals het vaker eindigt in de seizoenen B&B Vol Liefde als goede vrienden af en toe bezoeken ze elkander nog eens....
Allemaal cabaretteketet!
  Moderator donderdag 30 juli 2026 @ 11:25:10 #204
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_221463491
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2026 10:21 schreef Chea49 het volgende:
Monique dient Yvonne even van repliek. En terecht want het leek er inderdaad op dat er een stil gevecht plaatsvond onder de barbeque. Yvonne die alles naar haar toetrekt en als Monique laat weten wat ze voelt dan zegt Yvonne doodleuk, IK NIET. Wat een naar mens en ik zag het hoofd van Fred steeds verder omlaag gaan. Sowieso dat Yvonne doet alsof ze daar al de vrouw des huizes is met haar WELKOM. Fred ook erg onduidelijk over wat wél en niet mag. Eerst zeggen dat alles mag en als Monique dan een nieuwe fles rosé opent is het weer niet goed. Die man moet lekker alleen blijven met zijn stalen kunstwerken en gerookte kippetjes.
Carolie (wat een naam voor een man) liet zich weer lekker kennen. Elke middag een lekkere tuk doen en verder alleen wat liggen in de zon of even net doen alsof je het zwembad reinigt en dan de troep gooien op een plek die Arie nou net heeft schoongemaakt. Wat een luie, irritante vent is dat zeg, doorsnee Surinamer? Of beledig ik nou een heel volk? Niet echt houden van honden binnenshuis want honden horen buiten te zijn. Geen echte dierenvriend als je een puppy bij de bek pakt als zgn. begroeting. Nee, deze clown moet snel weer naar huis toe gaan want die komt alleen maar voor de zon en de luxe daar. Die denkt aan een héle lange vakantie. :{w
Ja je beledigt een heel volk en volgens mij is hij ook nog eens Antilliaans :X

quote:
12s.gif Op donderdag 30 juli 2026 11:01 schreef Blues het volgende:
Koralie (ik moest lachen toen Caroline de klinkers omwisselde toen hij net aankwam, terwijl ze bijna dezelfde naam hebben) doet aan Siësta's. Neem toch aan dat hij dat wel bespreekt met Caroline en dat hij verder de hele dag wel dingen 'doet' of hulp aanbiedt? Of kookt hij alleen? Kom op productie, laat ook de andere kant van Koralie zien!

Van A(d)rie krijgt ze ook echt romantische vibes, woeste kerel die een tak die haar aanvalt, meteen afzaagt >:)
En jij verzint er zo een k bij terwijl ze toch vrijwel dezelfde naam hebben _O-

Ik dacht dus steeds dat hij Coralie heette maar dat heeft zij dus verkeerd gezegd? Dan snap ik waarom dat verkeerd in mijn hoofd zat :D
pi_221463617
Heerlijke roddels op Reality FBI overigens.
pi_221464036
quote:
2s.gif Op donderdag 30 juli 2026 11:55 schreef NoCigar het volgende:
Voor de draad er mee!
  donderdag 30 juli 2026 @ 14:15:09 #207
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_221464527
quote:
Verrtel!

Fred is nog getrouwd, las ik ergens. En verder?
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_221464721
Ja graag in spoilers, mensen. :D
pi_221465356
quote:
Even toegevoegd op Insta :D
  donderdag 30 juli 2026 @ 16:58:59 #210
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_221465444
quote:
1s.gif Op donderdag 30 juli 2026 16:55 schreef Blues het volgende:

[..]
Ik heb geen insta ;(
pi_221466331
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2026 14:15 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]
Verrtel!

Fred is nog getrouwd, las ik ergens. En verder?
Ja,
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zit in een auto op vakantie dus kan niet goed typen :P meer details aldaar.
  donderdag 30 juli 2026 @ 19:35:20 #212
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_221466525
Moeten roddels over deelnemers in spoilers?
Waarom?

Wat bedoel je precies met die roddel over Timottie?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Snobs have more fun!
KLIK!
  donderdag 30 juli 2026 @ 19:36:31 #213
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_221466535
quote:
1s.gif Op donderdag 30 juli 2026 16:55 schreef Blues het volgende:

[..]
Kun je oude roddels dan ook terugvinden? Ik had het idee dat je alleen de story kan zien die dan gepost is. #instan00b
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_221466577
quote:
11s.gif Op donderdag 30 juli 2026 19:35 schreef Duderinnetje het volgende:
Waarom?

Omdat niet iedereen ze wil lezen en dingen wil weten?

Ik wil het programma gewoon volgen en niet weten wat er stiekem allemaal mis is met kandidaten. (Komt aan het eind van een seizoen wel.)
Net als dat ik niet vooruit kijk en de gewone uitzendingen volg.
pi_221466624
quote:
11s.gif Op donderdag 30 juli 2026 19:35 schreef Duderinnetje het volgende:
Waarom?

Wat bedoel je precies met die roddel over Timottie?

SPOILER
Weer ik niet, werd verzocht. Verdere details op Insta.
  donderdag 30 juli 2026 @ 20:16:08 #216
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_221467019
quote:
1s.gif Op donderdag 30 juli 2026 19:41 schreef Pisces het volgende:

[..]
Omdat niet iedereen ze wil lezen en dingen wil weten?

Ik wil het programma gewoon volgen en niet weten wat er stiekem allemaal mis is met kandidaten. (Komt aan het eind van een seizoen wel.)
Net als dat ik niet vooruit kijk en de gewone uitzendingen volg.
Ah oké, meer een streamer-topic sec van de uitzendingen dus. Ik dacht dat dit ook algemeen was over de deelnemers en kandidaten. :)

Uiteraard snapte ik al wel dat spoilers over de afloop niet handig zijn. Maar roddels over de deelnemers (wie ze zijn, wat ze doen) spoileren niets verder.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_221467058
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2026 19:36 schreef Duderinnetje het volgende:

Kun je oude roddels dan ook terugvinden? Ik had het idee dat je alleen de story kan zien die dan gepost is. #instan00b
Oh dat weet ik niet, ik moet nog dat account nog bekijken. Als ze het plaatsen in verhalen is het na 24 uur weg.
  donderdag 30 juli 2026 @ 20:19:49 #218
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_221467088
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2026 20:18 schreef Blues het volgende:

[..]
Oh dat weet ik niet, ik moet nog dat account nog bekijken. Als ze het plaatsen in verhalen is het na 24 uur weg.
Ja precies, dan moet je eigenlijk iedere dag even kijken dus. Nou ja, dat is het verdienmodel achter insta waarschijnlijk ook.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_221467092
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2026 20:16 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]
Ah oké, meer een streamer-topic sec van de uitzendingen dus. Ik dacht dat dit ook algemeen was over de deelnemers en kandidaten. :)

Uiteraard snapte ik al wel dat spoilers over de afloop niet handig zijn. Maar roddels over de deelnemers (wie ze zijn, wat ze doen) spoileren niets verder.
Bepaalde details over kandidaten voorspellen wel degelijk de afloop van relaties. Kijk maar naar enge Gilbert en Elsje afgelopen winter.
pi_221467127
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2026 20:18 schreef Blues het volgende:

[..]
Ze hebben zo’n verzamel bolletje met stories gemaakt van B&B met alle stories. Daar staat alles van begin tot nu in. :)
pi_221467162
quote:
1s.gif Op donderdag 30 juli 2026 20:22 schreef Pisces het volgende:

Ze hebben zo’n verzamel bolletje met stories gemaakt van B&B met alle stories. Daar staat alles van begin tot nu in. :)
* Blues is ook beetje boomer op insta :D Dankje!
  donderdag 30 juli 2026 @ 20:32:48 #222
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_221467253
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2026 20:25 schreef Blues het volgende:

[..]
* Blues is ook beetje boomer op insta :D Dankje!
Mocht jij het verzamelbolletje hebben gelokaliseerd, dan hoor ik het graag. :P
Snobs have more fun!
KLIK!
  donderdag 30 juli 2026 @ 20:33:40 #223
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_221467262
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2026 20:20 schreef Pisces het volgende:

[..]
Bepaalde details over kandidaten voorspellen wel degelijk de afloop van relaties. Kijk maar naar enge Gilbert en Elsje afgelopen winter.
Ok. Nou, dan mag je alle socials en Boulevard etc wel flink mijden! :o
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_221467267
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2026 20:32 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]
Mocht jij het verzamelbolletje hebben gelokaliseerd, dan hoor ik het graag. :P
Ze hebben maar 1 post op het profiel staan. Daarboven allemaal kleine cirkels. 2e van links is B&B vol liefde.
pi_221467273
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2026 20:33 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]
Ok. Nou, dan mag je alle socials en Boulevard etc wel flink mijden! :o
Zit ik idd ook niet :7
pi_221467725
Noemt Arie Carolie nou een farizeeër? _O-
  Moderator donderdag 30 juli 2026 @ 21:08:36 #227
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_221467730
Wat een baas die Arie _O_
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
pi_221467742
quote:
2s.gif Op donderdag 30 juli 2026 21:08 schreef R-woud93 het volgende:
De man blijkt ineens karakter te hebben. ^O^
  Moderator donderdag 30 juli 2026 @ 21:10:24 #229
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_221467752
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2026 21:09 schreef Pisces het volgende:

[..]
De man blijkt ineens karakter te hebben. ^O^
Inderdaad, mag ik wel over :)
~FEYENOORD~
  Moderator donderdag 30 juli 2026 @ 21:21:09 #230
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_221467892
Die Yvonne zal je begeleidster maar zijn zeg :D
~FEYENOORD~
pi_221467924
Josselin benoemt de naam van Paul zijn vrouw heel erg bewust over dat nagedacht hebben over het kacheltje. Beetje apart.
pi_221467935
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2026 21:23 schreef Soury het volgende:
Josselin benoemt de naam van Paul zijn vrouw heel erg bewust over dat nagedacht hebben over het kacheltje. Beetje apart.
ja hmmmm viel mij ook op
pi_221467938
Paardelul!!!!! _O-
pi_221467943
Ach die Basset O+
pi_221467945
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2026 21:24 schreef Chanel5 het volgende:

[..]
ja hmmmm viel mij ook op
Ja daar heeft ze over nagedacht.
pi_221467961
Hij heeft wel gelijk hoor.
Het is een nietsnut, en eng met zijn geknuffel dat meer op aflikken leek.
pi_221468014
Niet meer vieze dingen tegen mij zeggen. "Lijkt me beter als ik niks meer tegen je zeg" _O- Team Arie *O*
pi_221468030
Monique is nog niet handig met gladstrijken en dan komt Fred niet verder? Ik mis zeker iets.
Zocht hij een werknemer? :?
  donderdag 30 juli 2026 @ 21:37:42 #239
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_221468086
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2026 21:31 schreef Pisces het volgende:
Monique is nog niet handig met gladstrijken en dan komt Fred niet verder? Ik mis zeker iets.
Fred heeft niet alle kopjes in de kast..
  Moderator donderdag 30 juli 2026 @ 21:38:42 #240
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_221468095
quote:
1s.gif Op donderdag 30 juli 2026 21:37 schreef kwiwi het volgende:

[..]
Fred heeft niet alle kopjes in de kast..
Niet alle 24 in het kratje
~FEYENOORD~
  donderdag 30 juli 2026 @ 21:39:10 #241
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_221468108
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2026 21:23 schreef Soury het volgende:
Denk dat ze even duidelijk wil laten zien dat hij de naam van zijn vrouw gewoon kan noemen bij haar.
pi_221468118
Monique is heel relaxed. Ze zit daar met een blik aan tafel alsof haar hoofd gaat ontploffen van de hoge bloeddruk.
Snap het wel een beetje Yvonne zit er bij met een tikkie valse grijns en dat was ook tijdens de saté.
  donderdag 30 juli 2026 @ 21:41:11 #243
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_221468133
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2026 21:30 schreef Soury het volgende:
Niet meer vieze dingen tegen mij zeggen. "Lijkt me beter als ik niks meer tegen je zeg" _O- Team Arie *O*
Ben ook team Arie.
Carolie bevestigt trouwens in 2 afleveringen gewoon even alle vooroordelen :')
pi_221468186
Die eerste meid bij Thomas had zo transvrouw kunnen zijn. :) Zowel qua bouw als grappen en gedrag. (Niet verder rot bedoeld. Gewoon opvallend.)
pi_221468193
quote:
1s.gif Op donderdag 30 juli 2026 21:41 schreef kwiwi het volgende:

[..]
Ben ook team Arie.
Carolie bevestigt trouwens in 2 afleveringen gewoon even alle vooroordelen :')
Ben een beetje bang dat ze Arie gewoon als goeie vriend ziet.
pi_221468199
quote:
1s.gif Op donderdag 30 juli 2026 21:39 schreef kwiwi het volgende:

[..]
Denk dat ze even duidelijk wil laten zien dat hij de naam van zijn vrouw gewoon kan noemen bij haar.
Dat denk ik ook maar ze is daar wel wat vlug mee. Ik zou eerst de kat uit de boom kijken met dit soort dingen want je weet niet hoe het valt.
pi_221468293
“Oh dit is dus je schildersjurk.”

Heerlijk, die kleine sneertjes van Fred :+
  donderdag 30 juli 2026 @ 21:53:21 #248
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_221468299
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2026 21:45 schreef Pisces het volgende:

[..]
Ben een beetje bang dat ze Arie gewoon als goeie vriend ziet.
Ja dat zeker, of als broer. Nul romantiek :D Maar ze kunnen wel goed samen in één huis wonen volgens mij.
pi_221468300
Leuk dat Nisha Tara meteen klikt met de nieuwe vrouw. :)
pi_221468322
quote:
Die eerste meid bij Thomas had zo transvrouw kunnen zijn. :) Zowel qua bouw als grappen en gedrag. (Niet verder rot bedoeld. Gewoon opvallend.)
Gelukkig is Mexx? onderweg met wat extra palingvet in de lipjes en wat extra haar. :')
pi_221468365
quote:
1s.gif Op donderdag 30 juli 2026 21:39 schreef kwiwi het volgende:

[..]
Ze zei het ook extra hard zodat hij wel even kon horen, ik denk meer dat ze wilde laten weten dat ze heel begrijpend is dat ze weet dat zijn vrouw deel uit maakt van het gebeuren. Het was uitgenast, ik vond het gemaakt.
pi_221468381
Sneu. Naomi zag dit niet aankomen.
pi_221468391
“Een pruttelende dieselmotor.” :{

En dit is dan met camera. En zogenaamd in een goeie bui.
Ik denk dat ik Fred niet mee zou willen maken zonder camera als hij boos is.
pi_221468405
Relax Fred, en maak haar niet zo nerveus door op alle slakken zout te leggen.
Als je goed roert krijg je nooit geen klontjes
  donderdag 30 juli 2026 @ 22:03:13 #255
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_221468415
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2026 21:58 schreef Soury het volgende:

[..]
Ze zei het ook extra hard zodat hij wel even kon horen, ik denk meer dat ze wilde laten weten dat ze heel begrijpend is dat ze weet dat zijn vrouw deel uit maakt van het gebeuren. Het was uitgenast, ik vond het gemaakt.
:Y
  donderdag 30 juli 2026 @ 22:04:26 #256
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_221468426
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2026 22:00 schreef Pisces het volgende:
“Een pruttelende dieselmotor.” :{

En dit is dan met camera. En zogenaamd in een goeie bui.
Ik denk dat ik Fred niet mee zou willen maken zonder camera als hij boos is.
Ik denk dat Fred een hele enge man is als hij boos wordt.
  Moderator donderdag 30 juli 2026 @ 22:05:03 #257
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_221468429
quote:
1s.gif Op donderdag 30 juli 2026 22:04 schreef kwiwi het volgende:

[..]
Ik denk dat Fred een hele enge man is als hij boos wordt.
Ik vind het nu al een enge man :')
~FEYENOORD~
pi_221468536
Wat een nare vent die kunstenaar met dat rare haar. Is dit seizoen verder de moeite waard om vanaf begin af aan terug te kijken?
pi_221468560
Fred de grootste martelgang ben jij Pleurislijer.
Sommige mensen doen mij denken aan een oude tv, die moet je ook eerst een knal verkopen voor helder beeld.
One moment you’re 20 in the 70’s and the next you’re 70 in the 20’s.
pi_221468566
Fred weet wat hij wil en dat laat hij merken ook.
Enige irritatie is hem dan ook niet vreemd als het anders gaat.
  Moderator donderdag 30 juli 2026 @ 22:19:14 #261
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_221468573
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2026 22:18 schreef Chanel5 het volgende:
Fred weet wat hij wil en dat laat hij merken ook.
Enige irritatie is hem dan ook niet vreemd als het anders gaat.
Hij vraagt iets te veel, de ideale vrouw bestaat niet.
~FEYENOORD~
pi_221468609
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2026 22:15 schreef Jedi_Pimp het volgende:
Wat een nare vent die kunstenaar met dat rare haar. Is dit seizoen verder de moeite waard om vanaf begin af aan terug te kijken?
Heb je eerdere seizoenen gezien?
Ik vind het een beetje tam.
Je kunt eigenlijk zo aanhaken zonder terug te kijken, de meesten hebben net kandidaat 1 of 2 op bezoek. :)
pi_221468611
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2026 21:59 schreef Pisces het volgende:
Ze praatte nu ook normaal, het was allemaal een act. Zonde doe normaal en dan maar niet zo chill
pi_221468630
Bij Fred zal het ook niet in hem opkomen dat hij er zelf ook deel aan is dat het niet heel vlotjes loopt met die Monique.
pi_221468691
Moet je vooral een zonnebril opzetten, krijg je makkelijk kontakt met de mensen.
pi_221468702
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2026 22:31 schreef Chanel5 het volgende:
Moet je vooral een zonnebril opzetten, krijg je makkelijk kontakt met de mensen.
Ja die begreep ik ook niet. :D
Als ik verkopers wil vermijden ben ik blij als ze een bril dragen. Hup snel doorlopen, nul oogcontact. _O-
pi_221468712
Fred heeft een spiegeltje nodig, dan ziet hij geen God van 29 maar een humeurige naaktslak met schaamhaar.
graag verwijderen
pi_221468723
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2026 22:35 schreef UitStraling het volgende:
Fred heeft een spiegeltje nodig, dan ziet hij geen God van 29 maar een humeurige naaktslak met schaamhaar.
Oh ja hij was ook beledigd als iemand hem als 40 zag.

Deze man. :')
pi_221468724
Je moet contact maken met de mensen je moet ze aankijken zegt hij met een donkere zonnebril op zijn hoofd 8-)
pi_221468736
quote:
_O-
pi_221468770
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2026 21:59 schreef Pisces het volgende:
Ja, de kijker zag het wel aankomen. Iets te fanatiek met glutenvrij en zo. Daar zou ik ook wel een punthoofd van krijgen. Die Mexx is chill: gewoon patat met appelmoes :9
pi_221468778
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2026 22:42 schreef jaha het volgende:

[..]
Ja, de kijker zag het wel aankomen. Iets te fanatiek met glutenvrij en zo. Daar zou ik ook wel een punthoofd van krijgen. Die Mexx is chill: gewoon patat met appelmoes :9
Als Naomi het uiterlijk van Mexx had, had hij Naomi gekozen ;)
pi_221468816
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2026 22:43 schreef Pisces het volgende:

[..]
Als Naomi het uiterlijk van Mexx had, had hij Naomi gekozen ;)
Exact al is Mexx juist het type aprés ski wat hij niet meer wilde, en over drie maanden is Tomas weer 90+ kilo.
  donderdag 30 juli 2026 @ 22:53:08 #274
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_221468828
quote:
_O-
  donderdag 30 juli 2026 @ 22:55:34 #275
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_221468840
tot op heden nog nauwelijks ikets van gezien :o
Same shit, different day
SC hopper present
pi_221468904
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2026 22:55 schreef Koen66 het volgende:
tot op heden nog nauwelijks ikets van gezien :o
Bedankt voor deze bijdrage
pi_221469100
Die vrouw bij Nisha Tara zou zo haar zus kunnen zijn qua uiterlijk. Fred spoort niet. Thomas stuurt die eerste vrouw/meisje op een wel heel apart moment weg hij was niet enthousiast maar dit kwam alsnog uit behoorlijk uit de lucht vallen.
pi_221469272
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2026 23:25 schreef Remco het volgende:
Die vrouw bij Nisha Tara zou zo haar zus kunnen zijn qua uiterlijk. Fred spoort niet. Thomas stuurt die eerste vrouw/meisje op een wel heel apart moment weg hij was niet enthousiast maar dit kwam alsnog uit behoorlijk uit de lucht vallen.
Zus hoezo? Qua slonzig uiterlijk misschien.
pi_221469298
Rick Evers:

Wat Thomas eigenlijk bedoelde te zeggen toen hij Naomi wegstuurde, was dat hij Mexx Schilder knapper vindt. Maar dat kun je natuurlijk niet zeggen. Vandaar dat lulverhaal. Oké, oké, misschien had ze ook dat bestekbakje niet in de gootsteen moeten laten staan. Dat moet ik thuis ook niet flikken.

Volgens Mexx Schilder is Thomas trouwens net zoals in het filmpje. Het valt me op dat iedereen dat steeds zegt. Ik zou het zo verfrissend vinden als iemand zou zeggen: ‘Wat wel een beetje gek is, is dat ik nu in het echt een heel ander persoon zie dan in het filmpje. Ik schreef me in voor een blonde, gespierde jongen van een jaar of 35, maar nu in het echt zie ik een grijze man met een Ted de Braak-snor die naar uien stinkt.’ Zoiets hoor je nooit.

Goed. Mexx Schilder dus. Die vond het best jammer dat Naomi wegging, want er moest nog een stijltang uitgeleend worden. En misschien kan Mexx Schilder nu ook van kamer wisselen, want om nou in dat vochtige schimmelhok naast de cv-ketel te blijven slapen, lijkt me ook niet zo gezond. Eerst maar eens een patatje met appelmoes. Met een waxinelichtje. Gezellig.

En over gezellig gesproken. Bij Donatella in de tuin is Arie het gedrag van Carolie poepzat. Het woord ‘paardenlul’ was eruit voordat Arie er erg in had. Mooi woord: paardenlul. Ik gebruik het zelden, maar de eerstvolgende keer dat iemand op een rotonde vlak voor mijn neus afslaat zonder richting aan te geven, doe ik een Arie’tje.

Snorlax was er trouwens niet zo van gediend: ‘Geen vieze woorden met mij.’ Maar toen hij Donatella mee mocht nemen voor een drankje op het terras, was de boosheid snel verdwenen. Sterker nog, er werd over en weer volop geflirt. Daar zagen we niets van, maar volgens Carolie komt dat snel.

Ik weet het niet met die man. Hij zei ook tegen Arie dat hij in een Ferrari had gereden, maar waarschijnlijk heeft meneer onderweg een dutje gedaan en begint hij droom en werkelijkheid door elkaar te halen.

Snel door naar de man die nooit iets door elkaar haalt. Je hebt zakken voor de hele kip en zakken voor de halve kip. Dat is toch duidelijk? En je moet niet naar de grond kijken, maar naar de mensen. Nee, het kipverkoopavontuur liep met Monique toch aanzienlijk moeizamer dan met Yvonne. Of, zoals Fred het altijd weer zo mooi subtiel weet te verwoorden: ‘Het was een martelgang.’ Of deze: ‘Monique voegt nul komma nul toe aan mijn leven. Nee, nog minder zelfs.’

Persoonlijk vond ik dit een van de mooiste gesprekken van de avond:
‘Het is ongelofelijk hoeveel mensen jij kent, Fred.’
‘Wat zeg je?’
‘Dat je iedereen hier kent.’
‘Ik kende deze mensen niet hoor.’
‘Oh.’

Aan de ene kant kun je zeggen dat Fred wel erg kritisch en bot is. Aan de andere kant heeft Monique het er natuurlijk wel een beetje zelf naar gemaakt. Gisteren maakte ze al een fles wijn open zonder te vragen en vandaag pakte ze haar eigen schilderijtje van de muur zonder te vragen. Dan denk ik: tja meisje, je kunt ook te ver gaan.

In Frankrijk is Nisha Tara in paniek. De drol van Bumper is niet te vinden en de poepgeur komt boven de geurstokjes uit. Net nu er een nieuwe vrouw aankomt. Slechte timing dus. Al valt dat volgens Donatella reuze mee: ‘Maar één drol in de tuin? Misschien moet die nep-Hiawatha die hond wat meer te eten geven. Dat arme beest.’

Niet veel later arriveert Suus. En gelukkig. Het gaat allang niet meer over de drol van Bumper, want de twee dames vinden elkaar direct. Yvonne zou zeggen: ‘Het voelde net als een magneet. Elkaar zien en dan pats. Het was, ja ik weet niet. Ik kan het ook niet goed uitleggen. Soms heb je dat bij mensen. Dat je meteen die klik voelt. Ik had het vroeger ook bij mijn ex-man. Lang geleden hoor, maar ik weet nog dat we elkaar voor het eerst zagen…

‘Ehh, Yvonne?’
‘Ja?’
‘We zijn nu even bij Nisha Tara en Suus als je het niet erg vindt.’
‘Nisha Tara? Wat een prachtige naam. Wist je dat het avondster betekent? Ik ben zelf heel erg van de betekenissen van namen….
‘YVONNE!!!’
‘Sorry.’

Nisha Tara en Suus wisselen blikken uit, giechelen als pubers en raken elkaar constant aan. Als dat geen scharen wordt vanavond. En wat dacht je van volgende week. Dan gaan ze naakt de sauna in. Ik zweer het je.

pi_221469318
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2026 10:21 schreef Chea49 het volgende:
Sorry die man is geen Surinamer . Gek dat alle bruine mensen Surinamer worden genoemd. Even goed nadenken en onderzoeken voordat er wat geschreven wordt.
pi_221469325
quote:
2s.gif Op donderdag 30 juli 2026 21:08 schreef R-woud93 het volgende:
Wat een leuke vent inderdaad. :D Misschien geen vlotte Don Juan maar gewoon een goedzak. En Carolien kan er wel om lachen. :Y
pi_221469338
Overigens was het weer een leuke, toevallig passend muziekje bij Suus in de taxi (of edit?) met Celine Dion. :D
Die vrouw lijkt er echt op!
pi_221469373
Caroline stuurt Carolie niet naar huis omdat het zeker van de redactie niet mag. Zeker mooie televisie te maken om te laten zien dat iemand slaapt. Ze wil hem niet maar dit voor het publiek gedaan.
Onzin hoor . Je weet niet hoe moe die Carolie ervoor is geweest en even bij moet komen. Waarom geen middagdutje doen en altijd maar lopen werken En uitsloven . ?
Al mocht hij de hele dag slapen is toch ordinair om iemand paardenl te noemen. Als Carolie dit naar Arie had gedaan dan zouden de reacties heel anders zijn geweest. Arie slooft zich alleen maar uit ,
Is een beetje respect naar elkaar toe teveel gevraagd en niet zo aso te benaderen ?
En natuurlijk kan Carolie meehelpen maar hij is niet gekomen als werknemer .ik irriteer mij aan die kandidaten die komen en zich lopen uit te sloven net alsof zij een werkster zijn . Je komt voor de liefde en niet om als slaafje te werken . Ook erg onhygiënisch de honden in huis en ook tijdens het eten .
Omdat het een gekleurde man is heeft iedereen zijn mening al klaar . Als ze zijn gedrag niet oké vindt waarom stuurt ze hem niet direct weg ? Nogmaals hij is een Antiliaan en geen Surinamer .
pi_221469409
quote:
Thomas zelf <met dat K#ttelik hondje> vind ik overigens ook niet een echte man - man.

............... heeft wel een haarlijn waar veel mannen jaloers op zouden zijn.
pi_221469421
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2026 00:39 schreef Bever_NL het volgende:

[..]
Thomas zelf <met dat K#ttelik hondje> vind ik overigens ook niet een echte man - man.

............... heeft wel een haarlijn waar veel mannen jaloers op zouden zijn.
Bij z’n oproep verwachtte ik ook dat hij op mannen viel.
Prachtig haar idd :)
pi_221469427
Die tot B&B verbouwde garage bij Thomas, waar de Volendamse mag slapen, doet me denken aan de Oostenrijkse terror kelder van Josef Fritzl.
pi_221469448
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2026 23:25 schreef Remco het volgende:
Thomas sprak overduidelijk met zijn lul daar ja, het was ook echt geen gesprek maar een monoloog. Ik snapte dat zij even van slag was.

Fred is echt een enorme opperlul, bijna geen woorden voor hoe lomp en boers hij met die vrouwen omgaat. Intrinsiek onaardig met zijn kutopmerkingen en dan voor de vorm nog zeggen dat je het niet meent of als grapje bedoelt, terwijl de boodschap echt uit z'n tenen komt. Walst ook compleet over het gevoel van zo'n Monique heen en kan zich totaal niet verplaatsen in het feit dat ze misschien even moet wennen aan de setting en de wondere wereld van Gargamel. Dan ben je echt een egocentrische zak hooi in het kwadraat.
pi_221469457
Monique is daar niet op haar plek. Is enorm verkrampt / gespannen terwijl ze zegt dat niet te zijn.

Fred gedraagt zich tegenover haar inderdaad als een lul **) , terwijl dat andere praatzieke vrouwtje het allemaal met genoegen aanziet.

**) Verkeerde kip zakje, kijkt de klanten niet goed aan, zegt niets in de auto, doet aan repeterende kunst. Nee, Fred vindt het allemaal niets terwijl hij wel heel tevreden is over Fred zelf.

[ Bericht 5% gewijzigd door Bever_NL op 31-07-2026 01:45:21 ]
pi_221469813
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2026 01:09 schreef Bever_NL het volgende:

**) Verkeerde kip zakje, kijkt de klanten niet goed aan, zegt niets in de auto, doet aan repeterende kunst. Nee, Fred vindt het allemaal niets terwijl hij wel heel tevreden is over Fred zelf.
Ja maar alsof ze daar ook mee was als werknemer alleen dat sloeg al nergens op, die andere vrouw kwam mee om te kijken en kip te eten.
  vrijdag 31 juli 2026 @ 07:30:00 #290
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_221469846
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2026 07:17 schreef Remco het volgende:

[..]
Ja maar alsof ze daar ook mee was als werknemer alleen dat sloeg al nergens op, die andere vrouw kwam mee om te kijken en kip te eten.
Ook met die uit de kluiten gewassen sticker plakken zocht hij een werknemer. Ze trekt niet direct helemaal goed aan dat plastic, Fred: "We zitten niet op één symbiotische lijn", "ze voegt niks toe".
Ok Fred. :')
&lt;a href="https://forum.fok.nl/topic/1321859/1/30" target="_blank" &gt;HuHu en kwiwi hebben een kindje gemaakt&lt;/a&gt; O+
pi_221469860
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 juli 2026 07:30 schreef kwiwi het volgende:

[..]
Ook met die uit de kluiten gewassen sticker plakken zocht hij een werknemer. Ze trekt niet direct helemaal goed aan dat plastic, Fred: "We zitten niet op één symbiotische lijn", "ze voegt niks toe".
Fred is een beetje een lastige man en dan druk ik mij heel voorzichtig uit. :')
pi_221469894
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 juli 2026 07:30 schreef kwiwi het volgende:

[..]
Die blik van Fred toen. Monique (die praatzieke toch?), alsnog met die hand over de sticker ging! :D

Iemand hierboven noemde Fred net Gargamel. Ja, dat is het! :D
  vrijdag 31 juli 2026 @ 08:27:51 #293
312215 Näsenbar
State of the Art.
pi_221469972
Zou die Fred een beetje te veel in zichzelf zijn gaan geloven?
Deze post werd u aangeboden door de Saffraanstunter, dé webshop voor saffraan. Ook adverteren? Neem contact op in de dm.
Denk aan het milieu voordat u deze post print.
pi_221470051
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 juli 2026 07:59 schreef vencodark het volgende:

Iemand hierboven noemde Fred net Gargamel. Ja, dat is het! :D

:Y)
pi_221470300
quote:
2s.gif Op donderdag 30 juli 2026 19:11 schreef NoCigar het volgende:

[..]
Verder gaat het verhaal dat alles bij Thierry doorgestoken kaart zou zijn. Hij is sws al recent gesignaleerd met een deelnemer op een bepaalde intieme familiebijeenkomst.[/spoiler]
Ik zit in een auto op vakantie dus kan niet goed typen :P meer details aldaar.
Bedoel je misschien Timothy i.p.v. Thierry? :?
pi_221470333
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2026 21:25 schreef Pisces het volgende:
Ach die Basset O+
Net zo lief als haar vrouwtje. :* Volgens mij heeft cupido nu raak geschoten bij Nisha. Leuk om te zien dat die klik er meteen al was. Passen prima bij elkaar. *;
pi_221470340
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2026 21:26 schreef Chanel5 het volgende:
Hij heeft wel gelijk hoor.
Het is een nietsnut, en eng met zijn geknuffel dat meer op aflikken leek.
Die komt daar alleen maar voor het gemak, niet voor de liefde lijkt het wel. :{w
pi_221470368
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2026 21:31 schreef Pisces het volgende:
Vond ik erg lullig van hem. Lijkt er inderdaad op dat zijn a.s. vrouw hem moet helpen met dingen die hij niet alleen kan. Ook opmerkingen over de kunst van anderen, alsof hij alleen verstand heeft van kunst. Heb nog niet veel van kunst bij hem gezien. Hopelijk kiest hij dan maar voor Yvonne, dan wordt hij na 1 week al gillend gek. Met de kipverkoop mankeerde er ook al van alles aan Monique, grote zak gebruiken voor een halve kip, hoe durft ze!!!!! :|W
  vrijdag 31 juli 2026 @ 10:07:30 #299
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_221470458
Wat een hork is Thomas :')
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_221470460
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2026 07:17 schreef Remco het volgende:

[..]
Precies dit ja, dit stuk zegt in mijn ogen alles over hoe Fred als persoon is. Zoals ik al eerder riep, sommige mensen zijn eeuwig vrijgezel om een reden
pi_221470650
Vol
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')