De man blijkt ineens karakter te hebben.quote:
Inderdaad, mag ik wel overquote:Op donderdag 30 juli 2026 21:09 schreef Pisces het volgende:
[..]
De man blijkt ineens karakter te hebben.
ja hmmmm viel mij ook opquote:Op donderdag 30 juli 2026 21:23 schreef Soury het volgende:
Josselin benoemt de naam van Paul zijn vrouw heel erg bewust over dat nagedacht hebben over het kacheltje. Beetje apart.
Ja daar heeft ze over nagedacht.quote:
Fred heeft niet alle kopjes in de kast..quote:Op donderdag 30 juli 2026 21:31 schreef Pisces het volgende:
Monique is nog niet handig met gladstrijken en dan komt Fred niet verder? Ik mis zeker iets.
Zocht hij een werknemer?
Niet alle 24 in het kratjequote:Op donderdag 30 juli 2026 21:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Fred heeft niet alle kopjes in de kast..
Denk dat ze even duidelijk wil laten zien dat hij de naam van zijn vrouw gewoon kan noemen bij haar.quote:Op donderdag 30 juli 2026 21:23 schreef Soury het volgende:
Josselin benoemt de naam van Paul zijn vrouw heel erg bewust over dat nagedacht hebben over het kacheltje. Beetje apart.
Ben ook team Arie.quote:Op donderdag 30 juli 2026 21:30 schreef Soury het volgende:
Niet meer vieze dingen tegen mij zeggen. "Lijkt me beter als ik niks meer tegen je zeg"Team Arie
Ben een beetje bang dat ze Arie gewoon als goeie vriend ziet.quote:Op donderdag 30 juli 2026 21:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ben ook team Arie.
Carolie bevestigt trouwens in 2 afleveringen gewoon even alle vooroordelen
Dat denk ik ook maar ze is daar wel wat vlug mee. Ik zou eerst de kat uit de boom kijken met dit soort dingen want je weet niet hoe het valt.quote:Op donderdag 30 juli 2026 21:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Denk dat ze even duidelijk wil laten zien dat hij de naam van zijn vrouw gewoon kan noemen bij haar.
Ja dat zeker, of als broer. Nul romantiekquote:Op donderdag 30 juli 2026 21:45 schreef Pisces het volgende:
[..]
Ben een beetje bang dat ze Arie gewoon als goeie vriend ziet.
Gelukkig is Mexx? onderweg met wat extra palingvet in de lipjes en wat extra haar.quote:Op donderdag 30 juli 2026 21:45 schreef Pisces het volgende:
Die eerste meid bij Thomas had zo transvrouw kunnen zijn.Zowel qua bouw als grappen en gedrag. (Niet verder rot bedoeld. Gewoon opvallend.)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |