abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 25 juli 2026 @ 23:37:30 #26
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_221432841
Timothy wil graag BNer worden en heeft zich daarom ook al in het recente verleden omringt met derderangs BNers als Patty Brard.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_221433090
quote:
9s.gif Op zaterdag 25 juli 2026 23:37 schreef golfer het volgende:
Timothy wil graag BNer worden en heeft zich daarom ook al in het recente verleden omringt met derderangs BNers als Patty Brard.
Vind nu juist Patty Brard geen derderangs BN-er, die zit in de middenmoot en heeft zichzelf al jarenlang staande gehouden en er is zelfs over haar een serie gemaakt.

Wat ik wel weer las over een ander kandidaat is dit. De overleden vriend van Eline waar ze net drie maanden verkering mee had.

https://www.misdaadjourna(...)n-van-elco-gjaltema/
pi_221433149
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2026 00:24 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Vind nu juist Patty Brard geen derderangs BN-er, die zit in de middenmoot en heeft zichzelf al jarenlang staande gehouden en er is zelfs over haar een serie gemaakt.

Wat ik wel weer las over een ander kandidaat is dit. De overleden vriend van Eline waar ze net drie maanden verkering mee had.

Ja dat was al bekend, maar ze kende elkaar 3 maanden :D De liefde van haar leven
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_221433821
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2026 10:14 schreef KinKiJan het volgende:
In eerdere seizoenen vond ik de muziekkeuze altijd wel goed, ze waren er meestal subtiel mee. In dit seizoen totaal niet. Vooral in de eerste afleveringen ging het van de hak op de tak; snelle afwisselingen tussen wat generieke deuntjes en normale muziek waar dan ook met regelmaat vreemde volumeverschillen in zit.

Verder niet heel belangrijk, maar het viel me wel direct op. Misschien moeten ze er zelf ook nog even inkomen. :Y)
Er is volgens mij wel een ander regieteam. De scenes gaan wat vlotter dan de vorige seizoenen bijvoorbeeld. Dat vind ik overigens prettiger om naar te kijken.
pi_221434479
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2026 00:24 schreef Firuze60 het volgende:

[..]

Goed verhaal, lekker kort :')
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam, met dubbel s welteverstaan.
pi_221447626
Nee Fred, je gaat idd niet vrijen met handschoenen en laarzen aan. :+
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  maandag 27 juli 2026 @ 21:16:55 #32
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_221447635
Timothy ligt als een luie arrogante draak op de bank met zo'n blik van "ik ben de grote ster hier, laten jullie maar eens zien wat je mij te bieden hebt". Terwijl hij zelf verder weinig tot niks te bieden lijkt te hebben. Het is nou ook niet alsof er een George Clooney op de bank ligt :')
<a href="https://forum.fok.nl/topic/1321859/1/30" target="_blank" >HuHu en kwiwi hebben een kindje gemaakt</a> O+
pi_221447712
Die vrouw bij Fred begint al over een huwelijks aanzoek op het strand en dat ze geen nee gaat zeggen, ze zit net in de taxi. Al past ze wel bij hem.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_221447747
Haha die vent bij Iris, je uiterlijk is goedgekeurd _O- En ik neem wat jij neemt (doe dat toch niet) strontvervelend is dat Wat heb je open :{w
pi_221447791
Fred verkoopt echt die kippen. _O- *ril*
pi_221447813
Hebben ze de filmpjes niet eerder gezien? Thomas weet na 1,5 zin al dat Fleurrrrrrrr het niet is. Foei Fleur, je gaat naar de sportschool.
pi_221447833
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2026 21:48 schreef Pisces het volgende:
Fred verkoopt echt die kippen. _O- *ril*
Zien er heerlijk uit, lekker gerookt. :Y)
pi_221447929
Die Michael is ook vals om die Peter weg te sturen als ze op een terras zitten, dat kan je toch ook doen als ze weer thuis zijn.
pi_221447946
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2026 21:34 schreef Soury het volgende:
Die vrouw bij Fred begint al over een huwelijks aanzoek op het strand en dat ze geen nee gaat zeggen, ze zit net in de taxi. Al past ze wel bij hem.
Het is de Els van 2 seizoenen geleden
En de Renate van JP van afgelopen seizoen
Man, man, man. _O-
pi_221447957
Ik blijf Fred een onsympathieke man vinden
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_221447961
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2026 22:21 schreef Pisces het volgende:

[..]
Het is de Els van 2 seizoenen geleden
En de Renate van JP van afgelopen seizoen
Man, man, man. _O-
Maar ik vind haar wel leuk en zij elkaar. Ben altijd wel benieuwd of dat ineens gaat knallen als er wat tegenzit, of als er een nieuwe dame komt en ze ineens héél anders is.
pi_221447972
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2026 22:23 schreef TheVulture het volgende:
Ik blijf Fred een onsympathieke man vinden
Door het voorstukje dat ze maar rond blijft draaien? Oid :')
pi_221447988
quote:
10s.gif Op maandag 27 juli 2026 21:53 schreef Pisces het volgende:
Hebben ze de filmpjes niet eerder gezien? Thomas weet na 1,5 zin al dat Fleurrrrrrrr het niet is. Foei Fleur, je gaat naar de sportschool.
Dat is zo'n regie-dingetje. Volgens mij moet elke eigenaar op beeld één iemand afwijzen en dan moet je een reden geven.
pi_221447990
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2026 22:26 schreef Pisces het volgende:

[..]
Door het voorstukje dat ze maar rond blijft draaien? Oid :')
"Ik heb ook gewoon een bel hoor"... zelfs de als grapjes bedoelde opmerkingen komen gewoon vervelend zijn strot uit.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_221448034
Ik zou Fleur ook afwijzen, al is het alleen maar om de naam.
pi_221448068
Goh een buik vol met vlinders. Hoe dan ze is er nog geen 24 uur, wat een portret. :')
pi_221448080
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2026 22:52 schreef Soury het volgende:
Goh een buik vol met vlinders. Hoe dan ze is er nog geen 24 uur, wat een portret. :')
Ze had ze in Nederland al :')
pi_221448220
Ik vind Timothy een beetje een zeikerd maar ik kan z’n eerlijkheid ergens ook wel waarderen. Hij komt heel kalm en ontspannen over eigenlijk. Ik vind zijn eerste bezoeker Michaël heel vervelend. Overheersend, claimend en arrogant.
Volgens mij ook jaloers. Daar heb ik meer red flags gevoelens bij.

Fred komt inderdaad naar over. Een man met 2 kanten?
Nu is het ook nogal wat om 24/7 ineens een compleet vreemde om je heen te hebben. Die 1e vrouw was totaal geen match.
Kan zeker een hork zijn maar wil hem wel voordeel van de twijfel geven. Qua goedheid.
En die 2e is zwaar overdreven. _O-

Caroline heeft wel iets droogs. :D Zij en Arie zijn best
prima samen. Niet eens als stel maar alsof ze gewoon maatjes zijn. Ik kan haar niet peilen wat ze van een man wil en waarom. Recht voor z’n raap wel. :D

En voor de rest vind ik het allemaal zo zo.
Die Indiase lesbische heeft wel een top uitstraling! Die tuttebel erbij vind ik helemaal niks. :')
pi_221448221
quote:
0s.gif Op maandag 27 juli 2026 22:52 schreef Soury het volgende:
Zweefteef! En dat op die leeftijd. :')
pi_221448299
© Rick Evers:

Yvonne wil graag een keer aan Freds tonijn voelen. Die schunnige taal van die senioren van tegenwoordig, ik blijf me erover verbazen. En dat op nationale televisie hè.
Sinds die mevrouw van 63 is vertrokken, is Fred weer gewoon Fred. Of zoals ie het zelf zegt: extrafred. En dat goede humeur werd alleen maar beter toen Yvonne voor het hekje stond. Ze moest alleen wel schreeuwen want de bel was onvindbaar. En Fred was net bezig om met handschoenen en laarzen aan de liefde te bedrijven met zijn gerookte kippen. Maar het kan ook zijn dat ik dat verkeerd verstaan heb.
‘Daar staat mijn sprookje’, aldus Fred. ‘Dat wapperende jurkje, een kop met haar en uitstraling met de ogen. Die gaat hier niet meer weg.’ Ik dacht alleen maar: als ze echt een sprookje is, waarom tik je haar dan zo hard op haar schouder, Fred? Tot twee keer toe zelfs. Dat worden blauwe plekken morgen.
Het enthousiasme van Yvonne was er niet minder om. Ze voelde bij de eerste omhelzing al een soort magneet en vlak daarna een complete dierentuin in haar buik. Dat laatste heb ik zelf ook een keer gehad. Bleek voedselvergiftiging te zijn. Heb de hele nacht op de wc gezeten.

Bij Elena heeft Boy ook de hele nacht niet geslapen, maar in zijn geval kwam het door de jetlag. Toch kijkt ie uit naar de middag, want misschien zit er wel een klein kusje in. Elena denkt daar zelf heel anders over, maar wil wel graag profiteren van het feit dat er nu een hovenier in huis is. Op naar het tuincentrum. Boy adviseert houtsnippers van Pokon. Zelf was Elena daar nooit opgekomen. Die neemt meestal mestkorrels als ze houtsnippers nodig heeft.
Thuis draperen ze samen de vochtige houtsnippers in de plantenbakken, waarbij Elena af en toe het voorhoofd van Boy droogdept. En dat klinkt erotischer dan het is. Elena ziet vooral de praktisch kant. Het is gewoon fijn dat Boy zo vrolijk en behulpzaam is. Ze heeft van Naomi ook de tip gekregen hulp aan te nemen. Niemand weet wie Naomi is, maar dat maakt verder niet uit. Morgen gaan ze waarschijnlijk vis eten in het restaurant van Pieter. Een tip van Joyce.

Op Ibiza is Geer aan het strijken. Hij overpeinst de situatie. Kan hij wel leven met iemand die graag op 1 staat? Geer staat immers zelf ook graag op 1. Het lukte hem al meerdere keren. Het begon in 1985 met Ticket To The Tropics en later bereikte ook No More Boleros en Maak Me Gek de nummer 1-positie in de enige echte Nederlandse Top 40.
Gelukkig biedt de aankomende bruiloft op Curacao uitkomst. Even weg van die kaviaarlikker. Bovendien krijgt Peter dan ook de ruimte. Niet dat het zin heeft, want Peter wil helemaal geen leventje met oesters en kaviaar. Die wil gewoon een muurtje stuken en tussen de middag een bal gehakt naar binnen werken. Maar goed. Dat komt wel weer.

Wie hebben we nog meer? Oh ja, Iris. Die heeft Edwin op bezoek. Edwin is een man die op het eerste gezicht heel aardig en joviaal lijkt. Maar als je er op een verjaardag per ongeluk de hele avond naast hebt gezeten, zeg je ’s avonds in bed tegen je partner:
‘Ik zat de hele avond naast Edwin.’
‘Ja, schat ik zag het.’
‘Ik wil dat nooit meer meemaken.’
‘Was het zo erg?’
‘Erg? Het was vreselijk. Ik ben kapot. Hij heeft me helemaal suf geluld. Ik weet alles van die man. Alles. Vraag me maar iets. Maakt niet uit wat. Ik weet alles.’
‘Ehhh, hoe drinkt hij zijn koffie?’
‘Zwart. Maar nu echt een moeilijke. Maakt niet uit wat.’
‘Waar zat hij vroeger op school?’
‘Op de openbare basisschool de Lelie in Raamsdonkveer. Hij had 14 jongens en 11 meisjes in de klas en zijn juf heette Marieke. Zijn beste vrienden waren Bas en Joris. Met Joris is hij later nog wezen kamperen in Zeeland en daar heeft hij zijn maagdelijkheid verloren aan Cathalijne. Dat was een blond meisje met een bril die 12 konijnen in de achtertuin had lopen. Dat was een foutje. Ze hadden er twee, Snuf en Witje, maar toen ze met haar ouders terugkwam van vakantie, liepen die beesten overal.’
‘Jeetje schat, je zult wel moe zijn.’
‘Ik ben kapot.’
‘Ga maar lekker slapen.’
‘Ik wil nooit meer naast Edwin zitten.’
‘Komt goed schat.’
‘Echt niet hoor.’
‘Ik begrijp het.’

De laatste praatjesmaker van vanavond luistert naar de naam Thomas. Hij heeft een wild leven gehad als barman en skileraar met veel drank, veel vrouwen en veel soa’s. Maar Thomas is veranderd. Hij fietst nu op een fatbike door Valencia met een klein pluizig handtashondje in een draagzak. Laat die zin nog eens op je inwerken:
Hij fietst nu op een fatbike door Valencia met een klein pluizig handtashondje in een draagzak.
Het is duidelijk. Meer bewijs hoeven we niet. Thomas heeft zijn wilde leven definitief achter zich gelaten.
Tot morgen. En dat wordt leuk, want Fred begint nu al moe te worden van Yvonne, de roterende zendmast. Toch geen 11 op de schaal van Fred dus.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')